Kuinka paljon on sulla alkoholia nyt?

randomiM

Vaikka jääkaapissa yms..
Mulla on 22kpl karjalaa ja puolikas koskenkorva.

40

314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanotaanko nyt näin, että juomalla se ei tule loppumaan. Eikä ole kuivakausi päällä!

• Toist.pualen.jokkee

Kolme sidukkaa jääkaapissa. Kaupasta tai laivalta saa tarvittaessa lisää.

• viinapää

Ei oo yhtään. Täytyis lähtee laivalle ostaa laatikollinen viinaa varastoon.

• enjuousein

Yksi punaviinipullo on ollut viinihyllyssä puolisen vuotta

• ruma-ätmi

3 karjala tölkkiä

• Skunkkixxxx

Miehet on perseestä

• Tarkka inventaario on tekemättä, mutta alkoholia on tallessa monessa muodossa ja monessa paikassa. Nykytahdilla käyttäen miedot juomat riittää ehkä vuodeksi ja väkevät loppuelämäksi. Syy moiseen hamsterointiin on Suomen verokarhun kanssa tehty sopimus, että mä ostan omat viinani ja se omansa. Alkosta jos menisi ostamaan sixpackin viinaa, niin itse saisi yhden pullon ja verokarhu joisi loput.

• kaisanoasaa

Ei mulla ole kuin kaksi puolen litran tölkkiä Karjalaa. Karjala takaisin vaikka juomalla, mutta en minä noita aio juoda tänään enkä huomennakaan, vaan vasta perjantaina aloittelen. Haen meinaan huomenna tai perjantaina kaapin täyteen kaljaa, mutta sen verran säästeliäästi juon että piisaa koko viikonlopun.

• 16tölkkiä karhua..

• 13_11

Periksellä sitä tietysti onkin koko jääkaappi täynnä prismasta ostettua Koffia:)))))))))
      Eikä hän ole varmaan ikinä edes harkinnut sitä oikean viinan juomista:))))))

• turggulainen

Miten mulla on mielikuva, että Peris ostaisi bulkkikaljat halvalla Liiteristä? Varsinkin kun sitä nykyisellään ilmeisesti kuluu jonkin verrankin. Hifistelyolusia sitten voi joutua ostamaan muualta.

• turggulainen kirjoitti:

Miten mulla on mielikuva, että Peris ostaisi bulkkikaljat halvalla Liiteristä? Varsinkin kun sitä nykyisellään ilmeisesti kuluu jonkin verrankin. Hifistelyolusia sitten voi joutua ostamaan muualta.

Tiedä vaikka peris olisi nähnyt Prismassa myös Timpan tai Ekin perheineen ostoksilla:)))

Ainakin Bicky Royal-miehellä on iso 80% Saarenmaa-leka:))) Ja lonkerot Bicky juo sitten jonkun naisen jääkaapista:)))))))))

• Litra lasolia.

• urbaanit.legendat

Muista sitten valuttaa se lasoli jäistä rautaputkea pitkin tai ranskanleivän läpi, että haitalliset aineet lähtisivät pois.

• ouitty

Ei yhtään, en käytä

• Äädämi11111

Pakastin on täynnä Smirnoffia, mitään muuta en siellä säilytä.

• rumahcätmi

Se on oikeiden miehien juomaa.

• Vaaneiolehitustakaan
        rumahcätmi kirjoitti:

Se on oikeiden miehien juomaa.

Pakastimessahan kuuluu olla "heikki" amfetamiinia!

• 5 pulloa giniä, 3 pulloa sakea, 2 pulloa glögiä, 1 pullo vodkaa, hieman whiskyä ja rommia sekä joitain liköörejä.

• JossinMuualla

Minulla on pari pulloa hyvävelikorruptiokonjakkia, xo.

Minua alkoi henkilökohtaisesti hieman hämmentää se, että miksi hitossa ne pari pulloa ovat vaatekaapissa, kun on minulla baarikaappikin?

Baarikaapissa on näemmä yksi likainen lasi, koiran herkkuja ja olkinen pukki?

Joo-o. On tästä palstasta jotain hyötyäkin, nyt voin siirtää koiranherkut vaatekaappiin ja viinakset baarkaappiin...

• perjantaipullo

Ei yhtään.

• En juo

• hyvvee.on

30 pulloa Barsta votkaa 80 % .Latvialaista

• Sasujenie

30 pulloa Barsta votkaa 80% Latviasta. HUIH!KAUHISTUS!
        Kelle sinä tuollaisen annoksen juotat!

• Teknodoku

Meinasin nukahtaa tavatessani näitä loputtoman pitkiä mielipiteitä siitä...

En nyt muista, mistä.

Asiaa!

😁

• Ujoatm27v

Joku puoli koppaa Karhua ja Jallupullon jämät. Aion seuraavan kerran ottaa alkoholia vasta helmikuun lopussa/maaliskuun alussa. Toivon mukaan ei ole edes vaikeaa olla 2 kuukautta juomatta.

• Ujoatm27v

Eipäs ollutkaan kuin 7 Karhua. Olinkin juonut enemmän kuin muistin tai sitten joku on käynyt salaa mun kaljalaatikolla. Uskon kyllä enemmän ensimmäiseen vaihtoehtoon.

• Teknopakkaus
        Ujoatm27v kirjoitti:

Eipäs ollutkaan kuin 7 Karhua. Olinkin juonut enemmän kuin muistin tai sitten joku on käynyt salaa mun kaljalaatikolla. Uskon kyllä enemmän ensimmäiseen vaihtoehtoon.

Karhua ei myydä laatikossa, dorka.

😁

• naurettavinpalsta

En yhtään ihmettele juoppojen juttujen tasoa

• Teknobeibi

Mjaa

Äidinpuolen isoisäni varamies löi kirveensä kantoon pystyyn ja sanoi minulle, että näin viisas mies juo.

Olin silloin varmaan kuuden tai seitsemän, enkä oikein käsittänyt, mitä kaveri höpisi.

Mitä taas tulee kaikenlaisiin hifistelijöihin ja muihin pelleihin, niin viinanjuonnin ainoa huono puoli noin kulttuurillisesta näkökulmasta on se että heille jää enemmän tilaa naputella merkityksettömiä ja emotionaalisesti näköalattomia lätinöitään nettiin.

Sairasta

😁

• Teknodrinksu
        Teknobeibi kirjoitti:

Mjaa

Äidinpuolen isoisäni varamies löi kirveensä kantoon pystyyn ja sanoi minulle, että näin viisas mies juo.

Olin silloin varmaan kuuden tai seitsemän, enkä oikein käsittänyt, mitä kaveri höpisi.

Mitä taas tulee kaikenlaisiin hifistelijöihin ja muihin pelleihin, niin viinanjuonnin ainoa huono puoli noin kulttuurillisesta näkökulmasta on se että heille jää enemmän tilaa naputella merkityksettömiä ja emotionaalisesti näköalattomia lätinöitään nettiin.

Sairasta

😁

Teemat pyörivät painon, ulkonäön ja terveen mielen kolmiossa.

😁

• Teknoposeeraus
        Teknodrinksu kirjoitti:

Teemat pyörivät painon, ulkonäön ja terveen mielen kolmiossa.

😁

Itsekin seuraan tässä suurella innolla Huippumalli haussa, ties monennettako tuotantokautta inspiroituneena ja eläytyneenä.

😁

• Teknodumppaus
        Teknoposeeraus kirjoitti:

Itsekin seuraan tässä suurella innolla Huippumalli haussa, ties monennettako tuotantokautta inspiroituneena ja eläytyneenä.

😁

Tosi päätä tyhjentävää toimintaa.

😁

• Teknopotsku
        Teknodumppaus kirjoitti:

Tosi päätä tyhjentävää toimintaa.

😁

Sitä tässä kundien kanssa pohdiskellaan, että miksi alastonkuvissa naisilla on niin sumea pylly?

(Hihitystä)

😁

• kaisanoasaa

Nyt on kaappi tyhjä. Kaikki on juotu.

• Kotona on neljä pulloa kotiviiniä, niitä ei kuitenkaan sattuneesta syystä juoda.

Tänään iski jostain syystä hetkeksi kova viinanhimo päälle, tuli mieleen, että voisi vähän tintata kun töihinkään ei huomenna tarvii mennä ennen kuin kello 14:00.

Onnistuin kuitenkin vastustamaan sillä ajatuksella, että ryyppäämään sortuminen voi kaataa talouteni.

Nyt kello on jo onneksi sen verran ettei pitkäripaiseen edes ehdi, joten selvisin kiusauksesta.

• Teknopore

Vittu sä oot äijä.

Mutta kyllä tosimies vetää vaikka etikkaa (kotiviiniä)

😁

• Tullu.juotua

Viinat on juotu, maksa on hajalla. Jos jotakin positiivista hakee, niin viimeinen kesä on nähty.

• ostanharvoin

Ei yhtään.

• Ei yhtään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4593
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3165
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2863
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      60
      2797
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2380
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2175
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      18
      1602
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      17
      1574
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1508
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1504
    Aihe