Miten saada spagaatti

Hiljaaa

Moi! Mä oon 12.v. tyttö ja painan 40kg. Kuinka saisin spagaatin kuukaudessa? En ole kamalan notkea ja tarvisin venytys vinkkejä ja erilaisia kokemuksia sapaagitista.

5

1196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Venyttely

Itse opettelin sen vähän yli kuukaudessa ja nyt osaan oikean spagaatin ja vasen menee maahan välillä. Venyttelen joka päivä 20 minuuttia ja tiettyjä spagaatin venytys liikkeitä tein kerran 10 minuuttia ja sitten yhtäkkiä vain vedin vasemman spagaatin. Joten kova venyttelu auttaa tässä tilanteessa vain ja olen itsekkin 12 vuotta 😄😃 Onnea yritykselle😉!

• Emilia936

Moi!olen itse voimistelia ja en itsekkään saa spagaattia. vaikka olenkin jossain liikkeissä notkea.mutta kannattaa venytellä paljon...esim:että pidät jalkoja auki vaikka 5-10min ja sitten ravistelet itsellä ainakin on auttanut vähäsen se.Mutta spagaatti ja muutkin liikkeet tarvitsevat paljon harjoitusta...jotkut vähemmän ja jotkut enemmän...olen itse harrastanut jo yhteensä kaikkea voimistelua n.7 vuotta.

• Spagaatissa_rentoutuja

http://www.blogilates.com/wp-content/uploads/2015/06/Journey-to-Splits-Square.png

Itellä varsinkii venytykset 2,3 ja 4 autto parhaite, mut hyvä tehä muitakii venytyksii.
      Pitää venytellä säännöllisesti, sellai kunnol (n.30min) ainakii kerra viikos. Ja 10min venyttelyi nii mont kertaa viikos ku ehtii/jaksaa.
      Itel kans autto tosi paljo se et ku olin lämmitelly ja vähä venytelly nii sit vaa olin spagaatis 2-4min vaik en saanu maaha asti. Jos oot tosi lähel saada spagaatin nii venytä ylispagaattii nii sit saat sen maahan asti.
      Muista myös levätä välillä!

• Anonyymi

Itse taas sain spagaatin ennen mutta kävi onnettomuus ja sain kepit .sen jälkeen en ole spagaattia saanut enään

• Anonyymi

mä oon ikäni yrittänyt enkä onnistunut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      355
      4430
    2. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      476
      3261
    3. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      71
      2230
    4. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      341
      1674
    5. Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota

2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-
      Maailman menoa
      205
      1590
    6. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1527
    7. Pystyisitkö ottamaan kaivattuasi

Elämääsi miten pian
      Ikävä
      105
      1253
    8. Voisiko olla jopa niin

Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal
      Ikävä
      75
      1242
    9. Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."

Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1157
    10. K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."

Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1118
    Aihe