Wolfenstein Enemy Territory lisä-ääniä

Wayfarer

Mitenkähän on mahdollista saada peliin lisää ääniä puhekomentoihin, kuten "heal me", "call in artillery" ja sen sellaista. Pitääkö ladata joku lisä-ääni paketti vai onko siihen joku oudompi näppäinyhdistelmä mitä ei minun järjelläni saa selville? :)

Jos siihen pitää ladata joku paketti joltain sivulta, olisin linkistä hyvin kiitollinen. Kiitos vastauksista.

11

711

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos itse kuulee ne, niin kai ne pitäs jo olla koneella. Joku näppäinyhdistelmä kikka kolmonen siinä on. Olisin tullut tänään kysymään samaa, mutta ehdit ensin :)

• Niin, onhan siellä "ääni viesteissä" (näppäin V ja numero näppäimet) erillaisia viestejä tiimille. Löytyy mm. I need medic ja Call air strike...

V 4 3 yhdistelmällä tulee muistaakseni Thanks! ;)

• Wayfarer

Joo, kyllä minä saan kuulumaan tuollaset perusäänet, kuten "I need medic" "I need ammo" "Thanks" "Hello" jne., mutta sieltä ei löydy niitä viestejä, joita jotkut sanovat. Joillain servereillä porukat huutelee just tyyliin "heal me" ja "revive teammate". Pitänee vielä kokeilla ja katsella jossain vaiheessa.

Kiitokset molemmille :)

• lololl
        Wayfarer kirjoitti:

Joo, kyllä minä saan kuulumaan tuollaset perusäänet, kuten "I need medic" "I need ammo" "Thanks" "Hello" jne., mutta sieltä ei löydy niitä viestejä, joita jotkut sanovat. Joillain servereillä porukat huutelee just tyyliin "heal me" ja "revive teammate". Pitänee vielä kokeilla ja katsella jossain vaiheessa.

Kiitokset molemmille :)

siihen pitää kirjoittaa yks koodi niin voi sanoo "heal me" ja olikohan niitä muitakin sanoja joita voi sanoo..

• Niko

Sun tarvii bindata ne erikseen eli:
      avaa konsoli § näppäimestä (Esc:n alapuolella)
      ja kirjota:
      /bind O vsay ftreviveme
      (jossa O on kirjain johon laitat sen)

Huom! katso ensin ettei se kirjain johon olet
      laittamassa ni ole jo käytössä!

Muita:
      /bind p vsay ftreviveteammate
      /bind m vsay ftdeploylandmines
      /bind n vsay ftdisarmlandmines
      /bind j vsay ftcallairstrike
      /bind h vsay ftCallartillery
      /bind i vsay ftresupplysquad
      /bind b vsay ftresupplyme
      /bind k vsay ftexplorearea

Oliko tarpeeksi selkeä?

• Kiitos! Nyt tiedän miten voi bindata vaikka tommonen bind juttu olikin hakusessa. En oo tähän niin perehtynyt kuin CS:Sourceen.
        Kattelin googlella että jotain juttua näyttäis löytyvän lisää.

• Wayfarer

Kiitokset! Nyt selvisi. :)

• Niko
        Wayfarer kirjoitti:

Kiitokset! Nyt selvisi. :)

Ja jos paljon pelaatte ni tulkaa ihmees käymää paradiselost 24/7 serverillä. Se on mun klaanin serveri ja mun nimi on OneAndOnly.. Nyt vaan on aika hiljast itel pelailu ku kone on ihan sekasin ja tökkii iha sairaasti ja vaikeet pelata, mut kyl mä siel välillä käyn!

• Jamelia-

Elikä consoleen /unbind v ja /bind MOUSE1 kill
      alkaa homma toimimaan

• joku

siihen ei tarvi mitään koodeja koska niitä on joissakin servereissä valmiina

• juupeli

Vastaus on kirjota consoliin että /bind p vsay_team FTHealMe tai jotain muuta sellaista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      824
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      783
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      46
      660
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      221
      624
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      44
      559
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      55
      546
    7. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      533
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      516
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      83
      495
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      37
      490
    Aihe