Rion huonoa menestystä selitellään valtion heikolla tuella urheilijoille, väite on älytön. Miksi jonkin valtion pitäisi maksaa vain jonkun henkilö kohtaista kunnian himoa ja kilpailu haluja. Jokainen urheilija kilpailee vain oman henkilökohtaisen kunnian himon vuoksi, ei minkään valtion, muuten se ei edes voisi olla. Olen sata varma että kun on riittävän lahjakas tukijoita löytyy henkilö kuin yritystasolla. Eikä pidä vaan odottaa valtiolta rahaa, vaan olla aktiivinen sen hankinnassa, moottori urheilussa löytyy historian saatossa hyviä esimerkkejä ja puhutaan kuitenkin aivan toisen luokan summista. Mitenkäs se eräs ammatti nyrkkeilijä sanoikaan, kieltäkää vain ammatti nyrkkeily taso ainakin paranee.
Vastaukset 2
- kustannustehokasta
Paras suomalaismenestys tänäkin vuonna maailmanlaajuisesti kilpailluissa tulosurheilulajeissa lienee tullut voimanostosta täysin maajoukkueurheilijoiden itse kustantamana. Useita maailmanmestaruuksia ja maailmanennätyksiä. Suomen voimanostoliittoa ei opetusministeriön toiminta-avustusten jaossa edes lasketa urheilun lajiliitoksi vaan ainoastaan liikuntaa edistäväksi järjestöksi, joten sillä ei ole mahdollisuuksia tukea maajoukkueurheilijoiden kisamatkoja.
- kerjäläiset
Urheilijat voivat itse rahoittaa harrastuksensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791319
- 851226
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40713Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83599Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44478Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455