Kuinka paljon on sulla alkoholia nyt?

randomiM

Vaikka jääkaapissa yms..
Mulla on 22kpl karjalaa ja puolikas koskenkorva.

40

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanotaanko nyt näin, että juomalla se ei tule loppumaan. Eikä ole kuivakausi päällä!

    • Toist.pualen.jokkee

      Kolme sidukkaa jääkaapissa. Kaupasta tai laivalta saa tarvittaessa lisää.

    • viinapää

      Ei oo yhtään. Täytyis lähtee laivalle ostaa laatikollinen viinaa varastoon.

    • enjuousein

      Yksi punaviinipullo on ollut viinihyllyssä puolisen vuotta

    • ruma-ätmi

      3 karjala tölkkiä

    • Skunkkixxxx

      Miehet on perseestä

    • Tarkka inventaario on tekemättä, mutta alkoholia on tallessa monessa muodossa ja monessa paikassa. Nykytahdilla käyttäen miedot juomat riittää ehkä vuodeksi ja väkevät loppuelämäksi. Syy moiseen hamsterointiin on Suomen verokarhun kanssa tehty sopimus, että mä ostan omat viinani ja se omansa. Alkosta jos menisi ostamaan sixpackin viinaa, niin itse saisi yhden pullon ja verokarhu joisi loput.

    • kaisanoasaa

      Ei mulla ole kuin kaksi puolen litran tölkkiä Karjalaa. Karjala takaisin vaikka juomalla, mutta en minä noita aio juoda tänään enkä huomennakaan, vaan vasta perjantaina aloittelen. Haen meinaan huomenna tai perjantaina kaapin täyteen kaljaa, mutta sen verran säästeliäästi juon että piisaa koko viikonlopun.

    • 16tölkkiä karhua..

    • 13_11

      Periksellä sitä tietysti onkin koko jääkaappi täynnä prismasta ostettua Koffia:)))))))))
      Eikä hän ole varmaan ikinä edes harkinnut sitä oikean viinan juomista:))))))

      • turggulainen

        Miten mulla on mielikuva, että Peris ostaisi bulkkikaljat halvalla Liiteristä? Varsinkin kun sitä nykyisellään ilmeisesti kuluu jonkin verrankin. Hifistelyolusia sitten voi joutua ostamaan muualta.


      • turggulainen kirjoitti:

        Miten mulla on mielikuva, että Peris ostaisi bulkkikaljat halvalla Liiteristä? Varsinkin kun sitä nykyisellään ilmeisesti kuluu jonkin verrankin. Hifistelyolusia sitten voi joutua ostamaan muualta.

        Tiedä vaikka peris olisi nähnyt Prismassa myös Timpan tai Ekin perheineen ostoksilla:)))

        Ainakin Bicky Royal-miehellä on iso 80% Saarenmaa-leka:))) Ja lonkerot Bicky juo sitten jonkun naisen jääkaapista:)))))))))


    • Litra lasolia.

      • urbaanit.legendat

        Muista sitten valuttaa se lasoli jäistä rautaputkea pitkin tai ranskanleivän läpi, että haitalliset aineet lähtisivät pois.


    • ouitty

      Ei yhtään, en käytä

    • Äädämi11111

      Pakastin on täynnä Smirnoffia, mitään muuta en siellä säilytä.

      • rumahcätmi

        Se on oikeiden miehien juomaa.


      • Vaaneiolehitustakaan
        rumahcätmi kirjoitti:

        Se on oikeiden miehien juomaa.

        Pakastimessahan kuuluu olla "heikki" amfetamiinia!


    • 5 pulloa giniä, 3 pulloa sakea, 2 pulloa glögiä, 1 pullo vodkaa, hieman whiskyä ja rommia sekä joitain liköörejä.

    • JossinMuualla

      Minulla on pari pulloa hyvävelikorruptiokonjakkia, xo.

      Minua alkoi henkilökohtaisesti hieman hämmentää se, että miksi hitossa ne pari pulloa ovat vaatekaapissa, kun on minulla baarikaappikin?

      Baarikaapissa on näemmä yksi likainen lasi, koiran herkkuja ja olkinen pukki?

      Joo-o. On tästä palstasta jotain hyötyäkin, nyt voin siirtää koiranherkut vaatekaappiin ja viinakset baarkaappiin...

    • perjantaipullo

      Ei yhtään.

    • En juo

    • hyvvee.on

      30 pulloa Barsta votkaa 80 % .Latvialaista

      • Sasujenie

        30 pulloa Barsta votkaa 80% Latviasta. HUIH!KAUHISTUS!
        Kelle sinä tuollaisen annoksen juotat!


    • Teknodoku

      Meinasin nukahtaa tavatessani näitä loputtoman pitkiä mielipiteitä siitä...

      En nyt muista, mistä.

      Asiaa!

      😁

    • Ujoatm27v

      Joku puoli koppaa Karhua ja Jallupullon jämät. Aion seuraavan kerran ottaa alkoholia vasta helmikuun lopussa/maaliskuun alussa. Toivon mukaan ei ole edes vaikeaa olla 2 kuukautta juomatta.

      • Ujoatm27v

        Eipäs ollutkaan kuin 7 Karhua. Olinkin juonut enemmän kuin muistin tai sitten joku on käynyt salaa mun kaljalaatikolla. Uskon kyllä enemmän ensimmäiseen vaihtoehtoon.


      • Teknopakkaus
        Ujoatm27v kirjoitti:

        Eipäs ollutkaan kuin 7 Karhua. Olinkin juonut enemmän kuin muistin tai sitten joku on käynyt salaa mun kaljalaatikolla. Uskon kyllä enemmän ensimmäiseen vaihtoehtoon.

        Karhua ei myydä laatikossa, dorka.

        😁


    • naurettavinpalsta

      En yhtään ihmettele juoppojen juttujen tasoa

      • Teknobeibi

        Mjaa

        Äidinpuolen isoisäni varamies löi kirveensä kantoon pystyyn ja sanoi minulle, että näin viisas mies juo.

        Olin silloin varmaan kuuden tai seitsemän, enkä oikein käsittänyt, mitä kaveri höpisi.

        Mitä taas tulee kaikenlaisiin hifistelijöihin ja muihin pelleihin, niin viinanjuonnin ainoa huono puoli noin kulttuurillisesta näkökulmasta on se että heille jää enemmän tilaa naputella merkityksettömiä ja emotionaalisesti näköalattomia lätinöitään nettiin.

        Sairasta

        😁


      • Teknodrinksu
        Teknobeibi kirjoitti:

        Mjaa

        Äidinpuolen isoisäni varamies löi kirveensä kantoon pystyyn ja sanoi minulle, että näin viisas mies juo.

        Olin silloin varmaan kuuden tai seitsemän, enkä oikein käsittänyt, mitä kaveri höpisi.

        Mitä taas tulee kaikenlaisiin hifistelijöihin ja muihin pelleihin, niin viinanjuonnin ainoa huono puoli noin kulttuurillisesta näkökulmasta on se että heille jää enemmän tilaa naputella merkityksettömiä ja emotionaalisesti näköalattomia lätinöitään nettiin.

        Sairasta

        😁

        Teemat pyörivät painon, ulkonäön ja terveen mielen kolmiossa.

        😁


      • Teknoposeeraus
        Teknodrinksu kirjoitti:

        Teemat pyörivät painon, ulkonäön ja terveen mielen kolmiossa.

        😁

        Itsekin seuraan tässä suurella innolla Huippumalli haussa, ties monennettako tuotantokautta inspiroituneena ja eläytyneenä.

        😁


      • Teknodumppaus
        Teknoposeeraus kirjoitti:

        Itsekin seuraan tässä suurella innolla Huippumalli haussa, ties monennettako tuotantokautta inspiroituneena ja eläytyneenä.

        😁

        Tosi päätä tyhjentävää toimintaa.

        😁


      • Teknopotsku
        Teknodumppaus kirjoitti:

        Tosi päätä tyhjentävää toimintaa.

        😁

        Sitä tässä kundien kanssa pohdiskellaan, että miksi alastonkuvissa naisilla on niin sumea pylly?

        (Hihitystä)

        😁


    • kaisanoasaa

      Nyt on kaappi tyhjä. Kaikki on juotu.

    • Kotona on neljä pulloa kotiviiniä, niitä ei kuitenkaan sattuneesta syystä juoda.

      Tänään iski jostain syystä hetkeksi kova viinanhimo päälle, tuli mieleen, että voisi vähän tintata kun töihinkään ei huomenna tarvii mennä ennen kuin kello 14:00.

      Onnistuin kuitenkin vastustamaan sillä ajatuksella, että ryyppäämään sortuminen voi kaataa talouteni.

      Nyt kello on jo onneksi sen verran ettei pitkäripaiseen edes ehdi, joten selvisin kiusauksesta.

      • Teknopore

        Vittu sä oot äijä.

        Mutta kyllä tosimies vetää vaikka etikkaa (kotiviiniä)

        😁


    • Tullu.juotua

      Viinat on juotu, maksa on hajalla. Jos jotakin positiivista hakee, niin viimeinen kesä on nähty.

    • ostanharvoin

      Ei yhtään.

    • Ei yhtään!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe