Nykyään
Omahyväiset Ratikat/taret leveilevät erinomaisuudellansa
Kaikki elävät yltäkylläisyydessä pelkillä Wahlroosin koroilla
Naiset ovat kauniit neitsyjä ja ihannemiehen kaa Skypelapsia
Muut aloittajat haukutaan maanrakoon, kuin itse olisivat fixumpia
Mut esm Sulo Punttinilkka kirjoitteleee Viipaleessa=puliukkojen yömaja
Aliälyiset tekevät nörttikomeroissa lastentarhatasoisia pedo/kakkavitsejä
Kexliäämät piikittelyt ovat hauskojakin usein
Toisaalta, kun tutkiskelin mm ikävä ja sinkkupalstojen tunnistettavia puskia
Olikin pelkkää kurjuutta ellämässä.
Taanoin kysyttiin, kenellä on psykologista silmää?
Esitti almasty, jonka kanssa olen soitellutkin, että Anzzylla
Minua imitoivia puskia ole nähnyt yhden tosuhyvän
Et naurattaa vieläkin. Syyllisexy osottautikin oika kirjalija
ML on kerska&pottuilu palsta
53
139
Vastaukset
Poikkean nyt kaavasta ja jätän aloittajan haukkumatta maanrakoon. Itse asiassa Anssi väänsi aloituksen, josta voisi seurata muutakin hedelmällistä kuin uusia palstalapsia.
Yksittäistä kirjoittajaa ei ole oikein reilua osoittaa sormelle. Väittäisin, ettei ole silti sellaista kirjoittajaa, joka ei itsekehumisen taitoa osaisi. Tai pottuilun.
Mutta. Onko asia paheksuttavampaa mitä yksittäinen kirjoittaja tekee?
Vai se, kun upotaan joukkosuon tuomaan valheelliseeen voimaan?- WiisasAnzzy
Kun osoitat sormella jotain
Kolme oma sormea osoitta itseäsi WiisasAnzzy kirjoitti:
Kun osoitat sormella jotain
Kolme oma sormea osoitta itseäsiEli onko laki sama jokaiselle palstakirjoittajalle?
- WAnzzy
Joukkopsykologiaa
Joukko vähentää yksilön vastuuntuntoa
Miten 88Hitler saikaan Saksan älymystönkin hirmutekoihin?
Yx syy on attraktio, joukkoonliitttymistarve
Joukko ei suvaitse toisinajattelijjoita ja haluaa tuhhota sellaisen WAnzzy kirjoitti:
Joukkopsykologiaa
Joukko ei suvaitse toisinajattelijjoita ja haluaa tuhhota sellaisenEikö Hitlerillä sitten ollut vastassaan riittävästi toisinajattelijoita vai pelkäsikö kaikki vain omaa nahkaansa?
- hitleri_lupasi--
.
"hitleri lupasi että junat kulkee kerrankin aikataulussa" vai olikse mussolini
har!11
. WAnzzy kirjoitti:
Joukkopsykologiaa
Joukko ei suvaitse toisinajattelijjoita ja haluaa tuhhota sellaisenTuohonhan oikeastaan kaikki lapsenuskoisuus perustuu (joukkoilmiöön).
Sodat, uskonnot, politiikka. Ilmiöt, aatteet, tarustot ja satuolennot.
Suojellaakseen joukkohysterian aatetta perustajat kehittivät sitoutuneisuuden, joka on ollut tae yhteiskuntakelpoisuudelle. Kunnioitus, kuuliaisuus, lojaalisus ja uskollisuus ovat hallistevia elementtejä. Sehän luo kuvan yhtenäistymisestä. Sitoutumalla et voi paeta. Jos muutat mielesi, yhteisö hylkää.hitleri_lupasi-- kirjoitti:
.
har!11
.Ja typerykset uskoivat :)
elisakettu kirjoitti:
Eikö Hitlerillä sitten ollut vastassaan riittävästi toisinajattelijoita vai pelkäsikö kaikki vain omaa nahkaansa?
Ne toisinajattelija joutuivat keskitysleireille. Jotkut papit taisivat vähän hanttiin Hitlerille, mutta heitäkin taidettiin passittaa keskitysleirille. Monet toisinajattelijat muuttivat maasta pois, jos kykenivät siihen. Merkittävää oppositiota tuli lähinnä sodan aikana, sillä yritettiinhän Hitler murhata toisinajattelijoiden toimesta.
Toisinajattelijat, täysin vapaa lehdistö ja muut puolueet kuin natsien oli kielletty. Saksa eli kansallissosiallistisessa diktatuurissa. _(- HHAnzzy
elisakettu kirjoitti:
Eikö Hitlerillä sitten ollut vastassaan riittävästi toisinajattelijoita vai pelkäsikö kaikki vain omaa nahkaansa?
Hitler perusti viisi järjestöä vakoilemaan toinen toisiaan
Gestabo, SS 3muuta kavaltamaan vallakumouxesta puhuvatkin
Vla4rma4ankin suurin osa kansaa vastusti Hitleriä
Voi olla jota4in tutkimuxiakin
?.....onnex 88Lehtinen on helppo lynkata:D - haluan_huomautella--
elisakettu kirjoitti:
Ja typerykset uskoivat :)
.
"Joka tapauksessa haluan * huomautella * että minä pidän junista hyvin paljon!!11!!!!!"
har!1
. TÄHTI92 kirjoitti:
Ne toisinajattelija joutuivat keskitysleireille. Jotkut papit taisivat vähän hanttiin Hitlerille, mutta heitäkin taidettiin passittaa keskitysleirille. Monet toisinajattelijat muuttivat maasta pois, jos kykenivät siihen. Merkittävää oppositiota tuli lähinnä sodan aikana, sillä yritettiinhän Hitler murhata toisinajattelijoiden toimesta.
Toisinajattelijat, täysin vapaa lehdistö ja muut puolueet kuin natsien oli kielletty. Saksa eli kansallissosiallistisessa diktatuurissa. _(Se on tutumpi esimerkki historiassamme. Kuten sanoin, uskonto ja politiikka ovat kaikkina aikoina ja kaikissa maissa syyllistyneet samaan.
Tarkkaan ottaen toisinajattelijat kivitetään sananmukaisesti tai kuvaannollisesti tänäkin päivänä. Joka ikisessä maassa, ilmiöt saattavat vain vaihdella.- KonnariAnzzy
hitleri_lupasi-- kirjoitti:
.
har!11
.Kai wissiin Mussolini
Ku italialaiset Pendoliinot esm Turku-Hellsinki
Saavat blackoutin Varissuon kohdalla jo
Kun full fart pitäis olla jo 160km/t
Siinä on aidattu alue radalla
Silti noin viisi vuodessa tekee itsarin junan alle haluan_huomautella-- kirjoitti:
.
"Joka tapauksessa haluan * huomautella * että minä pidän junista hyvin paljon!!11!!!!!"
har!1
.Pakko olettaa että se on vain hyvä matkustuskeino. En halua menettää hyväuskoisuuttani Lehtisen humaanisuudesta.
- MartinAnzzy
elisakettu kirjoitti:
Tuohonhan oikeastaan kaikki lapsenuskoisuus perustuu (joukkoilmiöön).
Sodat, uskonnot, politiikka. Ilmiöt, aatteet, tarustot ja satuolennot.
Suojellaakseen joukkohysterian aatetta perustajat kehittivät sitoutuneisuuden, joka on ollut tae yhteiskuntakelpoisuudelle. Kunnioitus, kuuliaisuus, lojaalisus ja uskollisuus ovat hallistevia elementtejä. Sehän luo kuvan yhtenäistymisestä. Sitoutumalla et voi paeta. Jos muutat mielesi, yhteisö hylkää.Lahkolaistkin lemppaavat ulos
Takai luterlisexy littyneet elisakettu kirjoitti:
Se on tutumpi esimerkki historiassamme. Kuten sanoin, uskonto ja politiikka ovat kaikkina aikoina ja kaikissa maissa syyllistyneet samaan.
Tarkkaan ottaen toisinajattelijat kivitetään sananmukaisesti tai kuvaannollisesti tänäkin päivänä. Joka ikisessä maassa, ilmiöt saattavat vain vaihdella.https://fi.wikipedia.org/wiki/Natsi-Saksa
Tuo valtio oli totalitaarinen diktatuuri, jossa monet toisinajattelijat tapettiin. Neuvostoliitto, Kiina ja Pohjois-Koreakaan eivät ole olleet maailman ystävällisimpiä toisinajattelijoita kohtaan. Näissä maissa järjestelmää vastaan ei voi nousta. Kiinassa opiskelijat taisivat yrittää vuonna 1989, mutta heikoilla tuloksilla. Länsimaissa tilanne on vähän toista, sillä on poliittisia ja uskonnollisia vapauksia! :)- AntipersuAnzzy
haluan_huomautella-- kirjoitti:
.
har!1
.No 88Lehtinen pääsee junan alle Varissuon kohdalla
Myýnn jo päsylippuja happeenikiin TÄHTI92 kirjoitti:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Natsi-Saksa
Tuo valtio oli totalitaarinen diktatuuri, jossa monet toisinajattelijat tapettiin. Neuvostoliitto, Kiina ja Pohjois-Koreakaan eivät ole olleet maailman ystävällisimpiä toisinajattelijoita kohtaan. Näissä maissa järjestelmää vastaan ei voi nousta. Kiinassa opiskelijat taisivat yrittää vuonna 1989, mutta heikoilla tuloksilla. Länsimaissa tilanne on vähän toista, sillä on poliittisia ja uskonnollisia vapauksia! :)Vapauksia kyllä, mutta onko suvaitsevaisuutta? Perustuslakiinkin määritelty vapaus on vain pelkkä teoria, koska käytännössä ihmisiä suljetaan ulkopuolelle. Tai sitten yksilöstä tulee haukuttu, eristetty tai vihattu osapuoli - näkemyksensä tai muun ominaisuuden vuoksi.
- StAnzzy
elisakettu kirjoitti:
Vapauksia kyllä, mutta onko suvaitsevaisuutta? Perustuslakiinkin määritelty vapaus on vain pelkkä teoria, koska käytännössä ihmisiä suljetaan ulkopuolelle. Tai sitten yksilöstä tulee haukuttu, eristetty tai vihattu osapuoli - näkemyksensä tai muun ominaisuuden vuoksi.
Uusimman Perustulain 10. Pykälä
Jokaisella on oikeus ykstyiselämään...
Ihmisellä on myyös habitus corpus
Oikeus omaan kehoonsa
Esm yx hoitsu toi aamulla pillerin, ku olin menossa ĺeeikkauxeen
----mikä pilleri..?
---tämä suojaa limakalvoja
--täähän on Stesolid, diapam......mitä widdua sillä teen nukutuxessa?
Työnnä itsees sinne, mihin ei aurinko paista.....ja heitin mmömmön seinään
Potilailta liian usein unohdetaan Suomen Laki - Punakynä_
elisakettu kirjoitti:
Pakko olettaa että se on vain hyvä matkustuskeino. En halua menettää hyväuskoisuuttani Lehtisen humaanisuudesta.
Kijoitusvhre
Tarkoitit Lehtisen homoudesta - AndröiAnzzy
elisakettu kirjoitti:
Se on tutumpi esimerkki historiassamme. Kuten sanoin, uskonto ja politiikka ovat kaikkina aikoina ja kaikissa maissa syyllistyneet samaan.
Tarkkaan ottaen toisinajattelijat kivitetään sananmukaisesti tai kuvaannollisesti tänäkin päivänä. Joka ikisessä maassa, ilmiöt saattavat vain vaihdella.Ellu unohti
Muoti eritoten vaatemuoti aiheuttaa turhaa tuotantoa
Työllisyyttä muoti lisään mm. Pakinastian lapsille!
Useimmiten kertakäyttörätttejä, jotka hajoavat eka pesussa
Relaaxi on wiisas, kun suosii armeijan ylijjäämä kamaa
Militääritason ķama on tehty kkestämääään
Ostin kerran kalliìt camuflagèehousut, kun ihastuin myyjättären silmii vihresiin
Parissa päivässän rrikki lattiarätixi:(
17vuotiaana saamani jjenkkien shock attact jacket l rynnäkkötakki
on vieläkin ehjännä narikassanni..viillon kestävät hihatkin
Eikä suunniteltu Bill Gatesin tapaan ajatellen markkinan jatkumista
Ja ostaa kolmen vuoden välein uudempi windowss
Joistta windows10 on minulle viimeinen microsofttsusi
Nyt on läppärissä Linux
Tässä tapltissa anroid 4v joutaa joutaa jo romuxi, oikutteleeva
Wanha femiini.....pani Jazulin tiineexi Skypellä
Onko kirjoittaja toista sen huonompi tai parempi, jos estradille noustessaan korostaa elämänsä myönteisiä tai surkeita puolia?
- WwAnzzy
Elämän surkeuxista ja suruista
On pähkähullua kertoa täällä
Puskilla on makaberia huumoria
Isketään arimpaan kohtaan
Vaikkei mielipahan tuottaminen puskista
paljoa anna
Narsistillekaan On se noinkin. Mutta tuollakin on monta puolta. Jos oksennat sen oman mörön sisuksista, se ei ole enää mörkö. Ei, vaikka se rätkäistäisiin uudelleen vasten kasvojasi. Murhe kulutetaan pois.
Toisaalta, pirullinen puska ei välttämättä voi tietää, mikä on surullisessa tarinasa kirjoittajan kipukohta. Harhaluoteja tulee enempi kuin osumia. Siksi toisekseen, puskatrolli ei voi tietää, millainen putoushahmo kukakin kirjoittaja on, onko asialla todellista tai merkityksellistä yhteyttä.
Sitten on virtuaalimaailman kiistanalainen hyöty: harjoittelu elämää varten. Vastustajiksi soveltuvat hyvin eri tarkoituksiin valmentautuneet kirjoittajat.
Tässä toisaalta pitää olla tarkkana. Jos luotetaan liiaksi yhteisön tuomaan turvaan, siinä voi katalasti tipahtaa pehvalleen. Kukaan muu kuin itse ei ole siitä vastuussa, mitä kirjoittaa. Toisia ei voi velvoittaa suojelemaan.- PsykoAnzzy
elisakettu kirjoitti:
On se noinkin. Mutta tuollakin on monta puolta. Jos oksennat sen oman mörön sisuksista, se ei ole enää mörkö. Ei, vaikka se rätkäistäisiin uudelleen vasten kasvojasi. Murhe kulutetaan pois.
Toisaalta, pirullinen puska ei välttämättä voi tietää, mikä on surullisessa tarinasa kirjoittajan kipukohta. Harhaluoteja tulee enempi kuin osumia. Siksi toisekseen, puskatrolli ei voi tietää, millainen putoushahmo kukakin kirjoittaja on, onko asialla todellista tai merkityksellistä yhteyttä.
Sitten on virtuaalimaailman kiistanalainen hyöty: harjoittelu elämää varten. Vastustajiksi soveltuvat hyvin eri tarkoituksiin valmentautuneet kirjoittajat.
Tässä toisaalta pitää olla tarkkana. Jos luotetaan liiaksi yhteisön tuomaan turvaan, siinä voi katalasti tipahtaa pehvalleen. Kukaan muu kuin itse ei ole siitä vastuussa, mitä kirjoittaa. Toisia ei voi velvoittaa suojelemaan.Jerusalemissa on itkumuuri sitä varten
Psykoterapeutilta kun kysyy vain
--paljox kello on?
--mitä sinä itse ajattelisit?:( PsykoAnzzy kirjoitti:
Jerusalemissa on itkumuuri sitä varten
Psykoterapeutilta kun kysyy vain
--paljox kello on?
--mitä sinä itse ajattelisit?:(Jos itkut jää itkemättä, ihminen kasvaa tunteiden vietävänä.
Auktoriteettiin on niin helppo kiintyä. Toisille riittää, kun saa valmiin tiedon, paljon se kello on. Mutta lapsikaan ei kasva sillä tiedolla. Pitää oppia tietämään, mitä merkitystä sillä kellonajalla voisi olla.- siis_oikeesti---
.
"Siis oikeesti ei kai kukaan oletakaan että tämä olisi joku kirjakerhon keskustelupalsta jossa turistaan henkeviä lähtökohta on se että koska tahansa saattaa tulla silmille *saastaa* on vain hyväksyttävä se ja yrittää vähän liiskata sitä *saastaa*"
har!11
. - CloAnzzy
siis_oikeesti--- kirjoitti:
.
"Siis oikeesti ei kai kukaan oletakaan että tämä olisi joku kirjakerhon keskustelupalsta jossa turistaan henkeviä lähtökohta on se että koska tahansa saattaa tulla silmille *saastaa* on vain hyväksyttävä se ja yrittää vähän liiskata sitä *saastaa*"
har!11
.Tuskinpa kukaan konkareista odottaakaan
Vakavamielisyyttä
88Lehtisenkin pottuilu on minulle vain ajanvitetttä
Norsun muistillani...Ratikka yritti blokata minut jo ensimmäisellä aloituxelani
Namusetä Ratikka tuli mustis, kun aloitus koski pissis ziseliä
Ziselin kaa tuli lämmin ystävyys ja lluottamus
Ikävöin häntä nyyh......mut olen tervetullut kylään Tampereelle♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ - AnzzyMetusalem
elisakettu kirjoitti:
Jos itkut jää itkemättä, ihminen kasvaa tunteiden vietävänä.
Auktoriteettiin on niin helppo kiintyä. Toisille riittää, kun saa valmiin tiedon, paljon se kello on. Mutta lapsikaan ei kasva sillä tiedolla. Pitää oppia tietämään, mitä merkitystä sillä kellonajalla voisi olla.Woi kettu
Kävin kaupungin psykolgilla muutaman kerran
Hän ei käsittänyt, etten saa, enkä voi kertoa
Muuta, kuin etten saanut lapsena pläästiä kakkaa tapeettiin
Oli sillä paperisia nenuliinoja varältaa ku silmåst tlee tippa
Hänen neuvo oli hankkia vanhempi nainen hahahaa
En tuomitse puumia. Kukinn makunsa mukaan...
Mutten voi sietää vanhempia mummuja
Ovat liian dominoivia aina minun kaltaiselle boheemille
Tse tuli pkapasssa sössöttämään Metusalemin näköisen muumion kaa - LagrimaAnzzy
elisakettu kirjoitti:
Jos itkut jää itkemättä, ihminen kasvaa tunteiden vietävänä.
Auktoriteettiin on niin helppo kiintyä. Toisille riittää, kun saa valmiin tiedon, paljon se kello on. Mutta lapsikaan ei kasva sillä tiedolla. Pitää oppia tietämään, mitä merkitystä sillä kellonajalla voisi olla.Aito itku poistaa kyynelissä kortikoli stressihormonia
Eino Leino
"Kyynelten armo, syntymälahjoista laupein"
- BtwAnzzy
Kloaakk24n katko prkle poisti tarinani......uusix vaan......
Mitä palautetta siunaantuukinnshit
Murheet ja kohtalon iva, joita en kaikkea paljast kuolinvuoteellanikaan
Esm ammattisalaisuus, Sacherkakun resepti..-------
Ilkeämielisyys aiheutti
Vuoden sisällä kuusi vakavaa rikosepäilyä, joissa todettiin syyttömäxi
Kuusi vakavaa rikosepäilyä, joissa todettiin syyttmäxi
Odottelen luvattua todistajanpalkkiota ja kulukorvauxia Valtionkonttorilta
Viisi tuloxetonta poliisin kotietsintää
Kaxi mielitiettyä blokattiin pois
Neljä vrk pidätettynä,,,jona aikana murtovarkaat pöllivat residenssisäni
Kahdexan kertaa vesiselvänä putkaan a 12tuntia ilmoittmatta syytä
Nyt on jo hovioikeudessa vs. Paljstamani suurhuijarifirma
Joka ennakoon vaatii 60vuotta salassapitoa......?
Odotan haastetta hoviin nyt näytöillä kolmen valaehtoisen valehtelusta
Nippu komisarion määräämiä salassapitoja
Ennestään jo sotilastiedon salassapito, jota ei puolustusvoimien komentaja
Kolmen valaehtisen valehtelusta työnantajansa eduxi
Aiheuttaa rajua kiusaamista, että luopuisin
Varmaankaan peru ikinä
Kaikesta komisarion määräämä salassapito
Varsin kohtuullisen tapahtumrikas vuosi.... - KasviAnzzy
Butten orkideajutusta mieleeni pinskahti
Tehokas kasvituholainen oli avokkäämäni
Tuli kotiin aamuyöllä kännissä ku käki
Hyökkäys on paras puolustus
Äämä aloitti mustiissodan ja heitteli ķaaaikki ruukkukasvini
Parvekkeelta alas..mukan meni mm kitara jareteot
Poliisi tuli kylään ja vei hysteerisen äämän putkaan
Anoppi tietysti syytteli minua
Mutta kumpi putkaan vietiinkään
Sikäli sopiva alka,net avokin oli määrä lähteä aamu 7:00
Lähtevällä lennolla laivalle ja joutui poliisilta pyytämään todistuxen
Putkareissustaan
Hähä - KolliKellinen
Anzzy on S24:n kloaakkikunkku. Likaviemäri-ihminen, joka rypee liemissään 24/7. Lääkelehtinen natsisympatiseeraaja komppaa omilla hölmöläisjutuillaan.
ML parka.- NyrkkiAnzzy
Kolli on ekä typerys puskassa
Sanois face to face
Muttei uskaltais - KarhuAnzzy
Kera Oili kollin
Anzzy vetää tatamilla rokkenrollin
Trolli Oili tatamille bragaa
Tuskisansa äämä hiljaisena makaa
Itkusilmin lupaa
Ettei sohi karhun tupaa - Kloaak_pörsöns
.
"Aar wii thö # KLOAAK PÖRSÖNS #" livin' in ö cloaak
https://www.youtube.com/watch?v=c5BL4RNFr58
har-har
. - Mamma_Medicinlehtinen
Älve on kamala trölli!
- Kloaaki0anzzy_
88
Lehtinen oon Hota-addikti viemäri ja juomari pisshead - kalabaliikki---
.
"Kalabaliikki # KLOAAKISSA???????????? #"
har-har
. - AffeAnzzy
Tälllä päivämäärällä ylennän 88Lehtisen VOKministerixi
Kihniön VOK laajennetaan 50 000 fugee hoivakodixi
Rodunjalostamaan udmurtteja
- LiftAnzzy
88Lehtiselle
Mainittakoon, ettei kuubassa junat tai bussit tooimineet aikatäuluujen mukaan
Mtukun meni tienposkeen jo seraava auto pysähtyi tarjomaan liftikyytiä
Kerran jäin Gamaquyn juna-asomalle nukkumaan muiden junanodottajien sekaan
Heräsin yksin lattialla.......ä.jun män just:(
Yx kuuban likka herätti kysyen vointiani ja vei kotiinsa aamiaiselle
Yhdessä mentiin bussiasemalle ja likan avulla löysin sopivan bussin
Onx tsadissa tuollaista avuliaisuutta.....?- 88luftballoons---
.
"On tää ihmeellinen maailma joku saa kierroksia 88 ämpäristä :):):):) "
har!1
.
- SäkkiÄnzzz
Länsimainen __vapäus_
On samaa, kuin yhdessä neukkukirjassa kerrotaan Viipurin vapaauttamisesta
Perääntyessa neuķku jätti tonnettainn rradiomiinoja
Sixi rädiossa soitetttiin taukomatta Säkkijärven polkkaa
Estämään radiomiinnojjjen laukaisun Muistan vieläkin, kun Anzzy ensin tyypillisen elämän alisuorittajan tapaan pahoitti mielensä ja heti perään alkoi vittuilemaan liian pienestä puskasta. Valkoinen perse loisti kuun valossa varmaan Ruotsiin saakka.
Ja nyt samainen kylpyammeseilori on huolissaan palstalla suunsoitosta. Kaikkea sitä... :-)Se on just noin, saat lainata mun maihareita jos tulee tarve:D -; Kohta joku tulee huutamaan niin että räkä roiskuu "Mussoliin, Hitler, Diapami, Detox, Botox ...ym" ja pistää miettimään, mistä kummasta noita pölkyllä päähän lyötyjä juttuja kumpuaa.
modelli kirjoitti:
Se on just noin, saat lainata mun maihareita jos tulee tarve:D -; Kohta joku tulee huutamaan niin että räkä roiskuu "Mussoliin, Hitler, Diapami, Detox, Botox ...ym" ja pistää miettimään, mistä kummasta noita pölkyllä päähän lyötyjä juttuja kumpuaa.
Luulen, että tämä palstailu on pahempaa aivokemialle kuin lanttulaatikon syöminen.
- RuutmuusiAnzzy
Ratikkakuski kirjoitti:
Luulen, että tämä palstailu on pahempaa aivokemialle kuin lanttulaatikon syöminen.
Ratikka sen tietäää
Kun itse on ahķerin palstailija
Aivot kuni mätä lanttulåårrar - EkaAnzzy
Eka aloituxeni poiki palaytetta 860 kpl
Pääasiassa Ratikkaa
Oli pakko poistaa koko ketju - AntikokAnzzy
Ratikkakuski kirjoitti:
Vastausten määrä oli rajoitettu 500, joten totta kai sinä sait 860 vastausta. :-)
Äläpäs valehtele tunnontuskissasi
Olet ku kokkeli ministeri AntikokAnzzy kirjoitti:
Äläpäs valehtele tunnontuskissasi
Olet ku kokkeli ministeriMinä olen rehellinen mies enkä valehtele koskaan.
- NaukumaijaRatikka
Ratikkakuski kirjoitti:
Minä olen rehellinen mies enkä valehtele koskaan.
Taas sama sinnikäs jankutus
Vie puudelis kuselle välillä NaukumaijaRatikka kirjoitti:
Taas sama sinnikäs jankutus
Vie puudelis kuselle välilläSe kusi jo ammeamiraalin aamiaismuroihin, joten ei sitä enää kuseta. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915248
- 534086
- 252209
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271997Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991