XL-S Medical Max Strength kokemuksia?

436373473

Onko muut kokeilleet tätä apteekkituotetta jonka pitäisi vähentää aterioista saatavien hiilareiden ja rasvojen imeytymistä? Lupaa tehostaa painonpudotusta 33% verrattuna laihdutukseen ilman tuota lääkettä.

Itse olen nyt 1,5 viikkoa käyttänyt. Ekan viikon aikana lähti 2kg mikä lupaa hyvää, mutta en ihan vielä hehkuta että johtuu lääkkeestä. Alkuviikosta olisi taas punnitus niin näkee 2 viikon tuloksen.

Itse tosiaan ole 133kg (pitkä suht lihaksikas) mies ja normaalipainon on 20kg vielä matkaa (113 kiloisena ei enää juuri läskejä) joten tuo 2kg viikossa ei ole niin suuri määrä kokoiselleni.

Kallistahan tuo aine on mutta laihduttaessa sen säästää helposti ruokakuluista, joten en ainakaan itse niin kauhistele hintaa.

51

28163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • gggg333

        Eihän tuossa painonpudotusta testattu vaan veriarvoja. Itseäni kiinnostaa vain kilot. En ole XL-Sää kokeillut mutta CLAta käytin kun yhtenä kesänä laihdutin 20kg, jos ei muuta niin toimii tuo ainakin psyykkisena kannustuksena ja jos sen avulla laihtuu niin silloin kannattaa mielestäni ottaa lääkettä.


    • 436373473

      Nyt on 13 päivää syöty XL-s medical max strengtia ja painosta lähtenyt tuona aikana 4.3kg 135.5->131.2kg. Aika hyvä tulos alle 2 viikolle.

      Toki olen rajoittanut syomistä ja harrastanut liikuntaa mutta kuitenkin 3 ateriaa joka päivä olen syönyt ja liikunnat ollut alle 1h 4-5 päivänä viikossa, eikä edes mitään kovin raskasta liikuntaa vaan usein pelkkä kävely. Kaljaakin tullut otettua 3-4 kertaa näiden 13 päivän aikana.

      Samalla olen ottanut myös CLAta ja vihreä tee kapseleita kun niitä sattui olemaan jäljellä.

      Jokainen voi väittää laihdutuspillereitä huuhaaksi mutta koittakaa laihduttaa 4.3kg alle 2 viikossa ilman niitä ilman raskasta jokapäiväsitä liikuntaa ja 3 ateriaa päivässä syöden.

      • Ensyökemikaaleja

        Ei tuo tuloksena sinun painoiselle henkilölle ole vielä kovin merkittävä. Pituuttasi et kertonut, mutta 20 kg:n ylipaino antaa osviittaa.

        Itse laihduin viikossa 5 kg ilman humpuukilääkkeitä syömällä terveellisesti 5 kertaa päivässä ja melkoisen isojakin annoksia!

        Painoindeksini oli tuolloin 30. Nyt olen laihtunut 8:ssa viikossa
        12 kg ilman mitään outoja kommervenkkejä tyylillä:
        syön aamupalan 30 minuutin sisään heräämisestä.
        4 päivänä viikossa syön vähärasvaisesti.
        3 pv viikossa painotus hyvissä rasvoissa.
        2 pv viikossa hyviä hiilihydraatteja.
        2 pv viikossa painotus luonnollisilla proteiineilla.

        En ole rajoittanut syömistä, en ole laskenut kaloreita, enkä ole voinut jalkavaivan vuoksi liikkua, kuten aiemmin. Paino on silti koko ajan laskusuunnassa, koska syön oikein eli ei missään nimessä kevyt- tai laihdutusvalmisteita.

        Oletko XL>S medicalin myyntitykki?


      • Anonyymi

        Onks sun viikossa 11 päivää?


      • Anonyymi
        Ensyökemikaaleja kirjoitti:

        Ei tuo tuloksena sinun painoiselle henkilölle ole vielä kovin merkittävä. Pituuttasi et kertonut, mutta 20 kg:n ylipaino antaa osviittaa.

        Itse laihduin viikossa 5 kg ilman humpuukilääkkeitä syömällä terveellisesti 5 kertaa päivässä ja melkoisen isojakin annoksia!

        Painoindeksini oli tuolloin 30. Nyt olen laihtunut 8:ssa viikossa
        12 kg ilman mitään outoja kommervenkkejä tyylillä:
        syön aamupalan 30 minuutin sisään heräämisestä.
        4 päivänä viikossa syön vähärasvaisesti.
        3 pv viikossa painotus hyvissä rasvoissa.
        2 pv viikossa hyviä hiilihydraatteja.
        2 pv viikossa painotus luonnollisilla proteiineilla.

        En ole rajoittanut syömistä, en ole laskenut kaloreita, enkä ole voinut jalkavaivan vuoksi liikkua, kuten aiemmin. Paino on silti koko ajan laskusuunnassa, koska syön oikein eli ei missään nimessä kevyt- tai laihdutusvalmisteita.

        Oletko XL>S medicalin myyntitykki?

        Mä otin joku päivä sitten käyttöön. Pituutta 157, painoa 75, vielä ei oo tehonnut. Oon koko elämäni liikkunut ja vauvasta saakka painoon on kiiinnitetty huomio. Jo vanhemmat yritti mua laihduttaa. Oon onnellinen jos edes yksikin kilo lähtisi. Ravintovalmennuksia on takana ja semmmosta nytkin räätälöidään. Koskaan en laihdu nopeasti, sillä tavat on jo muutenkin terveelliset. Ei alkoholia koskaan, makeaa vain juhlissa ja pyöröilyä, uimtia , salia, juoksua. Kaikkea on tehty ja olen kuin kummitus. Mikään ei auta


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Ensyökemikaaleja kirjoitti:

        Ei tuo tuloksena sinun painoiselle henkilölle ole vielä kovin merkittävä. Pituuttasi et kertonut, mutta 20 kg:n ylipaino antaa osviittaa.

        Itse laihduin viikossa 5 kg ilman humpuukilääkkeitä syömällä terveellisesti 5 kertaa päivässä ja melkoisen isojakin annoksia!

        Painoindeksini oli tuolloin 30. Nyt olen laihtunut 8:ssa viikossa
        12 kg ilman mitään outoja kommervenkkejä tyylillä:
        syön aamupalan 30 minuutin sisään heräämisestä.
        4 päivänä viikossa syön vähärasvaisesti.
        3 pv viikossa painotus hyvissä rasvoissa.
        2 pv viikossa hyviä hiilihydraatteja.
        2 pv viikossa painotus luonnollisilla proteiineilla.

        En ole rajoittanut syömistä, en ole laskenut kaloreita, enkä ole voinut jalkavaivan vuoksi liikkua, kuten aiemmin. Paino on silti koko ajan laskusuunnassa, koska syön oikein eli ei missään nimessä kevyt- tai laihdutusvalmisteita.

        Oletko XL>S medicalin myyntitykki?

        Edelliseen mainitsen että onpa ihmeen tavalla aineenvaihdunta kiivastunut.
        Ei kuulosta normaalilta. Olen tehnyt aivan samalla linjalla ja paino pudonnut 20 vk ssa 6-7kg.
        Syönyt kaloreita alle perusaineenvaihdunnan ja todellista terveysruokaa. Alusta alkaen omaa tekemään.
        Kova on kyllä pudotus vauhti tuolla syömisellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laihdutuslääke - http://tonzes.com/acaifi.htm Olen pudottanut yli 14 kiloa, enkä ole muuten joutunut paljoa muuttamaan ruokavaliotani tai liikunnan määrää.

        Minä odottelen innolla. Ainakin laihtumiseen liittyviä oireita eli palentamista. Helle menossa.


    • Pekka-veikeä

      Ymmärtääkseni kysymyksessä on joukko kemikaaleja, joista ei voi puhua terveellisen VHH-ruokavalion yhteydessä.

    • 436373473

      18 XL-S Medical käyttöpäivän jälkeen painosta tippunut 5,6kg. 2kg viikkovauhti näyttää vielä ihan mahdolliselta.

      Ja olin jo laihdutuskuurilla kun aloitin tuon lääkeen käytön joten tuohon painontiputukseen ei sisällö ne pari ekaa kiloa jotka lähtevät helposti kun aloittaa laihdutuksen, esim ylimääräsiet kuona-aineet jne kehossa.

    • 436373473

      Nyt on lähtenyt 6,5 viikossa 14.6kg, ja viimeiset 4,5 viikkoa olen käyttänyt xl-s max strengthia. Eli ihan hyvin paino edelleen tiippuu, jo 139,2->124,6kg. Samalla tosiaan syöty CLA kapseleita ja vihreä tee tabletteja.

      Monet väittävät ettei nää auta mutta puntarini näyttää muuta. Ja tietenkin nämä auttavat vain sellaisissa tapauksissa missä on edellytyksiä laihtumiseen, eli liikkuu ja raoittaa syömistä, silloin valmisteet voi tehostaa laihtumista. Mutta tuskin 6 viikossa lähtee 14kg noin vain eli uskon kyllä että laihdutusvalmisteet ovat osasyy noin suureen painontippumiseen. En kuitenkaan ole näännyttänyt itseäni.

      • Ensyökemikaaleja

        Muutaman vuoden kuluttua tuo tuote vedetään pois markkinoilta, kun huomataan sen olevan terveydelle vaarallinen. Yleensä kaikki kemikaalit, mitkä häiritsevät normaalia rasva-aineenvaihduntaa on hengenvaarallisia. Voit varautua sydänkuolemaan.


      • Henrico

        Kolmas pakkaus jo menossa ja ole ole vielä kuollut.Hyvä apu hillitsemään ruokahalua toisin paino lähtee 2 kg viikkossa.


      • Anonyymi
        Henrico kirjoitti:

        Kolmas pakkaus jo menossa ja ole ole vielä kuollut.Hyvä apu hillitsemään ruokahalua toisin paino lähtee 2 kg viikkossa.

        Minä olen käyttänyt tabletteina ja nyt ostin jauheena. Täysin mitätön on ollut. Päinvastoin painoni on noussut ja ei vie ruokahalua tippaakaan . Rahat kyllä menee hukkaan. Kyllä se näin on , että paino putoaa ainoastaan siitä mitä suuhunsa pistää ja liikkuu.


      • Anonyymi
        Ensyökemikaaleja kirjoitti:

        Muutaman vuoden kuluttua tuo tuote vedetään pois markkinoilta, kun huomataan sen olevan terveydelle vaarallinen. Yleensä kaikki kemikaalit, mitkä häiritsevät normaalia rasva-aineenvaihduntaa on hengenvaarallisia. Voit varautua sydänkuolemaan.

        Vieläkin on markkinoilla. Jokaisella on mielipide ja myyntiluvan tai maahantuontiluvan antajilla on myös koulutus.


    • 117japuolikilosesta

      Minäkin sorruin
      XL-S Medical Max Strength hankintaan.Nyt olen viikon ottanut yksi kapseli päivässä.
      Viikossa paino pudonnut tasan 3kg.
      Kyllä tämä ihmetystä herättää kun en muuten elämäntapaani muuttanut.

      • 117japuolokiloisesta

        Tänä aamuna vaaka näyttää 113,8kg.Paino on pudonnu 3,7kg 15 päivässä.
        Miten 436373473 jakselee?
        Ps.En tiedä auttaako xls medical max,vai onko vaan henkisenä apuna.


      • Ensyökemikaaleja

        Muutaman vuoden kuluttua tuo XL > S vedetään pois markkinoilta, kun huomataan sen olevan terveydelle vaarallinen. Yleensä kaikki kemikaalit, mitkä häiritsevät normaalia rasva-aineenvaihduntaa on hengenvaarallisia. Voitte varautua sydänkuolemaan.


      • Aksuliina1
        Ensyökemikaaleja kirjoitti:

        Muutaman vuoden kuluttua tuo XL > S vedetään pois markkinoilta, kun huomataan sen olevan terveydelle vaarallinen. Yleensä kaikki kemikaalit, mitkä häiritsevät normaalia rasva-aineenvaihduntaa on hengenvaarallisia. Voitte varautua sydänkuolemaan.

        Itse käytin sitä 2.5 viikkoa. Paino nousi 2 kg. Viikon olen ollut käyttämättä ja tuo 2kg lähtenyt pois. Ei siis sopinut ainakaan minulle.


      • Henrico

        Tuskin tämä laihdutuslääke nyt sydänkuolemia aiheuttaa,sen tekee liika kilot.Olen saanut painos noin hitaasti 4-5 kg viikossa ja olen tyytyväinen kun huomattavasti kevyempi olo.Tosin lähtöpsiko yli 90 ja tyytyväinen tähän tuotteeseen kun nyt pääsen 80 kg


    • Ensyökemikaaleja

      Muutaman vuoden kuluttua tuo XL > S vedetään pois markkinoilta, kun huomataan sen olevan terveydelle erittäin haitallinen. Näin on käynyt monen muunkin laihdutusvalmisteen kohdalla. Viive voi olla jopa 10 vuotta ja sinä aikana moni menehtyy vapaakauppalääkkeen sivuvaikutuksiin.
      Kaikki kemikaalit ja erityisesti ne, jotka häiritsevät normaalia rasva-aineenvaihduntaa ovat hengenvaarallisia.

      • Anonyymi

        Lopeta jo!


    • MaxStrengthKokeilija

      Eka viikko takana, paino tippunut 1,8 kg. En ole laskenut kaloreita mutta syönyt normaalia vähemmän leipää ja välttänyt sokeria ja rasvaa. Yhtenä päivänä oli ripulia, kun sorruin hodariin kahdella nakilla kuohariin :P Muuten normiolo. Liikuntaa en ole harrastanut lainkaan.

      • MaxStrengthKokeilija

        Niin ja painoindeksini 34 eli merkittävä ylipaino.


    • 436373473

      Aloitin tämän ketjun syksyllä ja voisin päivitää että nyt o lähtenyt tasan 30kg painosta. Laihdutus alkoi syyskuussa ja lokakuussa otin XL-Sän mukaan ja syönyt sitä tähän päivään asti.

      Syys-joulukuussa, eli vain 3 kuukaudessa lähti 25kg. Joulu sotki laihdutusta aika paljon ja nyt tämän vuoden puolella ollut paljon työstressiä ja vapaa-ajan kiireitä etten ole enää onnistunut pitämään tuota samaa vauhtia yllä. 5kg olen saanut nipistettyä tän vuoden puolella ja helmikuussa pääsin -30kg tulokseen. Tavoitteena olsi nyt taas ryhdistäytyä ja toukokuhun mennessä päästä -40kg tavoitteeseen.

      Varsinkin tuo -25kg 3 kuukaudessa on sellianen saavutus että uskon kyllä että XL-S toimii jos vain jaksaa liikkua säänöllisesti ja rajoittaa syömistä pitkiä aikoja. Tuollainen saavutus vaatii että herkuttelu rajoittuu korkeintaan 2 päivään viikossa ja katsoo vähän joka aterialla mitä syö. Itse olen esim puolittanut aamuisen muroanokseni, luonaalla puolitin hiilarit (riisi, pasta, peruna puoliksi ja leipä pois) ja iltaisin keskityn vain proteiniin kuten rahka, tonnikala ja sen kanssa esim vihannes hedelmä, hiilarit jätän täysin pois iltaisin. Iltasyömisen rajoittaminen on tärkeää koska silloin kroppa polttaa rasvaa koko yön ja sen näkee tuosta -25kg/3kk tuloksesta.

    • ikuinenkolaihduttelija

      Kokeiluun menee heti kun postissa tulee paketti. Itse olen nainen 170 cm/78-79 kg eli 6 kiloa jos saan pois, olen tyytyväinen ja 8 kiloa niin palkitsen itseni jollain mahtavalla 8)

      • ViikatemiesTyytyväinen

        Olisi monta terveellistäkin tapaa saada tuo 6 kg pois, kuin syömällä jotain, joka ei ole elintarvike eikä siis syötäväksi tarkoitettu.


      • Hartza

        Ostin tämän tuotteen 3 pvää sitten ja ihan kokeilumielessä kun on tullut 5kg ylipainoa ja se olisi ehdottomasti saatava pois,sehän 10pakettia voita. Kokeilen miten tämä toimii. Ja lisään Kaalisopan vielä lisäksi ja tuoresaalaatteja.Olen nuorempana laihduttanut itseäni ihan 40 kg joka on pysynyt poissa.


    • Saanynähä

      Tänään sitten pitkän pohdinnan jälkeen ostin ja aloitan kokeilun.

    • Jojoilija

      Oli pakko ostaa itsekin XL-S Medical Max Strength kokeiltavaksi. Nyt on mennyt 1,5vk ja painoa on pudonnut 1,4kg, enkä ole muuttanut ruokavaliossani mitään.

      Hyvin skeptisenä lähdin kokeilemaan tätä, mutta pikkuhiljaa alkaa skeptisyys karista. Ensinnäkin tämä tuote hillitsee myös makeanhimoa! Aika usein sitä tulee sorruttua johonkin makeaan, kun tulee väsyneenä päivän jälkeen kotiin...
      Itselläni ei rankka liikunta ja hiilareiden vähennys tuonut toivottua tulosta.

      Rankka liikunta teki vain sen, että turposin ihan joka puolelta. Aloin sitten kävellä lenkkejä 1-1,5h lenkkejä. Sillä sain pois 5kg, mutta sitten tuli täysijämähdys. :( Uskon kyllä, että jämähdys johtui myös siitä, etten levännyt riittävästi. Moni laihduttaja, tai elämäntaparemontoija unohtaa, että rasva palaa vain levossa ja sinne tänne poikkoilu ja elimistön loppuun polttaminen tekee vain hallaa projektille.

      Kuulisin mielelläni miten aloittajalla nyt sujuu? :)

    • Kokeiltu

      Ei auta yhtään mitään !!! Voi jopa sotkea aineenvaihdunnan pitkäksi aikaa. Tuo 30 kg pudottanut on ihan varmaan tuotteen mainosmies. Sen tietää jo siitä että kukaan normi-Kalle ei tänne käy päivittelemässä tuloksiaan tämän tästä!!!

    • 436373473

      Aloitin tämän ketjun ja 10/2016-3/2017 välillä lähti se 30kg joka edelleen pysynyt poissa, alkupaino 139,2kg ja kohta vuoden jo pysynyt 105-107kg paikkeilla. Tuon laihdutuksen ajan söin max strengthia ja en okein usko että yhtä tehokkaasti olisi tippunut paino ilman.

      Keväällä polvivamma pilasi liikunnat ja vasta loppukesästä pystyi taas liikkumaan normaalisti. Viime syksyn ja tän talven ollut vähän huonompi elämäntilanne suhdeongelmien takia joten en ole laihtunut lisää mutta tärkeintä ettei paino ainakaan noussut takaisin. Yksi suuri syy on että nyt 30kg kevyempänä liikunta huomattavasti helpompaa. Ja toki on motivaatiota paljon estää lihominen takaisin tuohon rasittavaan ylipainoon.

    • veijo9639863

      "Tehokkaampi kuin näännytysruokavalio" mainoksen kukaan.

      Kuinkahan olisi jos jättäisi pidemmällä tätäimellä toimimattomat hörhöilyt sikseen ja alkaisi uskoa nykyistä tutkimusnäyttöä?

      Uusi vertailutukimus vähärasvaisen ja vähähiilihydraattisen välillä laihdutksessa.

      Yhteenveto tutkimuksista:

      Nyt voidaan uusin tutkimus laihdutuksesta lisätä aikaisempiin 57:ään koekealuokkaiseen tutkimukseen (RTC). Tutkimuksissa vertaillaan vähärasvaista ja vähähiilihydraattista ruokavaliota.

      Tuloksena on 29 voittoa vähähiilihydraattiselle, 28 tasvapeliä ja yhä edelleen 0 (nolla) voittoa vähärasvaiselle.
      Tämä uusin osittaa että myös vähärasvainne voi toimia aika hyvin jos vältetään sokeria, raffinoituja hiilihydraatteja ja prosessoitua ruokaa ja sen sijaan keskitytään vihanneksiin ja hyviin raakaineisiin.
      Hyviä neuvoja sinänsä mitä ruokavaliota sitten noudatatkin.

      https://phcuk.org/rcts/
      https://jamanetwork.com/journ…/jama/article-abstract/2673150

      Enemmän pian blogissani.

      lakatkaa hyvät ystävät heittämästä rahojanne metsään.

    • Tämätoimii

      Tämä tuote toimii kuten luvattu - painonhallinnan avustajana ja näläntunnetta vievänä tuotteetteena. Itsellä lähti muutama kilo tämän kanssa, ja koen että se toi mitä omalla kohdalla juuri siinä mikä oli luvattu, eli näläntunteen viejänä. Tämä ei siis ole laihdutuslääke tai mikään vastaava. Tärkeintä on pitää se aina puhuttu terve elämäntapa, kuten vähäkalorinen (painonpudotuksesta puhuttaessa) , ravitseva ruoka ja riittävä liikunta. Itse sain tämän avulla nyt ensimmäisellä viikolla pudotettua - ilman kamalaa nälkää tai oloa.

    • Tämätoimii

      Hei, anteeksi korjaus edelliseen. Puhuin siis xl-s hunger buddysta. Taisin katsoa topic in nimen väärin.

    • XWQXCE

      Moi! Olen 19v tyttö, 169cm. Painoin 8 kuukautta sitten 112kg, kun aloin syömään kertaa päivässä joka ikinen pöivä tuota. Laihduin tähän mittaani, 45kg. Liikuin joka päivä 4h. 20min juoksu, 30min kävely, hölkkääminen 10min, lisäksi joka päivä kaupassa hakemassa jotain pientä ja talossamme ei ole hissiä juomsen ylös ja alas ne riippuu kitämon kannettavana ehkä. Mutta matka kestää join 15-30min, ja sitten kun köyn muilla asioilla niin käy 1h-3h aikaa, ja 1 kerran vikkossa 1h ratsastamassa, ja joka viikko 1h-3h uimassa.

      Joka päivä syön aamupalaksi puuroa, sitten lounaaksi salaattiannos, päivälliseksi keittoa, iltapalaksi puuroa. Mitään välipaloja, karkkeja, sipsejä ynnä muuta sellaisia limsoja en vedä koska ällöttävät.

      • XWQXCE

        Siis tohon et 3 ksrtaa päivässä siis.


    • totuus_totta

      Kyllä ihmiset on naiveja kun kuvittelevat ja uskovat että pillereillä laihtuu. Juurihan tuli tv ohjelma missä asiantuntija kertoi faktaa näistä kaikenlaisista n.s. laihdutus pillereistä. Pillereiden myyjät rikastuvat.

      • Anonyymi

        Kyllähän monet on laihtuneet ja en usko että vaaka toimii kuvittelun perusteella.
        Hyvähän se on jos pääsee parempaan kuntoon ja alkaa jaksaa liikkua.
        Tää maailma on niin täynnä uhkia ja myrkkyjä että tuskin tuo xl-s on suurin vaara.
        Omapahan on keho. Mitä se toisia haittaa jos niitä käyttää


    • Toimiii

      Aloitin vasta ja olin epäileväinen mutta huomasin heti ensimmäisenä päivänä että on koko ajan täysi olo eikä ruokaa tee mieli kokoajan. Huomasin sen heti sillä muutos edelliseen oli niin suuri; aiemmin ajattelin koko ajan ruokaa ja syömistä. Yhtäkkiä en edes nauttinut syömisestä kuten ennen. Enkä todellakaan liioittele miksi niin tekisin vaan olen itsekin täysin yllättynyt tästä. Kallista on mutta näyttää todella toimivan. Aiempi ruokariippuvainen joka ei osannut lopettaa syömistä, ei enää santsaa eikä edes ajattele ruokaa koko ajan. Ei vaan tee enää mieli. Loppui kun seinään. Ihmeitä on olemassa. Ehkei kaikilla toimi mutta minulla näyttää ainakin alku hyvältä. Toivottavasti vaikutus ei katoa ajan kanssa..

    • 267272727

      5 päivää kohta takana ja kyllähän tämä litku jollain tasolla tuntuisi vatsaa täyttävän, tai kuten joku mainitsi, on kylläinen olo. Syön samalla kromia, koska meillä on suvussa diabetestä.

      Aluksi kaadoin tyhjään vatsaan ja vatsa turposi sekä tuli huono olo. Sitten aloin ottaa ruokailun yhteydessä tai join vähintään puoli litraa vettä samalla, ei tullut enää huonoa oloa.

      Uskon, että tulen laihtumaan jonkin verran, koska ei ole nälkä koko ajan kuten ennen.

      • 267272727

        Hieman yllättäen tämä litku tuntuu toimivan jollain tasolla. En tiedä alkupainoani, mutta olettaisin sen olen viitisen kiloa korkeampi nykyisestä.

        Vaaka näytti nyt 80 kiloa kun uskaltauduin käymään sillä. Jatkan kuuria vielä jokusen kuukauden, ruokakuluissa tulee ehkä vähän säästöä kun ei ole nälkä koko ajan


      • 267272727

        Pituus siis mulla 180 ja olen skode mies.


    • veijo730983722

      Enemmän rahaa kuin järkeå????

    • veijo73098372w

      On vähän niinkuin kaataisi vettä kumisaappaisiinsa ja sitten menisi ostamaan paikkausvehkeet.

      • Anonyymi

        Et kai ole kokeillut ? Minä en ainakaan kokeile tuommosta vaikka vähän maksettaisiin.


    • Anonyymi

      Aloitin eilen. Ruokahaluttomuus eka oire.

    • Anonyymi

      tänään alotus medical maxxstrengthoolla paino nyt 90kiloa, 30.1.2019 palaan asiaan helmikuun viimeisenä.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      250
      2369
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1784
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      165
      1497
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      328
      1483
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1045
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      79
      889
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      175
      766
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      203
      702
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      700
    Aihe