Miksi afrikkalaisten pitäisi alkaa käyttää OCta? Heillä on jo M-pesa. wikipediasta: "M-Pesa allows users to deposit, withdraw, transfer money and pay for goods and services easily with a mobile device (phone)." toimijoita myös suomessa.
OC ja Afrikka
12
129
Vastaukset
- Ristallisoikio
Onecoin on selvä Ponzzi, ei sitä ollut tarkoituskaan ottaa käyttöön, kusetuspaketteja piti myydä ja valehdella kolikkokurssi.
Kolikkokurssi romahtaa jos/ja/kun/niin/näin raha tulee julkiseksi. Ainut mahdollisuus on sitoa se euroon, kiva nähdä kurssi 0,001 aika kova romahdus. - hyödytvähissä
Miksi suomalaisten pitäisi alkaa käyttää Onecoinia?
Kysy hei tota facebookissa sellaiselta henkilöltä kuin Kati Paaso. Hän kirjoittelee seinällään julkisesti onecoinia suosittelevia kommentteja. Olisi hauska kuulla Kati Paason vastaus tuohon ...
- Karavaaninkoira
Avotampio_ kirjoitti:
Kysy hei tota facebookissa sellaiselta henkilöltä kuin Kati Paaso. Hän kirjoittelee seinällään julkisesti onecoinia suosittelevia kommentteja. Olisi hauska kuulla Kati Paason vastaus tuohon ...
Kysy samalla kolikoiden auditoinnista. Eikös ainakin jossain vaiheessa mainostettu,että jokainen kolikko auditoidaan? Kolikkoja syntyy nykyään miljardeja,niin siinä on aikamoinen homma. Sivistäkää minua,jos olen hakoteillä.
- hidasta
Auditointi tehdään onecoin louhintaluolassa näin.
Otetaan kolikko 1.
Purastaan sitä ja todetaan aidoksi. Sitten otetaan kyc tiedot ja stanssataan ne kolikkoon.
Aikaa menee noi 5 min kolikkoa kohden. Auditointi valmistuu noin vuonna 8466 jos ei pidetä vapaapäiviä
- Suomicoini
Afrikkalaisten pitäisi käyttää Onecoinia koska niiden lapset värjäävät puvun takkeja. Joku apina sanoi sen Youtubessa.
Vertailua M-pesa/ Onecoin
* Rahan siirtoon voi käyttää älypuhelinta: Kyllä/ei
* Rahan siirtoon voi käyttää vaikka Nokia 1100:aa: Kyllä/ei
* Rahan siirto maksaa: 1-5US$ / ei voi
* Rahan nostaminen maksaa: 0.1$-4$ / vain fiat-raha 30€
* Maksaa laskuja: kyllä /ei
* ostaa puheaikaa puhelimeen: kyllä/ei
* tallettaa rahaa asiamieheltä pankkitilille: kyllä/ei
* siirtää rahaa rekisteröidyn käyttäjän ja ei-rek. välillä: kyllä/eitämä jäi pois
KYC: kyllä/kyllä kai- vai.onko.samanverran
Onkohan siellä Afrikassa jo yhtä monta kauppapaikkaa kuin täällä Suomessa?
- RuskiLäjä
Siksi koska kaikki saavat silloin syödä kakkua. Onecoin kakku poistaa nälänhädän. Aurinko paistaa siellä muutenkin lämpimästi joten Onecoin auringosta ei ole mitään hyötyä, ellei se paista vain yöllä.
- jormaxxx
Mikä se m-pesä on?
- Käsittääkseni
"M ulkku"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368762Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5373824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102241Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1741306Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17976Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40814- 51790
Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36667