No niin, kirjoittakaapa tähän sitten pari profetiaa, jotka tulevat tapahtumaan 5 v sisään. Eikä sitten mitään "tulee kauhistuttavia ilmiöitä jossain joskus"- juttuja. Vaan selkeitä riittävän yksityiskohtaisia todellisessa maailmassa (kaikkien havainnoitavissa) tapahtuvia asioita.
Esimerkiksi: " USA joutuu sisällissotaan. 500 000 kuolee maanjäristyksessä Italiassa.Venäjä hyökkää Japaniin." Tallaisia kaikkien ymmärrettäviä selkeitä asioita.
No niin , eikun odottelemaan.
Todistakaa profetiat oikeiksi ilmiöiksi
3
<50
Vastaukset
- rmtgfjtr
Typeryyden huippu ateistilta. Täysin ymmärtämättä, mitä kirjoittaa.
Oikea profetia ei ole pilailun aihetta, vaan vakavaa asiaa, eikä sitä Herra anna muutenkaan vieraiden valtioiden asioista.
Katso raamatusta, että löytyykö asiasta mainintaa.
Ei ole profetiaa vaan ennustelua, eikä kenenkään tarvitse todistaa kenellekään mitään.
Riittää jos opiskelet mikä on profeiaa ja sitten todistat itse itsellesi. Rakas "Epäilevä Tuomas" !
Tässä sulle muutama . . . jotka ovat . . . Jumalan ja Jeesuksen . . . ILMOITTAMIA . . . :)
. . .
Me suomalaiset uudestisyntyneet, olemme nyt Jeesuksen OPETUSLAPSIA ja kun lyhyt opetusjakso on ohi, niin olemme APOSTOLIEN kaltaisia . . . jotka julistavat Jumalan sanaa maailmanlaajuisesti.
. . .
***** ENSIMMÄINEN TODISTAMINEN *****
Aluksi todistetaan - UUDEN TESTAMENTIN mukaisesti - JUMALAN OLEMASSA OLO ja RAAMATUN TAPAHTUMIA TODEKSI.
ME Suomen UUDESTISYNTYNEET - TODISTAMME . . . TEKEMÄLLÄ niitä samoja TEKOJA, joita - Jeesus ja opetuslapset sekä APOSTOLIT - TEKIVÄT . . . !
NE - JOTKA USKOVAT - tuon todistuksen ---> VIISAITA = UUDESTISYNTYNEITÄ !
. . .
TÄSSÄ --- NYT --- Aluksi muutama . . . JOTKA TOTEUTUVAT . . . !
ja --- Kaikkein PARASTA on --- että PÄÄSET aivan ITSE SEURAAMAAN noiden TOTEUTUMISTA - ja - NUO ALKAVAT TOTEUTUMAAN . . .
. . . AIVAN ENSIMMÄISEKSI täällä Suomessa . . . ;)
. . . ......................................................................... . . .
.
. . .
. . . . .
******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********
Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi
Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.
Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.
Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.
Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !
"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17
Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
Siunausta ja Herran rauhaa !- tulevaisuudentuomas
Näin arvelinkin. Ei mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752873- 592831
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172713- 412082
- 532061
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2792057Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211311- 421170
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo31114Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.961019