Kuolleista herättää aina Pyhä Henki

sanansaattaja_

Aina kun Elia on tullut, niin on herännyt kuolleita - 1 Kun 17:17, 2 Kun 4:31. Joitakin kymmeniä vuosia tämän jälkeen heräsi profeetta Joonankin kuolleista (oli tuonelassa - "nousin ylös haudastani"; Joona 2:3,7).

Mt 10: 7 ja julistakaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle.' 8 Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa spitaalisia ja ajakaa pois pahoja henkiä. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.

Kun Elia tuli toisen kerran Johannes Kastajana, hän ei tullut ainoastaan Elian hengessä, vaan oli Jeesuksen sanojen mukaan itse Elia, joka oli juuri käynyt keskustelemassa Jeesuksen ja hänen opetuslastensa kanssa kirkastusvuorella. Jeesuksen sanojen mukaan Elia tulee vielä, jolloin Malakian kirjan ennustus toteutuu täydellisesti ja kokonaan.

Mt 17: 9 Kun he laskeutuivat vuorenrinnettä, Jeesus sanoi heille: "Älkää kertoko tätä näkyä kenellekään ennen kuin Ihmisen Poika on herätetty kuolleista." 10 Opetuslapset kysyivät häneltä: "Miksi lainopettajat sanovat, että Elian pitää tulla ensin?" 11 "Elia kyllä tulee", hän vastasi, "ja panee kaiken taas kohdalleen. 12 Ja minä sanon teille, että Elia on jo tullut. Ihmiset vain eivät tunteneet häntä, vaan tekivät hänelle mitä tahtoivat. Samoin he tulevat tekemään Ihmisen Pojalle." 13 Silloin opetuslapset ymmärsivät, että hän oli puhunut heille Johannes Kastajasta.

Alkoi taas aikakausi, jolloin paljon heräsi kuolleita Mk 5:22, Lk 7:11, Joh 11:1, Ap.t 9:36 ja 20:7.

Ap.t 2: 22 "Israelilaiset, kuulkaa mitä teille sanon! Jeesus Nasaretilainen oli Jumalan teitä varten valitsema mies. Sen Jumala osoitti niillä voimateoilla, merkeillä ja ihmeillä, joita Jeesus hänen lähettämänään teki teidän keskuudessanne, niin kuin tiedätte.

Ei voi kukaan muu herättää kuolleita, kuin Raamatun Jumala. Väärät kristukset ja väärässä hengessä olevat taikurit eivät pysty herättämään ketään kuolleista, koska Jeesus omistaa kuoleman ja tuonelan avaimet. Taikurit saavat aikaan vain vääriä näkyjä, tärisemistä, kaatuilua, kultapölyä ja särkyjen tilapäistä laantumista, mutta taikurit eivät pysty herättämään ketään kuolleista.

Ilm 1: 17 "Älä pelkää. Minä olen ensimmäinen ja viimeinen, 18 iäti elävä. Minä olin kuollut, mutta nyt minä elän, elän aina ja ikuisesti. Minulla on kuoleman ja tuonelan avaimet.

Kuolleen herättää aina Jumalan oma profeetta, mutta sekin tapahtuu aina Pyhän Hengen voimalla.

1 Kun 17: 21 Hän ojentautui kolmesti pojan ylle ja rukoili: "Herra, minun Jumalani! Anna hengen palata tähän poikaan!" 22 Herra kuuli Elian pyynnön. Henki palasi poikaan, ja hän virkosi eloon. 23 Elia nosti pojan vuoteelta ja vei hänet kattohuoneesta alas taloon. Hän antoi pojan tämän äidille ja sanoi: "Katso, poikasi elää." 24 Nainen sanoi Elialle: "Nyt minä tiedän, että sinä olet Jumalan mies. Se, mitä sinä puhut, on todella Herran sanaa."

Kuka on sitten se henkilö, joka julistaa kadulla ja internetissä, että väärin herätetty kuollut - ei ollut Jumalasta tämä? Tällainen henkilö on Jumalaa vastustava kirjanoppinut fariseus, joka pilkkaa Pyhää Henkeä. Hän on sellainen suuri suu, joka tuli vain johdattelemaan Jumalan lapsia tekemään kuoleman syntiä. Hän joutuu häpeään ja saa tekojensa mukaisen lopun.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainakin jos katsoo dokumenttiohjelmaa Walking Dead / Fear the walking dead, pyhällä hengellä ja kuolleista heräämisellä ei ole mitään tekemistä keskenään!!

• ioioioioioioioii

Tuolla dokumentilla ei ole mitään tekemistä sitten totuuden kanssa. Jumala tekee nämä teot aina.

Sitten kun saatana heitetään maan päälle demonien kanssa, niin tämänkin tekee Jumala, mikä on Jumalan määräämä vitsaus maapallolle sen synneistä.

Yksikään demoni tai dracula ei pysty herättämään ketään kuolleista.

• näin.se.menee

Kun antikristus herää kuolleista, niin senkin tekee Jumala. Raamattu on ennalta ilmoittanut, että saatana heitetään maan päälle ja antikristus herätetään kuolleista.

• tämä_on_totuus

Raamattu ilmoittaa, että vain Jumala voi herättää kuolleen.

Ilm 1: 17 "Älä pelkää. Minä olen ensimmäinen ja viimeinen, 18 iäti elävä. Minä olin kuollut, mutta nyt minä elän, elän aina ja ikuisesti. Minulla on kuoleman ja tuonelan avaimet.

• Bibeln

Elia/Johannes on sormi joka osoittaa Kristukseen!

"'Valmistakaa Herralle tie, tehkää polut hänelle tasaisiksi'.

Nuo polut ovat sydämen polut joissa kiviä ovat synnit. Tie tasaiseksi tekeminen tarkoittaa syntien tunnustamista Herran edessä, ja niin kristus on kulkeva sydämen polun halki ja Hänen pyhissä askeleissaan kuohuu elävän veden virrat jotka tervehdyttävät kipeän, kiveksi muuttuneen sydämen evankeliumin armoeliksiirillä, Vapahtajan pyhällä verellä!

• iioioioioioi

Jumala vahvistaa sanansa eli kehotuksen tehdä parannus tekemällä suuria voimatekoja. Niillä Jumala voittaa taikatemppuja tekevät Simonit ja osoittaa sen, mikä on totuus.

Jeesus sanoi kirjanoppineille papeille ja kirkkoherroille:

Mt 21: 31 Jeesus sanoi: "Totisesti: portot ja publikaanit menevät Jumalan valtakuntaan ennemmin kuin te. 32 Johannes avasi teille vanhurskauden tien, mutta te ette uskoneet häntä. Portot ja publikaanit sen sijaan uskoivat, ja vaikka te sen näitte, te ette jälkeenpäinkään tulleet katumukseen ettekä uskoneet häntä.

• tällätavalla

Juutalainen profeetta Joona oli tuonelassa, joka tarkoitti helvettiä. Jumala käänsi Joonan pään kurittamalla häntä ja teki hänestä kuuliaisen. Samanlaista on tiedossa, kun Israelin kansan kuolleet luut herätetään henkiin. Suuria määriä ihmisiä herätetään kuolleista.

Hes 37: 3 Herra sanoi minulle: "Ihminen, voivatko nämä luut herätä eloon?" Minä vastasin: "Herra, sinä sen tiedät." 4 Hän sanoi: "Sano profeetan sana näille luille, sano niille: Te kuivat luut, kuulkaa Herran sana! 5 Näin sanoo Herra Jumala näille luille: Minä annan teihin hengen, niin että te heräätte eloon. 6 Minä panen teihin jänteet, kasvatan ympärillenne lihan ja peitän teidät nahalla, ja minä annan teihin hengen, niin että te heräätte eloon. Silloin te tiedätte, että minä olen Herra."

Tästä kuolleista heränneistä tulee suuri joukko, mikä tarkoittaa, että lopun ajoilla herätetään valtavan suuri määrä ihmisiä kuolleista. King James Version käännös sanoo, että kuolleista herää suuri armeija, mikä viittaa Joelin kirjaan. Suomalainen Raamattu sanoo esim. biblia ylen suuri joukko ihmisiä:

Hes 37: 10 Minä puhuin niin kuin Herra minua käski, ja luihin tuli henki. Ne heräsivät eloon ja nousivat maasta, ja siinä oli luvuton ihmisjoukko.

• vbnvnvnvnvb

King James Version -käännös kääntää Hesekielin kirjan kuolleesta heränneet suureksi armeijaksi. Se viittaa Joelin kirjan pyhään armeijaan. On kova bootcamp näillä alokkailla. Mutta jos eivät ole olleet Jumalalle kuuliaisia ennen, niin ilman tätä alokasleiriä ei tule asiasta mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10272
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      6863
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      4964
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      61
      4567
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      72
      4296
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      3873
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2888
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36