Parantunut tatuointi, joka yhtäkkiä tulehtuu.

equalsceee

Okei, eli. Tää on mun ensimmäinen postaus täällä, mutta huolenaiheeni on suuri. Hankin tatuoinnin vasempaan nilkkaan 1kk sitten Norjassa, ja se on parantunut oikein hienosti. Mutta nyt tässä kolme päivää sitten mieheni ja minä huomattiin että tatuoinnin yläpuolella oli pieni patti, joka sitten seuraavana päivänä levisi ja nyt siinä on about 14x16cm iso punainen alue, joka on todella kuuma.

Kävin toisella tautoijalla käymässä, ja hän sanoi ettei ole koskaan nähnyt mitään vastaavaa, ja hän on ollut alalla jo 21 vuotta. Hieman alkoi jo huolestuttaa tässä vaiheessa, niin päätin käydä lääkärillä. Lääkärillä otettiin verikokeet ja tulehdusarvot olivat kaikki kunnossa, mutta hän määräsi mulle kuitenkin histaminia ja penisiliini-kuurin, jos se olisikin ihoruusu. :( Minua pelottaa aivan samperisti, ja tarvitsisin kipeästi apua. Musta tuntuu, ettei kellään muulla ole ollut mitään vastaavaa, ja eikä ketään oikein tiiä mitä tota tatuointia vaivaa.

Otin kanssa yhteyttä mun omaan tatuoijaan, jolta kysyin mitä mustetta hän käytti. Hän Käytti panthera inkiä. Tatuointi tehtiin suht puhtaassa ympäristössä, ja neula oli steriili.

Voiko kyseessä olla ihoruusun poikasta? Mutta miksi se yhtäkkiä kuukauden jälkeen vasta alkaisi reistailemaan? Vai olenko vain allerginen musteelle, mitä käytettiin? Tatuointi on aika pieni, niin kannattaako silloin vain mennä puukon alle ja poistaa koko kuva? Tarvitsisin kipeästi apua, minua pelottaa aivan sikana. Kiitos ja kumarrus!

0

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Milloin olet viimeksi nähnyt

        Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
        Ikävä
        151
        2604
      2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

        😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
        Luterilaisuus
        419
        2237
      3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

        Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
        Ikävä
        44
        2114
      4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

        Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
        Ikävä
        122
        1415
      5. Hauskaakin jopa...

        Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
        Sinkut
        233
        1330
      6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

        kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
        Ikävä
        119
        1199
      7. Vanhemmalle naiselle

        Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
        Ikävä
        56
        1153
      8. Jos et kaipaakaan minua täällä

        Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
        Ikävä
        11
        1097
      9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

        Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
        Ikävä
        124
        1074
      10. Morning has broken

        Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
        Ikävä
        66
        998
      Aihe