Shimano Nexus 3, jos pyörässä on oheinen takaratas niin millaiset välitykset siinä on?
Shimano Nexus 3 välitykset
5
1146
Vastaukset
- VäliäOn
Katso Shimanon sivuilta, siellä se tieto on, ei täällä tampio.
- YritäEdesItse
Tampio on ihminen joka levittää väärää tietoa tai kyselee tyhmiä, tampio.
- K.v.G
Tervetuloa reilukerhoon. Täällä pitää olla asiantuntija kysyäkseen edes oikein.
0.733 1.000 1.364
Hakusanat: shimano nexus 3 gear ratio- miten_on
Yhtä harvat porrastukset kuin ennenkin, eli käytännössä liian harvat. Kolme vaihdetta käyttöpyörässä voisi olla OK, jos porrastukset olisivat järkevämmät, esim. 0.800 1.000 1.200, jolloin ne olisivat edes vähän tiuhemmat ja siten käyttökelpoisemmat.
Yksi asia joka on muuttunut myös kolmivaihteisissa uusissa fillareissa on eturattaan koko. Ennen ne olivat 46-hampaisia mutta nyt näyttävät paljon pienemmiltä, 30 ja jotain on kokona. Miksi näin? Kakkosvaihde on kuitenkin se kaikkein tärkein välitys 3-vaihteisissa, joten se jää kovin pieneksi eturattaan ollessa kooltaan vain 30 hammasta ja jotain. Pienemmällä takarattaalla saadaan välitystä suurennettua, mutta se ei riitä kompensoimaan sitä jos eturattaan kokoa on ensin pienennetty noin 10-hampaalla, minkä kompensointi puolestaan vaatisi takarattaan pienentämistä noin 5 hampaan verran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014