Onko muilla menossa threesome?

alve_modelli_lääkelehtin

Menage á trois. Meillä on! <3

17

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Persuisännät_Kihniö

Meillä on!!!

• yybee

No kivat teille :)

• kateellinenko

Miksi epäilet modellin työntäneen nakkinsa alveen takaloosteriin?

• Aim_IN1111----

.

"Älkää unohtako *M I N U A*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

har1!

.

• pyllyrupi
        Aim_IN1111---- kirjoitti:

.

"Älkää unohtako *M I N U A*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

har1!

.

ei unohdeta mutta tarvitseeko sinua edes erikseen mainita..

• cipralex_consumption

.

"# CIPRALEX # - kulutus ei ole palstalla tarpeeksi riittävää!!1!!1!1!! " lisätään annostusta

har!11

.

• jyvämies2
        cipralex_consumption kirjoitti:

.

"# CIPRALEX # - kulutus ei ole palstalla tarpeeksi riittävää!!1!!1!1!! " lisätään annostusta

har!11

.

Nyt paljastuit. Oon itekin syönyt cipralexia. Sinä syöt siis myös.

Se ei sovi fascisteille, se vie tunteet. Minullakin alkoi kummasti oikea käsi laskea kun cipralexin annostus lisääntyi. Et ole turhaan mikään lääke lehtinen.

• Ainut some mikä täällä kohta enää on meneillään, on some forty-four! Ja se tarkoittaa sitä kun mun 44 kokoa oleva maihari tunkeutuu sun ahteriin. Voit unohtaa tulevan talven pulkkamäet ja homobaarit, missä käyt kurlaamassa silloin kun et täällä ole kirjotelemassa typeryyksiä.

• marijari

Lepositeet ja aversio-hoito kutsuu modellia iha just!

Huhuu! 8D

• päättelykyky
        marijari kirjoitti:

Lepositeet ja aversio-hoito kutsuu modellia iha just!

Huhuu! 8D

Huhuu?

Olet marijari?

• marijari
        päättelykyky kirjoitti:

Huhuu?

Olet marijari?

Olen marijari.

Huhuu! 8D

• Näköjään

Kahteenkertaan lähettäminen kavalsi häirikön

• Ja tälle teidän runkkusaitille pitäisi tunkea maiharia niin, että maahantuoja joutuisi tilaamaan niitä laivalastillisen lisää Kiinasta ? Minä ainakin, jos netissä elämäni ensimmäistä kertaa profiloituisin noilla avuilla, en tekisi sitä ainakaan tällaisella foorumilla. Mun ei edes tarvitsisi keskustella tällaisten palstojen taliaivojen anonymikeskusteluissa, missä joku onanoi sillä mielikuvalla, missä pääosaa näyttelevät minun sormeni. On parempaakin keskusteluseuraa. Mutta jos sen teen, että keskustelen näillä palstoilla joskus, niin vittu "ällöttää", että tuntemattomat käy herjaamaan minua ja käy henkilökohtaisiksi valheherjauksillaan. Toisaalta on se kirjoitustaito sekin, kun tuonlaisesta kirjainten ripottelusta saa muodostettua jotenkin ymmärrettävän viestin.

• Kis_kisu
        modelli kirjoitti:

Ja tälle teidän runkkusaitille pitäisi tunkea maiharia niin, että maahantuoja joutuisi tilaamaan niitä laivalastillisen lisää Kiinasta ? Minä ainakin, jos netissä elämäni ensimmäistä kertaa profiloituisin noilla avuilla, en tekisi sitä ainakaan tällaisella foorumilla. Mun ei edes tarvitsisi keskustella tällaisten palstojen taliaivojen anonymikeskusteluissa, missä joku onanoi sillä mielikuvalla, missä pääosaa näyttelevät minun sormeni. On parempaakin keskusteluseuraa. Mutta jos sen teen, että keskustelen näillä palstoilla joskus, niin vittu "ällöttää", että tuntemattomat käy herjaamaan minua ja käy henkilökohtaisiksi valheherjauksillaan. Toisaalta on se kirjoitustaito sekin, kun tuonlaisesta kirjainten ripottelusta saa muodostettua jotenkin ymmärrettävän viestin.

Modellilla kiristää vanne päätä. Löysennä vähän, ei sinussa ole mitään ihmeellistä verratuna muihin.

• hahahhhaaa
        modelli kirjoitti:

Ja tälle teidän runkkusaitille pitäisi tunkea maiharia niin, että maahantuoja joutuisi tilaamaan niitä laivalastillisen lisää Kiinasta ? Minä ainakin, jos netissä elämäni ensimmäistä kertaa profiloituisin noilla avuilla, en tekisi sitä ainakaan tällaisella foorumilla. Mun ei edes tarvitsisi keskustella tällaisten palstojen taliaivojen anonymikeskusteluissa, missä joku onanoi sillä mielikuvalla, missä pääosaa näyttelevät minun sormeni. On parempaakin keskusteluseuraa. Mutta jos sen teen, että keskustelen näillä palstoilla joskus, niin vittu "ällöttää", että tuntemattomat käy herjaamaan minua ja käy henkilökohtaisiksi valheherjauksillaan. Toisaalta on se kirjoitustaito sekin, kun tuonlaisesta kirjainten ripottelusta saa muodostettua jotenkin ymmärrettävän viestin.

Se on seonnut ihan samalla tyylillä kuin eewari. En usko että se esittää. Tämä on mielenkiintoista jos mikä.

• Yleensä ja palstan ulkopuolella ihmiset vetoavat usein menneisyyden kokemuksiin ja tapahtumiin. Myös omakohtaiset kokemukset säätelevät merkittävästi ihmisen toimintaa. Usein palstalla elettyjen kokemuksen ja historian todistusarvo ei olekaan siinä itsessään vaan siinä, mitä kirjoittaja on kokemuksestaan oppinut. Palstahullunko arviointikyky siis ratkaisee perustelutavan vakuuttavuuden.

http://bit.ly/2fP0M3l

• eeeeerika
        modelli kirjoitti:

Yleensä ja palstan ulkopuolella ihmiset vetoavat usein menneisyyden kokemuksiin ja tapahtumiin. Myös omakohtaiset kokemukset säätelevät merkittävästi ihmisen toimintaa. Usein palstalla elettyjen kokemuksen ja historian todistusarvo ei olekaan siinä itsessään vaan siinä, mitä kirjoittaja on kokemuksestaan oppinut. Palstahullunko arviointikyky siis ratkaisee perustelutavan vakuuttavuuden.

http://bit.ly/2fP0M3l

Täsmäbiisi lääkkeelle? Ei sinänsä, tykkään itsekin. Kuten äitini totesi, meissä jokaisessa asuu pieni fascisti.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5197
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4066
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2189
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1927
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1795
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1444
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1250
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1046
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe