Miehet ON rahanperään

Nainennnnnnnnnn

Voin heti lyödä tiskiin 100 miehen nimet jotka haluaisivat seurustella kanssani...ei sen takia kuka olen...vaan sen takia että minulla on rahaa.

80

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paljonko sinulla on rahaa? Minulla on myös rahaa, haluatko seurustella kanssani?

• Nainennnnnnnnnn

Tarpeeksi. En halua seurustella kenenkään kanssa rahan takia.

• Minullakin on tarpeeksi rahaa. Niin tarpeeksi että en edes tarvitse niitä rahoja. En aio ostaa asuntoa edes. Jos miehellä ja naisella on rahaa molemmilla tapeeksi niin sittenhän kumpikaan ei tarvii toistensa rahoja ja seurustella voi vaikka sen takia että tykkää toisen persoonasta.

• Nainennnnnnnnnn
        Atm32 kirjoitti:

Minullakin on tarpeeksi rahaa. Niin tarpeeksi että en edes tarvitse niitä rahoja. En aio ostaa asuntoa edes. Jos miehellä ja naisella on rahaa molemmilla tapeeksi niin sittenhän kumpikaan ei tarvii toistensa rahoja ja seurustella voi vaikka sen takia että tykkää toisen persoonasta.

En itsekään tiedä edes mihin rahaa käyttäisi. Mies kyllä keksisi mutta minulla on jo kaikki mitä tarvitsen.
        En usko että pitäisit minusta. Ja jos taas olisit siksi minun kanssa koska "kuka tahansa käy", en kokisi liittoa mielekkääksi.

• Olen epätoivoinen atm joten kuka tahansa käy jos luonne on kiva

• Nainennnnnnnnnn
        Atm32 kirjoitti:

Olen epätoivoinen atm joten kuka tahansa käy jos luonne on kiva

Lue palstaa niin tiedät että minulla on hirveä luonne ja olen todella pinnallinen.

• Tahvo50

Yritäppä nyt löytää parisuhde itsellesi joka perustuu vähän muihin asioihin. Älä nyt ainakaan ihan ensimmäiseksi valuta suusta että sinulla on tai ei ole rahaa. Se on vähän niinkuin naisen rinnat tai takapuoli, loppupeleissä ihan sama kun se järki on siellä korvien välissä.

• Nainennnnnnnnnn

Llen tota miettinyt mutta "varallisuutta" on aika vaikea piilottaa. Kaikki haluavat muuttaa luokseni. Eli pelkkä kotini himottaa miehiä. Enkä todellakaan ole edes pussannut miehiä jotka haluavat muuttaa luokseni. Se kertookin kaiken mikä heitä kiinnostaa.

• PoikamiesMiljonääri

Voit poistaa minut listaltasi, koska en tahdo seurustella enkä edes nähdä noin itseään täynnä olevaa.

• Nainennnnnnnnnn

Et tainnut alunperinkään olla listalla.

• Setelikoirat

Sama se on toistepäinkin...

• Nainennnnnnnnnn

Niinpä. Tästä vaan ei puhuta että tuhannet tuhannet miehet etsivät naista jolla rahaa.

• 3434itä

Aika kiertopalkinto kun 100 miestä. On se helppoa naisilla kun on jono oven takana.
      Mulla vuosiansiot yli 110000 euroo. Kiinteistöjä, metsiä, yrityksiä.... melkein parin millin edestä. Velaton.
      Silti joudun käymään naisissa ulkomailla koska täällä tuppukylässä ei ole naisia ja kaupunkien baareissa en viihdy.

• Sun kannattaa osallistuu siihen rikkaiden deittipalvelu ohjelmaan. Siinä nainen etsii sulle tyttöystävän.

• Nnnainennnnn

En ole sataa nussinut...tosin toki olisi ollut mahdollisuus mutta olen hyvin nirso. He siis osoittavat kiinnostuksensa jo ennen kuin edes tietävät haluaisinko ikinä naida heitä.

• Nainennnnnnnnn

Vedän toki pelkällä ulkonäöllä miehiä puoleeni mutta SYY miksi he haluaisivat HETI avoliittoon on ihan muu.

• 3434itä

Aloitajalla onkin sit paketti kunnossa.
        Minä en lähde mihinkään ohjelmaan, enkä enää sotkeudu mihinkään deittisovellellukseen.
        Turha tänne peräkylään on ketään edes yrittää, täällä ei ole Suominaiselle mitään.
        Nämä on niitä omia valintoja ja olen tehnyt sen virheen että jäin tänne, samalla menetin mahdollisuudet perheestä ja normi elämästä.

• Nnnainennnn
        3434itä kirjoitti:

Aloitajalla onkin sit paketti kunnossa.
        Minä en lähde mihinkään ohjelmaan, enkä enää sotkeudu mihinkään deittisovellellukseen.
        Turha tänne peräkylään on ketään edes yrittää, täällä ei ole Suominaiselle mitään.
        Nämä on niitä omia valintoja ja olen tehnyt sen virheen että jäin tänne, samalla menetin mahdollisuudet perheestä ja normi elämästä.

Joo musta usein sanotaan että "täydellinen paketti". Pantavannäköinen kiltti nainen ja bonuksena koti ja käyttörahaa. :(

• 19plus10

Kaupunkien baareissa et viihdy mutta ulkomailla kyllä käydään :D

• 3434itä

Ulkomaillakaan en baareissa notku. Matkailu vaan avartaa ja ulkomailla joutuu majoittumaan ihmisten ilmoille.
        Seuraa on ylättävän helppoa löytää muista Pohjoismaista, etelän maista puhumattakaan.

• sönkkis

Kyllä se helppo elämä ja sivusta valuva raha miehiäkin osaa kiinnostaa. Täys ylläpito osaa houkuttaa, enkä usko että sukupuolella on tässäkään asiassa merkitystä. On jämptejä omista asioistaan huolehtivia miehiä ja omillaan toimeentulevia, niinkun naisiakin.

Minusta se on enemmän luonne kysymys, kuin sukupuoli kysymys.

• Nainennnnnnnnnn

Olet oikeassa.
        Oon tässä kovasti koittanut pohdiskella miten itse toimisin jos olisin pitkäaikaisesti köyhä nainen ja etsisin kumppania. Minusta se on moraalini vastaista toimintaa pyrkiä kaikin keinoin hyötymään toisesta. Mutta sitä tapahtuu joka päivä ja paljon. Mietin myös onko minulla varaa arvostella rahanperässä juoksijoita koska en aidosti tiedä miltä tuntuisi elää vaikka köyhänä naisena yksiössä.
        Minut on kasvatettu niin että jos tarvitsen rahaa niin teen sitä ITSE vaikka painamalla mutta en vaadi tai pyydä sitä muilta. Eli kasvatuksellakin voi olla väliä. Olen erittäin työteliäs luonteeltani. Todella kova tekemään töitä ja laittamaan asiat hoitumaan.

• sönkkis
        Nainennnnnnnnnn kirjoitti:

Olet oikeassa.
        Oon tässä kovasti koittanut pohdiskella miten itse toimisin jos olisin pitkäaikaisesti köyhä nainen ja etsisin kumppania. Minusta se on moraalini vastaista toimintaa pyrkiä kaikin keinoin hyötymään toisesta. Mutta sitä tapahtuu joka päivä ja paljon. Mietin myös onko minulla varaa arvostella rahanperässä juoksijoita koska en aidosti tiedä miltä tuntuisi elää vaikka köyhänä naisena yksiössä.
        Minut on kasvatettu niin että jos tarvitsen rahaa niin teen sitä ITSE vaikka painamalla mutta en vaadi tai pyydä sitä muilta. Eli kasvatuksellakin voi olla väliä. Olen erittäin työteliäs luonteeltani. Todella kova tekemään töitä ja laittamaan asiat hoitumaan.

Onhan se moraalisesti arvelluttavaa, jos toista ihmistä kupataan vaikkapa rakkauden varjolla. Olis sitten rehellistä ja avointa se maksu palveluista periaatteella. Jossa toinen saa valita haluaako olla rahoittaja vai ei. Mutta toki, liian usein tulisi vastaus en halua rahoittaa sinua ja elämääsi, joten siinähän se syy miksi homma naamioidaan maksajan silmää miellyttäväksi.

Työtä tekemällä ei useinkaan rikastu (riippuu töistä ja onnesta), mutta sillä pärjää. :)

• 3434itä

Ens kuussa taitaa taas tulls kovatulosten verotiedot lehdissä. Melko varmaan tulee jälleen fases kaveripyyntöjä ja yv tä

• tuskin.olen.vaihtoehto

Lyö mieluummin tissit tiskiin xD
      Tottakai miehet on rahan perään, maailman rikkaimmat henkilöt ovat miehiä.

Itse olen sitä mieltä että parempi pysytellä poikamiehenä, naisista on vain kuluja. Se rikastuminen tosin ei ole sujunut näinkään aivan kuten strömsöössä... en syntynyt kultalusikka suussa mutta sentään työpaikka on, tosin pienipalkkainen enkä saa mitään yhteiskunnan tukia.

• Nnnainennnnn

Ymmärrän oikeasti kuinka paskalta miehistä voi tuntua jos nainen haluu vaan kamalasti shoppailla miehen piikkiin.
        Toki monet miehet näkevät asian ehkä sillä tapaa että nainen on jonkinlainen näyttelyesine ja varma pano ja noista statusmeriiteistä maksavat. Itse en pysty ajattelemaan että puoliso olisi näyttelyesine ja seksiäkin olisi yllin kyllin oli miestä elätettävänä tai ei.

• Nnnnnainennn

"Itse olen sitä mieltä että parempi pysytellä poikamiehenä, naisista on vain kuluja."
        Ajattelen samalla lailla paitsi että miehistä vain kuluja.

• sönkkis

Naisesta voi olla kulujen jakajanakin vastaavasti hyötyäkin. Mä en millään usko, että kaikki naiset olisi ottamassa antamatta täyttä omaa panostaan myös rahallisesti. Valitettavasti kuppaaja naiset ovat saastuttaneet monien miehien mielet ja luoneet yleisen mielikuvan, että naisista tulee vaan kuluja.

Tylsää niiden naisten puolesta, jotka todella ovat oikeasti vastuuntuntoisia myös raha-asioissa ja haluavat jakaa ne miehensä kanssa.

• 15plus9

Onko tuo mikään ihme? Markkina-arvo kun määräytyy ulkonäön, rahan ja statuksen mukaan.

• Laita se nimilista privana mun emailiin, niin voin katsoa olenko listalla. Tiedoksi vaan, että moniongelmattomat omilla toimeen tulevat naiset ovat etusijalla, kun panovuoroja jaetaan.

• Nnnainennnnnnnnn

En usko että ihan noin sairaita listalta löytyy. (Vilkaisin profiiliasi).

• Nnnainennnnnnnnn kirjoitti:

En usko että ihan noin sairaita listalta löytyy. (Vilkaisin profiiliasi).

"olen tehnyt tämän alan diaknosointeja jo vuosikymmeniä joten tiedän mistä puhun" kuullostaako tutulta?! Kuhan vaan kyselin, sitä listaa...jos vaikka sattuisin olemaan sillä listalla, kun niin moneen olen tahtomattani joutunut.

Eikä tarvitse olla ylimielinen tai tyly, varsinkin jos sillä listalla en ole, niin sitten en ole ja sillä sipuli.

Sen verran vielä tosta mun cv:stä, että Alkon myyjien vakkariasiakas listalla olen asiakas parhaasta päästä. Mutta jos ei sattunut arvaus oikein niin ei minua vaivaa "häviäminen", kun en ole ylimielinen! Sille en voi mitään jos käsitän asioita "väärin" minulle on vaan sellainen trauma jäänyt huonosta kohtelusta.

• Nnnainennnn

Juu älä ota vakavasti. Ei ole mitään listoja ja vaikka olisi en niitä kenellekään näyttäisi. Ei kuulu tapoihini kerätä rekistereitä

• Nnnainennnn kirjoitti:

Juu älä ota vakavasti. Ei ole mitään listoja ja vaikka olisi en niitä kenellekään näyttäisi. Ei kuulu tapoihini kerätä rekistereitä

Kivaa, etten ollut joutunut kyseiselle listalle, kun "ei ole mitään listoja" sitten ollenkaan:D Mutta vakavasti ottaen, jos olet minusta kiinnostunut, niin voit lisätä minut sille listalle.

Mitä terve itseluottamus sitten on? Mielestäni se on avarakatseisuutta, nöyrää ja kiitollista suhtautumista omaan menestykseen ja omiin onnistumisiin sekä aitoa huomaavaisuutta muita ihmisiä kohtaan.

• Nnnainennnnnn
        modelli kirjoitti:

Kivaa, etten ollut joutunut kyseiselle listalle, kun "ei ole mitään listoja" sitten ollenkaan:D Mutta vakavasti ottaen, jos olet minusta kiinnostunut, niin voit lisätä minut sille listalle.

Mitä terve itseluottamus sitten on? Mielestäni se on avarakatseisuutta, nöyrää ja kiitollista suhtautumista omaan menestykseen ja omiin onnistumisiin sekä aitoa huomaavaisuutta muita ihmisiä kohtaan.

Voin toki kirjottaa sen listan millon tahansa.
        Ja mikäli vihjailet etten ole ihana ihminen niin voin kertoa että olen todellisuudessa kaikkea muuta kuin mitä täällä palstalla. Koitan olla vähän vmäinen ettei kukaan alkaisi unelmoimaan minusta kun esiinnyn pinnallisena. Syy miksi jotkut naiset ovat töykeitä, on juuri tuo etteivät kaipaa ihalijoita lisää.

• Nnnainennnnnn kirjoitti:

Voin toki kirjottaa sen listan millon tahansa.
        Ja mikäli vihjailet etten ole ihana ihminen niin voin kertoa että olen todellisuudessa kaikkea muuta kuin mitä täällä palstalla. Koitan olla vähän vmäinen ettei kukaan alkaisi unelmoimaan minusta kun esiinnyn pinnallisena. Syy miksi jotkut naiset ovat töykeitä, on juuri tuo etteivät kaipaa ihalijoita lisää.

Okei, kukin tyylillään ja Intuitiotensa mukaan tehkööt mitä tykkää. Itse olen juuri se minä täälläkin esiinnyn, eikä se minua haittaa jos joku tekee minusta johtopäätöksiä...oikeesti.

Minä suhtaudun avoimin mielin kanssaihmisiin, enkä pistä pahakseni jos jotkut tarjoavat näkemyksiään ja osaamistaan rakentavasti sopivissa tilanteissa, he tietävät missä seisovat, mutta eivät tee siitä megalomaanista numeroa.

• Nnnainennnnn
        modelli kirjoitti:

Okei, kukin tyylillään ja Intuitiotensa mukaan tehkööt mitä tykkää. Itse olen juuri se minä täälläkin esiinnyn, eikä se minua haittaa jos joku tekee minusta johtopäätöksiä...oikeesti.

Minä suhtaudun avoimin mielin kanssaihmisiin, enkä pistä pahakseni jos jotkut tarjoavat näkemyksiään ja osaamistaan rakentavasti sopivissa tilanteissa, he tietävät missä seisovat, mutta eivät tee siitä megalomaanista numeroa.

Hyvähyvä. Koitan vaan sohia päivänpolttavia kysymyksiä ja tuoda vähän uutta näkökulmaa ihmiselämään.

• Nnnainennnnn kirjoitti:

Hyvähyvä. Koitan vaan sohia päivänpolttavia kysymyksiä ja tuoda vähän uutta näkökulmaa ihmiselämään.

Olen pistänyt merkille, että aitouden ja kyynisyyden ero on häilyvä, myös tämän kaltaisten palstojen ulkopuolella (live). Mikä saattaa ampua alas KAIKKI keskustelun muodot.

• Nnnainennnn
        modelli kirjoitti:

Olen pistänyt merkille, että aitouden ja kyynisyyden ero on häilyvä, myös tämän kaltaisten palstojen ulkopuolella (live). Mikä saattaa ampua alas KAIKKI keskustelun muodot.

Totta. Aitouden ja epäaitoudenkin raja on ohuen ohut. Mistä voit tietää kuka on aidosti puheidensa ja mielipiteidensä takana ja kuka ei?

• Raha on rakkaus. Tottakai lähes kaikki haluavat kumppanin jolla menee taloudellisesti hyvin. Ei kukaan halua olla köyhä joten jos valita voisi niin kaikki miehet ja naiset ottaisi sen rikkaan puolison. Kaikki eivät pääse valitsemaan joten jos vaikka lopetetaan pinnallisuus ja naiset kelpuuttaisi miehen joka tulee omillaan toimeen ja maksaa omat laskunsa. Jos haluaa etelän lomalle niin ei naiset valitse miestä joka on työtön vaan sen jolla on töitä ja tuloja ja voi helposti maksaa omat kulut lomasta.

• Nnnainennnnnn

Omassa elämässäni se on toistunut aina : Alat olemaan työssäkäyvän miehen kanssa mutta kas kummaa hän lopettaakin työnteon kun huomaa ettei se olekaan "perheen talouden" kannalta välttämätöntä. Helpompi on elää naisen rahoilla kuin vaivautua töitä tekemään. Ja itse vielä olen aina paiskinut töitä mutta miehen on kivempi lekotella. En ole siis koskaan ikinä alkanut seurustelemaan työttömän kanssa.

• sönkkis

Se on totta, että harvassa on ne naiset, jotka haluavat itselleen elätettävän. Paremmassa huudossa ovat ne, jotka kykenevät elättämään edes itsensä.

• No tämä oli kyllä yllätys. Olen aina luullut että rikas nainen on niin pelottava että miehet eivät olisi hänestä kiinnostuneita. Tosin mä sopisin kyllä suhteeseen hyvin naisen rooliin, jossa nainen elättäisi minua ja veisi mut shoppailemaan. Se olisi kivaa. Tuohon ei vain yksikään rahanainen suostuisi, toisin kuin miehet jotka ostavat naisilleen kaiken paskan mitä nainen keksii alkaa kitisemään.

• Kckciivi

Tutkitusti naiset on huonompia rahankäytössä ja jakelevat rahaa tunteiden vallassa..eli jos naisella ja miehellä on miljoona e niin helpompi se naiselta on nyhtää kuin mieheltä. Miehillä on edes joku järki. Nainen sekotta rahat ja tunteet soljuvasti yhteen.

• Ycivovivbnn

Miksi ajattelet ettei rahanaiset kaipaisi miestä?

• Fejknsdjkdjksdf

Ok. Itsehän veloittaisin pelkästään siitäkin jos haluaisit keskustella kanssani.

Tämä oli sitten ensimmäinen ja viimeinen ilmainen näyte.

• 40v-sinkku

Mitään muuta en ole elämässä halunnut kun rakkautta ja seurustelua. Töitä olen tehnyt 20 vuotta mutta ei ole naiset halunneet suhdetta kanssani eikä paremmin edes seksiä. Raha on toki sen verran tärkeä että saa maksettua vuokran ja ruokaa saa ja olen ollut jopa valmis elättämään naista mutta ei ole kelvannut. Olen aina omat rahani hommannut enkä toisten rahoja huoli.

• eimullamuuta-

Sinun pitää olla onnellinen että sinulla on rahaa ja voit elää hyvää elämää. Potkut töistä voi tulla koska vain, itse olen saanut kolmet potkut vakityöpaikasta. Kun yritys vähentää väkeä niin potkut saa se sitten joka tienaa eniten ja yritys säästää rahaa.

• Nnnainennnnn

On mullakin kokemuksia potkuista. Melkonen potku päähän kun en tiennyt tehneeni edes mitään väärin. Myöhemmin olen ymmärtänyt että ihmisille nyt vaan jaellaan potkuja toisinaan.

• Mies33vee

Itse olisin voinut seurustella 100 naisen kanssa tämän 8vuoden sinkkuuden aikana.

Mutta traumat ja naisten "naismaiset viat" on(ovat) estänyt(estäneet) sen.

Olen köyhä, peruskoulun käynyt kettu. Ihan kiva olen.

Tällä hetkellä hengailen yhden...ei vittu unohda. en nyt sitä tänne jaksa marista. :DD

• Ikis..M

Ei ole helppo rikkaan tyttörukan tilanne :( Parastahan kai kannaltasi olisi löytää joku sikarikas jännäytmi mutta semmoiselle kun taas ei naisen varallisuus merkitse niin joutunet valitsemaan jonkun vähemmän jännän sopivasti omaa varallisuustasoasi vastaavan kiltin & kunnollisen miehen jos et halua joutua hyväksikäytetyksi.

• Nnnainennnnnnn

Oon niin blondi et tipuin kärryiltä jo tekstiä lukiessassa. Luen sen myöhemmin uudestaan. Kiitos vastauksesta.

• kiltti-ja-kunnollinen

Saanko muuttaa luoksesi asumaan, oon köyhä ja koditon

• Nnnainennnn

Anna sun email?
        Ainoa ehto: et dokaa himas

• eihänmeitävituta
        Nnnainennnn kirjoitti:

Anna sun email?
        Ainoa ehto: et dokaa himas

Ootsä vähän hölmö? Himassa se on hauskinta... :D sunkin kanssa :))

• Nnnainennnn
        eihänmeitävituta kirjoitti:

Mä en nesteitä litki.

• Yuxcuc
        eihänmeitävituta kirjoitti:

Sehän Vaati dokaa

• EVVK jonkun naisen rahat.

Tyhmä nainen kuvittelee että miehiä kiinnostaisi hänen rahat...

• Nnnainennnnnn

Ööh...nuorena ei ollu rahaa niin haluttiin pillua. Nyt oon ihmetelly et minkä vitun takia pillu ei riitä vaan pitää saada seurustella. Tajusin vasta nyt että vastaushan on raharaharaha.

• Nnnainennnnnn kirjoitti:

Ööh...nuorena ei ollu rahaa niin haluttiin pillua. Nyt oon ihmetelly et minkä vitun takia pillu ei riitä vaan pitää saada seurustella. Tajusin vasta nyt että vastaushan on raharaharaha.

"Tajusin vasta nyt että vastaushan on raharaharaha."

Kun vihdoin tyhjässä päässäsi jotain tajusit, niin tajusit täysin väärin.

• Ikis..M
        Nnnainennnnnn kirjoitti:

Onneksesi sinulla on kuitenkin sekä ulkonäköä että rahaa. Pelkkä ulkonäkökin voisi saada miehet haluamaan seurustelua ja raha on vielä hyvä bonus siiinä mutta toisinpäin että pelkkä raha ei toisi tuota määrää kosijoita. Taannoin yksi väittämänsä mukaan todella varakkaan perheen tytär kertoi juuri eronneensa kun sen mies oli jättänyt sen jonkun "köyhän lutkan" takia, se sai oikein raivarin siinä kun alkoi ykskaks tilittämään, kuvitteli että raha ajaa sen tyypin takaisin mutta itse salaa epäilin että kun ei ollut mikään mahdottoman kaunis (en ollut iskemässä, satuttiin vain samaan pöytään ja minä kun olen mukava mies niin minulle ihmiset tykkää avautua) ettei ne rahat riitä tuomaan exää takaisin enkä minäkään kiinnostunut siitä yhtään.

• Nnnainennnn
        super-atm kirjoitti:

"Tajusin vasta nyt että vastaushan on raharaharaha."

Kun vihdoin tyhjässä päässäsi jotain tajusit, niin tajusit täysin väärin.

Mitä tajusin väärin? Miksi kukaan haluaisi seurustella vanhan haaskan kanssa...puhutaan nyt siis miehistä ikäluokassa 20-30.

• valehtelet

Itkisit onnesta jos rahakas nainen huolisi sinut ja saisit elää yltäkylläisyydessä.

• Nnnainennnn kirjoitti:

Mitä tajusin väärin? Miksi kukaan haluaisi seurustella vanhan haaskan kanssa...puhutaan nyt siis miehistä ikäluokassa 20-30.

Tuskin minkään takia. Eikä sinun rahat ketään kiinnosta, vaikka niin luuletkin.

• valehtelet kirjoitti:

Itkisit onnesta jos rahakas nainen huolisi sinut ja saisit elää yltäkylläisyydessä.

Minulla on ihan tarpeeksi rahaa. Ahneet yh-mammat haluavat minut elättämään toisten miesten äpärälapsia.

• ruma-ätmi

Jospa vaan sanot miehelle että vuokra ja muut laskut maksetaan puoliksi. Tupakkaa ja viinaa ei saa ostaa. Naiset aina luulee että työtön ei maksa omia laskujaan eikä työttömällä ole rahaa. Sitä voi seurustella vaikka ei asu yhdessä.

• Nnnainennnnnn

Mulla tulee heti kättelyssä se ongelma eli kun rakastan hemmotella kumppania.....järjestää kalliita yllätyksiä hotelleihin, viedä syömään jne.

• yks.hemmo
        Nnnainennnnnn kirjoitti:

Mulla tulee heti kättelyssä se ongelma eli kun rakastan hemmotella kumppania.....järjestää kalliita yllätyksiä hotelleihin, viedä syömään jne.

...ja mainostaa itseäsi.

• mitäsiistehdä

Luovu rahoistasi ja samat 100 miestä haluavat sinulta vain pillua. Jos taas haluat, että sinusta kiinnostutaan sielusi vuoksi, sinun on ensin kasvatettava sellainen. Mutta sen jälkeen nuo 100 typerystä, eivät enää kiinnostaisi sinua itseäsi niin paljon, että kirjoittaisit heistä palstalla.

• Nnnainennnnn

Oon täs oikeesti miettinyt et kieltäytyisin vastaanottamasta rahaa...siis eläisin tonnilla kuussa..rahasta on tullut niin paljon harmia kun en pysty tietämään onko kukaan Oikeasti ikinä rakastanut mua vaikka niin on väittänyt.

• helgamies_

Kuulostat ihan tindernaiselta, seijalta tai pirjolta.

• eivätrakasta

ei ikinä kannata ukkoa ottaa omaan asuntoon, vaikka olis kuinka rakastunut, sillä laidastaan ovat vaan omaisuuden takia..

• Ei ne naisetkaan pidä rikkaassa miehessä muusta kuin sen rahoista. Sama kuin kävisi huorissa.

• Fhvv

Hiukan pinnallisen olonen tyttönen. Ei ole mikään ihmekkään jos miehet ei susta henkikönä tykkää vaan ovat rahan perässä. Melkein sama homma kun koulutetut itkee kun eivät kelpaa paremmille miehille. Toisissa ihmisissä kun ei vaan ole sitä jotakin siellä sisällä.

• Nnnainennnnnn

No eihän ne miehet edes TUNNE mua kun ekan tunnin aikana suunnittelevat jo yhteistä asumista ja yhteistä elämää. Ne tietää vaan mun ulkonäön, ei mitään muuta musta. Ja sit se että voisivat hyötyä saa ne vakaasti päättämään että haluavat mut. Eivät yritä edes pillua.

• sinkkumies--

Raha on kemia. Ei ole mitään rakkautta vaan ihmiset haluaa hyvän elämän vailla huolia rahasta ja toimeentulosta. Siksi varakas kumppani kiinnostaa jos itse joutuu työttömäksi kuten näinä aikoinan monet saa potkut.

• RahaOnPahaa

Niin moni rakastaa rahaa, sinä olet yksi heistä.

• Nnnainennnnn

Harkitsen luopuvani rahasta juuri siksi koska se aiheuttaa ihmissuhteissa enemmän pahaa kuin hyvää.

• HiemanVarakasItsekin
        Nnnainennnnn kirjoitti:

Harkitsen luopuvani rahasta juuri siksi koska se aiheuttaa ihmissuhteissa enemmän pahaa kuin hyvää.

Mies neuvoo: Älä luovu rahoistasi ainakaan kenenkään miehen vuoksi, jos tarkoituksesi on saada hyvä ihmissuhde. Älä varsinkaan luota miehiin, jotka syyttä suotta panettelevat sinua rahojesi vuoksi.

• eimullamuuta-

Ei kai sitä köyhän naisen kanssa voi seurustella. No ei vaiskaan, jos rakastaa toista niin haluaa tukea toista vaikka olis vähemmän toimeentuleva. Kaikki eivät saa töitä eikä hyvää palkkaa vaikka olis kuinka hyvin koulutettu. Eikö tärkeämpää ole se miten elää elämää ettei pila sitä huumeilla tai alkoholia juomalla. Jos käyttää työttömänä ajansa hyödyksi edes harrastamalla jotain eikä ryyppää niin eikö se ole hyvä. Köyhiä on ne jotka juovat rahansa eivätkä tee mitään hyödyllistä elämässä. Itse olen maksanut naiseni opintoja varmaan viis tonnia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      202
      6923
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4592
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      35
      4045
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      70
      3179
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1935
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1666
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1660
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1563
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1429
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1207
    Aihe