Suomi24 treffeistä voit löytää sen oikean.

Smileygirl

Haluan kertoa meidän tarinan miten löysimme toisemme.
Loin profiilin suomi24 treffeihin viime vuoden heinäkuussa ties monettako kertaa. Ajanvietettä ajattelin siinä hakea kun olin lomalla. Olin yhden pv.n kun aattelin et antaa olla ja piilotin profiilin, aamulla aukasin kumminkin sen uudelleen kuin joku voima olisi sen saanut aikaan. Siinä etusivulla hänet sitten näin ja mikä lämpö sydämessä oli kun katselin hänen kuvia, pakko oli laittaa viestiä ja vastaus tuli nopiaan, muutamamat viestit siellä vaihdettiin ja illemmalla soitettiin, se puhelu kesti 3h!!!
Sovittiin eka treffit 3pv.n päähän.
Perhosia oli masussa kun nähtiin ja treffit sujui uskomattoman hyvin. Siitä se parisuhde sit alkoi ja tutustuttiin toisiimme, tunne kasvoi kokoajan, rakkaus syttyi. Kävimme molempien vanhempien luona ja molempien vanhemmat tykkäsivät lapsensa valitusta. Helmikuussa -16 hän sitten kosi minua. Oi että sitä rakkauden määrää ja onnea. Hääpäivä on sovittu ja nyt säästetään niihin.
Haluan tällä kirjoituksella luoda toivoa kaikille teille sinkuille että vaikka se on vaikeaa löytää se oma kulta niin ei anneta periksi. Itse olin epäsäännölisen säännöllisesti 6v eri treffisivustoilla ennen tänä omaa kultaa.
Oikein ihanaa syksyä teille ja onnea murun etsintään. :)

6

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jgkhgjhghs

Ihanaa!!
      Onnea teille. :)

• pippelipoml

Millos eroa juhlitaan;)))

• reidetlevällään

Tunnen miehesi. Paremmin kuin ehkä osaat arvatakaan;) Mutta pääasia että sä olet onnellinen.

• brugal

Suomi24 treffipalstalla on myös joukko pettureita kuten esim. Paveksi Pirkanmaan alueelta 43 vuotias yrittäjä joka pitää "matalaa profiilia". Kaveri pyörittää joukon naisia aina kerrallaan ympärillä ja p*nee kaikkea mikä liikkuu..... varokaa naiset tuota Paveksia. Vaikka seurustelee ja asustaa naikkosen kanssa niin siitä huolimatta hakee seuraa muka "sinkkuna" koko ajan ....

• huonopalsta

Ma sain kaksi vastausta suomi24 palstalta, lopetin ja tulin pois

• J79S24

Onnea elämäänne! Samoin minä löysin vaimoni täältä 7 vuotta sitten. Oma tarinamme on vielä kertomatta, mutta hyvin nopeasti se eteni ja yhtä rakastuneita olemme yhä, kuin tuolloin kesällä 2010.

Aiemmin olin ollut jo ainakin yli 5 vuotta (ehkä kymmenenkin) muutamalla nettitreffipalstalla, mutta koskaan en käynyt yksilläkään treffeillä. Jo sen kirjoittelusta huomasi, jos ei kuka natsannut. Kärsivällisyys palkittiin kuitenkin maailman parhaimmalla ihmisellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1400
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109