Palstan homottajat ja Räyhikset; Repe Ruttotollo, mummomuori, MrMorden_, sage, torre, Pe.ku, qwerty, he-ma, YksinkertaistaEiköVain, netpunk ja monet muut ovat täällä vain päätäänaukomassa ja solvaamassa uskovia.
Antaa heidän räyhätä keskenään eikä vastata heille niin rauhoittuvat ja saadaan palstasta asiallisempi!
Emme vastaa teille Räyhikset joten kivat teille!
12
53
Vastaukset
Kerro nyt koska tämä vastaamattomuus alkaa? Tänään?
Ja millähän luvulla voisi luonnehtia arvovaltaa, jolla ei saa edes itseään tottelemaan itseään? Miinus miljoona? :D
- näin.teemme
Hyvä!
Perjantai terkut niuvanniemeen! Pidä lippu korekalla tuhansien nimimerkkiesi kesken! :D :D
- hyvin.se.menee
Hyvinhän se toimii yksinpuhelukin ja sitten saavat ihan vapaasti keskenään meuhkata. Ei siihen meitä enää tarvita :)
- hyvinhyvin
Olet hokenut tuota jo puoli vuotta joten uskottavuutesi on nolla (0).
- kdkfk
Emme niin!
- Julkista.ilmaista.hupia
Emme niin malta odottaa, milloin se aloitetaan.
- weekend_
Kivaa räyhiksetöntä päivää!
- samoin
Samoin kiitos!
Sama pelle joka tällä hetkellä tuottaa liukuhihnalta noita mummomuorialoituksia tekee kaikkensa, että hänelle vastattaisiin. Haistata sille vaikka paskat, niin se on tyytyväinen kun se huomioitiin. Se elää tuosta huomiosta.
Näin tämä on mennyt jo vuosia ja näyttää menevät jatkossakin.
Mutta miksi?
(oli retorinen kysymys)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683031
- 922845
- 492067
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201535- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210