Täällä nikki ticotiko esiintyy mummomuorin tavoin uskovana.
Katsokaa tämän "uskovan" kirjoituksia
http://www.suomi24.fi/profiili/ticotiko?page=4
Mummomuoristi "ticotiko"
17
117
Vastaukset
- natsuliini.se.on
Pelkkää homotusta ja uskovien rääpimistä tämän "uskovan" kirjoitukset kuten mummollakin. Mikä vimma noilla ateisteilla on esiintyä uskovina????
- lukekaa.sen.kirjoitukset
Sairas tyyppi on.
- konstit.vähissä.setassa
Ne luulee, että joku uskoom niitä ja uskovien olevan heidän kaltaisiaan homottajia.
Säälittäviä reppanoita todellakin!
- mummumuorismia.on
Eipä näytä muuta sen päähän mahtuvan kuin homotus :D
- terkut.setaan
Ilmeisesti kans Setan lähetti palstelle!
- ja.taas.jatkuuu
terkut.setaan kirjoitti:
Ilmeisesti kans Setan lähetti palstelle!
Kohta pumpsahtaa toisella nikillä homottamaan....
- selvääkin.selvempää
Kyllä ticoticollakin hymy hyytyy ennemmin tai myöhemmin, jos ei parannusta tee, joka tietenkin on mahdollista, ehkä.
Samaa sakkia mummomuorin kanssa, ties vaikka ovat sukua, tai peräti pariskunta :))
Totuus ei pala tulessakaan, Jumalan sana on totuus.
Saatanan viheliäisiä käskyläisiä ja rakkikoiria, jotka räksyttävät ja luulevat olevansa omasta mielestään olevansa suuriakin leijonia.- sillälailla_
Kummasti hiljeni heti :D
- uskovaa.leikkivät
sillälailla_ kirjoitti:
Kummasti hiljeni heti :D
Mummo ja tämä ticotiko ovat häiriintyneitä homottajia koska väittävät olevansa uskovia!
- eikö.homous.riittänyt
uskovaa.leikkivät kirjoitti:
Mummo ja tämä ticotiko ovat häiriintyneitä homottajia koska väittävät olevansa uskovia!
Joo, joku sairas perversio lisää molemmilla.
- kuitti_
uskovaa.leikkivät kirjoitti:
Mummo ja tämä ticotiko ovat häiriintyneitä homottajia koska väittävät olevansa uskovia!
Ovat, sitä nimenomaan he ovat!
Räyhiksen ilta- ja yövuoro ollut erityisen tuottelias!
Keep up the good work! :D :D :D
ps. hyvä että jaksat räyhäillä yömyöhään asit, saa heti aamulla hyvän mielen kun pääsee lukemaa idioottijuttujasi.Wau, aloitus ihan henkilökohtaisesti minulle!
Toisin kuin ehkä jotkut muut täällä, olen ollut tänäänkin koko päivän töissä joten pääsin kommentoimaan vasta nyt:
En kirjoita täällä millään muulla nimimerkillä.- outo.vastaus.oli
Tuota ei väitettykään
outo.vastaus.oli kirjoitti:
Tuota ei väitettykään
"Kohta pumpsahtaa toisella nikillä homottamaan...."
- natsukalle
ticotiko kirjoitti:
"Kohta pumpsahtaa toisella nikillä homottamaan...."
Mikä lattaa sinut esiintymään uskovana räällä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201175
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 82719
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 89663
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110487