Miehen oltava häikäilemätön seksiä saadakseen

ujomees

"Naiselle pitää sanoa suoraan että mies haluaa nussia sitä. Nainen voi ensi kieltäytyä mutta miehen on oltava sinnikäs ja näytettävä että mies haluaa naista"

Palstakommentista tuli mieleen että miehen on oltava ennen kaikkea riittävän häikäilemätön ja itsekäs saadakseen naiselta seksiä. Tuollainen on tuntunut aina vastenmieliseltä egomanialta ja naisen hyväksikäyttämiseltä, mutta kai se olisi opittava jos meinaa seksiä joskus saada.

Naiset valinnoillaan suosii häikäilemättömiä miehiä. Romanttiset, epäitsekkäät ja ujot miehet jää ilman.

68

670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todellakin miehen oltava rohkea jos haluaa päästä naista nussimaan. Nainen ymmärtää vain suoraa sanomaa joten naiselle pitää sanoa suorana jos haluat nussia sitä. Nuorena poikana olin ujo ja muut pojat vei naiset koska ne otti naisen perseestä kiinni. Sitten minäkin aloin suoraan puhumaan naisellee että haluan nussia sitä. kerrna autossakin sanoin naiselle että haluan nussia sitä. Nainen ensin kielsi mutta kun mentiin naisen kotiin niin nainen huokalili jo siihen malliin että aneli että riisun naisen alasti. Miehen pitä olla tuhma ja rohkea, ujot ei pääse nussimaan.

      • vihatipunen

        Kenen autossa? Tämä on hyvin oleellinen tieto.


      • Nnnainennnnn
        vihatipunen kirjoitti:

        Kenen autossa? Tämä on hyvin oleellinen tieto.

        Onko Atm32 saanut seksiä?


      • vihatipunen
        Nnnainennnnn kirjoitti:

        Onko Atm32 saanut seksiä?

        Taitaa juksata. Ja tuosta saisi sen käsityksen, että on useammankin kerran saanut koska kirjoitti "kerran autossakin"..

        Edelleen kiinnostaa kenen autossa. Naisen autossa? Taksissa?


      • Olen.ulalla

        Taitaakin olla aimo panosonni tämä atm32, alias kilttiatm. Eikös hän olekin aina toitottanut että on totaalikokematon?


      • nnainennn

        Joo tuo yllätys. Ihankuin eri ihminen ois kirjottanu.


      • Olen.ulalla
        nnainennn kirjoitti:

        Joo tuo yllätys. Ihankuin eri ihminen ois kirjottanu.

        Tai sitten hänelle kävi vanhanaikaiset ja kirjoitti vahingossa/kännissä kirjautuneena tuon trollauksen. Eikös ratikalle käynytkin vastaavanlainen vaihinko :D


      • vihatipunen kirjoitti:

        Kenen autossa? Tämä on hyvin oleellinen tieto.

        Aika vähäistö ollut se kysymyksiin vastailu ennenkin. Trollin merkkejä.


      • Nnnainennnnn kirjoitti:

        Onko Atm32 saanut seksiä?

        Ei. Se vaan sössi tuon nikkinsä. Sen oli varmaankin tarkoitus kirjoittaa pankaa.nussikaa nikillä. Tuon tyypin tunnistaa helposti suppeasta sanavarastosta (aina samat sanat), samoista kirjoitusvirheistä ja lauserakenteesta.


      • vihatipunen
        exex-atn kirjoitti:

        Ei. Se vaan sössi tuon nikkinsä. Sen oli varmaankin tarkoitus kirjoittaa pankaa.nussikaa nikillä. Tuon tyypin tunnistaa helposti suppeasta sanavarastosta (aina samat sanat), samoista kirjoitusvirheistä ja lauserakenteesta.

        Tuo ei ole tullutkaan mieleeni mutta teoriasi voi kyllä pitääkin paikkansa. Sen verran yksioikoinen "pankaa.nussikaa" nimimerkki kyllä on.


    • Miehen on oltava röyhkeä ja itserakas. Siksi naiset aina päästävätkin röyhkeitä ja itserakkaita miehiä päälleen ähkimään ja valittavat sitten jälkeenpäin, että mies on röyhkeä ja itserakas.

      • Onkohan nyt noin😂


      • Nnnainennnn

        Ovela, epäsuora. Sillä tavoin pääsee ainakin mun housuihin ja sydämeen;).


      • valtakunta kirjoitti:

        Onkohan nyt noin😂

        On! Ihan varppina!


      • HC-ätmel kirjoitti:

        On! Ihan varppina!

        Ankkuroida tahdot,onko onnistunut😍 saaliin kera.


      • HC-ätmel kirjoitti:

        On! Ihan varppina!

        Lirkuttelu ja itsevarmuus on heikkouteni😍


    • dthdfjhfjhf

      Totta, mutta pitää osata olla myös tarpeeksi itsevarma ja tilannevalmis, että homma pelittää. Vierestä nähnyt tapahtuvan monen monta kertaa kun alkuun hyvinkin neutraalisti suhtautuva nainen on noin "vietelty" kiinnostuneeksi.

      • Nnnnainennnnnn

        Nimenomaan ei saa olla päällekäyvä mies vaan miehen pitää olla itsenäinen ja tietää että naisia riittää kyllä.


      • dxfghjnxfcdjhfd
        Nnnnainennnnnn kirjoitti:

        Nimenomaan ei saa olla päällekäyvä mies vaan miehen pitää olla itsenäinen ja tietää että naisia riittää kyllä.

        Kiitos, "nainen" :D


      • Nnnainennnn
        dxfghjnxfcdjhfd kirjoitti:

        Kiitos, "nainen" :D

        Kiitos mistä? :)


    • 3209

      Lähinnä ällöttävää.

    • Nnnainennnnn

      En oo antanu yhdellekään siis YHDELLEKÄÄN MIEHELLE joka on sanonut että haluaa nussia mua.

      Ainahan sitä haluta saa.
      Tommoset nussimispuheet on ehkä jonkun mielestä irstaita mutta musta ne on kaukana romantiikasta.
      Olen kyllä antanut pillua..mutta vain niille jotka laittaa tapahtumaan asioita eikä puhu seksistä mitään. Koko seksi sanakin on romantiikantappaja.

      • pettelius

        Eikö suhteessa ole ihan normaalia kertoa toiselle, että haluaa sitä? Ihmiselle ketä rakastaa, uskaltaa kertoa ilman pettymyksen pelkoa, että haluaa panna sitä vaikkei sillä kertaa saisikaan :)


      • 121212121212

        "Olen kyllä antanut pillua..mutta vain niille jotka laittaa tapahtumaan asioita eikä puhu seksistä mitään."

        Siinä olennaisin.

        Pelimiesoppien nyrkkisääntö on ettei koskaan pidä puhua seksistä, vaan on edettävä teoilla/eleillä/korkeintaan vihjailevilla puheilla niin rohkeasti, röyhkeästi ja häikäilemättömästi kuin mahdollista.


      • Nnainennnnn
        121212121212 kirjoitti:

        "Olen kyllä antanut pillua..mutta vain niille jotka laittaa tapahtumaan asioita eikä puhu seksistä mitään."

        Siinä olennaisin.

        Pelimiesoppien nyrkkisääntö on ettei koskaan pidä puhua seksistä, vaan on edettävä teoilla/eleillä/korkeintaan vihjailevilla puheilla niin rohkeasti, röyhkeästi ja häikäilemättömästi kuin mahdollista.

        No nimenomaan! Pieni kosketus...jos muija viel tunnin päästä siinä...pusu....halaus jne. Mikään ei oo niin luotaantyöntävää ku joku "lähetkö panee" kommentti. Naisen pitää tuntea itsensä hyväksytyksi ja rakastetuksi niin sillä on hyvä olla. Miehen pitää "omistaa" nainen mutta EI pakottamalla tai seksistä puhumalla vaan olemalla etäinen ja itsevarma kuin kuningas.


      • Nnnainennnnnnn
        pettelius kirjoitti:

        Eikö suhteessa ole ihan normaalia kertoa toiselle, että haluaa sitä? Ihmiselle ketä rakastaa, uskaltaa kertoa ilman pettymyksen pelkoa, että haluaa panna sitä vaikkei sillä kertaa saisikaan :)

        Olin just parivuotta parisuhteessa missä mies oma-aloitteisesti sanoi rakastavansa mua ja että olen ihana ja kaunis mutta IKINÄ ei sanonut että haluaa mua.
        Niitä seksiä ajattelevia riittää kyllä mutta jos 2 ihmistä on menny yhteen niin täytyykö muka sanoa että haluan sua?? Eikö juuri siksi olla parisuhteessa? Pitääkö joka päivä kysyä haluatko naida minut? (Vai naitko naapurin lissua)


      • pettelius
        Nnnainennnnnnn kirjoitti:

        Olin just parivuotta parisuhteessa missä mies oma-aloitteisesti sanoi rakastavansa mua ja että olen ihana ja kaunis mutta IKINÄ ei sanonut että haluaa mua.
        Niitä seksiä ajattelevia riittää kyllä mutta jos 2 ihmistä on menny yhteen niin täytyykö muka sanoa että haluan sua?? Eikö juuri siksi olla parisuhteessa? Pitääkö joka päivä kysyä haluatko naida minut? (Vai naitko naapurin lissua)

        Olit parisuhteessa? Olisitko yhä, jos mies olisi halunnut panna sua ja kertonut siitä silloin tällöin? :) Tekee hyvää naiselle myös haluta miestä avoimesti. Halusta voi kertoa muutenkin kuin puhumalla siitä rivosti vaikka hauskaa sekin voi välillä olla..


      • 121212121212 kirjoitti:

        "Olen kyllä antanut pillua..mutta vain niille jotka laittaa tapahtumaan asioita eikä puhu seksistä mitään."

        Siinä olennaisin.

        Pelimiesoppien nyrkkisääntö on ettei koskaan pidä puhua seksistä, vaan on edettävä teoilla/eleillä/korkeintaan vihjailevilla puheilla niin rohkeasti, röyhkeästi ja häikäilemättömästi kuin mahdollista.

        "Pelimiesoppien nyrkkisääntö on ettei koskaan pidä puhua seksistä, vaan on edettävä teoilla/eleillä/korkeintaan vihjailevilla puheilla niin rohkeasti, röyhkeästi ja häikäilemättömästi kuin mahdollista."

        Pelimiesopitkin ovat täyttä humpuukkia.


      • Nnnainennnnnn
        pettelius kirjoitti:

        Olit parisuhteessa? Olisitko yhä, jos mies olisi halunnut panna sua ja kertonut siitä silloin tällöin? :) Tekee hyvää naiselle myös haluta miestä avoimesti. Halusta voi kertoa muutenkin kuin puhumalla siitä rivosti vaikka hauskaa sekin voi välillä olla..

        Kyllä ne eron syyt on ihan muualla kuin seksissä. Seksi oli täydellistä.
        Minulle seksi on pyhä asia minkä haluan kokea ennemmin kuin lörpötellä siitä. Koiranpaskasta voidaan puhua mutta jos 2 ihmistä on päättäneet muuttaa yhteen niin eikö sen pitäisi olla jo ILMISELVÄÄ että he haluavat toisiaan.


      • pettelius
        Nnnainennnnnn kirjoitti:

        Kyllä ne eron syyt on ihan muualla kuin seksissä. Seksi oli täydellistä.
        Minulle seksi on pyhä asia minkä haluan kokea ennemmin kuin lörpötellä siitä. Koiranpaskasta voidaan puhua mutta jos 2 ihmistä on päättäneet muuttaa yhteen niin eikö sen pitäisi olla jo ILMISELVÄÄ että he haluavat toisiaan.

        Eihän sitä toista aina halua vaikka seksi tuntuukin hyvältä. Sitten kun todella haluaa, miksei sitä voi ääneenkin kertoa? Typerää on vongata vonkaamisen ilosta, mutta toisen ilahduttaminen sillä, että käy kuumana hänestä on yksi suhteen liekeistä.


      • Nnnainennnnnn
        pettelius kirjoitti:

        Eihän sitä toista aina halua vaikka seksi tuntuukin hyvältä. Sitten kun todella haluaa, miksei sitä voi ääneenkin kertoa? Typerää on vongata vonkaamisen ilosta, mutta toisen ilahduttaminen sillä, että käy kuumana hänestä on yksi suhteen liekeistä.

        Me oltiin kokoajan kuumana niin ei siitä pitäny erikseen keskustella.


      • oiujlj
        121212121212 kirjoitti:

        "Olen kyllä antanut pillua..mutta vain niille jotka laittaa tapahtumaan asioita eikä puhu seksistä mitään."

        Siinä olennaisin.

        Pelimiesoppien nyrkkisääntö on ettei koskaan pidä puhua seksistä, vaan on edettävä teoilla/eleillä/korkeintaan vihjailevilla puheilla niin rohkeasti, röyhkeästi ja häikäilemättömästi kuin mahdollista.

        Myös minuun tuo toimii.


      • cncxnjvcfjmfc
        outsider1 kirjoitti:

        "Pelimiesoppien nyrkkisääntö on ettei koskaan pidä puhua seksistä, vaan on edettävä teoilla/eleillä/korkeintaan vihjailevilla puheilla niin rohkeasti, röyhkeästi ja häikäilemättömästi kuin mahdollista."

        Pelimiesopitkin ovat täyttä humpuukkia.

        Älä jauha paskaa NAL.


    • Nnnainennnn

      "näytettävä että mies haluaa naista"
      No mitä vittua? Kyllä se nainen tietää jo valmiiksi että kaikki lähestyvät miehet haluaa sitä. Toki niitä kilpailutilanteita on kun esim 4 miestä koittaa saada samaa naista mutta siinäkin oveluus on parempi ase kuin häikäilemättömyys.

      "Naiset valinnoillaan suosii häikäilemättömiä miehiä."
      Kuka haluaa naimisiin häikäilettömän yhdyntään pakottajan kanssa? Omasta puolestani sellaiset miehet voisi tappaa.

      • Tulisi hautausmaalla kiirettä kun häikäilemättömät miehet kuolisi koska niitä miehiä on kymmeniä tuhansia ja naiset just sellaisia miehiä haluaa. Kiltit miehet jää ilman jotka haluaa tutustua eikä heti panna.


    • Todellapäheetä

      VÄÄRIN. Seksin vonkaaminen on majesteettirikos. Eli pahin etikettivirhe ikinä. Ehdoton ei sellasille heti. Ruma tai komee. Aivansama.

      • Nnnainennnnnnnnnn

        Olen päättänyt että teen nollatoleranssilla rikosilmotuksia lääppimisistä ja seksiin pakottamisista. Ostin kameran niinkuin sexl smith niin uskallan turvallisin mielin treffailla miehiä kotonani. Ja aina lähtee rikosilmotus jos muu kuin ytm koskee minuun.


      • helgamies_
        Nnnainennnnnnnnnn kirjoitti:

        Olen päättänyt että teen nollatoleranssilla rikosilmotuksia lääppimisistä ja seksiin pakottamisista. Ostin kameran niinkuin sexl smith niin uskallan turvallisin mielin treffailla miehiä kotonani. Ja aina lähtee rikosilmotus jos muu kuin ytm koskee minuun.

        Ai niin, se akseli joutui vaikeuksiin juurikin kuvaamisen tähden, ei runsaiden kiimavittujen nussinnasta;)


    • jännämiehetsaapillua

      Jännämiehethän sanoo aina, että mennään nussimaan? ja sit nainen ei uskalla sanoo ei, kun on sellainen köriläs (saattas tulla turpaan vitusti) !

    • saadakseen

      Aloittaja on oikeassa ”Naiselle pitää sanoa”
      Vanha totuus: Kun aina pyytää niin usein saa.

    • eimullamuuta-

      Miehen oltava komea saadakseen seksiä. Kaverini on todella menestynyt, on rahaa ja hieno auto ja kaikkea. Sanoo aina että naiset välttelee häntä ja kaveri on vain 158 cm pitkä mies. Se ei saa naista vaikka kuinka on naisten ympäröimänä ja naiset kehuu sitä mukavaksi. Nämä samat naiset taistelee kotona olemassa olostaan koska oma puoliso kohtelee niitä huonosti.

      • tuppukylän.tuure

        Nimenomaan pitää olla komea mutta ennenkaikkea P I T K Ä .....SIIS TODELLA PITKÄ...!!!!!!!!!! Jos olet vaikka 170s pitkä mies et takuulla saa seksiä helposti. Päin vastoin naiset nauraa sinulle päin kasvoja ja pilkkaa sinua. Sinun pitää olla VÄHINTÄÄN 185s pitkä.....!!!! Tämä pituus juuri ja juuri riittää jos haluat saada naisen itsellesi.

        Väitän: Naiset ovat tulleet todella erittäin vaativiksi. Hieman kärjistäen voisi sanoa ettei enää tahdä mikään riittää ei edes se komeuskaan. No mikä sitten riittää?

        MIEHEN PITÄÄ OLLA SEMMONEN RENTTU TYYPPI. Sanotaanko niin että semmonen naistenmies tosi komea ja tosi pitkä joka ns. lentelee kukasta kukkaan ottaa alkoa välillä aika reippaastikin. On hyvin määräilevä ja erittäin itsevarma ei juurikaan kunnioita naisia.

        Ihme kumma tämmönen tyyppi on todellakin monien naisten mieleen


      • realismia
        tuppukylän.tuure kirjoitti:

        Nimenomaan pitää olla komea mutta ennenkaikkea P I T K Ä .....SIIS TODELLA PITKÄ...!!!!!!!!!! Jos olet vaikka 170s pitkä mies et takuulla saa seksiä helposti. Päin vastoin naiset nauraa sinulle päin kasvoja ja pilkkaa sinua. Sinun pitää olla VÄHINTÄÄN 185s pitkä.....!!!! Tämä pituus juuri ja juuri riittää jos haluat saada naisen itsellesi.

        Väitän: Naiset ovat tulleet todella erittäin vaativiksi. Hieman kärjistäen voisi sanoa ettei enää tahdä mikään riittää ei edes se komeuskaan. No mikä sitten riittää?

        MIEHEN PITÄÄ OLLA SEMMONEN RENTTU TYYPPI. Sanotaanko niin että semmonen naistenmies tosi komea ja tosi pitkä joka ns. lentelee kukasta kukkaan ottaa alkoa välillä aika reippaastikin. On hyvin määräilevä ja erittäin itsevarma ei juurikaan kunnioita naisia.

        Ihme kumma tämmönen tyyppi on todellakin monien naisten mieleen

        Renttumainen ei tarvitse olla, mutta onko jollekulle todella yllätys, että pitkä ja komea mies on suositumpi kuin lyhyt ja ruma?


      • Nnnainennnnn
        tuppukylän.tuure kirjoitti:

        Nimenomaan pitää olla komea mutta ennenkaikkea P I T K Ä .....SIIS TODELLA PITKÄ...!!!!!!!!!! Jos olet vaikka 170s pitkä mies et takuulla saa seksiä helposti. Päin vastoin naiset nauraa sinulle päin kasvoja ja pilkkaa sinua. Sinun pitää olla VÄHINTÄÄN 185s pitkä.....!!!! Tämä pituus juuri ja juuri riittää jos haluat saada naisen itsellesi.

        Väitän: Naiset ovat tulleet todella erittäin vaativiksi. Hieman kärjistäen voisi sanoa ettei enää tahdä mikään riittää ei edes se komeuskaan. No mikä sitten riittää?

        MIEHEN PITÄÄ OLLA SEMMONEN RENTTU TYYPPI. Sanotaanko niin että semmonen naistenmies tosi komea ja tosi pitkä joka ns. lentelee kukasta kukkaan ottaa alkoa välillä aika reippaastikin. On hyvin määräilevä ja erittäin itsevarma ei juurikaan kunnioita naisia.

        Ihme kumma tämmönen tyyppi on todellakin monien naisten mieleen

        182cm riittää
        Muuten olet oikeassa


      • bdhf
        Nnnainennnnn kirjoitti:

        182cm riittää
        Muuten olet oikeassa

        Saako kysyä? Mihin perustuu noin tarkka miehen mitta?


      • Nnnainennnnn
        bdhf kirjoitti:

        Saako kysyä? Mihin perustuu noin tarkka miehen mitta?

        Omaan pituuteeni :)


      • bdhf
        Nnnainennnnn kirjoitti:

        Omaan pituuteeni :)

        Kuinka pitkä olet?


      • Nnnnainennnn
        bdhf kirjoitti:

        Kuinka pitkä olet?

        172cm


      • bdhf
        Nnnnainennnn kirjoitti:

        172cm

        Miksi tarviit 10 cm itseäsi pidemmän miehen?


      • Nnnainennnnn
        bdhf kirjoitti:

        Miksi tarviit 10 cm itseäsi pidemmän miehen?

        Jotta kuulen sen äänen. 192cm on jo liian pitkä.


    • Paskapuhetta! Miehen tosin pitää tuoda "pöytään" jotain. Jos vaan räpyttelee silmiään ja nyökyttelee, niin niitä riittää loputtomiin.

      Minä olen ainakin päässyt jutuille huumorilla ja reippaalla asenteella. Turha esittää mitään älytöntä. Paras jutunalku on, kun kysyin miten pitkälle ukkis heitti kiehästä... Ja pillua sais jos vaan sitä haluis, mut ei kuulu tyyliin. Mä oon aina ettiny naista.

    • palstailija

      "Häikäilemätön" pitää olla, muttei sanaakaan seksistä. Vittumaisen itsevarmasti tilanne haltuun ilman hetkenkään epäröintiä. Humoristista otetta mukaan ja olemus sitä luokkaa, ettei kiinnosta lähteekö nainen mukaan vai ei. Epätoivoisuus on pahinta. Eteneminen riittävän nopeasti ja riskejä kaihtamatta.

      • Nnnnainennnnnn

        Joo valitettavasti miehet tavallaan paljastaa itse itsensä eli jos ne on kokoajan naisen vierellä ja kyttää sitä kuin hampsteri niin siinä miehet ITSE paljastavat olevansa alempitasoisia miehiä jotka eivät ole saaneet seksiä hetkeen ja joille pillunsaanti olisi kova juttu.

        Seksi on osa elämää, ei mitään muuta.

        Tietenkään kukaan ei halua tuollaista jolla voi olla seksitaidot ruosteessa eikä ehkä muista automaattisesti mitä nainen haluaa. Pelimiehet toistaa samaa kaavaa ja heillä on jo alitajunnassa syvällä se tietoisuus miten naisia pallotellaan, mistä naruista vedetään. Itsevarma mies saa helpoiten seuraa, epävarma vaikeammin. Jos joku koittaa esim takertua niin kyllä se pistää ahdistamaan!


      • 121212121212

        Tuo oli aika täydellinen kuvaus.

        Erityisesti tasokkaammat (kauniimmat) naiset edellyttävät että mies osoittaa tasonsa, esim. siten ettei kauniin naisen saamisessa olisi mitään erikoista. Nainen haluaa miehen joka saisi muitakin naisia.


      • Nnnainennnnnn
        121212121212 kirjoitti:

        Tuo oli aika täydellinen kuvaus.

        Erityisesti tasokkaammat (kauniimmat) naiset edellyttävät että mies osoittaa tasonsa, esim. siten ettei kauniin naisen saamisessa olisi mitään erikoista. Nainen haluaa miehen joka saisi muitakin naisia.

        "Nainen haluaa miehen joka saisi muitakin naisia."
        = miehen joka on komea, fiksu, karismaattinen jne.

        Vaikka täällä muuta ulvotaan niin kyllä miehetkin haluaa naisen jota muutkin miehet haluaa koska luonnollisesti tällainen nainen on kaunis laiha/muodokas ja kiltti. Miehet eivät vaan ymmärrä helposti että sitä samaista naista tavoittelee useat muutkin. Minulla on vuosien kokemus asiasta.


    • kivamuisto

      Pidän tanssimisesta ja minusta on hauska jutella ihmisten kanssa, mutta en koskaan harrasta yhden yön juttuja. Paras muistoni tanssi-illasta onkin varatun miehen kanssa viettämäni muutama tunti. Miehen vene oli vierasvenesatamassa ja hän oli ravintolassa nauttimassa pari paukkua ennen nukkumaanmenoa. Hän tanssi kauniisti, keskusteli älykkäästi ja koko ajan oli selvää, että hän ei ole iskemässä ketään, koska oli varattu eikä ollut pettäjä. Oli todella ilahduttavaa, kun ei tarvinnut taas kerran käydä sitä keskustelua miksi en lähde jatkoille jne. Oikein kivaa, hauskaa ja vapaata yhdessäoloa kun ei kummankaan tarvinnut yrittää mitään eikä torjua mitään. Tuollaista soisi enemmänkin olevan miesten ja naisten välillä, mutta niin kauan kuin miehet näkevät naiselle vain yhden tarkoituksen, kumpikin sukupuoli menettää paljon.

      • helgamies_

        Olet kerrankin kohdannut todellisen pelimiehen;)


      • kivamuisto
        helgamies_ kirjoitti:

        Olet kerrankin kohdannut todellisen pelimiehen;)

        Ei ollut. Niin luulee vain mies, joka ei näe maailmassa muuta kuin genitaalit. Pelimiehet ovat oma lukunsa ja heidät erottaa kyllä. Heillä on verkot vesissä koko ajan ja monissa vesissä. Kiire ei ole, koska aina joku alkaa olla valmis tarttumaan syöttiin, joten voi vaikuttaa siltä, että mies ei hae seksiä. Ei mene läpi.


      • helgamies_
        kivamuisto kirjoitti:

        Ei ollut. Niin luulee vain mies, joka ei näe maailmassa muuta kuin genitaalit. Pelimiehet ovat oma lukunsa ja heidät erottaa kyllä. Heillä on verkot vesissä koko ajan ja monissa vesissä. Kiire ei ole, koska aina joku alkaa olla valmis tarttumaan syöttiin, joten voi vaikuttaa siltä, että mies ei hae seksiä. Ei mene läpi.

        Selvästi näkee, että olet kohdannut todellisen pelimiehen. Olisiko sittenkin kannattanut antaa kiimavitun kosteuden viedä.. sitähän sinä edelleen mietit?


      • kivamuisto
        helgamies_ kirjoitti:

        Selvästi näkee, että olet kohdannut todellisen pelimiehen. Olisiko sittenkin kannattanut antaa kiimavitun kosteuden viedä.. sitähän sinä edelleen mietit?

        Eipä kostunut mikään paikka, mutta kivaa oli. Minä en ole vuosiin miettinyt mitään miehiä, oma on löytynyt ajat sitten. Tällä hetkellä kärsin vain unettomuudesta, jonka takia on liikaa aikaa kun toinen nukkuu tyytyväisenä vieressä. Netflix on auki, työpaperit on auki ja palsta on auki. Sillä saa tunnit matelemaan jotenkin eteenpäin. Vähän kadehdin ihmisiä sitten kun palsta vähitellen hiljenee ja tietää toisten saavan unta.


      • helgamies_
        kivamuisto kirjoitti:

        Eipä kostunut mikään paikka, mutta kivaa oli. Minä en ole vuosiin miettinyt mitään miehiä, oma on löytynyt ajat sitten. Tällä hetkellä kärsin vain unettomuudesta, jonka takia on liikaa aikaa kun toinen nukkuu tyytyväisenä vieressä. Netflix on auki, työpaperit on auki ja palsta on auki. Sillä saa tunnit matelemaan jotenkin eteenpäin. Vähän kadehdin ihmisiä sitten kun palsta vähitellen hiljenee ja tietää toisten saavan unta.

        No kyllä kostui, kun niin kauniisti vieläkin muistelet;)
        Paras lääke ns. unettomuuten on muuten mennä oikeasti nukkumaan vasta sitten kun todella väsyttää.


      • kivamuisto
        helgamies_ kirjoitti:

        No kyllä kostui, kun niin kauniisti vieläkin muistelet;)
        Paras lääke ns. unettomuuten on muuten mennä oikeasti nukkumaan vasta sitten kun todella väsyttää.

        Muistan kauniisti kun oli niin ihanaa, ettei yritetty iskeä.
        Niinhän sitä sanotaan, että sitten vasta nukkumaan, mutta kun tunnit kuluvat, niin iskee paniikki, ettei ehdi nukkua ollenkaan ennen kuin pitää nousta. Kun paniikki iskee, niin uni katoaa vielä kauemmas ja tietää, että seuraavana päivänä on ihan puusta pudonnut olo. Olen aina ennen nukkunut hyvin, joten tällainen uniongelma on tullut vähän yllätyksenä, varsinkin kun siihen ei ole mitään syytä. No hyvää yötä teille, jotka osaatte nukkua, taidan siirtyä elokuvien maailmaan muutamaksi tunniksi. Jos löytyisi jokin oikein tylsä, ehkä se unettaisi.


      • helgamies_
        kivamuisto kirjoitti:

        Muistan kauniisti kun oli niin ihanaa, ettei yritetty iskeä.
        Niinhän sitä sanotaan, että sitten vasta nukkumaan, mutta kun tunnit kuluvat, niin iskee paniikki, ettei ehdi nukkua ollenkaan ennen kuin pitää nousta. Kun paniikki iskee, niin uni katoaa vielä kauemmas ja tietää, että seuraavana päivänä on ihan puusta pudonnut olo. Olen aina ennen nukkunut hyvin, joten tällainen uniongelma on tullut vähän yllätyksenä, varsinkin kun siihen ei ole mitään syytä. No hyvää yötä teille, jotka osaatte nukkua, taidan siirtyä elokuvien maailmaan muutamaksi tunniksi. Jos löytyisi jokin oikein tylsä, ehkä se unettaisi.

        harmi, että ei olla samassa kämpässä.. voisin rauhoittaa poltteesi ja saada sinut nukahtamaan;)


      • 3433
        helgamies_ kirjoitti:

        Selvästi näkee, että olet kohdannut todellisen pelimiehen. Olisiko sittenkin kannattanut antaa kiimavitun kosteuden viedä.. sitähän sinä edelleen mietit?

        Eikös se nimenomaan ole aika huono pelimies kun ei edes pöksyihin päässyt?


      • 121212121212

        Siinä se dilemma onkin. Kun toisaalta olisi helpointa jos miehet olisivat vain ystäviä vailla taka-ajatuksia. Yksi tanssittaa, toinen vaihtaa autoon talvirenkaat, kolmas toimii olkapäänä.

        Mutta kun sitten pitäisi olla se mies joka "vain sytyttää" ja jonka kanssa asiat "vain tapahtuvat". Mikä tarkoittaa käytännössä sitä että miehellä on taka-ajatuksia ja mies pistää asiat tapahtumaan.

        Mies joka ei yritä iskeä, ei saa naista.


    • tulppaani89

      Kyllä tämä on totta. Eilen baarista miehen matkaan, joka tuli tanssimaan ja suutelemaan, oltiin noin 15 min tanssilattialla. Rohkeat miehet saa, ja ne kiihottaa minua

    • 3433

      Riippuu miehestä ja varmaan naisestakin. Mä olen aina ollut suht vaativa ulkonäön suhteen - jos se ei miellytä niin on ihan turha vongata. Mutta siinä mielessä aloittaja lienee oikeassa, että jos nainen on vielä paikalla vastaanottamassa sitä sinnikästä jatkoyritystä, niin saumat lienee aika hyvät. Selvästi ei-kiinnostuneet sanoo ensin ehkä hyvällä ja sitten hyvin nopeasti pahalla ja jos ei äijä vieläkään usko niin ovimies taluttaa äkkiä ylisinnikkään ihailijan pihalle. Jos ei näin ole käynyt, niin toivoa todennäköisesti on.

    • sinkkunainen--

      Miehet ei uskalla selvinpäin sanoa mitään mutta humalassa esittävät että ovat muka hurmaavia ja kovia naimapoikia. Ainoastaan yksi mies on minulle selvinpäin uskaltanut sanoa että haluaa seksiä ja sitten annoin koska arvostan sitä että mies uskaltaa sanoa mitä haluaa. Mies ei ollut edes komea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      452
      3284
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      411
      2909
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      127
      2789
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2162
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      1990
    6. 176
      1390
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1337
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1216
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      77
      1181
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1030
    Aihe