Olen kuin pilaantunut ruoka

yönajatuksia

Olen kuin pilaantunut ruoka, joka piti heittää pois....hänelle. Ruoka joka oli jääkaapissa, eikä ollut edes maistamisen arvoinen.

10

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitustasi_ei_hyväksytä

      Haluan juuri sinut sellaisena kuin olet. Ja koska olen hullu, saatan olla sinulle joku toinen joka olen. Sinä kaasutat minua? Etkö välitäkään minusta? Mutta okei annan periksi. I`ll give up. Pelataan sitä sinun peliäsi sinun kanssasi. Senhän sinä osaat. Minä osaan montaa muuta asiaa. Terveisin: S-Onni.

    • Ahaa_tuollainen_olento

      Aivan kiva tapaus. Panisin, ehkä ulkonäkö merkkaisi nyt paljon. Vähän liian ärsyttävä valittaja tosin. Herättää saalistajan vaistot. Mikä ruoka olisit jo olisit jääkaapissa? Tuskin kana. Ehkäpä sellainen joku kasvisruoka. Toivoisin että lähtisit tästä enemmän johonkin suuntaan. Olet passiivis-aggressiivinen. Joko puolustaisit itseäsi toisella tapaa tai olisit enemmän alistuva. En ole koskaan tottunut passiivis-aggressivisuuteen.

    • marttyyrien_prikaati

      Psykologisessa mielessä kumman kiinnostava tapaus. Ehkä pysyin kuitenkin erossa. Tai ehkä haluaisin tietää sinusta lisää.

    • kysymysaamuun

      Vertaus: Kärsisikö egosi, jos suhtautuisin sinuun kuin pilaantuneeseen elintarvikkeeseen?

    • viispluskuus

      Sehän olisikin mukavaa, voisin saman tien heittää sut biojätteisiin ja kantaa taloyhtiön jätteenkeräysastiaan. Näinkö helposti sinusta eroon pääsisin? Olisipa tuo totta! Tämä ajatus miehelle.

    • vainjotaintoista

      Itseäs saat syyttää, jos vielä maksoit kaupassa pilaantuneesta ruuasta, jonka väkisin kannoit kotiisi. Ei halunnut sua ikinä!!

    • Vaihda kohdetta. Ei kaikki kaikkea syö. Turha jäädä kerjäämään sitä mitä ei ole. Liiku, vaihda maisemaa. Armahda teidät molemmat.

    • VähättäletItseäsi

      Jos olisit hän, niin en tyytyisi maistelemaan sinua. Haluan sinusta enemmän. Olet kaikkea sitä, mitä olen etsinyt. En vain tiedä, kuinka aloittaisin kanssasi. Ruokaan en pystyisi sinua vertaamaan. Olet jotain kallisarvoista.

    • Menut

      Ennen liha ei mennyt niin nopeasti pilalle, kun suolaa käytettiin enemmän. Mutta nykyään on olemassa vaikka mitä mausteita! Mausta itseäsi, niin johan taas kelpaa! Kuitenkin kannattaa joka tapauksessa vaihtaa maisemaa johonkin toiseen jääkaappiin, sillä se vika voikin olla siinä jääkaapissa; ehkä siitä on tarttunut jotain ällöjä sivumakuja. Se lähtee pois kun otat jonkin verran pois joka sivulta. Ja jos mikään muu ei auta, niin muista että makuja on monia! Ruotsissa syödään jopa hapansilakkaa.

    • Ei, vaan mitä kauemmin liha on ollut jääkaapissa, sitä kauemmin sitä on
      kypsennettävä esim. uunissa, korkeassa lämpötilassa. Muutoin lihassa lisääntyneet
      mikrobit eivät kuole, ja aiheuttavat syöjän sairastumisen.

      Se on sitten eri asia, onko liha enää MEHUKASTA ja MAISTUVAA, tällaisen lisäkorventamisen jälkeen, joka tappaa mikrobit.

      Sellainen elintarvike, jossa on selkeästi JOTAKIN KASVUSTOA PÄÄLLÄ, ON LIMOITTUNUT JA/TAI MUUTTANUT VÄRIÄÄN ALKUPERÄISESTI ja haisee epätyypilliselle, kannattaa heittää pois.

      En ole aloittaja, kun NIMIMERKKINI ja PROFIILIKUVAUKSENIKIN kertoo!
      Tsemppiä AP:lle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1954
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      253
      1653
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      244
      1567
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1514
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1398
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      12
      1225
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1177
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1163
    9. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1162
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      33
      961
    Aihe