Kävin Sallassa lomailemassa

Latesi

Sattumoisin valitsin tunturilta mökin viikoksi,eräänä iltana päätin lähteä Hotelli Revontuleen nauttimaan itsekseni iltaa.
Aikaa kului samoin olutta meni,oli vähän porukkaa hotellissa mutta lisääntymään päin iltaa kohden.
Juovuin jo hyvää kyytiä kunnes lompakkoni katosi jonnekkin?
Ilmoitin respaan asiasta mutta ei löytynnyt,päätin kuitenkin istua rauhassa ja mietin mihin sen pörssin hukkasinkaan.
Ajatus jo pyöri että rahattomana lomalla yms!
Kunnes nainen istui pöytääni sanoen olet hukannut jotain ja minä löytännyt jotain...sanoin KIITOS mutta se ei naiselle riittännyt vaan hän sanoi löysin lompakon ja miehen itselleni.
Olin ihmeissäni avoimesta keskustelusta ja sanoista mutta nyt ei kaduta yhtään,meillä on kaksi lasta ja mummola sallassa.
Naiseni on avoin ihminen mitä koskaan olen tavannut,ensivaikutelma ihmisestä on pysynnyt ihan samana,aivan loistava ihminen ja sukulaiset lapissa.

Nyt olemme olleet yhdessä 5 vuotta ja voin sanoa ei kaduta lompankon hukkaaminen yhtään...Kiitos.Vaimoni Sari

4

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sallainennainen

Hienoo kuulla kertomuksesi.

• kerrankossitä

Mahtavaa.Sallassa on parhaat ihmiset.

• Talvisodanhenki

Mahdollista vain Suomen lapissa! Onnea! Kaverillani on samantapainen historia miten kohtasi nykyisen vaimonsa, joka on myös Sallasta...

• K58558

Ihana tarina! Hyvää jatkoa sinulle ja vaimollesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2732
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      342
      2470
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      35
      2154
    4. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      47
      1896
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1685
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1589
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      44
      1460
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1419
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1375
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1176
    Aihe