Jos siis olet seurustellut ennen?
Mihin edellinen suhteesi kaatui?
77
294
Vastaukset
Akuuttiin itsenäisyyden hakemiseen.
- 213
En halunnut elää haaremissa.
Edellinen jätti sanoin
"meillä menee liian hyvin tässä on jotain mätää"Mutta seuraavan löysi muutaman kuukauden päästä siitä eli minulla jäi miehiä harmittelee jälkeen.
Kun en kelvannut mutta kelpasin sit kun olin suhteessa pian kai kuviteltiin löytävän vielä paremman.
En tiedä monenko ensimmäinen mutta siltä tuntui melkein kaikkien ukollani olin jo kolmas joten, tiesi mistä pitää kii. Edellisen heivasi siten että kaverinsa sanoi ettei seurustele enää.
Tiedätkö kuinka tuo vaani takaraivossa(entä jos en kelpaa)ja teki minua tarkoituksella mustikseksi.
Halusin erota koska aloin oleen vahingollinen itselleni ja uhkasi henkeään jos eroon.
Toisen roska,toisen aarre.valtakunta kirjoitti:
Mutta seuraavan löysi muutaman kuukauden päästä siitä eli minulla jäi miehiä harmittelee jälkeen.
Kun en kelvannut mutta kelpasin sit kun olin suhteessa pian kai kuviteltiin löytävän vielä paremman.
En tiedä monenko ensimmäinen mutta siltä tuntui melkein kaikkien ukollani olin jo kolmas joten, tiesi mistä pitää kii. Edellisen heivasi siten että kaverinsa sanoi ettei seurustele enää.
Tiedätkö kuinka tuo vaani takaraivossa(entä jos en kelpaa)ja teki minua tarkoituksella mustikseksi.
Halusin erota koska aloin oleen vahingollinen itselleni ja uhkasi henkeään jos eroon.
Toisen roska,toisen aarre.Siinähän naet että sinäkin löysit heti uuden miehen kuten nainen löytää aina heti uuden miehen
Atm32 kirjoitti:
Siinähän naet että sinäkin löysit heti uuden miehen kuten nainen löytää aina heti uuden miehen
Noh löysin panoja enemmän kuin parisuhteita vaikka etsin parisuhdetta, komeat vain nai myös ja naisenkin joka oli suhteessa halusi olla mun kaa sillein.
Laastari suhteeksi olisin saanut komean miehen. Mutta mihet jotka jätti oli enemmän pikkasen pyöreitä(kun tykkäsin siitä koska se toi mieleen nallekarhun ja pehmeyden ja lämmön)panosuhde oli 4cm minua pitempi mutta olin leikannut kaljun"tämän ihmisen takia jolle olin liian "täydellinen" joten ei huolinut parisuhteeseen.
En muista yhtään iltaa että olisin lampustanut kotiin yksin. Vanhempikin herra olisi kotiinsa ottanut ihan asumaan. yksi epätoivoinen huusi tuu mun vaimoksi kun lampsin tietä pitkin.
Kerran pelkiltää verkkopaidassa kun olin pyöreämpi tuumasi vaan jos olisit vähän hoikempi tuu takas.
Nuorena kun pyöreämpi joku poika kysyi tanssiin ja juostuin ja nauroi paskasta naurua- ai sunko kanssa tanssisin.
Se oli aika kova kohtalo koska oli monta kertaa aikaisemmin pojat olisi auttanut tai tanssiin pyytänyt ja rakkauskirjeenkin lähettänyt ekalla mutta juoksin karkuun. Sen vuoksi nuoruuteni oli erittäin vaikea hoikempana pojat tappeli keskenään minusta.
Sinäänsä tuhmat vain tuottaa ongelmaa aina minun henkiseen tasapainoon jolla on erittäin vahva selviytymiseen tarvittava.
Yksi mies halusi pukee minut tuulipukuun ja kasvattaa pitkät hiukset en tiedä. Naisia pidetään pilkkana tai ainakin minua pidetty.Atm32 kirjoitti:
Annoit myös jonkun jännämiehen ähkiä päälläsi joka meni panemaan toista naista
Sinäkin pilkkaat. Ei jännämies ole se joka nai vaan se joka pilkkaa, joka ei sen vuoksi koskaan voisi olla rakentavassa suhteessa kun se on oltava tietynlainen nainen täälläkin lihoiksi pistätte, jotka ei ole mieluisia ja pilkkaatte syystä?
Minä olen tasapainoisessa suhteessa ja siinä kunnioitetaan eikä syytellä. Kyllä kuule jatkuvasti marinaa joko löytänyt uuden mutta kun en etsi uutta.
Miksei se mies ymmärrä? Hänetkin on jätetty siskoni joten hän hirveästi minua peilaa ennakkoluuloihinsa.- keittiöekspertti
valtakunta kirjoitti:
Sinäkin pilkkaat. Ei jännämies ole se joka nai vaan se joka pilkkaa, joka ei sen vuoksi koskaan voisi olla rakentavassa suhteessa kun se on oltava tietynlainen nainen täälläkin lihoiksi pistätte, jotka ei ole mieluisia ja pilkkaatte syystä?
Minä olen tasapainoisessa suhteessa ja siinä kunnioitetaan eikä syytellä. Kyllä kuule jatkuvasti marinaa joko löytänyt uuden mutta kun en etsi uutta.
Miksei se mies ymmärrä? Hänetkin on jätetty siskoni joten hän hirveästi minua peilaa ennakkoluuloihinsa.Olet oikeassa, minäkin ihmettelen millä logiikalla naisia pilkkaavat ätmit kuvittelevät olevansa jännämiehiä parempia.
valtakunta kirjoitti:
Miksei se mies ymmärrä? Hänetkin on jätetty siskoni joten hän hirveästi minua peilaa ennakkoluuloihinsa."Sinäkin pilkkaat. Ei jännämies ole se joka nai vaan se joka pilkkaa, joka ei sen vuoksi koskaan voisi olla rakentavassa suhteessa kun se on oltava tietynlainen nainen täälläkin lihoiksi pistätte, jotka ei ole mieluisia ja pilkkaatte syystä?"
Totuuden juuri.valtakunta kirjoitti:
Miksei se mies ymmärrä? Hänetkin on jätetty siskoni joten hän hirveästi minua peilaa ennakkoluuloihinsa.En pilkkaa naisia. Sanon vain totuuden mitä naiset ei itse näe. Naiset antaa miesten käyttäää hyväksi ja naiset ovat heikkoja eivätkä puolusta itseään kun jännämiehet alkaa lyömään.
- HyväHomma
Atm32 kirjoitti:
En pilkkaa naisia. Sanon vain totuuden mitä naiset ei itse näe. Naiset antaa miesten käyttäää hyväksi ja naiset ovat heikkoja eivätkä puolusta itseään kun jännämiehet alkaa lyömään.
Lähetetään sulle kaksi kertaa itsesi kokoinen ukko, joka ensin alistaa henkisesti, sen jälkeen paiskoo sua pitkin seiniä. Tu sit kertomaan kuin pärjäsit.
Atm32 kirjoitti:
Annoit myös jonkun jännämiehen ähkiä päälläsi joka meni panemaan toista naista
Kuka niistä meni panee toista naista?
- 193
HyväHomma kirjoitti:
Lähetetään sulle kaksi kertaa itsesi kokoinen ukko, joka ensin alistaa henkisesti, sen jälkeen paiskoo sua pitkin seiniä. Tu sit kertomaan kuin pärjäsit.
Saattaisi käydä niin, että Atm32 olisi tuossa tilanteessa myös heikko, eikä kykenisi puolustamaan itseään.
- sioille.helmiä
No tiedä nyt kaatuiko se tai ei, mutta oli eri kiinostukseen kohteet elämässä. Ja kyllä me kummatkin tiedettiin heti alussa, ettei siitä mitää Elämää Suurempaa Rakkaustarinaa tule. Kunhan viihdyttiin keskenäämme ja vietettin jokunen kuukausi seurustellen. Lopulta oli vaan reilua kummallekin, että lähdettiin eri teille. Tais olla eka ja ainoa suht sivistynyt ero ilman minkäänlaista Draamaa... :)
- uteliasveijo
Minkälaista draamaa oli timanttian kanssa? :-)
- keittiöekspertti
Minä olin pitkässä parisuhteessa, enkä totta puhuakseni edes tiedä mikä oli syytä ja mikä seurausta.
Eripuraa, pettämistä, tyytymättömyyttä, haluttomuutta nähdä asioita toisen näkökulmasta jne jne. Paskaa lensi tuulettimesta koko ajan, oli pakko sammuttaa koko vekotin.
Loppujen lopuksi suhde päättyi siihen että tulimme järkiimme- palstantyttelit
Laskettiinko pettämiseksi se, jos lähdit hakemaan kaupungilta seksiä joltain tutulta/maksulliselta, koska kumppanillasi ei juuri silloin tehnyt seksiä mieli?
- keittiöekspertti
palstantyttelit kirjoitti:
Laskettiinko pettämiseksi se, jos lähdit hakemaan kaupungilta seksiä joltain tutulta/maksulliselta, koska kumppanillasi ei juuri silloin tehnyt seksiä mieli?
Ei meillä noista enää puhuttu, ne kipeät pettämiset oli suhteen alkuvuosina kun elettiin intohimoisinta vaihetta.
- 2013
keittiöekspertti kirjoitti:
Ei meillä noista enää puhuttu, ne kipeät pettämiset oli suhteen alkuvuosina kun elettiin intohimoisinta vaihetta.
Ai, että oikein "kipeitä" pettämisiä. Tuo edellisen kuvailema tilannehan piti olla sulle ihan normaalia parisuhdetta.
- keittiöekspertti
2013 kirjoitti:
Ai, että oikein "kipeitä" pettämisiä. Tuo edellisen kuvailema tilannehan piti olla sulle ihan normaalia parisuhdetta.
Avioliittomme viimeisinä vuosina emme kiinnittäneet huomiota toistemme tulemisiin tai menemisiin, minulla oli muita naisia enkä yllättyisi vaikka sinällään viehättävällä ex-vaimollanikin olisi ollut omia säätöjä.
Kipeistä pettämisistä puhuessani tarkoitin niitä narahtamisia vieraissa naisissa käymisestä, jotka tapahtuivat ennen perheen perustamista. Noissa suhde oli katkolla, mutta meidät piti yhdessä maaginen seksielämä.
- ujomees
Nainen oli minua vanhempi ja liian tätimäinen. Kulttuurierojakin oli sillä hän oli ulkomaalainen. Liikunnallisena ja viriilinä miehenä olisin halunnut enemmän seikkailuhenkisyyttä.
- keittiöekspertti
Minkälaista seikkailuhenkisyyttä kaipasit?
- oihjavoih
Se halusi jännänaisen.
- 717
oihjavoih kirjoitti:
Se halusi jännänaisen.
Aivan ilmiselvästi
- se.tavallinen.tarina
Petin, join ja valehtelin. Olin riidanhaluinen ja aina tappelemassa. Sitten päätin raitistua ja muuttaa elämäni. Viikon raittiuden jälkeen, nainen ilmoitti ettei meillä ole enää kemiaa.
- keittiöekspertti
Mitä itse ajattelet edesottamuksistasi?
- ikävä_helpotus
Viimeisin suhde päättyi mieheni kuolemaan. Olisi varmaan päättynyt muutenkin, elimme jo niin eri elämää. Yli 20 vuotta yhdessä, en voinut jättää sairastunutta miestä.
- wandula
Edellinen suhteeni kaatui kuolleena saunan lauteille, mistä hänet löysin. Teetkö tutkimusta vai oletko muuten vain utelias?
- ArnoldSwartsenKiggel
Tuteiden laimenemiseen ja asteitttaiseen hiipumiseen pois.
- Tekniikkasukeltaja
Ai siis tätä edellinen?
- No, juuri niin, idiootti.
- Siis se oli vähän epäselvä juttu, eli keissi, you know? Siis niin ku keissinä tää ei ole sen ihmeellisempi kuin edellisetkään, you also know.
- Mitä tuo on?
- Tämäkö? Tämä on risottoa. Siihen tulee Gallon riisiä - koska muu ei kelpaa - ja parmesaania ja sitruunaa. Ripsaus merisuolaa. Tässä ovat sitten nämä lisukkeet.
- Yäk, you know.
(Hihitystä)- Tekniikkasukeltaja
Suurin ongelma parisuhteiden kestävyydelle on ruoka. En itse edes ajatellut näin ennen kuin älysin, mistä kaikki johtui.
(Reps) - Tekniikkasukeltaja
Tekniikkasukeltaja kirjoitti:
Suurin ongelma parisuhteiden kestävyydelle on ruoka. En itse edes ajatellut näin ennen kuin älysin, mistä kaikki johtui.
(Reps)Jos ihminen ei erota risotostaan ei kanaliemen eikä valkoviinin makua, niin hän ei ole minulle siinä juuri mitään.
Jos ihminen ei erota risotostaan ei kanaliemen eikä valkoviinin makua, niin hän ei ole minulle siinä juuri mitään.
(Reps)Välittömästi tämän.jälkeen Joe Bob ajeli jopollaan Mikki Mäkkiin.
(Hihitystä) - Tekniikkasukeltaja
Välittömästi tämän.jälkeen Joe Bob ajeli jopollaan Mikki Mäkkiin.
(Hihitystä)Mielenosoituksellisesti hän tilasi kanawrapin ja laittoi siihen ketsuppia.
(Hihitystä) - Tekniikkasukeltaja
Mielenosoituksellisesti hän tilasi kanawrapin ja laittoi siihen ketsuppia.
(Hihitystä)Joe Bob on äijä. Hän on äijempi kuin Nikula buutseineen tai Ratia kaulaliinoineen.
Joe Bob rulez. Joe Bob näyttää finkkua elitisteille. Joe Bob on free soul.
Joe Bob on äijä. Hän on äijempi kuin Nikula buutseineen tai Ratia kaulaliinoineen.
Joe Bob rulez. Joe Bob näyttää finkkua elitisteille. Joe Bob on free soul.
(Reps)Painavin kommentti, joka tukee Joe Bobin hegemoniaa mieshierarkian autoritäärisenä yksinvaltiaana, on Antti Reinin sanat hänelle.
- Sä oot äijempi kuin mä osaan kuvitella.
(Hihitystä)
- jättäjä123
Nainen ei halunnut koskaan lasta ja itse olisin halunnut tulevaisuudessa.
- lutkapetti
Nainen antoi yhdelle paskalle työpaikkansa pikkujouluissa
- ummarrus
Miksi se meni työpaikkansa antamaan?
- enollutriittävänhyvä
Pohjimmiltaan rakkauden puuttumiseen.
En olisi edes alkanut, jos toinen ei olisi feikannut ihastumista. Olin niin tyhmä, että luulin että joku voisi rakastaa minua, vaikka olin vain se vihoviimeinen epätoivoinen vaihtoehto tai ehkä harjoituskappale. Silti ei tiedä vaikka olisimme roikkuneet yhdessä edelleen, jos toinen ei olisi päättänyt että ei halua lasta (ainakaan minun kanssani). Toisaalta mietin edelleen, että oliko sillä jokin ennalta päätetty määräaika treenata minun kanssani ennen kuin etenee parempaan. En yhtään ihmettelisi sitäkään.- palstamenoa
Eiks palstamiehet just puhu tästä, et pitää treenata "huonomman" kanssa, että osaa sit siirtyä laadukkaampaan.
- FDewfjjkejsdnfs
Kiivettyäni takaisin elävien kirjoihin vaimoni tuella sain vihdoin tilaisuuden olla oma itseni, olla kosketuksissa tunteisiini ja todellisiin tarpeisiini ja miettiä mitä oikeasti elämältä haluan ja onko tuon suhteen aikana rakennettu se mitä haluan vai oliko se vain paniikinomaista kouristelua - ja kun tämä toivottomuuden olennosta itseksi tulemisen prosessi oli käyty loppuun jätin hänet.
- Fwefkwemklkmlsdsd
Parisuhteet tai ihmiset eivät ole palkintoja, minulla ei ollut tarjottavaa ihmiselle joka rakasti minua, paitsi vapaus ja mahdollisuus etsiä joku joka rakastaa takaisin.
- kylmätotuus
Laastari kuitenkin kelpasi, vaikka et rakastanut häntä. Jätit vasta, kun olit itse saanut täyden hyödyn toisen huomiosta ja olisi ollut sinun vuorosi antaa jotain takaisin.
Mutta niinhän se on, että parisuhteet ovat itsekkäitä lähtökohtaisesti. Jos jompi kumpi on pyyteetön suhteessa, niin suhde on sairas. Vain vanhempien suhde omiin lapsiin voi olla pyyteetön, ja sekin on evoluutiopohjaltaan itsekäs, koska kyse on omien geenien saamisesta jatkoon.
Toisaalta, ehkä jos joku alkaa laastariksi tai muuten epäsuhtaiseen suhteeseen, vaikka alkoholistin piiaksi tai kotityrannin pyhimysmäiseksi puolisoksi, niin hän toteuttaa jotain tiedostamatonta sisäistä tarvetta. Ehkä se on myös itsekkyyttä, käytetään toista omiin tarkoituksiin. - totuudeneessä
My story, truly.
Kylmälletotuudelle: ihan noin mustavalkoista se ei aina ole. Fwefkwemklkmlsdsd kirjoitti:
Parisuhteet tai ihmiset eivät ole palkintoja, minulla ei ollut tarjottavaa ihmiselle joka rakasti minua, paitsi vapaus ja mahdollisuus etsiä joku joka rakastaa takaisin.
No näinhän se menee. Useimmiten vain toisin päin. Mies on tyytyväinen, että nainen vain on ja, että on hyvä toveruus ja lämmin koti mihin tulla harrastuksesta.
Nainen tuntee olevansa yksinäinen parisuhteessa ja haluavansa elämältä muutakin kuin vain tasaista olemista. Eron jälkeen mies on ihan pihalla, mitä on tehnyt väärin. Onkuitenkin tehnyt kovasti töitä taatakseen perheelleen toimeentulon ja hyvän kodin, ei ole ryypännyt tai hakannut vaimoaan.
- sönkkis
Kummankin itsekkyyteen. :)
En ole varma. Ehkäpä joko siihen, etten ollut sellainen kuin mies halusi, tai siihen, ettei mies kokenut kelpaavansa minulle. Mistä näitä tietää, kun toinen ei näytä itsekään saavan päänsä sisältöä järjestykseen, vaan selitykset seilaa laidasta laitaan.
- ätmelssön
Oliko mies ATM, KTM vai YTM?
- trdtgfdgfdgd
Mies laittoi humalassa facepäivityksen, joka ei ollut tosiaankaan tarkoitettu minun nähtäväksi. Jätin heti. (Jenkeissä face aiheuttaa joka viidennen avioeron.)
Ensisijainen syy oli, että vaimoni löysi toisen ja muutti hänen kanssaan yhteen samana päivänä kun minä pois.
Toissijainen syy oli, että hän oli sellainen narsistinen psykonarttu, että minussa ei ollut miestä ottamaan, sellaista jännämiehen roolia, joka olisi vaadittu, vaan kutistuin entistä pahimmin kiltin, kunnollisen ja tylsän miehen rooliin ja yritin entistä kovemmin miellyttää.
Kiitos tämän palstan, ymmärrän nyt virheeni ja tiedän toimia toisin.- naisen-mielestä
Miten sitten pitää toimia? Mitä tarkoittaa tämä jännämies suhteessa?
Kyllä ihan alusta lähtien pitää asettaa omat rajat ja pitää niistä kiinni. Jos toinen rikkoo niitä rajoja, on parempi lähteä kävelemään.
Olen myös sitä mieltä, että muistutus omasta markkina-arvosta naiselle silloin tällöin tekee hyvää. Naiset myös kaipaavat joskus mustasukkaista raivoamista ja daamaa.- naisen-mielestä
Miesmannn kirjoitti:
Kyllä ihan alusta lähtien pitää asettaa omat rajat ja pitää niistä kiinni. Jos toinen rikkoo niitä rajoja, on parempi lähteä kävelemään.
Olen myös sitä mieltä, että muistutus omasta markkina-arvosta naiselle silloin tällöin tekee hyvää. Naiset myös kaipaavat joskus mustasukkaista raivoamista ja daamaa.Täysin samaa mieltä ekasta kappaleesta, varmaan useimmat täyspäiset ovat.
Jälkimmäinen kpl sitten ilmeisesti liittyy MA-teorian oppeihin? Itse näen asian niin, että mustasukkaisuuden lietsominen toisessa osapuolessa (olipa tämä nainen tai mies) ei tee suhteelle hyvää eikä mustasukkaisuus muutenkaan ole hyvä asia niille, jotka sitä tuntevat. Draama ja raivoaminen ajavat parin kauemmaksi toisistaan niin että on vaikeampi enää tulla lähelle, vaikka sitä haluaisikin. Jos siis tavoite on pitää nainen kaukana ja pysyä itsekin kauempana roolituksen avulla, niin silloin se varmasti on toimiva taktiikka. Silloin vetää puoleensa ihmisiä, jotka jo valmiiksi ovat epävarmoja omasta arvostaan. Psyykkisesti tasapainoinen partneri ei jää tuollaiseen suhteeseen. Tahtipuikon vaihtaminen toisen osapuolen käsiin jättää mielestäni varsinaisen ongelman ratkaisematta.
Tasapainoinen suhde tuo hyvää seksiä, kahden tulot, kahden aivot yms. kumppanuuden etuja, jotka ovat eduksi elämässä ja pystyy keskittymään paremmin elämän muihin tärkeisiin asioihin, saavuttaa enemmän. Huono suhde ei tuo välttämättä noista mitään, vaan vie huomion siihen ydinkysymykseen, millaiselta näytän muiden silmin (kelpaavuutta naisena/miehenä) .
Eri vaiheissa elämää on myös erilaiset suhteet ja tavoitteet (niin kuin keittiöekspertti kirjoitti) tuosta em. ydinkysymyksestä riippumatta. Eron jälkeen esimerkiksi etsitään toisenlaista maailmaa kuin parikymppisenä. naisen-mielestä kirjoitti:
Täysin samaa mieltä ekasta kappaleesta, varmaan useimmat täyspäiset ovat.
Jälkimmäinen kpl sitten ilmeisesti liittyy MA-teorian oppeihin? Itse näen asian niin, että mustasukkaisuuden lietsominen toisessa osapuolessa (olipa tämä nainen tai mies) ei tee suhteelle hyvää eikä mustasukkaisuus muutenkaan ole hyvä asia niille, jotka sitä tuntevat. Draama ja raivoaminen ajavat parin kauemmaksi toisistaan niin että on vaikeampi enää tulla lähelle, vaikka sitä haluaisikin. Jos siis tavoite on pitää nainen kaukana ja pysyä itsekin kauempana roolituksen avulla, niin silloin se varmasti on toimiva taktiikka. Silloin vetää puoleensa ihmisiä, jotka jo valmiiksi ovat epävarmoja omasta arvostaan. Psyykkisesti tasapainoinen partneri ei jää tuollaiseen suhteeseen. Tahtipuikon vaihtaminen toisen osapuolen käsiin jättää mielestäni varsinaisen ongelman ratkaisematta.
Tasapainoinen suhde tuo hyvää seksiä, kahden tulot, kahden aivot yms. kumppanuuden etuja, jotka ovat eduksi elämässä ja pystyy keskittymään paremmin elämän muihin tärkeisiin asioihin, saavuttaa enemmän. Huono suhde ei tuo välttämättä noista mitään, vaan vie huomion siihen ydinkysymykseen, millaiselta näytän muiden silmin (kelpaavuutta naisena/miehenä) .
Eri vaiheissa elämää on myös erilaiset suhteet ja tavoitteet (niin kuin keittiöekspertti kirjoitti) tuosta em. ydinkysymyksestä riippumatta. Eron jälkeen esimerkiksi etsitään toisenlaista maailmaa kuin parikymppisenä.http://keskustelu.suomi24.fi/t/14501216/nainen-jatti-kun-en-suuttunut-hanen-pettamisestaan
En oikeasti odottanutkaan, että naiset myöntäisivät kaipaustaan draamaan ja mieheen, joka dominoisi suhdetta. He tuskin edes itse tajuavat asiaa. Itse selitän myös tätä "miksi naiset rakastuvat renttuihin/jännämiehiin" juuri tällä samalla ilmiöllä. On helpottavaa, kun talossa on joku, joka kertoo mitä tehdään, eikä tarvitse itse ottaa vastuuta mistään.
Tietysti nainen haluaa olla tasa-arvoisessa suhteessa niin kauan, kun se sopii hänelle. Mihen kyllä pitää siivota, vaihtaa vaipat, tiskata ja tehdä ruokaa. Kun kyseeseen tulee viemärin avaaminen, lumen pudottamionen katolta, kesämökin puuceen tyhjentäminen, on mies onneton nysvääjä jos ei tee noita.
Sama toistuu makuuhuoneen puolella yli yhdeksän naista kymmenestä haluaa, että mies dominoi sängyss , kun miehet taas toivoisivat tasa-arvoisempaa seksiä. Lisäksi 7 naista kymmenestä haluaisi läpsimistä, tukstamista jne.- naisen-mielestä
Miesmannn kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14501216/nainen-jatti-kun-en-suuttunut-hanen-pettamisestaan
En oikeasti odottanutkaan, että naiset myöntäisivät kaipaustaan draamaan ja mieheen, joka dominoisi suhdetta. He tuskin edes itse tajuavat asiaa. Itse selitän myös tätä "miksi naiset rakastuvat renttuihin/jännämiehiin" juuri tällä samalla ilmiöllä. On helpottavaa, kun talossa on joku, joka kertoo mitä tehdään, eikä tarvitse itse ottaa vastuuta mistään.
Tietysti nainen haluaa olla tasa-arvoisessa suhteessa niin kauan, kun se sopii hänelle. Mihen kyllä pitää siivota, vaihtaa vaipat, tiskata ja tehdä ruokaa. Kun kyseeseen tulee viemärin avaaminen, lumen pudottamionen katolta, kesämökin puuceen tyhjentäminen, on mies onneton nysvääjä jos ei tee noita.
Sama toistuu makuuhuoneen puolella yli yhdeksän naista kymmenestä haluaa, että mies dominoi sängyss , kun miehet taas toivoisivat tasa-arvoisempaa seksiä. Lisäksi 7 naista kymmenestä haluaisi läpsimistä, tukstamista jne.Ristiriitaisia vaatimuksia voi selkiyttää, jos sellaisia on. Viimeisen kpl tutkimus taisi mennä niin, että dominointi oli naisten fantasia, jota ei kuitenkaan haluttu toteuttaa. Eikä sekään muistaakseni ollut noin isolla prosentilla (en ehdi tarkistaa). Ja kaikki ovat lopulta yksilöitä, tullaan sopivuuden kysymyksiin, itse olen kallellaan juuri päinvastaiseen suuntaan, joten sitä ei voi tutkimuksesta päätellä mistä kukin pitää. Vaihtelu aina kuitenkin virkistää. Työnjako parisuhteessa on mielestäni asia, joka peittää alleen isommat ristiriidat, joista ei osata puhua. Nyt en ehdi kirjoittaa enempää, pitää lähteä täältä.
naisen-mielestä kirjoitti:
Ristiriitaisia vaatimuksia voi selkiyttää, jos sellaisia on. Viimeisen kpl tutkimus taisi mennä niin, että dominointi oli naisten fantasia, jota ei kuitenkaan haluttu toteuttaa. Eikä sekään muistaakseni ollut noin isolla prosentilla (en ehdi tarkistaa). Ja kaikki ovat lopulta yksilöitä, tullaan sopivuuden kysymyksiin, itse olen kallellaan juuri päinvastaiseen suuntaan, joten sitä ei voi tutkimuksesta päätellä mistä kukin pitää. Vaihtelu aina kuitenkin virkistää. Työnjako parisuhteessa on mielestäni asia, joka peittää alleen isommat ristiriidat, joista ei osata puhua. Nyt en ehdi kirjoittaa enempää, pitää lähteä täältä.
http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2016072021936733_iq.shtml
Yksi- naisen-mielestä
Miesmannn kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14501216/nainen-jatti-kun-en-suuttunut-hanen-pettamisestaan
Sama toistuu makuuhuoneen puolella yli yhdeksän naista kymmenestä haluaa, että mies dominoi sängyss , kun miehet taas toivoisivat tasa-arvoisempaa seksiä. Lisäksi 7 naista kymmenestä haluaisi läpsimistä, tukstamista jne."En oikeasti odottanutkaan, että naiset myöntäisivät kaipaustaan draamaan ja mieheen, joka dominoisi suhdetta."
Kyllähän myös miehet hakevat draamaa elämäänsä, ei se koske vain naisia. Miehet pettävät enemmän kuin naiset, mitäs muuta se on kuin jänskän ja draaman hakemista. Pikkulapsiarki ja ruuhkavuodet monenlaisine velvollisuuksineen ovat riskiaikaa vakaille, ei-impulsiivisillekin ihmisille. Dominoinnista: tunnistan sen ilmiön, että nainen toivoisi, että mies osaisi lukea hänen ajatuksiaan, se on jonkinlaista lapseksi heittäytymistä tai isän kaipuuta. Mutta rooleihin jämähtäminen (aktiivisuus ja passiivisuus eivät vaihtele) taitaa kuolettaa suhdetta ennemmin kuin tuo tasapainoa.
"miehet taas toivoisivat tasa-arvoisempaa seksiä"
Sukupuolilla on paljon yhteistäkin niin kuin linkittämistäsi artikkeleista käy ilmi. Luin nuo artikkelit kuvauksena siitä, että se mitä kukakin pitää "kiellettynä" näkyy usein fantasioissa ja toiveissa. Monille miehille on kai vaikea pyytää naiselta aktiivisuutta, vaikka sitä haluaisi. Toisaalta nainen voisi myös olla aktiivisempi pyytämättäkin. Sukupuoliroolit tuovat tällaista turhaa jarrutusta elämään, josta jokaisella on kuitenkin valta tehdä omannäköistään. Tasa-arvoisempaa seksiä kannatan tietysti lämpimästi ja rohkeutta viedä sitä käytännön tasolle oman kumppanin kanssa. naisen-mielestä kirjoitti:
"En oikeasti odottanutkaan, että naiset myöntäisivät kaipaustaan draamaan ja mieheen, joka dominoisi suhdetta."
Kyllähän myös miehet hakevat draamaa elämäänsä, ei se koske vain naisia. Miehet pettävät enemmän kuin naiset, mitäs muuta se on kuin jänskän ja draaman hakemista. Pikkulapsiarki ja ruuhkavuodet monenlaisine velvollisuuksineen ovat riskiaikaa vakaille, ei-impulsiivisillekin ihmisille. Dominoinnista: tunnistan sen ilmiön, että nainen toivoisi, että mies osaisi lukea hänen ajatuksiaan, se on jonkinlaista lapseksi heittäytymistä tai isän kaipuuta. Mutta rooleihin jämähtäminen (aktiivisuus ja passiivisuus eivät vaihtele) taitaa kuolettaa suhdetta ennemmin kuin tuo tasapainoa.
"miehet taas toivoisivat tasa-arvoisempaa seksiä"
Sukupuolilla on paljon yhteistäkin niin kuin linkittämistäsi artikkeleista käy ilmi. Luin nuo artikkelit kuvauksena siitä, että se mitä kukakin pitää "kiellettynä" näkyy usein fantasioissa ja toiveissa. Monille miehille on kai vaikea pyytää naiselta aktiivisuutta, vaikka sitä haluaisi. Toisaalta nainen voisi myös olla aktiivisempi pyytämättäkin. Sukupuoliroolit tuovat tällaista turhaa jarrutusta elämään, josta jokaisella on kuitenkin valta tehdä omannäköistään. Tasa-arvoisempaa seksiä kannatan tietysti lämpimästi ja rohkeutta viedä sitä käytännön tasolle oman kumppanin kanssa.Pettäminen ei todellakaan ole draaman hakemista.
- naisen-mielestä
Miesmannn kirjoitti:
Pettäminen ei todellakaan ole draaman hakemista.
Miten ajattelet asiasta? Pettäminen voi tietty tarkoittaa moniakin erilaisia asioita ihmisestä riippuen, osa noista asioista on tiedostamattomia, mutta ainakin siitä usein seuraa draamaa, vaikka ei sitä olisi tavoiteltukaan.
naisen-mielestä kirjoitti:
Miten ajattelet asiasta? Pettäminen voi tietty tarkoittaa moniakin erilaisia asioita ihmisestä riippuen, osa noista asioista on tiedostamattomia, mutta ainakin siitä usein seuraa draamaa, vaikka ei sitä olisi tavoiteltukaan.
Pettäminen voi olla vaihtelun hakemista, huomion hakemista, egon kohottamista, mutta äärimmäisen harvoin draaman hakua. Kyllä useimmat pettäjät haluavat välttää paljastumista viimeiseen saakka.
- naisen-mielestä
Miesmannn kirjoitti:
Pettäminen voi olla vaihtelun hakemista, huomion hakemista, egon kohottamista, mutta äärimmäisen harvoin draaman hakua. Kyllä useimmat pettäjät haluavat välttää paljastumista viimeiseen saakka.
Kaikkea tuota mitä draaman kaareen nyt kuuluu, katastrofi, katharisis tai happy end. Näin yhteyden jännämieheen juuri siinä, että pettämisellä haetaan vaihtelua tylsään arkeen eikä juuri siinä hetkessä ja tunnetilassa pystytä hahmottamaan muuta kuin omat tarpeet. Toisessa ihmissuhteessa omasta itsestä löytyy myös uusia puolia, mikä on ainainen haaste uskollisuudelle. Uskottomuus on kuitenkin niitä isoimpia riskejä seurausten kannalta koko perheelle, niin taloudellisesti kuin muutenkin. Monet päättävät suhteen uskottomuuteen, kun muuten eivät pysty siitä lähtemään, haetaan joku kainalokepiksi... tai tällainen vaikutelma itselleni on syntynyt.
- 1nestor
Elämäni ainoa nainen jätti minut kun olin vielä nuori enkä sitten ole yksiavioisuuden periaatteestani luopunut.
- kaunis.sinkku.nainen
Suoraan sanottuna siihen että en saanut munaa tarpeeksi. Miehellä oli huono itsetunto kullin koosta kun kavereilla oli kuulemma isompi.
- suhteellisuusteoreetikko
Vitut se mihinkään ole kaatunut kun ei ole koskaan alkanutkaan.perkle.
- uskonnon.uhri
Edellinen suhteeni päättyi siihen, että naiseni vei toinen mies. Nimittäin Jumala.
Oltiin poronerotuksessa...
Hermanni poro nousahti eukon päälle eikä eukko pistäny hanttiin yhtään.
Siinä mie ajattelin että tää eukko on pettäjä.- keittiöpertta
Olin ollut satojen ellei tuhansien eri naisten kanssa silleen, janotti kun heräsin.
- seurustellut
Kaikki edelliset suhteeni kaatuivat siihen, että nainen meni naimisiin. Nuorempana harmitti ihan sikana kun monilla kavereilla oli vaimona mun entinen tyttö/naisystävä joka halusi naimisiin. Minusta tuli tahtomattani vaimojen kasvattaja.
- 40vmies
Valitettavasti olin liian tylsä. Vaikea teidän on uskoa että nainen jättää tylsyyden takia mutta niin kävi oikeasti. Exäni rakastui jännämieheen ja 3 kk jälkeen jännämies puukotti exäni kuoliaaksi. Olin silloin 19 vuotias ja armeijassa ja poliisitkin tuli armeijaan kuulustelemaan minua miksi exäni kuoli.
- tavallinenmies-
Se kaatui koska jäin työttömäksi ja nainen jätti minut heti. No sain 4 kk päästä uuden työn ja nainen itse joutui työttömäksi, vonkasi minua takas koska sain hyväpalkkaisen työn mutta en ottanut naista takas. Nyt ex nainen ollut työtön jo kaksi vuotta ja minä edelleen töissä.
- olen-paha
Jos rehellisiä ollaan niin jokaisen olen pistänyt kävelemään. Saatan jaksaa suhteessa muutaman kuukauden, vuosi maksimi. Sitten lössähtää kaikki enkä enää jaksa.
Senpä takia vakisuhteita en edes tavoittele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 908287
- 926415
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586264Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344871- 453321
- 503275
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573102- 442849
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512806- 492780