Mc Donald ketjujen pihveistä löytynyt ihmislihaa

justuduus

Tämä ei ole vitsi vaan tosi asia. Ympäri USA:ta MC Donalds pikaruokalan pihveistä löytynyt ihmislihaa. Tarkemman tutkimuksen mukaan ihmislihaa säilytetään MC Donaldsin Oklahoman lihanjalostustehtailla. Tämä ei ole edes uusi uutinen. Sitä on löytynyt jo aikaisemmin. Liha on kuulemma lapsista lähtöisin ja linkittyy ilmeisesti eliitin satanistiseen lapsiuhrikulttiin eli Ninth Circle Child Satanic Sacrifice ring järjestöön johon kuulu maailman valtaeliittiä jotka mm. harjoittavat pedofiliaa, kidutusta, ihmissalakujetusta, lapsien kidnappauksia ja tappoja. Päätyvätkö kadonneet lapset MC Donaldsin lihoiksi -ehkäpä näin on.
http://huzlers.com/mcdonalds-exposed-for-using-human-meat/

16

4813

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mirriböögö
    • liomeki

En usko tuota todeksi. Ennen kuin nään kyrvän pätkän tai pillun reunan Lidlin lha pakkauksessa

• 34560
    • älytöntäpskaaa

Niinpä niin. Voi teitä lapsiraukkoja jotka tämmöisiä edes luette. Kyllä minä mielummin mummmon laittaisin, oisi paljon mureampaa. Veljestä en tykkää muutenkaan ja yksi sisko on ihan joutava.
      Niin että.
      Saako olla mummonlihapullia?

• Anonyymi

Hahahaa totta lapsia ei saa kiusata

• Anonyymi

höhhöö

• Anonyymi

Ruumishuoneelta saa edullisesti, menee hyötykäyttöön.

• Anonyymi

Valetta

• Anonyymi

Apua

• Anonyymi

Byääääääähh!

• Anonyymi

Ei kivaa

• Anonyymi

Kaveri joutui ruuaksi mäkkäriin

• Anonyymi

Johonkinhan ne rituaaliraiskattujen ja sitten Moolokille uhrattujen tyttälasten ruumiit on käytettävä, joten miksi ei sitten pizzalihoiksi? Se verihän juodaan samaan tapaan, mikä näkyy kristittyjen ehtoollisessa: "Tämä veri on veri minun verestäni ja niin usein kun te sitä juotte, tehkää se minun muistokseni". Tosin suurin osa verestä menee heti tuoreeltaan Mailman Todellisen Eliitin verensiirtoihin, jos veriryhmä on oikea. Se antaa vanhuksellekin lyhytaikaisen nuortumisen tunteen. Tähän tarkoitukseen se meni sekin Madeleine Mc Cann ja siksi sitä ei tulla koskaan saamaan selville.
      Koskaan ei tulla paljastamaan, saiko esim. ex kuningatar Elisabeth tai Rotchildit tai muut huomattavan vanhoiksi eläneet oligarkit näitä verensiirtoja.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      41
      2233
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      223
      1984
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      111
      1538
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1265
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1207
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      138
      1114
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1088
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      999
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      63
      954
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      950
    Aihe