Sinkkujen lapset

Nnnnnnainen

Musta miehet menee lopullisesti pilalle siinä vaiheessa kun ne saa lapsen. Miehistä tulee sen jälkeen pelkkää biojätettä.
Ne muuttuu joko lällynläiksi jotka pehmenevät lapsista tai sitten katkeriksi isiksi joilta on viety lapsi. Kuka haluaisi sänkyyn lällynlään tai katkeran kanssa? Niiden vaimot ehkä kunnes ero tulee. Tosin olen kuullut että vaimot on melkosia pihtareita.

Tämä asia tuli mieleen kun mietin miten Kieran menettää uransa vauvaa odottavan tyttöystävän takia. Superstaroille kun se on todella paha asia jos profiloituu perheellisenä heti menestyksen alussa. Kukaan ei kaipaa tietoa ja kuvia tyttöystävistä ja vauvoista. Ne on miehellekin itsemurha uran kannalta.

107

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3998

Puuttumatta nyt kenenkään ura-asioihin, uskon kuitenkin, että isyyden mukanaan tuoma toisen ihmisen tarpeiden huomioiminen tekee ihmiselle hyvää, ei suinkaan muuta häntä lällyksi. Olemme aika itsekkäitä, joten kaikilla meillä on varaa oppia ajattelemaan paremmin avuttomia ja heidän tarpeidensa huomioimista. Isyys on kokonaisvaltainen juttu ja taatusti muuttaa miestä. Todennäköisesti pehmentäen häntä. Tämä on hyvä asia, eikä ollenkaan lällyä.
      Mies on hyvinkin maskuliininen lapsen kanssa. Heikompien suojeleminen on aina katsottu osaksi miehen roolia, miten se muka ei olisi maskuliinista?

• Nnnnainenn

Itse en edes harrasta seksiä miehen kanssa jolla on lapsia...vaikka olisi eronnutkin. Syy on ihan tieteellinen ja selvä: seksin seurauksena voi rakastua jopa ensisekunnista enkä todellakaan tahdo ottaa riskiä että rakastuisin mieheen jolla on lapsia. Siitä seuraisi niin paljon paskaa että vaikka tunneihminen olenkin niin joku järki minullakin päässä.

Anteeksi jos vastasin vähän asian vierestä kun itse kuvailet perheessä olevia miehiä ja hyvä jos siellä pysyvät.

• Nnnnainen
        Nnnnainenn kirjoitti:

Itse en edes harrasta seksiä miehen kanssa jolla on lapsia...vaikka olisi eronnutkin. Syy on ihan tieteellinen ja selvä: seksin seurauksena voi rakastua jopa ensisekunnista enkä todellakaan tahdo ottaa riskiä että rakastuisin mieheen jolla on lapsia. Siitä seuraisi niin paljon paskaa että vaikka tunneihminen olenkin niin joku järki minullakin päässä.

Anteeksi jos vastasin vähän asian vierestä kun itse kuvailet perheessä olevia miehiä ja hyvä jos siellä pysyvät.

Painotan vielä että siinä vaiheessa kun miehen lapset on omillaan toimeentulevia aikuisia, sillä ei ole merkitystä onko lapsia vai ei, jos se katkeruus vaan ei ole jäänyt päälle..

• Vai biojätettä... Oletko ihan varma, ettei niissä ole liikaa raskasmetalleja tai ympäristömyrkkyjä, sit niistä tulis ongelmajätettä.

Mutta oikeasti, joo, noissa lapsellissa miehissä on hankaluutensa. En minäkään niistä isommin innostu.

• Nnnnnainen

En tiedä mitä tarkottaa biojäte. Palstalla sen merkitys on kai "no, thanks" jos oikein olen ymmärtänyt.

• Nnnnnainen kirjoitti:

En tiedä mitä tarkottaa biojäte. Palstalla sen merkitys on kai "no, thanks" jos oikein olen ymmärtänyt.

Et sitten lajittele kotitalousjätteitä? Biojäte lajiteltuna on ihan positiivinen juttu, jos se vieläpä jatkokäsitellään asiaan kuuluvasti. Palstasedillä on vain huono yleissivistys. ;)

• Nnnainennnnn
        exex-atn kirjoitti:

Et sitten lajittele kotitalousjätteitä? Biojäte lajiteltuna on ihan positiivinen juttu, jos se vieläpä jatkokäsitellään asiaan kuuluvasti. Palstasedillä on vain huono yleissivistys. ;)

En käsittele biojätettä. Se menee samaan laariin jäteautossa kuin muukin roska!

• Nnnainennnnn kirjoitti:

En käsittele biojätettä. Se menee samaan laariin jäteautossa kuin muukin roska!

Niin kuulemma monella paikkakunnalla menee. Ihmiset näkevät turhaa vaivaa, kun eivät tiedä tuosta.

• erkki-täti
        exex-atn kirjoitti:

Niin kuulemma monella paikkakunnalla menee. Ihmiset näkevät turhaa vaivaa, kun eivät tiedä tuosta.

Te molemmat lutkat olette sitä biojätettä. Tappakaa itsenne huorat!

• erkki-täti
        erkki-täti kirjoitti:

Te molemmat lutkat olette sitä biojätettä. Tappakaa itsenne huorat!

Voi helvetti, onko mun pakko rekkautua?

Älä jaksa kiusata.

• erkki-täti kirjoitti:

Voi helvetti, onko mun pakko rekkautua?

Älä jaksa kiusata.

Älä murehdi. Rekisteröin nimimerkin sun puolesta. Nyt tuo kiusaaja ei enää kiusaa sinua. Ole hyvä!

• ap.erkki-täti
        erkki-täti kirjoitti:

Älä murehdi. Rekisteröin nimimerkin sun puolesta. Nyt tuo kiusaaja ei enää kiusaa sinua. Ole hyvä!

Mikähän mahtaa olla ongelmasi?
        Liikaa aikaa, liian vähän huomiota?

• ap.erkki-täti kirjoitti:

Mikähän mahtaa olla ongelmasi?
        Liikaa aikaa, liian vähän huomiota?

Nonniin. Sen siitä sit saa kun on avulias kanssaihmistä kohtaan :) Haukkuja ja mollaamista.

En minä tätä nimimerkkiä tarvitse enkä tuota biojäte-viestiä ole kirjoittanut. Sano vaan aika jolloin pistän tähän jatkoksi viestin jossa profiilin salasana. Voit sit vaihtaa sen mieleiseksesi tai jatkaa rekisteröitynä kirjoittamista.

• ap.erkki-täti
        erkki-täti kirjoitti:

Nonniin. Sen siitä sit saa kun on avulias kanssaihmistä kohtaan :) Haukkuja ja mollaamista.

En minä tätä nimimerkkiä tarvitse enkä tuota biojäte-viestiä ole kirjoittanut. Sano vaan aika jolloin pistän tähän jatkoksi viestin jossa profiilin salasana. Voit sit vaihtaa sen mieleiseksesi tai jatkaa rekisteröitynä kirjoittamista.

Ime munaas.

• ap.erkki-täti kirjoitti:

Ime munaas.

Kylläpä on aggressiivista :(
        Mutta koska olen mukava ja lempeä persoona niin tarjoan sinulle vielä mahdollisuutta tämän nimimerkin hallintaan pääsyyn. Eli aiempi aika-salasana-tarjous on vielä voimassa.

• ap.erkki-täti
        erkki-täti kirjoitti:

Kylläpä on aggressiivista :(
        Mutta koska olen mukava ja lempeä persoona niin tarjoan sinulle vielä mahdollisuutta tämän nimimerkin hallintaan pääsyyn. Eli aiempi aika-salasana-tarjous on vielä voimassa.

Todella mukava tyyppi olet käytöksesi perusteella.

Luuletko, että koskaan sekaantuisin käyttäjäksi nimimerkkiin, jonka joku toinen on rekisteröinyt? Taidat pitää minua tyhmänä.

Pidä vaan nimimerkki, kun noin kovasti sen halusit. Minä jatkan palstalla satunnaisilla nimmareilla, tunnistamattomana.

Rekkailet sitten aina sellaisen nikin, jonka epäilet olevan minun, ihan koska olet niin kiva ihminen, eiköstä vaan?

• "Musta miehet menee lopullisesti pilalle siinä vaiheessa kun ne saa lapsen."

Niin ne ajat vaan muuttuu, minun lapsuudessani haikara toi lapset.

• PoTtUNoKka_

Ja mulle iskä sanoi kun muksuna kotipitäjän marketissa käytiin ostoksilla, että tuosta hyllyltä me äidin kanssa sinut ostettiin ja viittoili ylähyllylle. Ja minähän sen silloin vielä uskoin. En kylläkään ole siihen uskonut enään vuosiin mutta silloin se meni läpi kuin väärä raha.

• ätminkäinen

Naiset kelpuuttaakin niitä jännämiehiä eikä ne olemitään lällyjä vaan vetelevät naista ympäri korvia ja heittelevät ympäri kämppää. Eikä naisia haittaa jos lapset näkee kaiken.

• Miksiköhän

Nainen on useimmiten se joka aloittaa kotileikin tylsistyttyään duuniin .

• Huh onneksi olet ilmeisesti vähemmistössä mielipiteinesi, koska muuten olisi monet panot nuorien naisten kanssa jääneet panematta.

Toinen on, että pitääkö päätöksesi, kun se pitkä komea mies tulee kohdalle. Siinä ei ehkä sänkyyn hypätessä tule mieleen kysyä, onko lapsia vai ei.

Itsekin dissaan tatuointeja, mutta joskus niitä on kuitenkin vaatteiden alta paljastunut.

• Nnnainennnnnnn

Niin, elämä on never say never. Mutta vaikka rakastuisi niin loppupeleissä surua se tietäisi ja sen ymmärtäisi kokoajan. Ex-onnelliset tv-sarja kuvaa täydellisesti sitä miltä haluan välttyä.

• NoKidding

Mutta mitenkäs vältät? Jos treffi-ilmoon laittaa että 'lapselliset älkööt vaivautuko', niin siitä saa vain ammattiloukkaantujat kimppuunsa ja postilootan täyteen 'kyllä ne lapset nyt vaan on niiiiin ihania', 'lapsethan kuuluu parisuhteeseen' ja 'kyllä sinä sitten myöhemmin niitä lapsia haluat' -maileja.

Ja juu, olen lapseton ja sellaisena pysyvä, keski-ikäinen sinkkumies. Nyt yritän miettiä, miten sanoa yhdelle minulle kirjoittaneelle naisihmiselle kohteliaasti "ei kiitos", kun häneltäkin kotona asuva lapsi löytyy...

• Nnnainennnnnn

Iteki joskus nähny miehen ilmotuksen jossa lukee valmiiksi ettei perheelliset kiinnosta.
        Ite kirjotin ihan suoraan yhelle miehelle etten halua jatkaa tutustumista koska sinulla on lapsia. Kyllähän voi vähän nikotella mutta kyllä se siitä.

• NoKidding kirjoitti:

Mutta mitenkäs vältät? Jos treffi-ilmoon laittaa että 'lapselliset älkööt vaivautuko', niin siitä saa vain ammattiloukkaantujat kimppuunsa ja postilootan täyteen 'kyllä ne lapset nyt vaan on niiiiin ihania', 'lapsethan kuuluu parisuhteeseen' ja 'kyllä sinä sitten myöhemmin niitä lapsia haluat' -maileja.

Ja juu, olen lapseton ja sellaisena pysyvä, keski-ikäinen sinkkumies. Nyt yritän miettiä, miten sanoa yhdelle minulle kirjoittaneelle naisihmiselle kohteliaasti "ei kiitos", kun häneltäkin kotona asuva lapsi löytyy...

Voit ihan asiallisestikin kirjoittaa, ettet etsi naista jolla on alaikäisiä ja/tai kotona asuvia lapsia, koska (..ja asiallinen perustelu). Jos se postilaatikko sitten täyttyy noilla vastaansanomisilla, niin mitä sitten? Eihän sun tarvitse niitä lapsellisia miellyttää, etkä muutenkaan voi miellyttää kaikkia, eikä ikäviin viesteihin tarvitse vastailla yhtään mitään. Toinen lapsettomuudesta pitävä varmasti ymmärtää sun kantasi.

• Nnnainennnnnnn kirjoitti:

Niin, elämä on never say never. Mutta vaikka rakastuisi niin loppupeleissä surua se tietäisi ja sen ymmärtäisi kokoajan. Ex-onnelliset tv-sarja kuvaa täydellisesti sitä miltä haluan välttyä.

Ymmärrän kyllä pointtisi, koska itsekin eron jälkeen päätin, että preferoin lapsettomia tai olen mielummin ilman kokonaan.

Edellämainittu ei kuitenkaan johtunut siitä, että olisin kokenut naisen luonteen menneen jotenkin pilalle lapsista (päin vastoin. Opettaa epäitsekkyyttä ), vaan koin, että elämä menisi liian vaikeaksi omien ja bonuslapsien ja eksien ja nyksien jne kanssa.

• NoKidding kirjoitti:

Hei tuohan olisi monelle miehelle hyvä vinkki, koska monesti on hyvin vaikeaa saada yhtäkään vastausta.

Sinun kertomasi mukaan tuolla yhdellä kikalla saa laatikon täyteen viestejä, joten sitten voisi kertoa, ettei lapset olekaan täydellinen turnoff

• Miesmannn kirjoitti:

Hei tuohan olisi monelle miehelle hyvä vinkki, koska monesti on hyvin vaikeaa saada yhtäkään vastausta.

Sinun kertomasi mukaan tuolla yhdellä kikalla saa laatikon täyteen viestejä, joten sitten voisi kertoa, ettei lapset olekaan täydellinen turnoff

Voi olla ettei naiset arvostaisi sellaista tuuliviiriä. Pakit tulisi sitten siinä vaiheessa jos lapset ei olisikaan turnoff.

Lapsettomat miehet etsii lapsettomia naisia koska samanlaiset... Ja lapselliset lapsettomia koska erilaiset elämäntilanteet sopii yhteen. Miehetkin osaa rationalisoida.

• siinähänpreferoit
        Miesmannn kirjoitti:

Ymmärrän kyllä pointtisi, koska itsekin eron jälkeen päätin, että preferoin lapsettomia tai olen mielummin ilman kokonaan.

Edellämainittu ei kuitenkaan johtunut siitä, että olisin kokenut naisen luonteen menneen jotenkin pilalle lapsista (päin vastoin. Opettaa epäitsekkyyttä ), vaan koin, että elämä menisi liian vaikeaksi omien ja bonuslapsien ja eksien ja nyksien jne kanssa.

Jos on lapseton, niin on normaalia hakea samassa elämäntilanteessa olevaa. Taas jos itsellä on lapsia ja hakee vain lapsettomia, niin se kertoo että on itsekäs ihminen. Ja siihenhän se edellinenkin suhde todennäköisesti kaatui. Jos taas ajattelee sillä tavalla, että lasten paras on kun ei tule liikaa uusia ihmisiä, niin sitten voi saman tien olla itsekin ilman suhdetta.

• siinähänpreferoit kirjoitti:

Jos on lapseton, niin on normaalia hakea samassa elämäntilanteessa olevaa. Taas jos itsellä on lapsia ja hakee vain lapsettomia, niin se kertoo että on itsekäs ihminen. Ja siihenhän se edellinenkin suhde todennäköisesti kaatui. Jos taas ajattelee sillä tavalla, että lasten paras on kun ei tule liikaa uusia ihmisiä, niin sitten voi saman tien olla itsekin ilman suhdetta.

No onneksi niitä suhteita oli tarjolla näinkin itsekkäälle ihmiselle paljon. Lapsellisia ja lapsettomia. Itse asiassa ajattelin, olla ryhtymättä suhteeseen vielä vuosiin, mutta kohdalle osui timantti, niin sinkkutaival loppui pariin vuoteen.

• flowersreally
        NoKidding kirjoitti:

"Nyt yritän miettiä, miten sanoa yhdelle minulle kirjoittaneelle naisihmiselle kohteliaasti "ei kiitos", kun häneltäkin kotona asuva lapsi löytyy..."

"Lämmin kiitos viestistäsi, mutta etsin lapsetonta naista." riittää.

• siinähänpreferoit
        Miesmannn kirjoitti:

No onneksi niitä suhteita oli tarjolla näinkin itsekkäälle ihmiselle paljon. Lapsellisia ja lapsettomia. Itse asiassa ajattelin, olla ryhtymättä suhteeseen vielä vuosiin, mutta kohdalle osui timantti, niin sinkkutaival loppui pariin vuoteen.

Niin, naisille kelpaa mikä vain. Olen kyllä huomannut. Sinulle taas ei kelvannut samassa elämäntilanteessa oleva nainen, koska silloin myös sinä olisit joutunut sopeutumaan. Hypergamiaa.

Niin, naisille kelpaa mikä vain. Olen kyllä huomannut. Sinulle taas ei kelvannut samassa elämäntilanteessa oleva nainen, koska silloin myös sinä olisit joutunut sopeutumaan. Hypergamiaa.

Päin vastoin. Naisten taso laskee voimakkaasti vanhetessa ja miesten ei.

• siinähänpreferoit

Moni nainen siis saavuttaa sun tasosi jo 103-vuotiaana.

Kyllä vain jo entisaikoina pidettiin kovana kohtalona joutua monilapsisen miehen uudeksi vaimoksi. Sama kuin pestautuisi ilmaiseksi piiaksi ja/tai kurtisaaniksi samalla kertaa. Sillä erotuksella, että miehen ex-vaimo oli haudassa. Mutta ennenaikaan toivo eli, että käppänä kupsahti ja naisesta tuli vauras leski, mikäli ei itse sitä ennen menehtynyt synnytykseen. Sinun kohdallasi moista porkkanaa ei ole.

Miesten hypergamia eli ylöspäinnaiminen jaksaa minua aina järkyttää näin sinkkuna. Oli mies mikä mörrimöykky tai mattinykänen tahansa, tai harrastaa jotain idioottimaista kaiken vapaa-aikansa, niin kyllä aina joku toiveikas nainen luulee sen muuttavansa kunnon aviomieheksi. :(

Moni nainen siis saavuttaa sun tasosi jo 103-vuotiaana.

Kyllä vain jo entisaikoina pidettiin kovana kohtalona joutua monilapsisen miehen uudeksi vaimoksi. Sama kuin pestautuisi ilmaiseksi piiaksi ja/tai kurtisaaniksi samalla kertaa. Sillä erotuksella, että miehen ex-vaimo oli haudassa. Mutta ennenaikaan toivo eli, että käppänä kupsahti ja naisesta tuli vauras leski, mikäli ei itse sitä ennen menehtynyt synnytykseen. Sinun kohdallasi moista porkkanaa ei ole.

Miesten hypergamia eli ylöspäinnaiminen jaksaa minua aina järkyttää näin sinkkuna. Oli mies mikä mörrimöykky tai mattinykänen tahansa, tai harrastaa jotain idioottimaista kaiken vapaa-aikansa, niin kyllä aina joku toiveikas nainen luulee sen muuttavansa kunnon aviomieheksi. :(

Sinä herjaat ja vääristelet ihan naisille tyypilliseen tapaan.

Tiedät ihan hyvin, että suurimmassa osassa parisuhteita mies on se parempituloinen.

Naisen tasoon ei vaikuta juuri muu kuin ulkonäkö. Miehen tasoon vaikuttaa lkonäön lisäksi myös tulot, omaisuus, status jne.

• siinähänpreferoit
        Miesmannn kirjoitti:

Sinä herjaat ja vääristelet ihan naisille tyypilliseen tapaan.

Tiedät ihan hyvin, että suurimmassa osassa parisuhteita mies on se parempituloinen.

Naisen tasoon ei vaikuta juuri muu kuin ulkonäkö. Miehen tasoon vaikuttaa lkonäön lisäksi myös tulot, omaisuus, status jne.

Puhut itsesi kanssa ristiin, sillä sanoit että otat mieluummin lapsettoman, koska silloin elämä on vaivattomampaa. Näin ollen ainakin sinun kohdallasi naisen haluttavuuteen vaikuttaa muukin kuin ulkonäkö.

Puhut itsesi kanssa ristiin, sillä sanoit että otat mieluummin lapsettoman, koska silloin elämä on vaivattomampaa. Näin ollen ainakin sinun kohdallasi naisen haluttavuuteen vaikuttaa muukin kuin ulkonäkö.

Totta muuten! Parisuhde MA:han vaikuttaa jonkin verran muutkin asiat, kuten juuri seksuaalihistoria.

Seksi-MAssa ylivoimaisest suurin tekijä on ulkonäkö

• Ehkä se on selkeintä, kun lapselliset tapailee lapsellisia. Lapsettomat lapsettomia, poikkeukset toki sallitaan. :)

Itsekään lapsettomana en pitänyt lapsia omaavaa miestä potentiaalisena mies ehdokkaana, suljin heidät pois. En siksi, että he olisivat pilalla tai jotenkin menneet huonoiksi lapsien myötä, vaan siksi että ajattelin kahden samanlaisessa elämäntilanteessa olevan (lapsettoman) pystyvän paremmin keskittymään yhteisiin suunnitelmiin, puhtaalta pöydältä missä ei tarvitse palata menneeseen lapsien muodossakaan. Itsekästä tietysti kyllä.

Nyt lapsia omaavana naisena edelleen tajuan miksi monet tahtovat lapsettoman kumppanin, lapset sitovat ja yhteiselon sovittaminen voi olla suuri haaste. Mahdotonkin. Mutta tajuan senkin, että vaatii isoa sydäntä ja hyvää sopeutumiskykyä ottaa kumppaniksi ihminen, jolla on lapset elämässään mukanaan. Kuitenkaan väittämättä, että sydämetön olisi se joka ei tähän pysty. Muodostelmassa ei vain ole tilaa olemassa oleville lapsille.

Ehkä siihen pystyy helpommin samassa elämäntilanteessa oleva. Poikkeukset taas sallitaan. Yleisesti ottaen vaan ajateltuna, ehkä näin.

Katkeruus nyt kaikissa tilanteissa on aika hyvä karkoitin, joka sekin vaatii tietynlaista ymmärrystä jotta jaksaa ryhtyä toista tukemaan katkeruudesta pois...jos aina edes onnistuukaan.

• Nnnainennnn

Niimpä. Noin se varmasto toimii paremmin että molemmat perheellisiä. Itsestä tuntuisi tosi vieraalta hypätä yhtäkkiä osaksi joidenkin Perhettä äitipuolena. Sen sijaan yksinäiseen mieheen tutustuisin mielelläni.
        Se mihin joutuu/ mitä saa on niin hyvin erilaista perheettömillä sinkuilla ja perheellisillä eronneilla.

• erkki-täti
        Nnnainennnn kirjoitti:

Niimpä. Noin se varmasto toimii paremmin että molemmat perheellisiä. Itsestä tuntuisi tosi vieraalta hypätä yhtäkkiä osaksi joidenkin Perhettä äitipuolena. Sen sijaan yksinäiseen mieheen tutustuisin mielelläni.
        Se mihin joutuu/ mitä saa on niin hyvin erilaista perheettömillä sinkuilla ja perheellisillä eronneilla.

Tuskin kukaan täyspäinen mies ottaisi heti seurustelukumppaninsa osaksi perhe-elämää. Eiköhän lapsiin pääse tutustumaan vasta sitten, kun seukkailut on vakaalla pohjalla.

Että taitaa moiset pelot äitipuoleksi yhtäkkiä joutumisesta olla ihan turhia. Ja saattaahan se olla niinkin, ettei yksinhuoltajamies edes halua mitään naista huusholliinsa? Jos on vaikka kovin ikäviä kokemuksia naisista tms.

• Nnnainennnn kirjoitti:

Juu, se on erilaista vielä niilläkin eronneilla, joilla lapset eivät kulje arjessa mukana. Ovat äidillään vaikkapa tai niin isoja jo etteivät tarvitse alituista huolta ja hoivaa. Pärjäilee ominpäinkin, vaikkaisällä tai äidillä olisi suhdeviritykset käynnissä ja poissaoloja kotoa. :)

• erkki-täti kirjoitti:

Tuskin kukaan täyspäinen mies ottaisi heti seurustelukumppaninsa osaksi perhe-elämää. Eiköhän lapsiin pääse tutustumaan vasta sitten, kun seukkailut on vakaalla pohjalla.

Että taitaa moiset pelot äitipuoleksi yhtäkkiä joutumisesta olla ihan turhia. Ja saattaahan se olla niinkin, ettei yksinhuoltajamies edes halua mitään naista huusholliinsa? Jos on vaikka kovin ikäviä kokemuksia naisista tms.

Samaa epäilen myös, ettei vieraita ihmisiä tai omia tapailututtuja yks kaks kiskaista mukaan perheen jäseneksi. Kai sitä yleensä haluaa varmistua millä tolalla asiat on, ennen kun alkaa muita järkyttämään uusilla äideillä ja iseillä. Näin ainakin vois olettaa, joskin tiedän jokusen äkkirakastuneen, jolla on uusi sussu tuupannut tunkkinsa talouteen hyvin äkkiä. Joskin lähtenyt yhtä äkkiä poiskin.

• Nnnainennnn
        erkki-täti kirjoitti:

No mitä se sellainen elämä on missä ei 24/7 voida olla yhdessä? Tota just tarkotan että lapselliset miehet ja naiset on täysin varattuja lapsilleen samoin kuin naimisissa olevat. Ei ne ole sinua varten vaan perhettään varten ja jos sattuu olemaan aikaa niin uutta naista ajatellaan. Ei se ole parisuhteessa normaalia ettei ole rakkaus nro 1 vaan huimiosta kilpaileva tyyppi numero 3.

• se.sama.täti
        Nnnainennnn kirjoitti:

No mitä se sellainen elämä on missä ei 24/7 voida olla yhdessä? Tota just tarkotan että lapselliset miehet ja naiset on täysin varattuja lapsilleen samoin kuin naimisissa olevat. Ei ne ole sinua varten vaan perhettään varten ja jos sattuu olemaan aikaa niin uutta naista ajatellaan. Ei se ole parisuhteessa normaalia ettei ole rakkaus nro 1 vaan huimiosta kilpaileva tyyppi numero 3.

Hahah, vai että pitää olla 24/7 yhdessä?

No hallelujaa vaan sulle, aika moni on kanssasi eri mieltä. Oli lapsia tai ei.

• Nnnainennnnn
        se.sama.täti kirjoitti:

Hahah, vai että pitää olla 24/7 yhdessä?

No hallelujaa vaan sulle, aika moni on kanssasi eri mieltä. Oli lapsia tai ei.

Rakastuneet ihmiset nyt vaan tykkää olla kokoajan yhdessä. Oleellisempaa kuitenkin se, onko toinen henkisesti läsnä vai kenties jossain ihan muualla. Perhe aiheuttaa aina mietittävää.

• siinähänpreferoit
        erkki-täti kirjoitti:

Ykskin ukko tuolla treffipalstalla oli lähdössä lastensa kanssa retkeilemään kesälomalla ja kaipaili ruoanlaittajaa mukaan, kun entinen eukko otti eron.

Mutta vaikka tutustuisi rauhassa, niin siitä huolimatta joutuu äkkinäisesti äitipuoleksi, sillä tuskin kukaan pitkittää useammalla vuodella tutustumista. Äkkinäistä on. Lapsettomalle varsinkin. Isäpuolille vaatimustaso on taas yleensä aika paljon matalampi kuin naisille.

• siinähänpreferoit
        Nnnainennnn kirjoitti:

Sitten on myös niitä, jotka on vararattuja vaikka johonkin harrastukseen tai työhön tai viinalle. Silti ne ovat etsivinään oikeaa suhdetta. Hakisivat vakipanoa tai toista samanlaista. Harrastuspiiristä samaa harrastava. Miksi ei voi laittaa vaikka treffi-ilmoon, että olen alkkis ja etsin kaveria juomaan haimani paskaks?

• 2322
        Nnnainennnnn kirjoitti:

Rakastuneet ihmiset nyt vaan tykkää olla kokoajan yhdessä. Oleellisempaa kuitenkin se, onko toinen henkisesti läsnä vai kenties jossain ihan muualla. Perhe aiheuttaa aina mietittävää.

Älä yleistä omia toiveitasi koskemaan kaikkia. Suurin osa ihmisistä ei ole kumppanin kanssa noin tiiviisti. Meillä on mieheni kanssa aika 24/7 suhde (työssäkäyntiä lukuunottamatta), mutta ollaan tuttavapiirin ainoita. Ja ihan yhtä hyvin näyttää pyyhkivän niillä muillakin pareilla.

• En pystyisi enää tämän suhteen jälkeen kuin korkkaamaan miehiä,en jaksaisi enää parisuhdetta.
      Se on totuus.

• Itsekin mietin noin joskus.. Never say never. Ei kannata olla ehdoton. :) Ainakin jos on kova pitämään sanansa... :)

• tähänsekaappi kirjoitti:

Itsekin mietin noin joskus.. Never say never. Ei kannata olla ehdoton. :) Ainakin jos on kova pitämään sanansa... :)

Se mitä minä rakensin, en usko että pystyisin rakentamaan enää.
        Se että saan paksun kierrossa olevan umpisolmun auki ja suoristettua 7vuotta se vaati uhrausta erittäin henkisesti raskasta,mikä on pakko avata tai kärsiä.
        Kolmatta vaihto ehtoa ei ollut.

• valtakunta kirjoitti:

Se mitä minä rakensin, en usko että pystyisin rakentamaan enää.
        Se että saan paksun kierrossa olevan umpisolmun auki ja suoristettua 7vuotta se vaati uhrausta erittäin henkisesti raskasta,mikä on pakko avata tai kärsiä.
        Kolmatta vaihto ehtoa ei ollut.

No tiedän ehkä mitä käyt läpi? Ja pahalta tuntuukin ns. katsella sitä, mutta toisaalta olet kyllä aika urhea nainen. :)

No tiedän ehkä mitä käyt läpi? Ja pahalta tuntuukin ns. katsella sitä, mutta toisaalta olet kyllä aika urhea nainen. :)

Minä kävin ensimmäiset seitsemän vuotta läpi suhteesta nyt on hyvä aika nyt saan leluja puutteeseen. Ukkoseni tilasi manizeekonee(luulin että kaksi vuotta kestää) ja on ihan innoissaan sillä se on tulossa jokin kyydissä, joka yhtään tiedä ja juuri just mulle.
        Jalmarin mittasi kopion ja liitännäisen. Ukko rakastaa minua sydämmestä.

Luulin että kestää kaksi vuotta tulla varauduin😂

• valtakunta kirjoitti:

Luulin että kestää kaksi vuotta tulla varauduin😂

No silviisiin. Se solmun selvittelyä kyllä lähinnä mietin. :-D Mutta kivahan se on suristella siinä sivussa. :-D

No silviisiin. Se solmun selvittelyä kyllä lähinnä mietin. :-D Mutta kivahan se on suristella siinä sivussa. :-D

7vuotta valheita. Nyt ei enää niitä ole.

• kyllkiinnostaa
        valtakunta kirjoitti:

Minä kävin ensimmäiset seitsemän vuotta läpi suhteesta nyt on hyvä aika nyt saan leluja puutteeseen. Ukkoseni tilasi manizeekonee(luulin että kaksi vuotta kestää) ja on ihan innoissaan sillä se on tulossa jokin kyydissä, joka yhtään tiedä ja juuri just mulle.
        Jalmarin mittasi kopion ja liitännäisen. Ukko rakastaa minua sydämmestä.

Oliko ukolla se solmussa?

• mies41-

Lapset on kivoja. Veljeni 4 v poika on kova kalamies jo ja aina sillä virveli valmiina. Vein sitä kesällä usein kalaan ja ahvenesta se oli niin iloinen. Muutenkin hyvä ja vilkas lapsi.

• Nnnainennnnnn

Lapset on kivoja mut niiden nähden ei oo kiva rakastella niin siks ei sovi rakastuneille pareille.

• brädpit
        Nnnainennnnnn kirjoitti:

Lapset on kivoja mut niiden nähden ei oo kiva rakastella niin siks ei sovi rakastuneille pareille.

sä et osaa sitä...

• Nnnainennnnnn
        brädpit kirjoitti:

sä et osaa sitä...

Sori mut lapset ei vaan kiihota mua, ei sit yhtään. Niiden näkeminem vetää seksihalut heti nolliin.

• erkki-täti

Vai että biojätettä...

Minä voisin rakastua lapselliseen mieheen, ja alkaisin sopivan miehen lapsille mielelläni ekstra-äidiksi.

Lapset ovat useimmiten paljon mukavampaa seuraa kuin aikuiset.
      Sitä paitsi, lapset ovat lapsia hyvin pienen ajan. Ne kasvavat yhtäkkiä isoiksi, jopa aikuisiksi.

• Nnnnainennnnnnn

Sinua ei yhtään häiritse vaikka joutuisit kilpailemaan ajasta kolmen kouluikäisen lapsen ja yhden ex-puolison kanssa.
        Kato telkkarista maanantaisin ex-onnelliset sarjaa niin tajuat että isoin itsemurha minkä sinkku voi tehdä on mennä avoliittoon perheellisen kanssa.

• se.sama.täti
        Nnnnainennnnnnn kirjoitti:

Sinua ei yhtään häiritse vaikka joutuisit kilpailemaan ajasta kolmen kouluikäisen lapsen ja yhden ex-puolison kanssa.
        Kato telkkarista maanantaisin ex-onnelliset sarjaa niin tajuat että isoin itsemurha minkä sinkku voi tehdä on mennä avoliittoon perheellisen kanssa.

Mä kun sitä luulenkin, että mitään kilpailua ei tulisi. Luultavasti ne lapset haluisivat olla mun seurassa, samoin kuin se mies. Mikäs siinä olisi elellessä. Se on katsos lapsosten kanssa vähän sellainen asia, että pitää olla hieman tsykoloogista pelisilmää.

Lapset ja eläimet tykkäävät musta. Ja minäkin yleensä niistä.

Avoliittoa en ole ajatellut solmia koskaan. Kyllä se on avioliitto ja vakaat aikomukset, jos saman katon alle muutetaan. Seukkailla voi eri osoitteistakin.

• Nnnainennnnnn
        se.sama.täti kirjoitti:

Mä kun sitä luulenkin, että mitään kilpailua ei tulisi. Luultavasti ne lapset haluisivat olla mun seurassa, samoin kuin se mies. Mikäs siinä olisi elellessä. Se on katsos lapsosten kanssa vähän sellainen asia, että pitää olla hieman tsykoloogista pelisilmää.

Lapset ja eläimet tykkäävät musta. Ja minäkin yleensä niistä.

Avoliittoa en ole ajatellut solmia koskaan. Kyllä se on avioliitto ja vakaat aikomukset, jos saman katon alle muutetaan. Seukkailla voi eri osoitteistakin.

Et tainnut tietää että.sinut salaillaan ensimmäiset 0,1 -2 vuotta koska ( psykologien ohjeidenkaan mukaan) lapsille ei kannata esitellä uutta äiti/isäpuolta kovin nopeasti. Etkö ymmärrä...olet salasuhteessa...ihan kuin olisit toinen nainen!

• HYVÄ_JUTTU

en haluaisi lapsilleni mitään äitipuolta. Lasten isän kanssa voisi heilastella kuin tykkää, mutta silloin, kun lapset ovat isällään, niin isän pitää itse hoitaa heidät ja olla 100% läsnä. Ei mitään, että yritetään väkiste tutustuttaa uuden puolison sukulaisiin ja uuteen puolisoon ja leikitään pikku perhettä. Lasten kannalta parempi, että omat vanhemmat hoitavat kasvatuksen, eikä joku uusi vieras ihminen puutu asioihin.

• Nnnainennnnn

Totta puhut mutta tuolla järjestelyllä täysin mahdotonta elää rakkaansa vierellä onnellisena kokoajan. Lapset vaativat laatuaikaa.

• LissuTrollaaJoTäälläkin

Toisaalta kun erositte, niin loppui sun mahdollisuudet päättää lastesi isän elämästä. No, onneksi olet vain trolli.

• ätminki

Tarviiiko siitä tulla palstalle rääkymään että et halua lapsia.

• Uli_Uli_Uli

Onhan täällä rääytty tiemmä sitäkin, että haluaa lapsia. Ihan valtakunnallisesti on rääytty sitä, että ihmisten pitäisi tehdä enemmän kakaroita. Nokkansa toisten yksityisasioihin työntävät sukulaiset ja muut tutut ja tuntemattomat rääkyy että jonkun toisen pitäisi haluta mukuloita.

Kaikki rääkyy :)

Ihan hyvä, että tulee myös vastakkainen mielipide esiin, kun suurin osa porukasta tuntuu ottavan lasten haluamisen jonain itsestäänselvyytenä.

• Nnnainennnnnn

Kerroin etten halua MUIDEN lapsia.

• 2322
        Nnnainennnnnn kirjoitti:

Kerroin etten halua MUIDEN lapsia.

Luepa oma aloituksesi uudestaan. Sanoit, että miehet muuttuu epämiehekkäiksi nössöiksi kun heille tulee lapsia. Aika vaikea sun on noilla spekseillä tehdä kenenkään kanssa omiakaan lapsia ellet aio suoraan ryhtyä yh:ksi.

No, ei kannata kinastella. Oikein mainiota jos joillekin naisille ei nämä hyvä isä -tyypit kelpaa ja vaan pitää olla sellainen jännittävä rellestäjä. Perheenperustamiskelpoisista "nössöistä" on ihan riittävästi kilpailua muutenkin.

• flowersreally

Moni on taksissa syntynyt.

• Nnnainennnnn

??? :D

• flowersreally
        Nnnainennnnn kirjoitti:

??? :D

Mitä mitä?

• Nnainennnnnnn
        flowersreally kirjoitti:

Mitä mitä?

Taksissa? Miten se liittyi alotukseen?

• eihänsitäkoskaantiä

Sekä lapsi että suhde. :D Varmaan joku raskauskin.

• Millätavalla selität pehmenemisen? Siis seksinkohdalla vai yleensä? Perustele Nnnnainen vähän asiaa...

Kyllä tapahtuu muutosta tietenkin. Itsekin olen vastuussa kahdesta lapsesta ja he menevät naisen ohi nyt kirkkaasti ihmisinä. Että pehmennyt olen siinä mielessä... Enää ei tuosta vaan tule nainen kuvioihin ja vie koko sielua. Mutta toisaalta taas, kun olen lasten kanssa ollut ja on naisen vuoro, niin se on sitten kanssa sitä. Ei ainakaan nykyinen valita asiasta pätkääkään. Oikeastaan pitää minua miehempänä, kuin jotain miehiä, joilla ei ole lapsia. Pehmeämpi olen varmaan, mutta se selvitys, että missä pehmeempi olis paikallaan...

• Lisäänpä vielä jotain, kun vasta nyt hokasin myös otsikon....

Siis kyllä siinäkin mielessä olen pehmennyt, että exällä (naisella) on häpyä käyttää lapsiaan hyväksi oman edun saavuttamisessa. Ainut asia, millä hän voi vielä minun nykyistä elämää vielä ohjailla jotenkin, on nuo lapset. Ja oikeastaan sumeilematon käytös äidiltä, ei voi aiheuttaa lapsille kohtuutonta tuhoa elämään, että kyllä minä ainakin ennemmin olen sitten vaikka se munaton, pehmeä isinlellykkä, kun annan lasten äitin tuhota lapsien lapsuuden.
        Toisaalta tässä kyllä oppii sitäkautta jopa kovemmaksikin ihmiseks, että perusteluita odotellessa mietin vielä vasta-argumenttia.... :)

• Nnnainennnnn
        tähänsekaappi kirjoitti:

Lisäänpä vielä jotain, kun vasta nyt hokasin myös otsikon....

Siis kyllä siinäkin mielessä olen pehmennyt, että exällä (naisella) on häpyä käyttää lapsiaan hyväksi oman edun saavuttamisessa. Ainut asia, millä hän voi vielä minun nykyistä elämää vielä ohjailla jotenkin, on nuo lapset. Ja oikeastaan sumeilematon käytös äidiltä, ei voi aiheuttaa lapsille kohtuutonta tuhoa elämään, että kyllä minä ainakin ennemmin olen sitten vaikka se munaton, pehmeä isinlellykkä, kun annan lasten äitin tuhota lapsien lapsuuden.
        Toisaalta tässä kyllä oppii sitäkautta jopa kovemmaksikin ihmiseks, että perusteluita odotellessa mietin vielä vasta-argumenttia.... :)

Kuvailet Oikein Hyvin eroperhettä. :( Ja ymmärrän sinua ihan täysin että ex puolisot voivat olla hirveitä. Juuri siksi on todella vaikea alkaa normaalisti seurustella lapsellisen kanssa. Rakastunut ihminen haluaa olla se jolle aika huomio ja rakkaus ensisijaisesti annetaan, ei nro 4 joka kaivetaan tarvittaessa seksiä varten. Perheellisen eronneen kanssa deittaili vastaa syrjähyppyä/sivusuhdetta. Usein se vielä SALATAAN lapsilta alkuun. Kuka vittu haluaisi seurustella miehen kanssa joka SALAA rakkautensa?

• Nnnainennnnn kirjoitti:

Kuvailet Oikein Hyvin eroperhettä. :( Ja ymmärrän sinua ihan täysin että ex puolisot voivat olla hirveitä. Juuri siksi on todella vaikea alkaa normaalisti seurustella lapsellisen kanssa. Rakastunut ihminen haluaa olla se jolle aika huomio ja rakkaus ensisijaisesti annetaan, ei nro 4 joka kaivetaan tarvittaessa seksiä varten. Perheellisen eronneen kanssa deittaili vastaa syrjähyppyä/sivusuhdetta. Usein se vielä SALATAAN lapsilta alkuun. Kuka vittu haluaisi seurustella miehen kanssa joka SALAA rakkautensa?

No tuokin totta! Siis, en minä väännä, että sinun pitäisikään olla kenenkään lapset omaavan kanssa. Jos noin varmasti koet asiat, niin nostan vaan olematonta hattua sinulle ja peukutan. :)
        Mutta lähinnä mä vaan koen aloituksesi takia niskakarvojen nousua, että mikä minutkin pehmentää? Mikä on pehmeetä?

Tuo sanomasi salailu, ei johdu siitä, ettenkö rakastaisi naista, vaan ihan siitä, että isi uuden naisen kanssa ensimmäisellä tai toisella kerralla lasten silmään karahtaa tuntua pahalta. Ajattelen lapsiani siinä. Mutta toki kerron sen naiselle ja nurkan takana saa varmaan sellaisen halin ja suukon, että tietää olevansa minulle maailman tärkein nainen. Ajan kanssa kyllä tämäkin asia tuodaan esille.

Joku sanoikin, että olisit mustasukkainen lapsille, vaikka tiedän, että ei se niin ole. Mutta parempi tuokin asia on ymmärtää jo nyt, kuin itkeä sit jälkeenpäin. Että toinen hatunnosto ja peukku, vielä kerran.

• Nnnainennnnnnn
        tähänsekaappi kirjoitti:

No tuokin totta! Siis, en minä väännä, että sinun pitäisikään olla kenenkään lapset omaavan kanssa. Jos noin varmasti koet asiat, niin nostan vaan olematonta hattua sinulle ja peukutan. :)
        Mutta lähinnä mä vaan koen aloituksesi takia niskakarvojen nousua, että mikä minutkin pehmentää? Mikä on pehmeetä?

Tuo sanomasi salailu, ei johdu siitä, ettenkö rakastaisi naista, vaan ihan siitä, että isi uuden naisen kanssa ensimmäisellä tai toisella kerralla lasten silmään karahtaa tuntua pahalta. Ajattelen lapsiani siinä. Mutta toki kerron sen naiselle ja nurkan takana saa varmaan sellaisen halin ja suukon, että tietää olevansa minulle maailman tärkein nainen. Ajan kanssa kyllä tämäkin asia tuodaan esille.

Joku sanoikin, että olisit mustasukkainen lapsille, vaikka tiedän, että ei se niin ole. Mutta parempi tuokin asia on ymmärtää jo nyt, kuin itkeä sit jälkeenpäin. Että toinen hatunnosto ja peukku, vielä kerran.

Juu se on ihan psykologienkin ohje ettei heti esiteltäisi uutta kumppania lapsille. Usein se kuitenkin venyy jopa vuosiksi eikä ex-puolisokaan asiaa kovin hyvällä välttämättä ota.
        Eli perheen ulkopuolisen uuden tulokkaan osa on vähänkuin salapanosuhteilla.

Tuo aivojen pehmeneminen. Onko aivosi sulaneet. Se nyt oli vähän läppä. Mutta mielestäni lapset saa miehen muuttumaan seesteisemmäksi, empaattisemmaksi...kenties nyhveröksi. Luulen esim että lapsia omaavat tekisivät rikoksia vähemmän kuin lapsettomat? Hyppäisivät benjihypyn harvemmin? Tms

Minä voin vaan nostaa hattua jos molemmat eronneet vanhemmat on onnellisia,silloin voin nostaa hattua ja lapset voi hyvin. Ero onnistunut hyvin.

• Nnnainennnnnnn kirjoitti:

Juu se on ihan psykologienkin ohje ettei heti esiteltäisi uutta kumppania lapsille. Usein se kuitenkin venyy jopa vuosiksi eikä ex-puolisokaan asiaa kovin hyvällä välttämättä ota.
        Eli perheen ulkopuolisen uuden tulokkaan osa on vähänkuin salapanosuhteilla.

Tuo aivojen pehmeneminen. Onko aivosi sulaneet. Se nyt oli vähän läppä. Mutta mielestäni lapset saa miehen muuttumaan seesteisemmäksi, empaattisemmaksi...kenties nyhveröksi. Luulen esim että lapsia omaavat tekisivät rikoksia vähemmän kuin lapsettomat? Hyppäisivät benjihypyn harvemmin? Tms

Joo, no ehkä nyt ymmärrän paremmin mitä tarkoitat. Ja osan isien suhteen voin tuon alleviivatakin. Mutta sitten on mies lapanen muutenkin...ehkä hyväkin, että sellaisen kanssa ei mitään jutusta tulisi.

Ja itse olen tässä juuri lähentämässä itseäni suhteessa naiseen lasten kanssa. Ollaan vierekkäin ja olen lapsille puhunut, kuinka häntä rakastan. Suutelen tilanteentullen, mutta en aina. Aamupusu, töistätulopusu ja halit päälle. Oikeastaan en aio enää piilotella rakkautta ainakaan, mutta olihan se alussa sitä, että vaan hymeksittiin toisillemme ja nurkan takana suudeltiin.

Ja voisin hypätä bengihypyn, mutta en tekisi isompia rikoksia ilmankaan lapsia. Luulen, että olen jopa reippaampi ja rohkeampi kuin ennen lapsia. Ja ero vaan vankisti itsenäisyyttäni. Nykyinen nainen on saanut minusta esiin myös jämäkkyyttä ja puolustan ihan toisellatapaa omia asioita ja suhdetta naiseen. Haluan tehdä niin.

• Daami joka on mustasukkainen kumppaninsa lapsille, on melkoinen turn off.

• No onhan se, toisaalta selkeää on, jos ei lapsetomaavaa miestä halua. Selkärankaista minusta. Nostan sille peukkua mielellään, kyllä täällä maailmassa naisia löytyy, joille toisen muksut ei ole hidaste ja taakka, vaan tuo sisältöä lisää. Reilu olla rehellinen.

Mutta en suostu vielä allekirjoittamaan tuota pehmenemistä... Liekö miehinen ego, sit siitä liian kovilla? :D

No onhan se, toisaalta selkeää on, jos ei lapsetomaavaa miestä halua. Selkärankaista minusta. Nostan sille peukkua mielellään, kyllä täällä maailmassa naisia löytyy, joille toisen muksut ei ole hidaste ja taakka, vaan tuo sisältöä lisää. Reilu olla rehellinen.

Mutta en suostu vielä allekirjoittamaan tuota pehmenemistä... Liekö miehinen ego, sit siitä liian kovilla? :D

Lapsettomalle ihmiselle lapsiperheeseen tulo ei ole aina helppoa, lähipiirissä on esimerkkiä. Ex-vaimolla on uusi rakkaus, mutta tuo uusi mies ei saanu lastemme hyväksyntää ja yhteenmuuttaminen ei ole enää vaihtoehto vaikka sitä puolisen vuotta kokeilivat. Mies on ihan ok, mutta reilu nelikymppinen lapseton mies ei oikein sopeutunut taloon jossa kolme naisihmistä.

Pehmenemisestä en tiedä sanoa, mutta ikäkin vaikuttaa omalla kohdallani. Tiedä häntä miten lapset vaikuttaa, voi vaikuttaakin.

• Nnnainennnnnn
        keittiöekspertti kirjoitti:

Lapsettomalle ihmiselle lapsiperheeseen tulo ei ole aina helppoa, lähipiirissä on esimerkkiä. Ex-vaimolla on uusi rakkaus, mutta tuo uusi mies ei saanu lastemme hyväksyntää ja yhteenmuuttaminen ei ole enää vaihtoehto vaikka sitä puolisen vuotta kokeilivat. Mies on ihan ok, mutta reilu nelikymppinen lapseton mies ei oikein sopeutunut taloon jossa kolme naisihmistä.

Pehmenemisestä en tiedä sanoa, mutta ikäkin vaikuttaa omalla kohdallani. Tiedä häntä miten lapset vaikuttaa, voi vaikuttaakin.

Kato ex onnelliset tv sarjaa niin jutellaan sit...ainiin kerroitkin jo miten uusi avoliitto ei onnistunutkaan!
        Olen jonkun verran ollut tekemisissä lapsellisten miesten kanssa ja ongelmat lähinnä
        1) aika
        2)seksi
        3)mahdollinen salailu alkuun on sairasta. Jollei ole tosissaan toisen kanssa niin sillon voi keskittyä niihin omiin lapsiinsa eikä KOHDELLA VÄÄRIN uutta rakkauttaan.

• Nnnainennnnnn kirjoitti:

Kato ex onnelliset tv sarjaa niin jutellaan sit...ainiin kerroitkin jo miten uusi avoliitto ei onnistunutkaan!
        Olen jonkun verran ollut tekemisissä lapsellisten miesten kanssa ja ongelmat lähinnä
        1) aika
        2)seksi
        3)mahdollinen salailu alkuun on sairasta. Jollei ole tosissaan toisen kanssa niin sillon voi keskittyä niihin omiin lapsiinsa eikä KOHDELLA VÄÄRIN uutta rakkauttaan.

Tuo yhtälö ei ole helppo, toki exä ja hänen uusi kumppaninsa jatkavat suhdetta mutta asuvat eri osoitteissa.

Itselläni oli pientä kipinää yhden yh-äipän kanssa samoihin aikoihin kun exä muutti uuden kumppaninsa kanssa yhteen, mutta ei lasten kasetti olisi kestänyt sellaista rallia. Minun oli pakko rauhoittaa oma tilanne ja tarjota lapsille jakamatonta huomiota kun he olivat minun luonani.

Kyllä sinä oikeassa olet siinä että erotilanteen jälkeen lapsellinen mies ei ole ihan paras vaihtoehto jos nainen haluaa jakamatonta huomiota.

• keittiöekspertti kirjoitti:

Tuo yhtälö ei ole helppo, toki exä ja hänen uusi kumppaninsa jatkavat suhdetta mutta asuvat eri osoitteissa.

Itselläni oli pientä kipinää yhden yh-äipän kanssa samoihin aikoihin kun exä muutti uuden kumppaninsa kanssa yhteen, mutta ei lasten kasetti olisi kestänyt sellaista rallia. Minun oli pakko rauhoittaa oma tilanne ja tarjota lapsille jakamatonta huomiota kun he olivat minun luonani.

Kyllä sinä oikeassa olet siinä että erotilanteen jälkeen lapsellinen mies ei ole ihan paras vaihtoehto jos nainen haluaa jakamatonta huomiota.

Joo. Tähän arkeen ei kyllä kovin herkkähipiäinen nainen sopisi. Mulla ainakin on niin vähän aikaa naiselle työn lomassa, mutta sen vähäisenkin voi kyllä sit käyttää sitäkin tehokkaammin. Lapset vie jonkinajan elämästäni, mutta ei kaikkea.

Mutta aika kuumaks muuten saa naisen, kun lasten aikaan pöydässä etsii jalallaan sen jalkovälin tai menee seisomaan sen taakse ja hieroo pyllyä, kun naisen on pidettävä pokka, eikä se voi siitä hyppiä vaan pois kulissin takia. Voi kuiskata korvaan, että kun tuhina mökissä alkaa, niin saat munaa, kunhan puret tyynyä, nimittäin isi tulee tänään hiljaa, mutta kovaa.

Joo. Tähän arkeen ei kyllä kovin herkkähipiäinen nainen sopisi. Mulla ainakin on niin vähän aikaa naiselle työn lomassa, mutta sen vähäisenkin voi kyllä sit käyttää sitäkin tehokkaammin. Lapset vie jonkinajan elämästäni, mutta ei kaikkea.

Mutta aika kuumaks muuten saa naisen, kun lasten aikaan pöydässä etsii jalallaan sen jalkovälin tai menee seisomaan sen taakse ja hieroo pyllyä, kun naisen on pidettävä pokka, eikä se voi siitä hyppiä vaan pois kulissin takia. Voi kuiskata korvaan, että kun tuhina mökissä alkaa, niin saat munaa, kunhan puret tyynyä, nimittäin isi tulee tänään hiljaa, mutta kovaa.

Kuulostaa siltä että teillä synkkaa, jollekin naiselle tuo tilanne voisi olla tekemätön paikka.

Mulla ei ole mitään toiveitakaan yrittää tähän tilanteeseen muuta kuin korkeintaan panosuhdetta, lapset seilaa kahden kodin väliä ja minun luona on enempi sitä rauhaa kun exän luona.

Nuorempi likka nyttenki minun luona yötä kun exä vaihto paikkakuntaa ja likka jatkaa vielä vanhassa koulussa. Onneksi itse katoin asunnon tyttöjen koulun läheltä kun erosin, nyt se helpottaa arkea.

Itse olen sitä mieltä että kyllä lasten kasetti kestää jos asiat hoidetaan oikein. Lapset haluaa kuitenkin nähdä vanhemmat onnellisena ja vanhempien onnellisuus heijastuu sitä myöten lapsiin. Lasten ikä on tietysti yksi kysymys, pahassa teini-iässä olevat saattavat reagoida vahvastikin, mutta siitäkin selviää kun vaan osaa lasten kanssa keskustella ja selittää asiat niinkuin ne on.

• AMALlA81 kirjoitti:

Itse olen sitä mieltä että kyllä lasten kasetti kestää jos asiat hoidetaan oikein. Lapset haluaa kuitenkin nähdä vanhemmat onnellisena ja vanhempien onnellisuus heijastuu sitä myöten lapsiin. Lasten ikä on tietysti yksi kysymys, pahassa teini-iässä olevat saattavat reagoida vahvastikin, mutta siitäkin selviää kun vaan osaa lasten kanssa keskustella ja selittää asiat niinkuin ne on.

Varmaan kaikki tapaukset yksilöllisiä, mutta meillä likoilla oli ja on vieläkin vaikeaa sulattaa exän uutta rakkautta

Varmaan kaikki tapaukset yksilöllisiä, mutta meillä likoilla oli ja on vieläkin vaikeaa sulattaa exän uutta rakkautta

Niin totta tuokin, tytöt on vielä herkempiä muutoksille kun pojat ja ikä vaikuttaa melko paljon. Onko teillä erosta kauan ja tuliko uusi suhde miten nopeasti, siis exälle?

• AMALlA81 kirjoitti:

Niin totta tuokin, tytöt on vielä herkempiä muutoksille kun pojat ja ikä vaikuttaa melko paljon. Onko teillä erosta kauan ja tuliko uusi suhde miten nopeasti, siis exälle?

Erosta 3 vuotta ja uusi suhde about vuosi sitten.

• Ikis..M
        tähänsekaappi kirjoitti:

"Mutta aika kuumaks muuten saa naisen, kun lasten aikaan pöydässä etsii jalallaan sen jalkovälin tai menee seisomaan sen taakse ja hieroo pyllyä, kun naisen on pidettävä pokka, eikä se voi siitä hyppiä vaan pois kulissin takia. Voi kuiskata korvaan, että kun tuhina mökissä alkaa, niin saat munaa, kunhan puret tyynyä, nimittäin isi tulee tänään hiljaa, mutta kovaa. "

Ainakin siinä on lasten vaikea pitää pokka kun pervosetä hieroo äitiä ja kuvittelee ettei lapset muka huomaa. Sullahan jossain muualla kommenteissa oli että tykkäät leikkiä mutta jätä nyt v..u ne lapset ulkopuolelle pelleilyistäsi.

• Ikis..M kirjoitti:

"Mutta aika kuumaks muuten saa naisen, kun lasten aikaan pöydässä etsii jalallaan sen jalkovälin tai menee seisomaan sen taakse ja hieroo pyllyä, kun naisen on pidettävä pokka, eikä se voi siitä hyppiä vaan pois kulissin takia. Voi kuiskata korvaan, että kun tuhina mökissä alkaa, niin saat munaa, kunhan puret tyynyä, nimittäin isi tulee tänään hiljaa, mutta kovaa. "

Ainakin siinä on lasten vaikea pitää pokka kun pervosetä hieroo äitiä ja kuvittelee ettei lapset muka huomaa. Sullahan jossain muualla kommenteissa oli että tykkäät leikkiä mutta jätä nyt v..u ne lapset ulkopuolelle pelleilyistäsi.

Ihan omia lapsia on. Ja jos sulla olisi omia, niin kyllä tietäisit missä välissä voit heittää flirttiä tai muuta.

Ja toisaalta lapset ei ole oikeasti niin sokerista kuin monesti luullaan. Jos se äiti tai isä hymyilee ja on seurasta aidosti iloinen, niin lapsista tuntuu vaan hyvälle. Itsekin voit miettiä tilannetta omalle kohdalle. Isäsi tai äitisi nauravana vaikka naamakin epäilyttävästi punaisena oli hieno hetki. Enemmän keskityit taatusti siihen vanhemman iloisuuteen, kuin siihen mistä se johtui. Luultavasti teit uudelleen irvistyksen, minkä teit juuri ennen tuota, että saisit uudet naurut heille....

• Ikis..M
        tähänsekaappi kirjoitti:

Ihan omia lapsia on. Ja jos sulla olisi omia, niin kyllä tietäisit missä välissä voit heittää flirttiä tai muuta.

Ja toisaalta lapset ei ole oikeasti niin sokerista kuin monesti luullaan. Jos se äiti tai isä hymyilee ja on seurasta aidosti iloinen, niin lapsista tuntuu vaan hyvälle. Itsekin voit miettiä tilannetta omalle kohdalle. Isäsi tai äitisi nauravana vaikka naamakin epäilyttävästi punaisena oli hieno hetki. Enemmän keskityit taatusti siihen vanhemman iloisuuteen, kuin siihen mistä se johtui. Luultavasti teit uudelleen irvistyksen, minkä teit juuri ennen tuota, että saisit uudet naurut heille....

Joo mutta muistutin vaan että jotain rajaa. Omasta lapsuudesta muistan kun naapurin kaverin äidillä oli uusi mies ja se toisinaan aina intoutui tuontyyppiseen niin sitä kaveria aina hävetti ja se oli vähän noloa kun aikuiset oikeasti kuvitteli ettei lapset tajua mutta tajuttiin me ja se oli aika ällöä.

• Ikis..M kirjoitti:

Joo mutta muistutin vaan että jotain rajaa. Omasta lapsuudesta muistan kun naapurin kaverin äidillä oli uusi mies ja se toisinaan aina intoutui tuontyyppiseen niin sitä kaveria aina hävetti ja se oli vähän noloa kun aikuiset oikeasti kuvitteli ettei lapset tajua mutta tajuttiin me ja se oli aika ällöä.

No tietysti tiedän rajat. Eikä tarkoitus olekaan lasten oloa tukaloittaa entisestään. Mutta toisaalta tiedän senkin, että on vanhempia, jotka eivät pidä omia lapsiakaan ihmisinä, vaan jyräävät ne kuin koirat. Ja siihen ei auta toisenkaan vanhemman valistaminen, saati keskustelusivuilla tuntemattoman ihmisen kirjoitus.

Ymmärrän kyllä hyvin sinun pointin. :)

• Ikis..M

Käsitteet kuntoon.

Sinkku: Ei lapsia

Eronnut tai leski: On lapsia tai sitten lapsettomassa avioliitossa ollut

Jos pakko on saada olla sinkku voi sitten kutsua itseään sinkkuisäksi tai sinkkuäidiksi. sinkkuhan tulee sanasta single eli tarkoittaa ihmistä jolla ei ole perhettä tai perheen tapaistakaan huollettavanaan.

• 979770879hghj545

Kyllä sulla sit vaikeaa tulee olemaan lähivuosina. Varsinkin, kun ulkonökövaatimukset on niin kovat. Eipä niitä lapsettomia miehiä enää niin vaan löydy... Itse olen luojan kiitos jo niin kurppa, että kun vähän vanhempia katselee, "lapset on jo lentäneet pesästä". Romanttiset haaveet äitipuolena olemisesta vs. totuus on kaksi eri asiaa. Onhan ne LAPSET ihania! Kenenkään exää en jaksa kyylämässä.

• jokumies83

Kyllä meitä lapsettomia miehiä löytyy ihan joka ikäluokasta. Tunnen lapsettomia eläkeläisiä 60 miehiä, kuten viiskymppisiä jne. Väitän että lapsettoman miehen löytää helpommin kuin vastaavan naisen vaikka olis ikää paljonkin.

• No en kyllä menis allekirjoittamaan naisena tuota. On tietysti erilaisia miehiä, mutta kyllä miehistä yleensä lapsen myötä tulee oikeasti Miehiä. Poikkeuksiakin on, mutta näen että tässäkin asiassa enemmän on ihmisen luonteesta kyse kun siitä onko lapsia vai ei. Lapset muuttaa kuitenkin aika paljon molempia sekä äitiä että isää, että tähän joku mies voisi sanoa, että naiset ne vasta pilalle menee kun tulee lapsia.

• 2322

Mä olen kyllä samaa mieltä sun kanssa. Omakin mies rauhoittui avioliiton ja mun raskauden myötä huomattavasti, mutta en mä pidä sitä nössöytenä vaan päinvastoin ihailtavana miehistymisenä. Mun mielestä vastuun otto omasta perheestä on tuhat kertaa miehekkäämpää ja seksikkäämpää kuin rilluttelu ja extremeharrastuksilla elvistely tms. joka näin äitiytyvän naisen näkökulmasta näyttää lähinnä tyhjien ämpäreiden kolistelulta.

• Harmittavasti en muista mistä luin, mutta jutun mukaan miehet joilla on lapsia olisivat parempia ja toivotumpia esimiehiä työelämässä.
      Muistaakseni jutussa tätä perusteltiin sillä, että kyseiset miehet olisivat lapsettomia parempia neuvotteluissa, tasapuolisempia ongelan ratkaisijoita.

• ettäs.tietää.sitten

Ap :n touhu menee vituiksi heti kättelyssä, nimittäin AP :kaan kiimavittuna eli vitunkantotelineenä ei käsitä sitä että mies ei voi olla koskaan bio-jätettä vaan sitä termiä voidaan ainoastaan ja vain ainostaan soveltaa naisiin. Nuoruudessaan oikeinkin hyvä nainen tai naisen alku on välittömästi damaged goods-osastolla kun alkaa porsimaan eli monistumaan. Pienen lihomisenkin voi vielä antaa anteeksi, mutta tuo monistuminen aiheuttaa välittömän ilmalennon kaaressa bio-jäte laatikkoon.

• sinkkunaparasolla

Nainen on se osasyy.
      Ei kukaan yksin saa lapsia eikä yksin katkeroidu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4607
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      82
      3758
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      136
      3242
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2615
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      129
      2534
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      43
      2131
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2047
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1820
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1697
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1669
    Aihe