Suomalaisten tekopyhyys

Danielsson

Minua hävettää suomalaisten käyttäytyminen Johaugin doping käryn tiimoillta. Heti ollaan ilkkumassa ja vitsailemassa norjalaisten kustannuksella, vaikka syyllistymme Suomessa aivan samaan. Ei ne Aikut ja Iivot pelkällä puurolla hiihdä. Hiihtomaajoukkueemme oppi Lahden skandaalikisoista miten doupinkia käytetään jäämättä kiinni. Vuoden 2017 kisoista tulee varmasti taas mitalleja, mutta puhtaat urheilijat niitä eivät tuo.

8

604

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esa1234

Perus suomalaiset

• perushintero

olen täysin samaa mieltä kanssasi, että iivolla ei ole puhtaat jauhot pussissa. Red bull antaa hänelle siivet! Red bullia voisi verrata kyllä doupingiin :):)

• Marjukkad44

Jumalten juoma

• Timoseppänen

Jumalat joivat viiniä

• harmittaa2

Ei taas näitä saatanan juntteja. Kyllä vituttaa asua täällä suomussalmen peräreiässä. Kyllä Juha Mietaaki pesisi kaikki tämänpäiväiset hiihtäjät mennen tullen. Juha on jumala!

• Sorvaaja4

Kyllä se juhakin käytti aineita...

• Tekopyhää

sorvaaja on kyllä nyt iha päissään... Tulee taas niin levotonta juttua..

• rikollisliigahommia

Ärsyttää eniten se, ettei totuutta ikinä kuulla.

Suomen doping jupakassa suurin osa ihmisistä vaikenee ja loput vaiennetaan oikeusteitse. Totuutta ei tulla ikinä tietämään.

Itse uskon Kari-Pekka Kyrön kertomuksia nykyään, mutta hänet on julkisesti teurastettu valehtelijana. Mika Myllylä uskalsi vaivaisesti ennen kuolemaansa asiasta jotenkin puhua, mutta ei hänkään uskaltanut asioiden oikeaa laajuutta tuoda esiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6948
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2056
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1698
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1400
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1248
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1118
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1074
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1006
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      253
      961
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      939
    Aihe