Meillä on viime aikoina ollut hyvin vähän seksiä suhteessamme. Minä paiskin pitkää päivää Bayerin tehtaalla ja päästyäni töistä olen mennyt suoraan nukkumaan enkä ole jaksanut viihdyttää naista. Stressistä ja unenpuutteesta johtuen suorituskykyni ja libidonikin on ollut viime aikoina varsin heikko.
No nainen sitten päätti, ettei saa seksiä tarpeeksi suhteessamme, joten hän lähti metsästämään vierasta meisseliä ja teki tämän syrjähypyn niin näkyväksi, että se paljastui minulle ihan reaaliajassa. Jäätyään kiinni nainen tuijotti minua silmät pyöreinä ja kysyi: "Mitä?! Etkö sä ees ole vihainen?!".
Vastasin etten todellakaan ole vihainen ja kerroin ymmärtäväni, että kaikillahan meillä on seksuaaliset tarpeemme ja jos niitä ei saa tyydytettyä parisuhteessa, niin on täysin ymmärrettävää silloin käydä tyydyttämässä itsensä vieraissa. Sanoin myös naiselle, että meidän suhteemme on niin lujalla pohjalla, ettei se vielä yksiin syrjähyppyihin kaadu.
Tästä nainen sitten suuttui silmittömästi ja huusi että "Ootko sä ees mies vai eunukki?". Tämän jälkeen hän heitti minut ulos yhteisestä kodistamme eikä vastaa viesteihini tai puhelinsoittoihini. Tästä asti olen asunut hotellissa.
Nainen jätti kun en suuttunut hänen pettämisestään
23
111
Vastaukset
- Qsse
Onkohan toi sun tarina totta?
- claire.x
Cool story bro
- aloittajaonihanoikeassa
En kyllä käsitä miksi parisuhteessa tai edes naimisissa ollessaan pitäisi pettämisestä/syrjähypyistä suuttua. Ei sillä että kumpaakaan, suhdetta tai avioliittoa, kaipaisin. Varsinkaan jälkimmäistä.
Sit tietysti vituttais jos tulis joku tauti tuliaisina sieltä ulkopuolelta. Mutta muuten, mitä väliä? Jos esim. tosiaan toinen ei oo saanut tarpeeksi seksiä ja ulkopuolelta sitä saa niin eikö siinä kaikki voita? - keittiöekspertti
Ehkä vaimosi jäi kiinni tarkoituksella, halusi eroon suhteesta.
Sinun reaktiosi yllätti hänet, mutta hän itse teki ratkaisevan liikkeen. Tällaista sattuu. Tämä kertomus saattoi olla pelkkää tarua, mutta on siinä tilaa opetuksellekin.
Miehille yleensä riittää, että nainen on ja parisuhde on. Nainen taas voi olla helposti yksinäinen parisuhteessa.
Naiset haluavat draamaa ja suuria tunteita, pitkiä keskusteluja vaikeita hetkiä ja kiihkeitä sovintoja. Jos katsot melkein mitä tahansa naisille suunnattua ohjelmaa, niin löydät ne elementit ohjelmista.
Edellä mainittuun perustuu naisten alttius renttuihin eli jännämiehiin. Niiden kanssa arki ei käy tylsäksi.
Oikea menettely sinulla olisi ollut suuttua aivan helvetisti, huutaa, rikkoa pari huonekalua, ryypätä itsesi humalaan, ehkä vähän masentuakin, käydä pitkiä keskusteluja hänen kanssaan ja lopuksi antaa anteeksi ja rakastella kiihkeästi.- 12121212
Totta, loistavasti kirjoitettu :D
Mutta kuten aina, naisen järki ja tunteet ovat ristiriidassa keskenään. Tunne sanoo että jännä mies on paras, järki sanoo että elämänvaiheessa 2 kotipesän rakentaminen ja siihen liittyvä raataminen (joka muuttaa miehen stressaantuneeksi ja väsyneeksi) on tärkeintä. - eidraamakuningattarille
Hienosti kyllä kiteytetty!
"Naiset haluavat draamaa ja suuria tunteita, pitkiä keskusteluja vaikeita hetkiä ja kiihkeitä sovintoja."
Tässä se siistissä paketissa summattuna miksi varmaan esim. MGTOW-asenne/liike on kasvanut. Ei miehet jaksa keinotekoista draamaa kun elämää voi elää huolettakin. - realiteetti
eidraamakuningattarille kirjoitti:
Hienosti kyllä kiteytetty!
"Naiset haluavat draamaa ja suuria tunteita, pitkiä keskusteluja vaikeita hetkiä ja kiihkeitä sovintoja."
Tässä se siistissä paketissa summattuna miksi varmaan esim. MGTOW-asenne/liike on kasvanut. Ei miehet jaksa keinotekoista draamaa kun elämää voi elää huolettakin.Elämä tuppaa järjestämään sitä draamaa ihan pyytämättäkin, joten sitä varten on turha valita huonoa miestä.
Mie en pysty jakamaan naistani joten murhahan siitä tulee jos joku toinen tulee mun ketun kololle.
- 8plus4
Oletko tyhmä? Toista ihmistä ei voi omistaa
8plus4 kirjoitti:
Oletko tyhmä? Toista ihmistä ei voi omistaa
No miksi sitä sitten tuntee syvää mustasukkaisuutta kun joku nai sinun naista?
- ulkonäkö
Eräkettu kirjoitti:
No miksi sitä sitten tuntee syvää mustasukkaisuutta kun joku nai sinun naista?
Kateutta, koska haluaisit myös itse saada perseeseen.
ulkonäkö kirjoitti:
Kateutta, koska haluaisit myös itse saada perseeseen.
Justiinsa... Veän sellasen nätin minihameen päälle että mun karvanen persereikä näyttää tosi seksikkäältä.
- Ex----PUA
Eräkettu kirjoitti:
Justiinsa... Veän sellasen nätin minihameen päälle että mun karvanen persereikä näyttää tosi seksikkäältä.
Tinsa tiukilla. :D
- pillumaisteri
Eräkettu kirjoitti:
Uhrilampaat. :D
Minustakaan se ei vielä tee homoksi, jos sanon pimppiä rectumiksi ja päinvastoin, ei kai niillä mitään eroa pitäisi olla, kuten ei sukupuolillakaan?
- sitäsaamitä
tilaa. Itse aiheutit erosi. Suhteita pitää hoitaa ja tavallaan olit jo lopettanut suhteen, koska et vaivautunut tyydyttämään naistasi. Vaikka olis kuin kiire, niin kyllä vaimoa voi hoidella kerran viikossa vähintään.
- 12121212
"Tavallaan" lopettanut suhteen.
Entä jos nainen:
- lihoo
- menettää naiselliset muotonsa
- leikkauttaa tätitukan
...ts. ei vaivaudu miellyttämään miestään, onko hän "tavallaan" lopettanut suhteen, antaen miehelle oikeuden "tavallaan" käydä panemassa nuorempia naisia?
Nainenhan saattaa suuttua siitä että vaikka anto vieraalle ja miestä ei siltikään kiinnosta...
Näin saattaa käydä kun on mädäntyny 5000 vuotta avioliitossa.- mustakintuntuu
siltä, että vaimo yritti herättää miehensä todellisuuteen suhteen tilasta ja halusi saada huomion. Lopulta joutui taas pettymään, kun miestä ei kiinnostanu pätkääkään.
mustakintuntuu kirjoitti:
siltä, että vaimo yritti herättää miehensä todellisuuteen suhteen tilasta ja halusi saada huomion. Lopulta joutui taas pettymään, kun miestä ei kiinnostanu pätkääkään.
Suhde on edenny siihen vaiheeseen missä nainen on inhoittava otus sun nurkissa..
Saa siinä vaiheessa vaimo panna ketä haluaa ja toivottavasti uus sankari ottaa hänet mukaansa...
Rahat tosin jää tähän taloon. :D
Juuri tuollaisia pettäjiä naiset aina ovat.
- M.O.T.s
Typeryksen kanssa ei kannata seukkaa tai mennä naimisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417