Mummomuoristi "ticotiko"

natsukat.liikkeellä

17

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • natsuliini.se.on

      Pelkkää homotusta ja uskovien rääpimistä tämän "uskovan" kirjoitukset kuten mummollakin. Mikä vimma noilla ateisteilla on esiintyä uskovina????

      • lukekaa.sen.kirjoitukset

        Sairas tyyppi on.


      • konstit.vähissä.setassa

        Ne luulee, että joku uskoom niitä ja uskovien olevan heidän kaltaisiaan homottajia.
        Säälittäviä reppanoita todellakin!


    • mummumuorismia.on

      Eipä näytä muuta sen päähän mahtuvan kuin homotus :D

      • terkut.setaan

        Ilmeisesti kans Setan lähetti palstelle!


      • ja.taas.jatkuuu
        terkut.setaan kirjoitti:

        Ilmeisesti kans Setan lähetti palstelle!

        Kohta pumpsahtaa toisella nikillä homottamaan....


    • selvääkin.selvempää

      Kyllä ticoticollakin hymy hyytyy ennemmin tai myöhemmin, jos ei parannusta tee, joka tietenkin on mahdollista, ehkä.
      Samaa sakkia mummomuorin kanssa, ties vaikka ovat sukua, tai peräti pariskunta :))
      Totuus ei pala tulessakaan, Jumalan sana on totuus.
      Saatanan viheliäisiä käskyläisiä ja rakkikoiria, jotka räksyttävät ja luulevat olevansa omasta mielestään olevansa suuriakin leijonia.

      • sillälailla_

        Kummasti hiljeni heti :D


      • uskovaa.leikkivät
        sillälailla_ kirjoitti:

        Kummasti hiljeni heti :D

        Mummo ja tämä ticotiko ovat häiriintyneitä homottajia koska väittävät olevansa uskovia!


      • eikö.homous.riittänyt
        uskovaa.leikkivät kirjoitti:

        Mummo ja tämä ticotiko ovat häiriintyneitä homottajia koska väittävät olevansa uskovia!

        Joo, joku sairas perversio lisää molemmilla.


      • kuitti_
        uskovaa.leikkivät kirjoitti:

        Mummo ja tämä ticotiko ovat häiriintyneitä homottajia koska väittävät olevansa uskovia!

        Ovat, sitä nimenomaan he ovat!


    • Räyhiksen ilta- ja yövuoro ollut erityisen tuottelias!

      Keep up the good work! :D :D :D

      ps. hyvä että jaksat räyhäillä yömyöhään asit, saa heti aamulla hyvän mielen kun pääsee lukemaa idioottijuttujasi.

    • Wau, aloitus ihan henkilökohtaisesti minulle!

      Toisin kuin ehkä jotkut muut täällä, olen ollut tänäänkin koko päivän töissä joten pääsin kommentoimaan vasta nyt:

      En kirjoita täällä millään muulla nimimerkillä.

      • outo.vastaus.oli

        Tuota ei väitettykään


      • outo.vastaus.oli kirjoitti:

        Tuota ei väitettykään

        "Kohta pumpsahtaa toisella nikillä homottamaan...."


      • natsukalle
        ticotiko kirjoitti:

        "Kohta pumpsahtaa toisella nikillä homottamaan...."

        Mikä lattaa sinut esiintymään uskovana räällä?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe