Olen aikuinen, varttunut nainen jonka poikaset muuttaneet jo pois kotoa ja ero tullut jo ajat sitten. Nyt minuun iski silmänsä komea, fiksu ja mukava nuorimies. Olemme tutustuneet ja tapailleet. Mutta aina kun tapaamme mies haluaa seksiä ja heti sen jälkeen hänelle tulee kiire
Olenko pelkkä panopuu
61
7794
Vastaukset
- elämänrealiteettejä
Oikeat on johtopäätelmäsi.
Olet vain hätävara kunnes parempi löytyy.
Itse tein samaa miehenä nuoruudessani että "panopuita" oli vanhemmat naiset, yh-äidit ja pyöreämmät naiset ja siinä ei ollut mitään väärää kun omaa hyvää saimme kaikki ja tiedettiin missä mennään ja tulevaisuutta meillä ei ollut.
Sitten kun tapamisin sen enemmän varteenotettavan naisen niin nämä suhteet jäivät. - Äläolekakkonen
Etköhän ole jo huomannut kuvion. Käy sun tykönä pussien tyhjennyksen ajan. Ei muutoin voi olla kiire aina pois. Seuraavan kerran kun tulee järjestät aikaa ja tekemistä ettei lähde. Ja jos jonkin varjolla lähtee tiedät silloin. Pitää sinua kakkosena. Miehet osaavat tämän hyvin. Kuinka usein muuten käy? Ja kuinka kauan tuo tilanne ollut? Kyllä kai sinä aikuisena naisena nyt osaat kysyä tai järjestää yhteistä tekemistä. Selkeä kuvio on jos kiire on pois pussien tyhjennyksen jälkeen. Eiköhän mies jäisi. Nauttimaan seurassasi pitempään jos tästä ei olisi kyse.
- älätosiaanolekakkis
Ala vaikka keittää kahvit panon jälkeen, jos jäisi sitten vielä hetkeksi, kun juo kupillisen ja syö leipomasi pullan. Ei uskoisi, jotta jotkut kakkoset tuonkin tekee, yrittää pullalla koukuttaa.
- Anonyymi
Mitähän iloa mekaanisesta seksistä mieskään saa...
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän iloa mekaanisesta seksistä mieskään saa...
Saa sen saman ilon minkä saa runkatessaankin. Käyttää toista tässä seksilelunaan.
- Anonyymi
Itse naisena olen samaa harrastanut. Viisikin miestä käynyt panemassa. 😃 toimii niinpäinkin. Eikä ole sen tuomittavampaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse naisena olen samaa harrastanut. Viisikin miestä käynyt panemassa. 😃 toimii niinpäinkin. Eikä ole sen tuomittavampaa.
HUORUUDEN ILMENTYMÄ ON MONINAINEN.
- the.truth
Luuleeko naiset että heitä nuorempi mies voisi haluta heistä muuta kuin seksiä?
Mies haluaa vakavaan suhteeseen itseään nuoremman naisen.- ylipapitar
Oli mulla joskus tollanen yön vieressä viihtyjä, noh...äkkiä se oli koettu. Paljon lupauksia ja vähän tekoja. Syytti mua kaikesta vaikka itelllä ne ongelmat oli. Akka oli silläkin sit kotona ja mukulakin.
Voi naisetkin pyörittää miestä. Mäkin itseäni yli 10 vuotta nuorempaa. Se on roikkunut jo 12 vuotta mussa. Hyvä hätävara jos ei seukkaa ja panettaa.
Katselin tätä poitsua jo silloin kun ajeli mopolla että tosta likat viä taistelee...no tossa se söpöläinen roikkuu ja nätisti osaa killittää silmiin kun nuolee ;) poikuuden olisin halunnut viedä ;) hyvää seksiä saa kun on itse hyvin opettanut ja takuuvarmasti saa uusinnan :) Ja vittuilijoille, en halua vakavaa suhdetta enkä tunne huonoa omaatuntoa. Itse tyrkyttää itseään. Mä päätän panettaako. - Heheheeh
Ison-Britannian hovi vahvisti tänä aamuna virallisesti, että prinssi Harry, 32, seurustelee Meghan Marklen, 35, kanssa.
Myös prinssi seurustelee itseään vanhemman naisen kanssa. Millä vuosisadalla oikein elät, kun jopa kuninkaalliset tunnetaan vanhoillisuudestaan? Ahdasmieliset ihmiset ovat ankeita. - Anonyymi
ylipapitar kirjoitti:
Oli mulla joskus tollanen yön vieressä viihtyjä, noh...äkkiä se oli koettu. Paljon lupauksia ja vähän tekoja. Syytti mua kaikesta vaikka itelllä ne ongelmat oli. Akka oli silläkin sit kotona ja mukulakin.
Voi naisetkin pyörittää miestä. Mäkin itseäni yli 10 vuotta nuorempaa. Se on roikkunut jo 12 vuotta mussa. Hyvä hätävara jos ei seukkaa ja panettaa.
Katselin tätä poitsua jo silloin kun ajeli mopolla että tosta likat viä taistelee...no tossa se söpöläinen roikkuu ja nätisti osaa killittää silmiin kun nuolee ;) poikuuden olisin halunnut viedä ;) hyvää seksiä saa kun on itse hyvin opettanut ja takuuvarmasti saa uusinnan :) Ja vittuilijoille, en halua vakavaa suhdetta enkä tunne huonoa omaatuntoa. Itse tyrkyttää itseään. Mä päätän panettaako.Minä juoksutan kahta miestä kun minua panettaa. Napsautan vaan viestin ja tulevat. Jompikumpi ja pari kertaa oltu kolmistaan. Jos olen heille panopuu niin ok kun saan orgasmit.
- Anonyymi
Heheheeh kirjoitti:
Ison-Britannian hovi vahvisti tänä aamuna virallisesti, että prinssi Harry, 32, seurustelee Meghan Marklen, 35, kanssa.
Myös prinssi seurustelee itseään vanhemman naisen kanssa. Millä vuosisadalla oikein elät, kun jopa kuninkaalliset tunnetaan vanhoillisuudestaan? Ahdasmieliset ihmiset ovat ankeita.Todennäköisesti rahan takia valitsi vanhemman?
- Anonyymi
ylipapitar kirjoitti:
Katselin tätä poitsua jo silloin kun ajeli mopolla että tosta likat viä taistelee...no tossa se söpöläinen roikkuu ja nätisti osaa killittää silmiin kun nuolee ;) poikuuden olisin halunnut viedä ;) hyvää seksiä saa kun on itse hyvin opettanut ja takuuvarmasti saa uusinnan :) Ja vittuilijoille, en halua vakavaa suhdetta enkä tunne huonoa omaatuntoa. Itse tyrkyttää itseään. Mä päätän panettaako.Minä pyöritän useampaa.
- Anonyymi
Ei välttämättä aina ole niin. Tiedän avioliitossa olevia,joilla vanhempi nainen. Ja kumpikin osallistuu rahallisesti ja muutenkin.
- Anonyymi
Heheheeh kirjoitti:
Myös prinssi seurustelee itseään vanhemman naisen kanssa. Millä vuosisadalla oikein elät, kun jopa kuninkaalliset tunnetaan vanhoillisuudestaan? Ahdasmieliset ihmiset ovat ankeita.No seurustelu ja pelkkä panokeikka on kaksi eru asiaa.
- sellaista.elämä.on
ei pidä paikkaansa, ei tällaista asiaa voi noin yksipuolisesti ajatella että "kaikki" miehet haluaa itseään nuoremman naisen, ei se todellisuudessa ihan niin mene ;-).
- Anonyymi
Usein ei mene.
- marjatta.n
Minä tiedän pari tyyppiä jotka tekee tota. Tavallisesti useampi nainen samaan aikaan. Ei aikomustakaan sitoutua. Mieheni kaveri uskottelee että on kiinnostunut näistä naisista mutta todellisuudessa hamuaa vain seksiä...
- Nbvjbvkhv
Eikös se seksin haluaminen on kiinnostumista niistä naisista. Itseäni ei kiinnosta naiset, joita en haluaisi bylsiä.
- Hhyuu
Olet hänelle pelkkä seksiseuralainen. Vielä selvemmin, jos ette liiku ulkona kahdestaan milloinkaan. Jos seksi tuntuu hyvältä, mikäs siinä.
- tiiännääjutut
Joo kyllä se niin taitaa olla että silloin on toiselle pelkkä seksilelu jos ei muuta tahdo yhdessä tehdä kuin harrastaa seksiä...
- tämä-selvä
Olet normi suomi lutka joka jakaa miehelle pillua heti kun mies vonkaa. Itseppäjhän haarojasi levittelet, jos et tajua itse olevasi jakorasia niin olet tyhmä.
- kuka.on.tyhmä
Et ole tainnut saada vähään aikaan kun olet noin hapan. Kaikki kiertävät kaukaa noin negatiivisen, etkä saa seksiä. Kuolet seksinpuutteeseen ilkeydessäsi. Ilkeällä on p*skainen loppu.
- yfhj
jakorasia olet, sille miehelle olet tyhmä ja inhottava, kynnysmatto
- Anonyymi
Jopas on katkeraa. Seksi on normaali asia.
- Anonyymi
kuka.on.tyhmä kirjoitti:
Et ole tainnut saada vähään aikaan kun olet noin hapan. Kaikki kiertävät kaukaa noin negatiivisen, etkä saa seksiä. Kuolet seksinpuutteeseen ilkeydessäsi. Ilkeällä on p*skainen loppu.
En ole se, jolle vastasit, mutta faktahan se on, että nainen saa huoran maineen, mutta mies on "tosi mies".
Kuka sitten (nainen) haluaa huoran maineen, niin epäilen, että harva. Puskaradio toimii yllättävän nopiaan. Eipä kuulu minulle.
- casanovaplayeri
Itsekkin kävin nuoruudessani bylsimässä vastaavia puumia kun nuorempia naisia aina ei ollut tarjolla.
Temput tein nopeasti tultuani katsomaan puumaa ilman turhia esileikkejä ja yhtä nopeasti hävisin vaikka kahvittelemaan ja seurustelemaan pyysivät ja olisko vielä pitänyt korostaa naiseutta...
En edes katsonut silmiin ja en tullut edes julkiksesti yhdessä käytyä missään saatikka käsikädessä oltaisi oltu julkisesti vaan aina neljän seinän sisällä.
Rojut vedin putkeen ilman kumeja kun halusin "suhteen" päättyvän ja monesti siihen se jäikin...
Ei ne nämä puumat seksuaalisesti taitavampia olleet kuin nuoremmat kanssa sisarensa vaikka kuinka tässä puumailmiössä kuinka tätä hehkutetaan....makasivat kuin mädätlahnat ja poskeen ottajina olivat surkeita että oppimisen paikka olisi ollut useammalla....
Kävin bylsimässä yh-äitejä ja vähän pyöreämpiä naisia vaikka olisivatkin nämä nuorempiakin versioita ja vakavampia suhteita halusivat mutta minä en.
Kaikissa näissä yhtevenenäisyys kun kyllästyin samaan reikään tekemiäni varveja niin tuli vaihtoon.- Punapäälleni
Joo nuo yh äidit on sitten meheviä ja ovat antoisia. Nautin myös niistä.
- tällaistaa
Tunnen oloni jollain tavalla etuoikeutetuksi, jopa eliitiksi näitä lukiessa. Olen itse solakka, nuori ja kaunis nainen. Mutta minulla ei ole vielä mitään koulutusta, enkä ole sosiaalisesti lahjakas. Parisuhdemarkkinoilla näillä asioilla ei luulisi olevan väliä, mutta luokkaerojen yms. takia on deittailu on kaltaiselleni vaikeaa. On ollut vaikeaa löytää/saada oman tasoinen mies. Nyt olen viimein onnellisesti parisuhteessa hyvän miehen kanssa.
- pano.miäs
NAIN YH-ÄITEJÄ, LIHAVIA JA VANHEMPIA NAISIA JA NAUTIN SIITÄ SUURESTI
- Anonyymi
Unissas.
- panolla
”Niin makaa kuin petaa”
On ihan hyvä olla panopuu jos asenne on kunnossa ja tiedät, että tavaran laatu kelpaa tuollaiselle miehelle. Saat mitä ansaitset.
Komea, fiksu ja mukava nuorimies on oppinut, että kannattaa käydä ja lähteä heti kun on tehtävänsä suorittanut.
Jos haluat miehen jäävän niin anna hänelle hyvä syy jatkoaikaan. Mies (testosteronitaso) on aamulla parhaimmillaan. - kiirepois
tekopillu olet
- Anonyymi
Jaa, kyllä!
- Anonyymi
Tämä keskustelun on vinoutunut. Ihmissuhteisiin liittyy paljon muutakin tärkeää kuin seksi ja sen eri keinot.
Miehet ovat mitä ovat naisten mielestä mutta huomaan, että osaa ne naisetkin ja hyvin osaavatkin....- Anonyymi
Ei tänä päivänä ole enää merkitystä ihmisen luonteella. Riittää haaroväli ja tätähän media ja tosi teeveetkin aamusta iltaan "toitottaa". Naiminen, juominen, sikailu ja taas kerran naiminen, on uusi normaali elämäntapa.
- Anonyymi
Mä käyn hoitamassa meidän talon kotirouvat kun ukot töissä , ihan parasta ja näin talvella pimeenä aikana ei kukaan huomaakkaan missä ovi kolahtaa..... ja aamukahvitkin saa päälle.
- Anonyymi
No mätisäkkihän sinä oot.harmi.
- Anonyymi
Otathan sinä rahaa palkaksi suorittamastasi ammatista? Otathan?
- Anonyymi
Välillä.
- Anonyymi
Minua taas kuljettanut reissuilla mukana, luonnossa viikonloppuja, ei mitäön pussintyhjennyshetkiä, vaan vietetty kunnolla aikaa yhdessä ☺🥰
- Anonyymi
Useammat miehet käyttää naisia panopuina,mutta minä määrään millon minä annan😁
- Anonyymi
Pelurit pelaa palstallakin, täällä sen hyvin näkee monenlaista kosto mentaliteettia ja pahantahtoisuutta. Halutaan olla se joka määrää, toisen kunnioitus...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelurit pelaa palstallakin, täällä sen hyvin näkee monenlaista kosto mentaliteettia ja pahantahtoisuutta. Halutaan olla se joka määrää, toisen kunnioitus...?
Ihmisellä on paha olla jos pitää olla ilkeä ja käyttää hyväksi toisia
- Anonyymi
Olen bipo nainen. Maniavaiheissa join ja panin vähän ketä sattuu. Nyt olen saanut lääkkellä tasaisemman elon ja nämä panokaverit ihmettelee kun en enää anna. Eli sairaus teki minusta panopuun.
- Anonyymi
Olet mies kyllä huonompi mitä kuvittelet näissä skeidaprvovoissasi
- Anonyymi
Joku katkera ätmi selvästi luonut tämän provon, jota itse nostelee, että saa vasailla katkeria...ja ehkä pari omanarvontunnotonta muikkelia osallistuu ja
- Anonyymi
Mulla oli 7 ukon kaa panot viikonloppuna. Käytän miehiä panopuina.
- Anonyymi
Olin vaimon kanssa leririllä vaimo keittäjänä. Kertoi että pojat alkaa olla jo aika kiimasia kun viikko lopullaan, kysyin miten? Aina on kaksi poikaa apuna keittiössä ahdasta kopeloivat kun ei ole kuin tiukat housut ja paita alkaa itselläkin haluttaa.
Sanoin vaimolle nyt on se mahdollisuus mistä olet puhunut, Lähden viikonlopuksi pois kokeile jotain.
Vaimo tuli leiriltä toisen viikon puolessa välissä kävin hakemassa. Illalla kysyin onnistiko viineissään sanoi olin niiden huorana viikonlopun uskotko sanoin katso.
Katso päivämäärää vaimo vähän hämmästyi sanoi sinä lupasit, kaksi poikaa tuli kylään, ei mennyt pitkään kun vaimolta lähti vaatteet, vaimo imi kaluja ja kohta toinen nai lattialla takaapäin ja toinen odotti, latialle ilmestyi patja siinä vaimo antoi pillua halukkaasti kaksi kertaa molemmille, sanoin muisti kortti loppui.
Vaimo huokasi oli kivaa kiitos sinulle, vaihdoin korttia vaimo hämmästyi, sanoin kävin päivällä vaihtaan.
Nyt poilia oli neljä vaimo oli niiden huorana aina joku nai vaimo kiljui ja antoi , kysyin saitko tarpeeksi, kuiskas sain ja halusin lisää naivat kolmena iltana koko ajan.
Kysyi saako tämä huora lisää ja imi kovaa kalua nousi päälle, liikkui kuin huora ja oli märkä sai melkein heti orgasmin jota ei helposti ole tullut nyt jatkoi naimista tunsin että en voi vastustaa käänsin päältä pois ja panin edestä vaimo otti kiljuen lastin vastaan. Sen jälkeen meillä meni hyvin.
Vaimo näytti viestiä tulee ulkomaalaisia vielä viikoksi haluanko kokata, suukotin saat mennä jos saan nauhalle, vaimo sanoi saat nauhalle ja se ei ole lyhyt. - Anonyymi
Onni on olla panopuu. Oon itse nelikymppinen nainen ja varmaankin seksuaalisesti yliaktiivinen. Olen järjestänyt asiani niin, että mulla on useampia seksikumppaneita. Tykkään antaa aina kun miehet vaan haluu, niin saan näin varmasti riittävästi seksiä. Olen sanonut miehille suoraan, että oon heidän panopuu ja niin tietävät ainakin, että haaluun vaan seksii. Tämä on sopinut monille ja he ovat kyllä sitten naineetkin muo senmukaisesti. Oon saanut mainetta kylällä ja kyllä näitä miehiä piisaa joille oon vaan panopuu, koska itse haluunkin olla vaan pelkkä panopuu.
- Anonyymi
Kaltaisia naisia pitäisi olla enemmän. Nyt paljon miehiä jotka potevat ainaista naisen, pillun puutetta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaltaisia naisia pitäisi olla enemmän. Nyt paljon miehiä jotka potevat ainaista naisen, pillun puutetta..
Mun onneks, ei oo paljookaan muita munlaisia naisia, niin saan paljon miehiä. Ei tartte kyllä mun kavereitten olla pillun puutteessa, kun heillä kerta on panopuu. Oon sen verran tasapuolinen, että muo kyllä saa kaikki naida, haluun olla reilu kaikkia kohtaan, kun kerta tietävät maineeni. Panopuuna oleminen on minusta niin ihanaa, sen vaan harvat tietää. Miehet ovat kyllä tykänneet, kun olen heille sanonut, mä alan oleen sun panopuu.
- Anonyymi
Eipä tuo sua käytä muuhun kun panemiseen
- Anonyymi
Mihin hänellä on kiire,kauniin naisen luota?😄
- Anonyymi
Ei moni nainen suostu nykyään olemaan panopuu,ellei mies jaksa jykittää monta tuntia aina naisen halutessa ja myös rahaa ja lahjoja pitää miehen tuoda 💓
- Anonyymi
Kyllä sitähän ne naiset ovat kertapanoja ja jakorasioita.
Mutta ihmettelen mihin kaikkeen mies kalunsa työntää, lihavia, haisevia ja jalkovälit hiivassa joissa havaittavissa hajuhaittoja.
Miten komeat miehet ottavat näitä ns. lehmiä. Mies komea adonis ja nainen yleensä ylilihava amtsooni.
Sitten on nämä ns. maksu-salarakas naiset, jotka vie omaisuuden miehiltä. Hyi etovaa.- Anonyymi
Kerran sekaannuin itekkin panopuunymfomaaniin,juoppoakka jota oli käyty polkemassa vuoskymmeniä.
Joutu linnaan ku nentisen ukkosakkin tappoi,joi ittesä hengiltä,onneksi pääsin eroon ennen kun loppu tuli.
Paneehan sitä kun ei mieti - Anonyymi
Ei varmaan kelpaa kemaleiden astumat suominaiset enää.
- Anonyymi
Se saa paremman puutteessa mitä haluaa ja samalla opetat sitä. Kyllä, olet hätävara jakäyttää sinua hyväkseen, tee sinä samoin. Ota, mitä tarvitset (eli seksi), mutta älä nyt hyvä ihminen rakastu tuommoseen.
- Anonyymi
KÄYTTÖ TAVARAA, KUSI HANKAA KUITENKIN!
MENEE PIENILLÄ POJILLA OPETELLESSA. - Anonyymi
Tuleeko se kiire siinä seksin aikaan vaiko vasta sen jälkeen. Jos sen jälkeen niin lopeta ja odota uutta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356