Naisiin kohdistuvat ulkonäköpaineet ovat sietämättömät
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/206202-kirjailijalta-suoraa-puhetta-ulkonakopaineista-koetapa-laueta-samalla-kun-vedat?ref=suosituimmat
"Koetapa laueta samalla kun vedät vatsaa sisään"
51
272
Vastaukset
- Nnnainennnnnn
Miksi sitä vatsaa pitää alunperinkään kasvattaa niin suureksi että sitä pitää "vetää sisään"? En tajua.
- suomiämmät.läskejä
Teille naisille nyt vaan se siideri, karkit ja sipsit maistuu niin todella hyvin että teidän vatsa kasvaa. Siiderivauvaa kantaa mukanaan suurin osa suominaisista.
- Nnnainennnnn
suomiämmät.läskejä kirjoitti:
Teille naisille nyt vaan se siideri, karkit ja sipsit maistuu niin todella hyvin että teidän vatsa kasvaa. Siiderivauvaa kantaa mukanaan suurin osa suominaisista.
Mun vatsa ei oo kasvanu vaikka oon jo vanha lehmä. Ehkä siitä on hyötyä että joskus kuvailee kännykameralla peilin kautta itseään. Jos vatsa kasvaisi liiaksi, oksettaisi katsoa kuvia. Ylipäätään 1 kuva puhuu enemmän kuin miljoona sanaa on aika hyvä ohje painonmittaamiseenkin. :)
- Nnnainennnn
Mulle ei maistu sipsit karkit eikä siideri. Yök. Varmuudella voin sanoa että 9 vuoteen en oo juonu yhden yhtä alkoholiannosta.
- sdfvsdf
Mässyn ja siiterin himo voi johtua siitä että meitä on terveilyväki opettanu pitämään voita, täysmaitoa ja täyslihaa epätervellisenä. Nuo veis kyllä nälän ja pitäs sitä poissa kauemmi ku hiilihytropainoinen ruoka. Semmosta ku syö pääasiassa niin nälkähän siinä tulee pian uuestaan. Sitä paikataan isoilla karkkisäkeillä ja muulla lihoittavalla.
- oiuojljlkj
sdfvsdf kirjoitti:
Mässyn ja siiterin himo voi johtua siitä että meitä on terveilyväki opettanu pitämään voita, täysmaitoa ja täyslihaa epätervellisenä. Nuo veis kyllä nälän ja pitäs sitä poissa kauemmi ku hiilihytropainoinen ruoka. Semmosta ku syö pääasiassa niin nälkähän siinä tulee pian uuestaan. Sitä paikataan isoilla karkkisäkeillä ja muulla lihoittavalla.
Ei se siitä johdu.
Helposti valmistettavat lidlin rasvaiset hötöt ovat halvinta ruokaa -jää enemmän rahaa siideriin.
Itse syön paljon hiilihydraatteja terveellisessä muodossa. Ei koskaan mitään paino-ongelmia. - ihanhöpöä
oiuojljlkj kirjoitti:
Ei se siitä johdu.
Helposti valmistettavat lidlin rasvaiset hötöt ovat halvinta ruokaa -jää enemmän rahaa siideriin.
Itse syön paljon hiilihydraatteja terveellisessä muodossa. Ei koskaan mitään paino-ongelmia.Höpö höpö
- Paineitanääkin
Mitä sitä sisään vetämään, antaapi pieru tulla jos on tullakseen, ja sitten vaan oman kullan kanssa viltin alle nukkumaan.
- Fwemkfklsdmfklssdf
ÄLÄ SITTEN VEDÄ VATSAA SISÄÄN PÖNTTÖ.
En tiedä kenelle vastasit, mutta olen kanssasi samaa mieltä. Ja samalla jatkan, että (fiksu) nainen ymmärtää mitä kontrasti tarkoittaa. Lihavan miehen rinnalla hoikka nainen näyttää melkein anorektikolta, umpiruman miehen rinnalla nainen voi näyttää jopa missiltä ja umpityhmä....umpiköyhä...jne.
Taitaa kaupan suklaasipsisiiderihyllyn luona olla ainoa ulkonäköpainevapaa vyöhyke, joihin naiset joutuvat pakenemaan. Hehheh.
- että.silleen
Lisää listaasi leipomotuoteiden hylly, sitä vastoin omakohtaisesti ei suklaasipsisiiderihyllyn ole houkutteleva. Mutt vienermukki luumutäytteellä = vastustamaton, ainakin parikertaa kuussa, leipomon kahvilassa nautittuna.
Miehille näyttää maistuvan, makkarat, lihapiirakat makkaralla tai ilman ja olut.
Tänään taas olen ollut äärirajoillani: opettaen yli 130kg painoista miestä kävelemään kainalosauvoilla ja puolipaino varauksella uuden lasikuitu kipsin kanssa.
Lääkärin ohjeistuksen mukaisesti, mutt tuolla painolla.... se on minun järjen vastaista ja lähes edesvastuutonta.
Ja oikeesti en voi asiaa edes kyseenalaistaa.
- FLkmewklfmkldsdsf
Tämä teksti on siis suoraa lisäystä jatkumoon jossa feminismi nimenomaan tarvii ja luo patriarkaalisia rakenteita vaikka väkisin jotta feminismi saisi olla olemassa. Feminismi itse asettaa naisen alisteiseen asemaan - sensijaan että toteaa että vitut niistä vaatimuksista ja naisella on oikeus ja mahdollisuus hankkia parempaa seuraa tai olla keskenään.
Mistä lähtien feministit ovat olleet sovinisteja ja väkisin asettaneet naisen idiootin ja heittokapulan rooliin? Onko moderni feministi NIIN kusessa aatteensa aneemisuuden kanssa että on pakko alkaa kouluttamaan naisia alisteisiksi että heille voi myydä feminismiä? Siltä nimittäin vaikuttaa.
Vapaus ja riippumattomuus tuo sellaisia vaikeita asioita kuin "valintoja". Näistä valinnoista keskusteleminen ja jonkin asian valitseminen - ja siten sen hyvistä puolista nauttiminen ja huonojen puolien kärsiminen on niinsanottua "vastuunkantoa" "valinnoistaan". Kuulostaako tutulta?
Jos vapaa nainen VALITSEE seksin aikana vetää vatsaansa sisään koska hän on VALINNUT pyrkiä miellyttämään miehen mieltymyksiä sensijaan että tuo nainen olisi VALINNUT toisen miehen, kenties eri kriteereillä - ja täten negatiivinen skenaario "en sitten saanutkaan orkkua koska VALITSIN vetää vatsaani sisään" toteutuu niin kuka siitä on vastuussa? Siitä vastuussa on nainen itse.
Tätä feministit eivät kerro naisille. Että naiset ovat vapaita tekemään valintoja ja valintojen kautta he ovat vastuussa seurauksistakin. Sensijaan feministit promotoivat JATKUVASTI ajatusta että miehet tekevät naisia koskevia valintoja ja naisella ei ole mitään sanottavaa tähän ja siksi feminismiä tarvitaan "naisten tueksi" - mutta feministi ei koskaan opeta naista valitsemaan itse tai etenkään kerro totuutta siitä vastuupuolesta.
Naiset opetetaan maailmaan jossa he saavat leijailla, jossa ei ole valintoja - etenkään sellaisia joilla on negatiiviset seuraukset - ja jos jotain ikävää tapahtuu on se sitten miesten vika. Tällä tavallako feministit vapauttavat ja voimauttavat naiset? Koska siltä minusta vaikuttaa.Kirjoituksessa vilisee jonkun mielestä niin paljon kirosanoja, että viesti on melkovarmasti ilmiannettu.
Nainen leipoo ne vitun mokkapalat ja vetää vatsan sisään silloin kun minä sanon ja laukean!- Fklwemfmklsdmklds
Tai mikä vielä parempaa; laukeaa silloin kun minä määrään.
Onko näin?
Nämä "valinnat" tehdään tietyssä yhteisössä vaikuttavien paineiden alaisuudessa. Jos muut naiset yrittävät näyttää kauniimmilta ja kauniimmilta ja yhä vain enemmän miellyttää miestään, niin totta kai on vaan fiksua että myös naisemme X "vetää vatsan sisään".
Millä tavalla artikkeli mielestäsi syyllisti miehiä? Ei siinä sanottu että mies vaatii vetämään vatsan sisään, vaan että naisiin kohdistuu ulkonäköpaineita. Tulkitsin että lähinnä naisten itsensä taholta.
Ei myöskään liene feminististä sontaa että - edelleen - naisen ulkonäkö merkitsee miehelle enemmän kuin miehen ulkonäkö naiselle.
Miehiin kohdistuu sitten omat paineensa, mutta ei ole tämän artikkelin vika että niistä puhutaan liian vähän.- crux
PalstaNikki kirjoitti:
Onko näin?
Nämä "valinnat" tehdään tietyssä yhteisössä vaikuttavien paineiden alaisuudessa. Jos muut naiset yrittävät näyttää kauniimmilta ja kauniimmilta ja yhä vain enemmän miellyttää miestään, niin totta kai on vaan fiksua että myös naisemme X "vetää vatsan sisään".
Millä tavalla artikkeli mielestäsi syyllisti miehiä? Ei siinä sanottu että mies vaatii vetämään vatsan sisään, vaan että naisiin kohdistuu ulkonäköpaineita. Tulkitsin että lähinnä naisten itsensä taholta.
Ei myöskään liene feminististä sontaa että - edelleen - naisen ulkonäkö merkitsee miehelle enemmän kuin miehen ulkonäkö naiselle.
Miehiin kohdistuu sitten omat paineensa, mutta ei ole tämän artikkelin vika että niistä puhutaan liian vähän."naisen ulkonäkö merkitsee miehelle enemmän kuin miehen ulkonäkö naiselle"
Tähän on pakko kommentoida sen verran että naisen markkina-arvon kannalta ulkonäkö on toki tärkeää, mutta kyse on siitä onko naisella sata vai kymmenen miestä jonossa. Miehellä ulkonäköpaineet tarkoittavat sitä että voi ihan oikeasti jäädä yksin ilman että pääsee edes naisten tavoin valikoimaan ja nirsoilemaan. - Fklemwfklsdmklfs
PalstaNikki kirjoitti:
Onko näin?
Miehiin kohdistuu sitten omat paineensa, mutta ei ole tämän artikkelin vika että niistä puhutaan liian vähän.Naisen ei tarvi konformoida miesten naisille asettamia odotuksia. Jos nainen VALITSEE tehdä niin niin sitten se on hänen valintansa. Jos nainen VALITSEE kilpailla toisten naisten kanssa miesten huomiosta näillä keinoin - se on edelleen naisten valinta ja naisten yhteisön toimintaa.
Jotta voimme kritisoida tätä toimintaa meidän pitää kysyä asiaa kaltaiseltani antifeministiltä ja naiskriitikolta. EI milään pahalla mutta tässä asiassa te naiset olette kyllä helvetin tyhmiä ja lyötte itse itseänne niin yhteisönä kuin yksilöinä.
Myönnän auliisti sen että miehet arvioivat naista ulkonäön perusteella, en voi välttää tätä koska olen itsekin melkolailla pärstäorientoitunut - mutta ainakaan minä en VAADI yhtäkään naista palvelemaan tätä tarvettani. Jos tämä on kohtuutonta voin olla ilman naista enkä syytä tästä naisia. Pointtini on lähinnä että ilman miestä voi olla, miehen saaminen ei ole olennaista naiselle joka kantaa itse itsensä. Samaan hengenvetoon totean että miesten tendenssi ulkonäkökeskeisyydelle korreloi varsin vahvasti hänen naissuosionsa mukaan, jolloin ulkonäköpaineista pääsee viimeistään sitä kautta jos kelpuuttaa mieskumppaniksi miehen jonka päälle muut naiset sylkevät.
Sen tiedän että voivoi-ompakauheaajaraskasta artikkelin kirjoittaja on feministi. Sehän mainittiin viiden ensimmäisen sanan joukossa. Feministit tykkää oikeutaa naisia ja latistaa miehiä, tämä näkyy tekstissä viimeistään sen kautta että ratkaisuja ei tarjottu - uhriutumista kylläkin. Ettäkö vapaus ja vastuu kulkisi käsi kädessä? Tuohan saattaa olla heikkomielisempiä peloittava ellei peräti traumatisoiva mielipide.
- Fwefdklklfsklödf
Feministien "se on toisten vika!" on paljon PALJON myyvämpi. Ei vastuukysymyksiä. Vain oikeuksia joita ei olla saavuttu koska (mikäikinä). Oikeus olla tissinmitalla oikeassa. Huomattavan hyviä kauppa-artikkeleita.
Feminismi on efektiivisen tasa-arvon saavutettuaan muuttunut kapitalismiksi jonka kauppa-artikkeli on feminismi. Jotta markkinat eivät kuivu on feminismin toimittava tavalla joka ei koskaan lopeta naisten "alisteisuutta" joka taas käytännössä tarkoittaa toimimattoman mallin myymistä ja sitten korjaussarjojen loputonta kauppaa. Fklemwfklsdmklfs kirjoitti:
Naisen ei tarvi konformoida miesten naisille asettamia odotuksia. Jos nainen VALITSEE tehdä niin niin sitten se on hänen valintansa. Jos nainen VALITSEE kilpailla toisten naisten kanssa miesten huomiosta näillä keinoin - se on edelleen naisten valinta ja naisten yhteisön toimintaa.
Jotta voimme kritisoida tätä toimintaa meidän pitää kysyä asiaa kaltaiseltani antifeministiltä ja naiskriitikolta. EI milään pahalla mutta tässä asiassa te naiset olette kyllä helvetin tyhmiä ja lyötte itse itseänne niin yhteisönä kuin yksilöinä.
Myönnän auliisti sen että miehet arvioivat naista ulkonäön perusteella, en voi välttää tätä koska olen itsekin melkolailla pärstäorientoitunut - mutta ainakaan minä en VAADI yhtäkään naista palvelemaan tätä tarvettani. Jos tämä on kohtuutonta voin olla ilman naista enkä syytä tästä naisia. Pointtini on lähinnä että ilman miestä voi olla, miehen saaminen ei ole olennaista naiselle joka kantaa itse itsensä. Samaan hengenvetoon totean että miesten tendenssi ulkonäkökeskeisyydelle korreloi varsin vahvasti hänen naissuosionsa mukaan, jolloin ulkonäköpaineista pääsee viimeistään sitä kautta jos kelpuuttaa mieskumppaniksi miehen jonka päälle muut naiset sylkevät.
Sen tiedän että voivoi-ompakauheaajaraskasta artikkelin kirjoittaja on feministi. Sehän mainittiin viiden ensimmäisen sanan joukossa. Feministit tykkää oikeutaa naisia ja latistaa miehiä, tämä näkyy tekstissä viimeistään sen kautta että ratkaisuja ei tarjottu - uhriutumista kylläkin.Tuo ei nyt enää ole feminismin kritiikkiä, vaan erittäin naiivia homo economicus -ajattelua.
Ihmiset tekevät valintoja tietyssä ympäristössä, taloustermein tietyn instituution rajoissa. Tuo instituutio - ulkonäkökeskeinen itsetunto - ei ole kenenkään syy. Fakta vain on että se on olemassa.
Nyt on niin että tuo instituutio heikentää heidän hyvinvointiaan. Näin ollen saadaksemme parhaan lopputuloksen meidän on muutettava instituutiota, eli luotava tilanne jossa naiset eivät koe yhtä paljon ulkonäköönsä kohdistuvia paineita.
Huomaatko. Kyse ei ollut valinnoista vaan kontekstista, jossa valintoja tehdään.crux kirjoitti:
"naisen ulkonäkö merkitsee miehelle enemmän kuin miehen ulkonäkö naiselle"
Tähän on pakko kommentoida sen verran että naisen markkina-arvon kannalta ulkonäkö on toki tärkeää, mutta kyse on siitä onko naisella sata vai kymmenen miestä jonossa. Miehellä ulkonäköpaineet tarkoittavat sitä että voi ihan oikeasti jäädä yksin ilman että pääsee edes naisten tavoin valikoimaan ja nirsoilemaan.Ketähän olivat nämä "nainen" ja "mies"? Käsittääkseni Suomessa on kolmemiljoonaa erilaista naista ja kolmemiljoonaa erilaista miestä.
Toisekseen mistä olet saanut päähäsi että juuri ulkonäkö on se perimmäinen syy minkä takia mies jää ilman naista?- crux
PalstaNikki kirjoitti:
Ketähän olivat nämä "nainen" ja "mies"? Käsittääkseni Suomessa on kolmemiljoonaa erilaista naista ja kolmemiljoonaa erilaista miestä.
Toisekseen mistä olet saanut päähäsi että juuri ulkonäkö on se perimmäinen syy minkä takia mies jää ilman naista?En ole saanut mistään päähäni juuri tuota ajatusta mutta kommenttini kuvaa vain sitä millaisia miehen ulkonäköpaineet voivat olla. Miehen ulkonäkö voi ihan oikeasti vaikuttaa elämään yksinjäämisen myötä, naisilla se vaikuttaa lähinnä vain siihen kuinka komean ja menestyneen miehen onnistuu saamaan. Naisten maailmassa toki sekin on varmaan olennainen asia.
- ytmsaaaina
Naisten on ihan turha sössöttää ulkonäkövaatimuksista mitään niin kauan kuin suurin osa naisista valitsee nitä samoja lihaksikkaita sänkinaamoja seksi- ja parisuhdekumppaneikseen.
Ai että jos miehellä on paskaa niin pitäähän naisellakin olla?
Jos nainen ei voi kusta seisaaltaan, niin eihän mieskään saa?
Nämä asiat eivät vaan mitenkään liity toisiinsa.- dkdkksksksksk
Pelkkää bullshittiä. Katsokaa nyt ympärillenne, tuollaista yleistystä ei voi tehdä että naiset valitsevat samoja lihaksikkaita sänkinaamoja. Eihän se edes ole laskennallisestikaan mahdollista, jos vain 10% miehistä on näitä sänkinaamoja ja paljon suurempi osa naisista on parisuhteessa. Toki on mahdollista että ne naiset joita "ytmsaaina" itse haluaisi, valitsevat niitä sänkinaamoja.
Naiset tykkäävät alistamisesta niin paljon, että alistavat itse itseään, jos miehet eivät alista.
- 121212121212
Näitä valituksia kuulee kahdessa tapauksessa:
1. nainen ei ole pitänyt itseään terveessä kunnossa ja siksi omaa ison vatsan jota sitten täytyy vetää sisään.
Ratkaisu: pidä itsesi terveessä kunnossa, ongelma katoaa ja voit muutenkin paremmin.
2. nainen valitsee pitkiä, komeita ytmejä jotka luonnollisesti vaativat parasta.
Ratkaisu A: lopeta rutina. Jos haluat parasta, sinun on oltava parasta.
Ratkaisu B: ellet ole tasoa fitnessmissi, jätä pitkät ja menestyvät komistukset muillle, etsi tavismies jolle riittää perusterve nainen ilman pyykkilautavatsaa. Outoa kerrassaan. Naiset aina väittävät kaunistautuvansakin vain itseään varten, eikä heitä miesten mielipiteet voisi vähempää kiinnostaa. Asiaa voi testata ehdottamalla naisille muuttumisleikkejä. Vaikkapa pidemmän tukan kasvattamista, laihduttamista tai seksikkäiden alusvaatteiden hankkimista.
Tuota taustaa vasten Roosa Meriläinen valehtelee.- Ikis..M
"Valitse kadunpätkä, joka on aika vilkas. Kävele se päästä päähän niin, ettet väistä ketään. Mieti samalla ketkä väistävät ja ketkä eivät, Meriläinen ehdotti."
Roosa on niin ruma ja sen sielu on vielä rumempi niin ettei siinä vatsan sisään vetäminenkään riitä ja vielä kun se tömmeltää vastaan ketään väistämättä viimeinenkin panetus kyllä lähtee.- 98768
Kyllä sulla on tainnut vehje käytön puutteesta johtuen surkastua jo kokonaan pois.
- helgamies_
Ilmankos viimeaikoina on kaupugilla kävellessä tullut törmättyä useaan femakon näköiseen ja oloiseen naiseen;)
- mistätunnet
helgamies_ kirjoitti:
Ilmankos viimeaikoina on kaupugilla kävellessä tullut törmättyä useaan femakon näköiseen ja oloiseen naiseen;)
Mistä luulet tuntevasi feministiin?
- enolesamaamieltä
Mielestäni Rosa ei ole ruma
- helgamies_
mistätunnet kirjoitti:
Mistä luulet tuntevasi feministiin?
No tuossahan tuon kerroin.
Voihan peppu.
En kyllä muista ikinä miettineeni ennen orgasmia miltä mun maha näyttää. Jos miehen kanssa päässy tohon asti niin ei ne vatsamakkarat enää tuossa vaiheessa haittaa. :D- etkö_ole_timmi
Onx sulla vatsamakkaroita?
- Naisasialooser1
Ei timmi nainen reikäänsä jaa. Lutkilta löytyy vatsamakkaroita sekä muita ulkonäkövirheitä.
Naisasialooser1 kirjoitti:
Ei timmi nainen reikäänsä jaa. Lutkilta löytyy vatsamakkaroita sekä muita ulkonäkövirheitä.
Ei jakaminen ole vatsamakkaroista kiinni. :D
- hämmästelenkovasti
Ihmettelen, miten Simo on tyytynyt Rosaan. Saisi varmasti paremmankin näköistä julkkis kun on.
- seonouto
Simokin on ihme friikki
- 1säpappa
On kyllä ihan naisen oma vika, jos ottaa itse itselleen älyttömiä ulkonäköpaineita. Ihan turha siitä on muita syyttää.
Samaa mieltä. Ei tuossa artikkelissa mun mielestäni kyllä ketään sen kummemmin syyteltykään. Kunhan todettiin, että paineita on.
- feminismionsairaus
exex-atn kirjoitti:
Samaa mieltä. Ei tuossa artikkelissa mun mielestäni kyllä ketään sen kummemmin syyteltykään. Kunhan todettiin, että paineita on.
AIna kun feministi avaa suunsa miestä syyllistetään
- helgamies_
feminismionsairaus kirjoitti:
AIna kun feministi avaa suunsa miestä syyllistetään
Femakot eivät ole kuulleet mahdollisuudesta laihduttaa.
- sietämätönkeveys
Tää on vähän söpöä. Itsestään epävarmat miehet "äijäilee" naljailee akoille niiden ulkonäöstä. Koska tietävät sen olevan arka paikka suurimmalle osalle naisista. Ja jotkut akat ottaa sen vielä todesta, ja alkavat kerätä paineita milloin mistäkin. Tosin enemmän akat taitaa kerätä niitä paineita toisillee. Ukkoja kun yllättävän vähän haittaa pienet vatsamakkarat tai väärän väriset hiuslisäkkeet yms. Tai no joitain varmaan haittaa.
Eli jos se ukko sinun kanssasi on sänkyyn mennyt, niin kyllä se ainakin seksuaalista himoa sua kohtaan tuntee. Äläkää ihmiset stressatko. - Hämärän_rajoilta
No on ongelmat. Jos laukeaminen ja vatsan vetäminen sisään eivät onnistu samaan aikaan, niin ratkaisuvaihtoehtoja on, ei kaksi, vaan kolme:
1. Ole sitten vetämättä vatsaa sisään ja laukea.
2. Pidä vatsa sisään vedettynä, mutta ole sitten laukeamatta.
3. Elä koko elämäsi SEKÄ läskinä vetämättä vatsaa sisään ETTÄ laukeamatta aivan frigidinä (tähän kaikkein emansipatorisimpaan metodiin tarkemmat ohjeet Ajatushautomo Hatun toiselta perustajajäseneltä Saara Särmältä).Miehet suhtautuu asiaan aivan liian ratkaisukeskeisesti, ikään kuin naiselle pitäisi löytää keino laueta tai olla vetämättä vatsaa sisään. Tärkeintä on että mies suhtautuu empaattisesti naisen paineisiin vetää vatsa sisään ja laueta samaan aikaan.
- 1säpappa
scrg kirjoitti:
Miehet suhtautuu asiaan aivan liian ratkaisukeskeisesti, ikään kuin naiselle pitäisi löytää keino laueta tai olla vetämättä vatsaa sisään. Tärkeintä on että mies suhtautuu empaattisesti naisen paineisiin vetää vatsa sisään ja laueta samaan aikaan.
Miks se vatsa ylipäätään pitäisi vetää sitään?
- singleseppo-
No minä ainakin vedän vatsaani "sisään - ulos" - liikettä vatsalihasteni avulla ja hyllyttelen hyllyvää vatsaani niin, että vatsamakkarani hyllyvät edestakaisin silloin kun runkkaan, mutteivät läskit ole vielä palaneet pois, niin pitää nostaa omaa intensiteettiäni, että olen ensi kesään mennessä rantakunnossa. :) Ei jaksa kuntosalillekaan lähteä.
- oma_syy
Itse ovat naiset hypergamiallaan ulkonäköpaineet saaneet aikaan. Tavikselle kelpaa hyvin taviksen näköinen, YTM:lle ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097179
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434584- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301748
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431267