Suomalaisten tekopyhyys

Danielsson

Minua hävettää suomalaisten käyttäytyminen Johaugin doping käryn tiimoillta. Heti ollaan ilkkumassa ja vitsailemassa norjalaisten kustannuksella, vaikka syyllistymme Suomessa aivan samaan. Ei ne Aikut ja Iivot pelkällä puurolla hiihdä. Hiihtomaajoukkueemme oppi Lahden skandaalikisoista miten doupinkia käytetään jäämättä kiinni. Vuoden 2017 kisoista tulee varmasti taas mitalleja, mutta puhtaat urheilijat niitä eivät tuo.

8

599

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esa1234

Perus suomalaiset

• perushintero

olen täysin samaa mieltä kanssasi, että iivolla ei ole puhtaat jauhot pussissa. Red bull antaa hänelle siivet! Red bullia voisi verrata kyllä doupingiin :):)

• Marjukkad44

Jumalten juoma

• Timoseppänen

Jumalat joivat viiniä

• harmittaa2

Ei taas näitä saatanan juntteja. Kyllä vituttaa asua täällä suomussalmen peräreiässä. Kyllä Juha Mietaaki pesisi kaikki tämänpäiväiset hiihtäjät mennen tullen. Juha on jumala!

• Sorvaaja4

Kyllä se juhakin käytti aineita...

• Tekopyhää

sorvaaja on kyllä nyt iha päissään... Tulee taas niin levotonta juttua..

• rikollisliigahommia

Ärsyttää eniten se, ettei totuutta ikinä kuulla.

Suomen doping jupakassa suurin osa ihmisistä vaikenee ja loput vaiennetaan oikeusteitse. Totuutta ei tulla ikinä tietämään.

Itse uskon Kari-Pekka Kyrön kertomuksia nykyään, mutta hänet on julkisesti teurastettu valehtelijana. Mika Myllylä uskalsi vaivaisesti ennen kuolemaansa asiasta jotenkin puhua, mutta ei hänkään uskaltanut asioiden oikeaa laajuutta tuoda esiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3754
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2021
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1353
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      135
      1246
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      112
      1148
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      111
      1116
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1040
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      995
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      984
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35