Onnea Onecoin

Niinsevaanetenee

Onecoin on nyt täyttänyt kaksi vuotta, ja useista toinen toistaan kovemmista palstahyökkäyksisyä huolimatta Onecoin vaan jatkaa tointaansa.

Onko teille aktiivisimmille vastustajille koskaan tullut mieleen, että mikähän siinä on että vaikka kuinka täällä parjataan toimintaa ja myös yksittäisiä ihmisiä, niin kaikesta huolimatta toiminta jatkuu?

Jokainen event on ollut viimeinen ennen isoa kaatumista, ja ainakin viikottain homma on juuri luhistumassa ja kaikki pakenevat ja piiloutuvat. Mutta homma vaan jatkuu, ja näyttää myös kehittyvän vaikka toki hitaammin kun osa toivoisi.

24

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puiset.kiuaskivet

Onecoin on nyt täyttänyt kaksi vuotta ja sen arvo on edelleen NOLLA, eikä yhtään kauppapaikkaa ole avoinna.
      Mistähän tämä johtuu?

• Kaksi vuotta, eikä onecoinilla voi vieläkään tehdä mitään.

Tätäkö nimimerkki kutsuu toiminnaksi? Kerätään ihmisiä rahoittamaan pyramidia ostamalla koulutuksia, joita vastaan saa leikkirahaa jolla ei koskaan voi tehdä mitään. Toimintaapa hyvinkin.

Jossain käytettiin termiä "jäätynyt huijaus". Hyvä keksintö! Onecoin on juuri sellainen. Rahavirrat pyramidiin on selkeästi vähentymässä kun johtoporukka hyppää sivuun ja uudet bulvaanit tulee tilalle.

Oottekos coinistit koittaneet kotiuttaa rajohanne? Koska viimeksi on onnistunut? Se on nimittäin niin että kun ei ole enää rahoittajia, niin eipähän pyramidista saa rahaakaan ulos.

MUAHAHAHAHAHAAAA

• Tapasimukaanpihalla

"Kaksi vuotta, eikä onecoinilla voi vieläkään tehdä mitään."

On se aika outoa, että vastustajat hätäilevät esim. kauppapaikkojen kanssa, kun edelleen Rujan kommentti Lontoo ykkösessä että kauppapaikkoja alkaa syntymään 2016 toisella vuosipuoliskolla on edelleen täysin kelpo tieto.

Toimintaa tässä vaiheessa on se kaikki mitä on rakennettu tulevaisuuteen tähdäten ja se että esim. itse 14-kuukautta mukana olleena olen nostanut kaikkien koulutuspakettieni hinnan (11kpl) verkostopalkkioina ja kolikkomyynnillä sen lisäksi tuosta ynnäsin exeliltä voittoa 2016 11.432€ jotka ilmoitan verottajalle tammikuussa 2017 tai summahan tietenkin kasvaa vielä ja tämä on mielestäni oleellista OneCoinissa! Siis maailman nopeimmin kasvavassa verkostossa myös tienaa parhaiten.

"Oottekos coinistit koittaneet kotiuttaa rajohanne? Koska viimeksi on onnistunut? Se on nimittäin niin että kun ei ole enää rahoittajia, niin eipähän pyramidista saa rahaakaan ulos."

Viimeinen kotiutus 7.10.2016 Säästöpankin tilille, toki pisin aika meni 19pv kun sitä edellinen kotiutus tuli neljässä päivässä. Aina ne kuitenkin ovat tulleet mikä on pääasia ja nyt tuli myös ilmoitus viiveistä ja että viimeistään keskiviikkoon mennessä kaikki kotiutukset on maksettu.

Ainoa pyramiidi joka tässä haisee on sinun hatussasi ja sen myös Barbara ja KRP tietää.;)

• Tapasimukaanpihalla kirjoitti:

On se aika outoa, että vastustajat hätäilevät esim. kauppapaikkojen kanssa, kun edelleen Rujan kommentti Lontoo ykkösessä että kauppapaikkoja alkaa syntymään 2016 toisella vuosipuoliskolla on edelleen täysin kelpo tieto.

Toimintaa tässä vaiheessa on se kaikki mitä on rakennettu tulevaisuuteen tähdäten ja se että esim. itse 14-kuukautta mukana olleena olen nostanut kaikkien koulutuspakettieni hinnan (11kpl) verkostopalkkioina ja kolikkomyynnillä sen lisäksi tuosta ynnäsin exeliltä voittoa 2016 11.432€ jotka ilmoitan verottajalle tammikuussa 2017 tai summahan tietenkin kasvaa vielä ja tämä on mielestäni oleellista OneCoinissa! Siis maailman nopeimmin kasvavassa verkostossa myös tienaa parhaiten.

"Oottekos coinistit koittaneet kotiuttaa rajohanne? Koska viimeksi on onnistunut? Se on nimittäin niin että kun ei ole enää rahoittajia, niin eipähän pyramidista saa rahaakaan ulos."

Viimeinen kotiutus 7.10.2016 Säästöpankin tilille, toki pisin aika meni 19pv kun sitä edellinen kotiutus tuli neljässä päivässä. Aina ne kuitenkin ovat tulleet mikä on pääasia ja nyt tuli myös ilmoitus viiveistä ja että viimeistään keskiviikkoon mennessä kaikki kotiutukset on maksettu.

Ainoa pyramiidi joka tässä haisee on sinun hatussasi ja sen myös Barbara ja KRP tietää.;)

Niin, tuossahan tarkoitettiin nimenomaan kertyneiden kolikoiden myyntiä, ei suosittelupalkkioita. Jos olet tiukasti tunkittanut, niin kyllä siitä tulojakin kertyy. Näin se on aina verkostomarkkinoinnissa, että menestyvä pyramidinrakentaja saa tienestiä. Suosittelupalkkiothan onecoin maksaa hyvin nopeasti suoraan tilille. Muista kuitenkin, että KRP voi aikanaan kyllä hiipiä kovan tunkittajan kantapäille.

Sen sijaan kertyneiden coinien myynti on aina ollut vaikeata. Ja niiden myynti alkaa takkuamaan koko ajan pahemmin kun rahaa pyramidiin virtaa vähemmän. Rahat kertyneiden kolikoiden myyntiin kerätään yksinomaan uusien coinistien sijoituksista.

Kauppapaikkoja ei ole eikä tule. Olet varmaan perehtynyt MAB-konseptiin ja tietänet että se on käytännössä mahdoton. Se on tehty tällaiseksi tarkoituksella, sillä OC ei ikinä haluakaan mitään kauppapaikkoja sotkemaan asioita. OC haluaa ainoastaan rahaa pyramidiin, ei sekoittaa asioita coinin vaihdettavuudella.

>Toimintaa tässä vaiheessa on se kaikki mitä on rakennettu tulevaisuuteen tähdäten

Mitä muka on rakennettu? EI coinismiin ole tullut kahden vuoden aikana yhtään mitään uutta. Coinismi on samalla tolalla kuin kaksi vuotta sitten:
        -rahaa kerätään pyramidin
        -coineilla ei voi tehdä mitään
        -ei ole kauppapaikkoja

Kaikki puheet kauppapaikoista ja nyt uusimpana MAB ovat pelkkää savuverhoa ponzihuijauksen yllä. MITÄÄN ei ole tapahtunut eikä MITÄÄN KOSKAAN tapahdu.

• työväenopisto

Ja vielä kun joku kertoisi mitä niillä kalliilla koulutuspaketeilla on arvoa? USA:n yliopistoissakin joissain tapauksissa on opiskeleminen ja tutkinnon hankkiminen halvempaa kuin Onecoin-opistossa ja sillä USA:n tutkinnolla sentään on jotain arvoakin. OC-tradenomi ei välttämättä vielä hirveästi ketään vakuuta.

• TaasKossahti
        Tapasimukaanpihalla kirjoitti:

> Rujan kommentti Lontoo ykkösessä että kauppapaikkoja alkaa syntymään 2016 toisella vuosipuoliskolla on edelleen täysin kelpo tieto
        Miksi Onecoineja sitten mainostettiin erehdyttämällä ihmisiä? Itse maajohtajan mainospuheissa luvattiin kauppapaikkojen aukeamista keväällä 2016 ja konvertoivaa Mastercardia. Ei tuossa auta vedota pelkkään erehdykseen, kyllä tuo kuulostaa jo tietoiselta petokselta.

Onecoineja pitäisi olla 2,5 miljoonalla ihmisellä. On se kumma, ettei tuolla käyttäjämäärällä päästä liikkeelle. Ai niin, siinä on pieni ongelma. Onecoinilta kolikoita saa 0,06 eurolla ja pitäisi löytää se hölmö, joka haluaa maksaa kolikosta 6,95 euroa.

Mitä tulee nostamiisi tuottoihin, niin ne kaikki rahat ovat pyramidiin houkuteltujen taskuista. Latiakaan ei ole tullut Onecoinin ulkopuolelta. Jos sinä olet tienannut jotain, niin vastaavasti joku toinen osallistuja on köyhtynyt saman summan.

• Tapasimukaanpihalla kirjoitti:

Jatketaanpa vielä ...

>itse 14-kuukautta mukana olleena ... ynnäsin exeliltä voittoa 2016 11.432€

Reilun vuoden olet siis ollut mukana. Ja tienannut reilun kymppitonnin. Ei tuolla vielä kuuhun mennä. Maajohtaja lupasi Turun tunkitustilaisuudessa, ei niin kovin kauan sitten, että vuoden sisällä olette kaikki taloudellisesti riippumattomia. Myöntänet, että et ainakaan itse ole tuon vuoden sisällä saavuttanut taloudellista riippumattomuutta.

>Ainoa pyramiidi joka tässä haisee on sinun hatussasi

Tuota noin ... tiedäthän mitä pyramidihuijauksella (a.k.a ponzi, pyramidiponzi, ...) tarkoitetaan? Ja kuten tuossa toinen nimimerkki jo kommentoikin, niin käsitäthän että kaikki varat jotka olet "tienannut" on saatu muiden osallistujien sijoituksista? Ja että joku toinen osallistuja on köyhtynyt juuri vastaavan rahasumman. Olithan perillä tästä seikasta?

Olet jo yli vuoden ollut mukana. Ja edelleen - kaikkien näiden tosiasioiden valossa - kieltäydyt myöntämästä että kuseessa on huijaus ja että olet itsekin näiden kusetettujen joukossa?

Näistä kusetetuista sinä kylläkin kuulut niiden harvojen joukkoon jotka edes pääsevät omilleen. Ja kuulut vieläkin harvinaisempaan joukkoon eli niihin, jotka ovat pääseet ihan plussallekin.

Mutta myöntänet että vuoden aikana tienattu kymppitonni ei ole aivan sitä mitä ponzin mainostekstit sanovat kun puhuvat taloudellisesta riippumattomuudesta m.l. huikeat tuotot?

Poijjaat!! Taasen!

T.Avotampio

• faktatvsmutu
        Avotampio_ kirjoitti:

Jatketaanpa vielä ...

>itse 14-kuukautta mukana olleena ... ynnäsin exeliltä voittoa 2016 11.432€

Reilun vuoden olet siis ollut mukana. Ja tienannut reilun kymppitonnin. Ei tuolla vielä kuuhun mennä. Maajohtaja lupasi Turun tunkitustilaisuudessa, ei niin kovin kauan sitten, että vuoden sisällä olette kaikki taloudellisesti riippumattomia. Myöntänet, että et ainakaan itse ole tuon vuoden sisällä saavuttanut taloudellista riippumattomuutta.

>Ainoa pyramiidi joka tässä haisee on sinun hatussasi

Tuota noin ... tiedäthän mitä pyramidihuijauksella (a.k.a ponzi, pyramidiponzi, ...) tarkoitetaan? Ja kuten tuossa toinen nimimerkki jo kommentoikin, niin käsitäthän että kaikki varat jotka olet "tienannut" on saatu muiden osallistujien sijoituksista? Ja että joku toinen osallistuja on köyhtynyt juuri vastaavan rahasumman. Olithan perillä tästä seikasta?

Olet jo yli vuoden ollut mukana. Ja edelleen - kaikkien näiden tosiasioiden valossa - kieltäydyt myöntämästä että kuseessa on huijaus ja että olet itsekin näiden kusetettujen joukossa?

Näistä kusetetuista sinä kylläkin kuulut niiden harvojen joukkoon jotka edes pääsevät omilleen. Ja kuulut vieläkin harvinaisempaan joukkoon eli niihin, jotka ovat pääseet ihan plussallekin.

Mutta myöntänet että vuoden aikana tienattu kymppitonni ei ole aivan sitä mitä ponzin mainostekstit sanovat kun puhuvat taloudellisesta riippumattomuudesta m.l. huikeat tuotot?

Poijjaat!! Taasen!

T.Avotampio

"Reilun vuoden olet siis ollut mukana. Ja tienannut reilun kymppitonnin. Ei tuolla vielä kuuhun mennä. Maajohtaja lupasi Turun tunkitustilaisuudessa, ei niin kovin kauan sitten, että vuoden sisällä olette kaikki taloudellisesti riippumattomia. Myöntänet, että et ainakaan itse ole tuon vuoden sisällä saavuttanut taloudellista riippumattomuutta."

No kyllä minulla taloudellinen riippumattomuus on ollut jo ennen OneCoinia ja huomasit kai, että 11-koulutuspakettia pienemmästä suurimpiin on maksettu.
        Nythän rahaa alkaa tulemaan enemmän tilille.
        Lisäksi olen kaikki korottanut vähintään tradereiksi verkostopalkkioiden takia ja nyt on menossa päivitys vähintäin pro traderiksi joista saa 5 kolikkoa myyntiin tällä hetkellä.
        Minulla on myös päivätyöni yrittäjänä ja siksi en ole halunnut/ehtinyt panostaa suositteluun maajohtajan edellyttämällä tavalla. Tämä vauhti sopii kuitenkin minulle ja olen tyytyväinen.

"Tuota noin ... tiedäthän mitä pyramidihuijauksella (a.k.a ponzi, pyramidiponzi, ...) tarkoitetaan? Ja kuten tuossa toinen nimimerkki jo kommentoikin, niin käsitäthän että kaikki varat jotka olet "tienannut" on saatu muiden osallistujien sijoituksista? Ja että joku toinen osallistuja on köyhtynyt juuri vastaavan rahasumman. Olithan perillä tästä seikasta?"

Olen hyvinkin perillä kuten myös eurooppalaiseen lainsäädäntöön perehtynyt tohtorimme Ruja Ignatova, että OneCoinin verkostosta ei löydy pyramiidia ja samaan päätyi myös KRP.
        Syy on hyvin yksinkertainen, siis OneCoiniin ei sijoiteta, vaan sielä asiakkaat ostavat talouskoulutusta jonka voivat myös tenttiä hyväksyttävästi saaden eri vaikeusasteista myös todistuksen, mikäli läpäisevät hyväksytysti kokeet.

Asiaa voisi verrata vaikkapa K-kaupan väiskiin, joka myy erikokoisia joulukinkkuja asiakkaille ja kylkiäisiksi tulee plussapisteitä sen mukaan kuinka monta ja minkä kokoista kinkkua on ostanut. Jos kävisi niin, että muita kinkunostajia ei tulisikaan jälkeesi ja kinkut märäntyisivät hyllyyn, niin kauppahan tyrehtyisi siihen.
        Verkostomarkkinoinnissa pätevät ihan samat lainalaisuudet, että jos asiakkaat loppuvat, niin homma kuivuu kasaan.

Toki OneCoin ei nyt enää ole mikään tavallinen verkostomarkkinointiyritys mitä se ei ole ollut oikeastaan alunperinkään, vaan se on tähdännyt valtavan verkoston rakentamiseen missä se on omasta mielestäänkin onnistunut yli odotusten ja seuraava vaihe onkin sisäiset markkinat jne. pääasiana kolikon käytettävyyden aikaansaaminen.

"Näistä kusetetuista sinä kylläkin kuulut niiden harvojen joukkoon jotka edes pääsevät omilleen. Ja kuulut vieläkin harvinaisempaan joukkoon eli niihin, jotka ovat pääseet ihan plussallekin. "

Ei minua kukaan ole kusettanut ja sitä on ihan turha jankata.
        Samoihin aikoihin lähteneet tiimissäni ovat monet tienanneet minua paremmin ja moni alle vuodenkin mukana ollut on tiimissämme tienannut minua enemmän. Se on ihan jokaisesta itsestään kiinni mitä tienaa.

• faktatvsmutu kirjoitti:

"Reilun vuoden olet siis ollut mukana. Ja tienannut reilun kymppitonnin. Ei tuolla vielä kuuhun mennä. Maajohtaja lupasi Turun tunkitustilaisuudessa, ei niin kovin kauan sitten, että vuoden sisällä olette kaikki taloudellisesti riippumattomia. Myöntänet, että et ainakaan itse ole tuon vuoden sisällä saavuttanut taloudellista riippumattomuutta."

No kyllä minulla taloudellinen riippumattomuus on ollut jo ennen OneCoinia ja huomasit kai, että 11-koulutuspakettia pienemmästä suurimpiin on maksettu.
        Lisäksi olen kaikki korottanut vähintään tradereiksi verkostopalkkioiden takia ja nyt on menossa päivitys vähintäin pro traderiksi joista saa 5 kolikkoa myyntiin tällä hetkellä.
        Minulla on myös päivätyöni yrittäjänä ja siksi en ole halunnut/ehtinyt panostaa suositteluun maajohtajan edellyttämällä tavalla. Tämä vauhti sopii kuitenkin minulle ja olen tyytyväinen.

"Tuota noin ... tiedäthän mitä pyramidihuijauksella (a.k.a ponzi, pyramidiponzi, ...) tarkoitetaan? Ja kuten tuossa toinen nimimerkki jo kommentoikin, niin käsitäthän että kaikki varat jotka olet "tienannut" on saatu muiden osallistujien sijoituksista? Ja että joku toinen osallistuja on köyhtynyt juuri vastaavan rahasumman. Olithan perillä tästä seikasta?"

Olen hyvinkin perillä kuten myös eurooppalaiseen lainsäädäntöön perehtynyt tohtorimme Ruja Ignatova, että OneCoinin verkostosta ei löydy pyramiidia ja samaan päätyi myös KRP.
        Syy on hyvin yksinkertainen, siis OneCoiniin ei sijoiteta, vaan sielä asiakkaat ostavat talouskoulutusta jonka voivat myös tenttiä hyväksyttävästi saaden eri vaikeusasteista myös todistuksen, mikäli läpäisevät hyväksytysti kokeet.

Asiaa voisi verrata vaikkapa K-kaupan väiskiin, joka myy erikokoisia joulukinkkuja asiakkaille ja kylkiäisiksi tulee plussapisteitä sen mukaan kuinka monta ja minkä kokoista kinkkua on ostanut. Jos kävisi niin, että muita kinkunostajia ei tulisikaan jälkeesi ja kinkut märäntyisivät hyllyyn, niin kauppahan tyrehtyisi siihen.
        Verkostomarkkinoinnissa pätevät ihan samat lainalaisuudet, että jos asiakkaat loppuvat, niin homma kuivuu kasaan.

Toki OneCoin ei nyt enää ole mikään tavallinen verkostomarkkinointiyritys mitä se ei ole ollut oikeastaan alunperinkään, vaan se on tähdännyt valtavan verkoston rakentamiseen missä se on omasta mielestäänkin onnistunut yli odotusten ja seuraava vaihe onkin sisäiset markkinat jne. pääasiana kolikon käytettävyyden aikaansaaminen.

"Näistä kusetetuista sinä kylläkin kuulut niiden harvojen joukkoon jotka edes pääsevät omilleen. Ja kuulut vieläkin harvinaisempaan joukkoon eli niihin, jotka ovat pääseet ihan plussallekin. "

Samoihin aikoihin lähteneet tiimissäni ovat monet tienanneet minua paremmin ja moni alle vuodenkin mukana ollut on tiimissämme tienannut minua enemmän. Se on ihan jokaisesta itsestään kiinni mitä tienaa.

Kiitokset kun vaivauduit kommentoimaan näkemyksiäni!

Kirjoitit:
        >... kuten myös eurooppalaiseen lainsäädäntöön perehtynyt tohtorimme Ruja Ignatova, että OneCoinin verkostosta ei löydy pyramiidia ja samaan päätyi myös KRP

Ok, ehkä meillä on erilainen käsitys siitä mikä on "pyramidi". Olkoon niin, ei siitä sen enempää.

Kirjoitit:
        >...seuraava vaihe onkin sisäiset markkinat jne. pääasiana kolikon käytettävyyden aikaansaaminen

Sisäinen markkina jossa kauppaa käydään ainoastaan coineilla on verrattavissa monopolipeliin ja sen leikkiseteleihin. Kolikolla voi olla käytettävyyttä ainoastaan jos sille voidaan määritellä arvo euroissa tms. yleisesti käytössä olevissa valuutoissa. Ja tuo arvo määräytyy kysynnän ja tarjonnan mukaan.

Taitaa olla muna-kana-ongelma, sillä arvon määräytymiseksi coinin pitäisi olla vapaasti vaihdettava, ja toisaalta ennen vaihdettavuutta pitäisi coinilla olla käytettävyyttä.

No, ehkä jäämme odottelemaan ilmaantuuko koskaan tässä elämässä kauppiaita jotka hyväksyvät vaihdon välineeksi a) monopolipelin setelin tai b) onecoinin.

Poijjaat!! Taasen!

T.Avotampio

• etrherthtreht
        faktatvsmutu kirjoitti:

KRP tuskin edes on kunnolla tutkinut OneCoinia, eikä KRP ole mitenkään sanonut OneCoinin olevan laillinen. Ja mitään laitontahan ei ole myydä koulutusmateriaalia kymppitonnilla, vaikka materiaali olisi täyttä huuhaata. Ei ole edes laitonta myydä käytettyjä pesemättömiä koirankakkapusseja tonnilla kappaleelta. On vain ostajan typeryyttä, jos menee sellaisia ostamaan...

Tässä monet meneekin halpaan, OneCoin vain väittää poliisille, että he myyvät pelkästään koulutusta ja kolikot tulevat kaupan päälle. Ja koulutuksen myyminen ei ole laitonta, oli se sitten miten kallista tai huonotasoista hyvänsä. Voihan luennostakin maksaa miljoonan, jos haluaa.

• Karavaaninkoira

Avaaja on oikeassa. Onecoin kehittyy kohti loppuaan. Tätä on ollut mahtava seurata. Globaali,sori,siis klopaali sketsihahmokilpailu. Pikkuhiljaa hahmoja on pudonnut pois,viimeisinpänä itse Ruja. Olisko ennen Joulua tämä kausi ohi. Sit vedetään henkeä,ja alkaa uusi kausi. Ja kohta taas ihmetellään samaa,kuin suomalaisessa sketsiviihteessä,aina ne samat naamat....

• ÄitiVeska

Toivon hankkeelle pelkkää hyvää, koska kukaan ei ole mukana rahan takia, vaan auttamassa maailman köyhiä.

• KimePietarsaari

Mustalaishuora valehteli.

• Sihteeriopisto

No, oliko sillä sittenkin syfilis?

• Cryptomään

Kaikki Oc-miljonäärit voivat ilmoittautua! Tarvitaan vain suomalaisen pankin tiliote, jossa summa on euroina (€).

• yksiplusyksion2

Aloittajalla hiukan erikoinen näkökulma asiaan, se että jos joku epämääräiseltä vaikuttava viritys on vielä pystyssä ei vielä kerro sen luotettavuudesta mitään, varsinkaan kun mitään konkreettista valuutan arvosta ei ole sanottu.
      Ja kyllähän noita mega eventtejä voidaan vaikka seuraavat 10 vuotta järjestää jos vaan hölmöjä tulijoita riittää ja pääsylipun maksajia. Megaeventit eivät vielä todista tuotteen toimivuudesta ja verkoston luotettavuudesta yhtään mitään.

• KohtaKosahtaa

"Niinsevaanetenee" nimimerkki osoittaa tyhmyytensä jo nimimerkillään - miten niin etenee...? Mihin? Millä tavalla?

Se, että ponzi ei ole vielä romahatnut, ei kerro asiasta mitään muuta kuin..... Että se ei VIELÄ ole romahtanut omaan mahdottomuuteensa. Kyllähän nuo surkeimmatkin pyramidi-pelleilyt aina pari kolme vuotta jaksavat toimia.

• 188888

Näyttää kehittyvän ainakin pakettien hinnat. Nyt Supreme trader leppoiset 188 888 euroa. Ei saatavilla euroopassa.

• OC_KING

Ei ole lähellekkään noin kallis hinta. Nimittäin 888 euroa halvempi kuin väität!
        Eli nyt vain 188 000 euroa! Nyt kannattaa sioittaa kalliitten pakettien positioimiseen, tai jotain.

http://i.imgur.com/9vpSl9r.jpg

• Namnamviet
    • autokaupoille

Mietin vähän tanakampaa sijoittamista ja olen valmis heti, kun Suomesta saa ostaa uuden, minkä tahansa henkilöauton kaupasta vankoineilla. Joko tämä on mahdollista?

• Karavaaninkoira

Kysy jos Kari myisi lambonsa onecoineilla. Kai nyt firman miehelle sentään coinit kelpaavat. Jos ei,niin eiköhän se kerro kaiken.

• se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa. nyt on kolikon louhinta monin kertainen uuden lohko ketjun ansiosta. kitisiät ei tajua että maailmassa on muutos kun deutsce bank kohta kaatuu ja silloin tarvitaan uutta valuuttaa onecoinia. bitcoin ei mahda onecoinille mitään ja bitcoinin kannattajia täälä on paljon ja vastustajia. bitcoinin markkina arvo on säälittävä kun vertaa one coiniin.

tohtorimme ja visionäärimme ruja ignatova on nämä kaikki asiat ennustanut tarkalleen ja täälä on ihan turha kitisiöitten huudella valheitaan. monta kertaa on jo pitänyt coinin kaatua mutta riemu marssi jatkuu vaan. sille te ette voi mitään.

virossa on jo paikkoja jossa maksetaan coineilla. ihan kohta on suomessakin. mitäs siihen sanotte, kitisiät!

• Tämä lienee jo tunnistettu trolliksi tämä nimimerkki. Mahtaako täällä enää olla ketään oikeata coinistia? Meidän keskustelukerho taitaa hyytyä pahasti. Niinhän ne ajan merkit menevät kun ponzi hyytyy.

Mutta seuraavaa odotellessa, kaverit !!! Uskokaa vaan, niin kyllä nämä koijarit taas uuden ponzin ja uskonlahkon tekevät kun alkaa hillot loppumaan. IN KARI WE TRUST! Kari Wahlroos, tuo lyömätön huumoriveikko ja pellehahmo, yleisön ikuinen suosikki ja pellehermanni! Kyllä KARI tempaisee taas uuden ponzin että heilahtaa!

Poijjaat!! Taasen!

T.Avo!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 536
      8762
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3738
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2241
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      174
      1306
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      976
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      814
    7. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      51
      790
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      764
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      762
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      667
    Aihe