Naisten kaataja nyt eläkkeellä??

aikajattaacasanovasta

Törmäsin tässä ihan jokin aika sitten herraan, onneks ei nähnyt eikä tunnistanut minua, olipa herra mennyt surkeen näköisesksi... YÖK
Puuttui hampaita suusta, kiloja oli tullut varmaan 30kg, harmaantunut ja kaljuuntunut, eipä kävelykään ollut enää ryhdikästä. Ikä tehnyt tepposen
Eikä näkynyt vierellä olevan ketään,eläkeläis Casanova??aika tehnyt tehtävänsä, viina maistuu ja maha kasvaa?
Kuka sellaista miehekseen haluaa??hyvää jatkoa pukille!se yksi monista kaadoista..

21

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oleniloinen

      hyvä keinutuolissa muistella menneitä, ihan hyvä (vaikka ei tunne tätä miestä) casanova herralle että ikää tehnyt tepposen. Kaikille muille casanova miehilleen käy samoin- olen iloinen että näin on käynyt sille miehelleen

      • yksinkeinuu

        iloinen huora


    • Rakkausss

      Enemmän tuollainen herättää sääliä, kuin yökötystä. Saako ikinä haleja reppana? No, on tässä hyvännäköset naisetkin ilman haleja, ei silti ( minä:)))))

    • Casanovantaru

      Kova oli kaataja, siitä ei pääse yli eikä ympäri.Moni poju vaan haaveilee Casanovan määristä, mitä alleen kellisti!!Sääli jos itsensä rapakuntoon päästänyt,luulempa että se yksi rakastuminen vei ukon tuhoon ja turmioon.Ei nouse enään, kuopasta tuli liian syvä
      itseppähän kaivoi ja johonkin baariruusuun rakastui?

      The End

    • einarsistitrakastu

      Se on yksin sitten lopun elämää,CASAnova ??Mieshuora se on hahahahaa

    • MonenNaisenMakuun

      Kyllä sitä humussa ja sumussa pääsee panolle ja viellä moneen eri osotteeseen :)

    • Niinonniinon

      rakkaus lumivalkoinen

    • casanovakysymys

      Hei mikä juttu tää on kuka mitä hä ??

    • panooomieeees

      Komea mies ja nyt täysin rapakunnossa,älykäs mutta ei mikään narsisti.
      Vaikka naiset täällä sellaista väittääkin ! kateuksissaan.
      Hra on valinnut oman tiensä ja nyt se vaan on ilmeiseti kaatunut kuoppaan joka on liian syvä,nousta ylös.
      satoja tuo komea mies aikoinaan kellisti,mahtoiko käyttää jotain millä nousee...

    • kullastanitullupullukka

      Se hän laihruttaa kun ehtii,taas alkaa homma pelittään ??

    • hotnights

      Mä haluun sen omakseni annan kunnon kyydit laihtuu ja unohtaa muut.

    • donjuanpanomies

      Mä haluun sen naisen. Ei se voi mikään baariruusu olla.
      Eikai kuulu casanooveli siihen olisi muuten jäänyt kiinni
      Se on hothot mimmi, kuka se on?

      • oikeinvaivaa

        ???tääl tosi pimeetä porukkaa,mika teita porilaisia


    • hämmästelee

      onkse porilainen vai?

    • PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

      Eiköhän Porin-Pukki ole alkujaan Porista ??Nykyään taitaa asua Tampestereella

    • EtTunneIhmistä

      Ehkä hän haluaa olla ja elää yksin. Sinä et selviydy yksin, mutta kaikki eivät ole samanlaisia. Turha projisoida omaa kokemusmaailmaa toisen elämään.

    • seonvaihtanutbrunettiin

      Paras oli, kun n.viikko sitten näin sen
      uuden naisensa kanssa Ässien pelissä,
      komea pari kieltämättä..

    • kihloihinooooo

      Edessä on yhteinen tulevaisuus
      sen täyttäköön ilo ja onnellisuus.
      Tuimasti tapelkaa,
      rajusti rakastakaa,
      toisiinne luottakaa,
      anteeksi antakaa.
      Herttaista hekumaa herrasväelle.

      Onnea PP.lle ja Caritalle ...

    • pnomiespanomiesaaaaaa

      En tiedä mitä ajatella. Ensimmäinen reaktio oli nauraa, kuulostaa jotenkin niin naurettavalta.

    • 2kkyhdessäjakihloihin

      Let's fake it!:Se on paneskellu sitä monta vuotta, ei ne mitään uusia tuttavuuksia ole.
      Sehän on aina välill' pannut muitakin, kuten sitä pösilöö.no no no sitä isotissistä
      narsku akkaa.
      No nyt Carita ja Pukki saivat toisensa,komia pari vaikka kauheita kusipäitä molemmat..mut love love..
      Rikas,Rakas.Köyhä,Varas MIKÄ VITTU TEITÄ PORILAISIA VAIVAA```????

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      158
      1561
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1235
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      199
      1086
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      987
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      178
      852
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      852
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      56
      798
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      786
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      695
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      49
      687
    Aihe