Apua auttakaa! Kolikon arvo hävinnyt!

KuopioCoin

Olen sijoittanut kolmeen Infinity-pakettiin ja tämä siis tarkoittaa, että olen melko varakas mies, tai siis olin, sillä kolikon arvo oli noin 7€, mutta nyt kun xcoinx-pörssi on suljettu, niin kukaan ei enää noteeraa kolikon arvoa!!!

Löytyykö mistään edes kuvakaappausta xcoix-sivuston valuutta-arvoista, että tiedän olevani edelleen miljonääri?! Toivottavasti sivusto aukeaa nopeasti, sillä tämä alkaa käymään jo sydämen päälle! Sauna-Sepon kehoituksesta sijoitin säästöni, kesämökkini ja kakkosasuntoni OneCoiniin.

9

103

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OC-sioittaja

Tässä mielessä FirstCoin on parempi kuin OneCoin että siinä arvon voi kysyä karhupuistossa Kakelta. OneCoinissa arvo on netti sivulla mutta netti sivu ei välttämättä ole aina auki. Toisaalta Kakekin on välillä huolto katkolla ja nyt se on ollut aika pitkään Teneriffalla sen jälkeen kun ostin siltä sata FirstCoinia.

Ehkä arvo on sitten Mobile aplikation buldierissa kun se on valmis. Minä ainakin toivon niin koska sitten arvo on aina mukana missä ikinä oletkin. Mopiili maksaminen on tulevaisuutta ja Afrikassa ei ole pankkeja.

• Suomicoini

Älä hätäile. Bankokin mega eventin takia on splitti menossa. Serveri kiinni kun super kone huneessa kaikki laskenta teho on käytössä. Kohta aukeaa kauppa paikat ja coinit on tuplattu.

• Haluan hetipaikalla SIOITTAA! Voisiko joku antaa tänne pankkitilinumeron, niin laitan viisi tonnia hetipaikalla tulemaan!!

Nyt on SIOITUSKIIMA päällänsä!!!!!! NY SIOITETAAN!!!!!

• Kylläseonpoijaat

Sulla sellaisia rahoja ole. Pelkkää toiveunta vain. KÖYHÄ

• CrytponKing

Laita tulemaan First Coin, Poste Restantte. Takaan, että hämmästyt! T. Kake ja Arska Epsanjan Megalomaanieventistä. Jätettiin Repe päivystään Karhupuistoon.

• CrypTonKlingon

Niin, ja unohtui sanoa siitä käspäkistä: Tilanteen näin ollessa voit kääriä suoraan 10% päältä pois ennen sioituksen lähettämistä Poste Restantteen. Eiks olla reiluja jätkiä, ei mitään vankonnia, jotka on epäreiluja rujausten järkkääjiä.

• KapseloitunutKahvi

Saisko teiltä sen peräruiskekoneen merkkiä bulkki ziszoaping.
        Kuulemma oikein pörssikahvettta.
        Aasinajajakin suosittelee.

• CrytponKingy

Valitettavasti ei saa. Me FirstCoinilla harrastetaan vain rehellisiä huijauksia ja jätetään epärehelliset huijaukset, ns. rujaukset vankonnille, goldekseille, tsintsinoille ym. ternimaitonaamoille. T. Arska ja Kake

• KakePeräJaMää

Harmi. Kiitos rehellistä vastauksesta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      89
      3764
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2116
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2052
    4. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      87
      1584
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      346
      1492
    6. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      90
      1171
    7. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      15
      1129
    8. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      93
      1110
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      32
      985
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      926
    Aihe