Mikä on sodankylän surkein tai paskin työpaikka

lalkki

No miten on mikä on

20

1768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • röyhkeyshupussa

      Hyvä että on työtä, mene itse testaamaan mikä on se paskin-paikka, mitä siitä toisilta kyselee.......

    • tyytyväinen10

      Anal-Lube tehdas on ainakin paras! Hyvät palkat, iloinen työyhteisö ja ilmaiset rasvat aina viikonlopuiksi!

      • röyhkeyshuipussa

        NO ole sitten tyytyväinen, pyllyboy.


      • julkinensektori

        Oiskohan nuo kunnan työpaikat niitä,luulisin näin mitä kyliltä kuuluu.


    • yrittäjämaksankaiken

      Helppo on työpaikkaa paskaksi haukkua. Voisi työntekijätkin joskus katsoa itseään peiliin. Valitetaan jos jostakin turhasta ja jätetään itse hommat hoitamatta vaikka kaikki mitä on saatu itselle ja heti on varmasti huolehdittu. Sitten ollaan saikulla niin paljon, kun laki sallii kun vähänkin mieltänsä pahoitetaan. Onneksi on vielä työnantajalla työkaluja ja voi katsoa, että jos ei kykene kohtaamaan elämän normaaleja vastoinkäymisiä, voidaan töissä siirtää hommiin, jotka on mahdollisimman vähän aivokapasiteettia kysyviä. Hyvä ratkaisu, koska näin voi itse päättää, haluaako olla koko päivän yksin urakkatahtisessa työssä vai sittenkin tehdä työtään osana yhteisöä. Ja on muuten ihan laillista, työnjohdolla on oikeus päättää, kuka mitäkin tekee. Älkää siis aina valittako vaan ole tyytyväinen jos sulla on nykypäivänä edes tuo työpaikka. Kysy pitkäaikaistyöttömältä, mikä on paskin työpaikka. Sieltä saatat saada vastauksen.

      • nuinkoon

        Epäilempä että sinä se olet liika-annoksen kourissa.


      • KylläTajuttiin

        Joo. Ei pijä sanoa noin, jos ei itte tyhmänä yksinkertaisena tajua.
        Selkokieltähän tuo on.

        Siis tuo yrittäjä..... kommentti.


      • silokki1

        Huumeissa olet, lienetkö taikasieniä syönyt?


      • Anonyymi

        Tämähän kuulostaa siltä autokorjaamo yrittäjän lässytykseltä mikä valittaa ja keltä saa auton paskemmassa kunnossa takas kuin sinne meni.. taitaa olla vielä oikee volkkarifani


    • Anonyymi

      Työnteko on aikuisten päivähoitoa. Ilman työpaikkoja ihmiset päästäisivät luovuutensa valloilleen ja kaikilla olisi mukavaa. Mitenkäs kulutuskysynnän sitten kävisi, kun kaikki vaan olisivat onnellisia?! Eihän sellainen käy!

      • Anonyymi

        Niisanottuhin "töihin istumaan,juoruamaan" on helppo mennä kun ei tarvihe aivoja käyttää ollenkaan,no ehkä lääkärit ja hoitajat on poikkeus. No kukas sodankylässä teköö sitte esim tuottavaa työtä?? No titenkin moto ja metsäkonemiehet muita ei ole.


    • Anonyymi

      Voisko joku fiksu selittää tämän yhtälön: 416 000 tilastoitua työtöntä, maahan on tuotava 80 000 työperäistä maahanmuuttajaa ja hallituksessa touhuaa SEITSEMÄN työryhmää saadakseen aikaan 30 000 työllistettyä? Kun en ymmärrä tätä matikkaa?

      • Anonyymi

        Kyllä suomalainen on valmis tarttumaan aseeseen niitä vastaan, jotka sotilaallisesti tulevat ase kädessä vallottamaan, mutta entäs kun se tulee ilman asetta, ja aseistautuu sitten täällä? Täytyykö odottaa 100 vuotta, ennenkun asiaan keksitään ratkaisu?


    • Anonyymi

      Mediapex oli suoraan sanottuna P.E.R.S.E.E.S.T.Ä.!

    • Anonyymi

      Menkää kemijärven sahalle töihin puoleksi vuodeksi. Ei taida mikään vetää vertoja tuolle "shit holille" tämän taivaan alla.

    • Anonyymi

      Mä olen onneksi työtön, ja ei kyllä ole ollenkaan työhaluja 😂

    • Anonyymi

      Työkkärillä on lista, joihin työttömiä työhakijoitakaan ei velvoiteta pakolla hakemaan, ainakin aiemmin ollut. Löytyy niin matkailu- kun muunkin palvelualan työpaikkoja, joissa hommat eivät tarkastelua kestä ja pomojen esimiestaidot vähemmän tyydyttäviä.

      Ne vähemmän hyvät työpaikat kai näyttäytyy työkkärin sivuilla usein avoimina paikkoina.

    • Anonyymi

      Puhelinmyyntifirmat.
      Mutta senhän kaikki tietää että niihin mennään ihan omalla vastuulla, mikään Te toimisto ei niitä kenellekkään edes suosittele.
      Hevonpaskan arvonen duuni, hevonpaskan arvonen palkka ja esimiehet, jotka ilman niitä myyntifirmoja olis joko hullujenhuoneessa tai linnassa.
      Muutenki kyseinen "työ" ei edes täytä niitä standardeja joita palkkatyöpaikan kuuluu täyttää.

    • Anonyymi

      K-Rauta!

    • Anonyymi

      Voi että minua hävettää se että olen ollut mediapexillä töissä ja myyny hevonpaskaa paskaa ihmisille.
      Tietysti työnteosta pitäisi olla ylpeä ja työ pitäisi aina olla arvokkaampi asia kuin työttömyys mutta mediapexin kohdalla se ei todellakaan päde.
      Kaikkeen sitä ihminen sortuukin, mutta se hyvä asiassa että mitään mediapexiä alempiarvoista paskaa ei voi enää edes tulla.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe