Onko lihaksikas mies parempi (parisuhdemyytti)

Keskusteluissa tällä palstalla toistuu usein, miesten käsitys, että lihaksikkuus edesauttaa naisen saamista ja naisten käsitys, että ei heitä lihaksilla hurmata ja, että lihaksikkaat miehet ovat jopa vastenmielisiä. Molemmat puhuvat kokemuksen syvällä rintaäänellä. Mistä siis kiikastaa.

Itse luulen, että kun naiset puhuvat lihaksikkaasta, he tarkoittavat pumpattua bodaria alle 10% rasvaa https://pakkotoisto.com/attachments/538014_10151337570279449_162026882_n-jpg.93020/, Tällaisia miehiä on vain murto-osa ja nekin näyttävät tuollaisilta alle kuukauden vuodessa. Useimmiten nuo ns yökköbodarit ovat kielletyilla aineilla luonnottomaksi pumpattuja.

Naisilla ei ole hajuakaan kuinka paljon työtä heidän normaalivartaloisena timminä pitämä kroppa vaatii. Halutaan, että mies on raamikas, harteikas, kapeavyötäröinen, pyöreäpakarainen jne, mutta ne mielletään geneettisiksi ominaisuuksisi, eikä salilla tai raskaissa töissä hankituiksi. Jotta miehen kroppaa pidettäisiin puoleensavetävänä ei siihen riitä pelkkä kävely ja oikein syöminen, kuten (nuorilla) naisilla.

Lisäksi ainakin omalla kohdallani olen useimpien naisten kohdalla huomannut, että vaikka she sanovat, että eivät pidä lihaksikkaista miehistä, päätyvät he jossain vaiheessa kuitenkin puristelemaan persettä tai kokeilemaan hauista. Joku jopa joskus sanoikin, että onneksi et ole sellainen luiskaperse, kuin miehet yleensä.

No ei miehetkään tässä ihan objektiivisia ole. Luulen, että miesten käsitksiä asiaan korostaa, että usein ne parhaimmalla vartalolla varustetut tytsyt löytyvät juuri sieltä salilta (enkä tarkoita mitään tiina jylhiä)http://resources.mynewsdesk.com/image/upload/t_next_gen_article_large_480/lslqi0w69tdrdynpudlb.jpg. Näillä naisilla on korostunut kiinnostus lihaksikkaita miehiä kohtaa ja usein jopa treenaavatkin sellaisen kanssa, joten syntyy helposti sellainen vaikeutelma, että mitä enemmän lihaksia, sitä parempi kaikkien naisten mielestä..

5

356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 121212121212

Sama logiikka pätee muuhunkin.

Lihaksikas mies = ammattibodari.
      Pelimies = Ö-tason lipevä pukumies.

Kun lihaskimput ja pelimiehet kuvitellaan ko. karikatyyreiksi, voidaan hyvällä omallatunnolla pitää lihaksikkaasta pelimiehestä joita sitten vain kutsutaan tavallisiksi miehiksi.

Komeudessahan ratkaisee ensisijaisesti geneettinen komeus. Kaikkien naisten miesmaku on käytännössä sama, eroa on lähinnä siinä kuinka mies on treenattu ja stailattu.

• Laitetaanpa omaa mutua, niin naisilla on jotain mitä korjata.

Mies ei saa olla liian rasvaton. Urheilijavartalo on ok vain, jos nainen itsekin on missin tai urheilijan mitoissa. Muuten rasvaton mieskeho vierellä korostaa naisen oman kehon ylimääräistä.

Jos bodarifriikit jätetään pois, niin harvoin miesvartalo naisen mielestä on liian lihaksikas. Oliko olympiakisoissa muka liian lihaksikkaita urheilijoita? Kai kyse on biologisesta apinatason viestistä joka kertoo, että yksilö on saanut riittävästi ravintoa ja on voimakas ja turvallinen.

Ja onhan se hurmaavaa, kun nainen ei saa purkkia auki, niin mies ritarina voi tulla paikalle ja vääntää sen naama punaisena ja karjuen auki. Vaikka ihan yhtä hyvin nainen itse olisi voinut jollain työkalulla päästää purkin sisältä alipaineen pois ja sitten avata sen. Mutta se nyt olisi vähän tylsää.

• Naisasialooser1

Totta. Esim. Daniel Craigin kroppa, joka ei todellakaan ole"liian lihaksikas" vaatii kovaa treeniä vähintään viitenä päivänä viikossa sekä tiukan dieetin.

• lihaksetauttavat

Itse olin aikoinaan teinipoikana langanlaiha, tytöt katselivat lähinnä säälien. Siinä 20 vuoden molemmin puolin hankin salilla ja muulla urheilulla kovalla treenillä atleettivartalon, joka on sittemmin onneksi pysynytkin varsin mukavasti. Kiinnostuneita naisia oli yhtäkkiä jonoksi asti. Vahvistihan se itsetuntoa ja teki hyvää, mutta toisaalta ärsytti. Vähän samoin kävi kuin yhdessä Lucky Lukessa. Osoittaa, että naiset katselevat ja arvostavat miehessä ulkonäköä enemmän kuin myöntävät.

• Ihan vaan tiedoksi, että Sisiliassa ei ole yhtään bodaria. Siellä miehen suonissa virtaa Nero d'Avola. Lucky Lukella tai muilla valkonaamahemmoilla ei ole asiaa niille konnuille paikallisia naisia vikittelemään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6644
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4512
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3198
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3017
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1576
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1574
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1505
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1379
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1303
    Aihe