Lidl taas halvin

kunsenytvaanonnäin

Lidlin ostoskori on Kauppalehden teettämässä päivittäistavaroiden hintavertailussa Suomen halvin. Toiseksi edullisin oli S-ryhmän Prisma, jonka tuotekori oli 1,55 euroa Lidliä kalliimpi.

Vertailun selvästi kallein oli Stockmann, jonka kori maksoi peräti 27,69 euroa enemmän kuin Lidlin.

7

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PrisPrisPrismaan

Laskin, että kun meikäläsellä tulee joka kuukausi maksimibonukset 5% ja maksutapaetu 0,5%, tulee Prisman kori loppupeleissä 1,20€ Lidliä halvemmaksi.

• sfäfä

Kun jättää ruokajuomista nestemäisen pesuaineen pois, niin Prisma jää euron verran halvemmaksi. Plus päälle toki bonarit ja vastaavat. Plus että kaiken saa samalla reissulla.

Näitä vertailuita tehdessä olisi hyvä mainita tuotemerkitkin. Tuulilasinpesunesteen litrahintakin vaihtelee sen mukaan miten paljon siihen on sotkettu vettä.

• abcprisma

Taitaa tosiaan olla niin että taloudellisesti ja monipuolisuuden kannalta, parhaaseen lopputulokseen pääsee kun keskittää S-ryhmään ja käy pääasiassa Prismassa (ja tankkaa abc:llä). En oikein käsitä että miksi tuo K-ryhmä on noinkin paljon kalliimpi. johtuuko vain siitä että yrittäjän täytyy vetää omansa välistä? Olisiko tuo yrittäjävetoisuus asiakkaiden hintatietoisuuden myötä jo aikansa elänyt toimintamalli?

• tättärääpippijuu

Miksi ylipäätään pitää verrata Lidliä ja Prismaa. Oikeammin pitäisi verrata lähinnä Lidliä ja S-Markettia tai Salea. Meiltä on matkaa Lidliin 800 metriä, S-Markettiin 1100 metriä ja Prismaan 55 kilometriä. Saa Prisma olla halpa, että sinne menisin.

• kauppakannattaa

Taitaa nuo kauppiaat komeilla tulolistoillakin hieman myymäläpäälliköitä korkeammilla sijoilla. Selittääkö tämä eron hintalapuissa. jostainhan se kauppiaan siivukin on revittävä. sen tiedän että tukkuhinnoissa ei sanottavaa eroa ole.

• eräs_ulkomaalainen

Terveisiä Espanjasta! Sain tänään juuri uudemman Lidl-mainoksen käteen ja siinä oli heidän tekemä vertailu. Siitä nyt ei kannattaa keskustella onko se oikein vai ei. Joka tapauksessa tässä tulokset viivan alla:

Ostsokorin hinta:

Lidl 39,36
      Mercadona 47,17 ( yksitysomistuksessa oleva espanjalainen ketju)
      Carrefour 49,12 ( ranskalainen globaaliketju)

Huima ero täälläkin.

• gaselli53

Saan Lidilistä kaikkea mitä tarvitsen ja paljon halvemmalla kuin muista kaupoista. Vaatteet ovat kauniita, käytännöllisiä ja halpoja. Henkilökunta on aina iloista ja vastaa aina kysyessäni useinkin missä tietty uusi tuote sijaitsee hyllyssä. Varsinkin eläkeläiselle Lidl on tarpeellinen kauppa, koska jatkuvasti lääkkeiden hinnat nousevat ja rahaa ei jää elämiseen paljoakaan, kun on maksanut vuokran ja muut välttämttömät kulut. Toivon, että Lidlin tytöt jaksavat uurastaa asiakasmäärien kasvusta huolimatta. Teitä tarvitaan ja olemme iloisia, ettei kaikesta tarvitse maksaa huippuhintaa. Rikkaat ihmiset voivat käydä muissa kalliissa kaupoissa,jos haluavat, mutta olen huomannut, että myös kalliiden autojen omistajat myös mielellään pöräyttävät Lidin pihaan .Lidlin pihassa taas tavataan ensi vuonna uusin odotuksin ja täynnä hyvää mieltä. Hyvää Joulua kaikille tasapuolisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1787
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1598
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1134
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1010
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      46
      838
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe