Haluan kertoa meidän tarinan miten löysimme toisemme.
Loin profiilin suomi24 treffeihin viime vuoden heinäkuussa ties monettako kertaa. Ajanvietettä ajattelin siinä hakea kun olin lomalla. Olin yhden pv.n kun aattelin et antaa olla ja piilotin profiilin, aamulla aukasin kumminkin sen uudelleen kuin joku voima olisi sen saanut aikaan. Siinä etusivulla hänet sitten näin ja mikä lämpö sydämessä oli kun katselin hänen kuvia, pakko oli laittaa viestiä ja vastaus tuli nopiaan, muutamamat viestit siellä vaihdettiin ja illemmalla soitettiin, se puhelu kesti 3h!!!
Sovittiin eka treffit 3pv.n päähän.
Perhosia oli masussa kun nähtiin ja treffit sujui uskomattoman hyvin. Siitä se parisuhde sit alkoi ja tutustuttiin toisiimme, tunne kasvoi kokoajan, rakkaus syttyi. Kävimme molempien vanhempien luona ja molempien vanhemmat tykkäsivät lapsensa valitusta. Helmikuussa -16 hän sitten kosi minua. Oi että sitä rakkauden määrää ja onnea. Hääpäivä on sovittu ja nyt säästetään niihin.
Haluan tällä kirjoituksella luoda toivoa kaikille teille sinkuille että vaikka se on vaikeaa löytää se oma kulta niin ei anneta periksi. Itse olin epäsäännölisen säännöllisesti 6v eri treffisivustoilla ennen tänä omaa kultaa.
Oikein ihanaa syksyä teille ja onnea murun etsintään. :)
Suomi24 treffeistä voit löytää sen oikean.
6
300
Vastaukset
- jgkhgjhghs
Ihanaa!!
Onnea teille. :) - pippelipoml
Millos eroa juhlitaan;)))
- reidetlevällään
Tunnen miehesi. Paremmin kuin ehkä osaat arvatakaan;) Mutta pääasia että sä olet onnellinen.
- brugal
Suomi24 treffipalstalla on myös joukko pettureita kuten esim. Paveksi Pirkanmaan alueelta 43 vuotias yrittäjä joka pitää "matalaa profiilia". Kaveri pyörittää joukon naisia aina kerrallaan ympärillä ja p*nee kaikkea mikä liikkuu..... varokaa naiset tuota Paveksia. Vaikka seurustelee ja asustaa naikkosen kanssa niin siitä huolimatta hakee seuraa muka "sinkkuna" koko ajan ....
- huonopalsta
Ma sain kaksi vastausta suomi24 palstalta, lopetin ja tulin pois
- J79S24
Onnea elämäänne! Samoin minä löysin vaimoni täältä 7 vuotta sitten. Oma tarinamme on vielä kertomatta, mutta hyvin nopeasti se eteni ja yhtä rakastuneita olemme yhä, kuin tuolloin kesällä 2010.
Aiemmin olin ollut jo ainakin yli 5 vuotta (ehkä kymmenenkin) muutamalla nettitreffipalstalla, mutta koskaan en käynyt yksilläkään treffeillä. Jo sen kirjoittelusta huomasi, jos ei kuka natsannut. Kärsivällisyys palkittiin kuitenkin maailman parhaimmalla ihmisellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1384350Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3382184Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32074Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481881- 1071800
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561770Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4831621MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571449Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4821343Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441316