Hidastelukassa

väärässä_jonossa

Monessa marketissa on pikakassa, mutta pitäisikö olla myös hidastelukassa. Sinne jonoon saisivat mennä kaikki ne, jotka eivät ole punninneet hedelmiä, jotka haluavat rupatella kassan kanssa, jotka menevät ensin pakkaamaan ostokset ja tulevat vasta sen jälkeen maksamaan, ne jotka odottavat niin kauan että kassa sanoo hinnan ja kaivavat sitten kassia hitaasti kun lompakko ei millään löydy ja sitten arvotaan että mikä kortti otetaan ja miten päin se pannaan lukijaan, tai jos ei ole korttia ollenkaan niin lasketaan pitkään ja hartaasti kolikkoja ja eihän niitä ollutkaan tarpeeksi. Sitten kaivetaan pitkään ja hartaasti korttia ja pannaan se väärinpäin lukijaan. Ja lopuksi annetaan nippu lottokuponkeja kassan tarkistettavaski ja halutaan ne samat numerot uudelle kierrokselle. Ja veikkauskortti on siellä kassin pohjalla. ... kele.... taas valitsin väärän kassajonon.

5

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PröötSanoiPerse

      Tänään olin kyseisessä jonossa. Lisäksi jonoon kiilasi mummo, joka esitti myyjälle Kenon ruksituslapun ja alkoi vaatimaan toissapäiväistä kunkkunumerovoittoaan, joka on nimenomaan siinä ruksituslapussa, eikä varsinaista ostettua Kenoa edes ollut olemassakaan. Lisäksi myyjä puhiloi hoono Soomi... Myyjä joutui soittamaan paikalle suomen kielen taitoisen henkilön hoitamaan mummon Kenopulmaa. Ei enää Veikkaus-kassalle!!

    • kaikenlaista_kassalla

      Ja marketin mokia on koko ajan; luvattu alennus ei näy kassalla, tai sitten hinta puuttuu kokonaan. Kassahenkilö soittaa jonnekin kysyäkseen asiaa, mutta eipä kukaan vastaa puhelimeen. Sitten kassahenkilö pyöritelee tuotetta, etsii kodia. Koko ajan jono kasvaa, kassahenkilö hermostuu ja selaa jotain tuotekansiota samalla kun soittaa jonnekin. Lopulta joku vastaa ja antaa satanumerosen koodin, jonka kassa naputtaa koneeseen. Että silleen toimii nää marketit.

    • lopulta_toimii

      Ja sitten onkii kassalla joku venäjäläinen ja sen taksfree papereita selataan ja katotaan passia ja lyödään leimoja ja taas katotaan passia ja toisia peperiloita ja sitten käydään läpi ruplan kurssi. Sitten vetetään noitä taksvree teippilöitä kassien ympäri ja visa ei käykään. Huudetaan että Vasili tai aleksi tuutko tänne (huuto venäjäksi) ja vasilin korttikaan ei sitten sovi ollenkaan, ja kohta koko pussilasti venäläisiä kokoontuu siihen kassalle, posmottavat ja lopulta jonkun visa toimii. Sitten kassa neuvvoo niille vielä jotain auton ajo ohejta jonnekin kirpputorille ja teksi mieli jättää ne ostokset ja vaan mennä poikkeen

    • meitäonmoneksikin

      Mitä minä olen huomannut niin ostokset aletaan maksaa vasta kun kassa ilmoittaa summan ja silloin vasta kaivetaan etukortit ja rahamassi esiin bonuksien hinkkaamiseksi ja jono senkun kasvaa....

      Jotenkin toivoisi, että ihmiset edes jonkun verran varautuisivat ostoksiensa maksamiseen, mutta ei vaan se sama performanssi täytyy tehdä joka ainoalla ostoskeikalla.

    • someshame

      Sitten on niitä idiootteja jotka ei malta odottaa omaa vuoroaan ja änkeää siihen pikakassalle ennenkuin edellinen on ehtinyt pois, eikä se edellinen edes ole mikään hidastelija.

      Seuraavan kerran kun niin käy niin otan kuvan ja julkasen somessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2188
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2046
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1951
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe