Olisiko olemassa korkeampia aika ulottuvuuksia, jotka projisoituu meidän havaittavaan aika käsitteeseen eilen, tänään, huomenna, noin kirveelä veistelty?.
Onko korkeampia aika ulottuvuuksia
4
120
Vastaukset
- montanähnyt
Mitä korkeammalle menet niin sitä enemmän niitä löydät. Ilmakehän ulkoreunalla on jo satoja. Talon katolla harvoin yhtäkään.
- Tohtorisetä
Taidat puhua myrkyllisistä sienistä.
- vähän-korkeampi
Mää on funtsinut aikaa vain vaakasuorana janana?!^.
Vaan voihan sitä ajatella pystysuunnassakin, elikkä vastaukseni on YLIHUOMINEN. - JuupaJuuTuubi
Kirveellä veistetty
The Illusion of Time - We waste it, spend it, make it, and kill it, but what really is time? Is it like a river that flows, a clock that ticks, or nothing more than an illusion? Join a time-traveling adventure to uncover the true nature of past, present, and future--and of time itself.
“Time is an illusion. Lunchtime doubly so.”
The Illusion of Time (Fabric of the Cosmos) NOVA HD
https://www.youtube.com/watch?v=9Qu9XaF2K10
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774632- 1801917
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161091- 351036
- 78943
- 52906
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4848