Eikö se ole naisten harrastus? Miehekäs mies ei mihinkään kirkkokuoroon mene.
Onko kuorossa laulava mies homo?
23
90
Vastaukset
- Hojhljhlh
Katolisissa maissa usein on.
Jopas nyt ollaan niin kangistuneita kaavoihin, mikä on miehekästä ja naisekasta tekemistä.
Antaa toisen harrastaa mitä kukin harrastaa.- eihomoille
No onhan se nyt homoa jos mies jossain kirkkokuorossa laulaa
- ateisitonhomoja
Kristityt ei oo homoja. Ainoastaan ateistit
No riippuu äänialasta! :oD
Mitäs tämä tarkoittaa? "Riippuu äänialasta"! Ei varmaan tarkoita tenoria, baritonia tai bassoa. Tarkoittaako tämä sellaista, että joku on altto-tenori?
Provoilua aloitus tietysti on. Tuskin homot laulevat kirkkokuorossa. Jossain brittien X-factorissa voi olla jotain laulajia, jotka seurustelevat saman sukupuolen henkilön kanssa. Itsekin olen käväissyt hetken kirkkokuorossa ja en ole homo tai lesbo - eli jostain muualta ne sellaiset henkilöt löytyvät kuin kirkkokuorosta! :)TÄHTI92 kirjoitti:
Mitäs tämä tarkoittaa? "Riippuu äänialasta"! Ei varmaan tarkoita tenoria, baritonia tai bassoa. Tarkoittaako tämä sellaista, että joku on altto-tenori?
Provoilua aloitus tietysti on. Tuskin homot laulevat kirkkokuorossa. Jossain brittien X-factorissa voi olla jotain laulajia, jotka seurustelevat saman sukupuolen henkilön kanssa. Itsekin olen käväissyt hetken kirkkokuorossa ja en ole homo tai lesbo - eli jostain muualta ne sellaiset henkilöt löytyvät kuin kirkkokuorosta! :)No huumorilla laitoin. Mutta homothan mielletään korkeaäänisiksi, niinkuin naiset...ja taas lesbot toisinpäin. Pakko oli viihdyttää itseään moisella kommentilla. :D
tähänsekaappi kirjoitti:
No huumorilla laitoin. Mutta homothan mielletään korkeaäänisiksi, niinkuin naiset...ja taas lesbot toisinpäin. Pakko oli viihdyttää itseään moisella kommentilla. :D
Minä taas sain eilen kuulla sen, että yksi Britti X-Factor-kilpailija seurustelee naisen kanssa ja on nainen. Ei hänen äänialastaan kuule sitä, että hän on naisena naisiin suuntautunut. En tiedä pitääkö tuo korkeaääniset mies homppelit ja matalaääniset sellaiset naiset paikkansa? Lähinnä kuohitut eunukit ovat korkeaäänisiä, mutta pitääkö samaan sukupuoleen suuntautuneitten keskuudessa paikkansa?
TÄHTI92 kirjoitti:
Minä taas sain eilen kuulla sen, että yksi Britti X-Factor-kilpailija seurustelee naisen kanssa ja on nainen. Ei hänen äänialastaan kuule sitä, että hän on naisena naisiin suuntautunut. En tiedä pitääkö tuo korkeaääniset mies homppelit ja matalaääniset sellaiset naiset paikkansa? Lähinnä kuohitut eunukit ovat korkeaäänisiä, mutta pitääkö samaan sukupuoleen suuntautuneitten keskuudessa paikkansa?
Tuskin. Minun serkun mies on hiukan "homon" kuuloinen. Ja ammatista lähtien on hiukan myös sellainen olemukseltaan, mutta ihan tuntuu naisista pitävän, tai ainakin mun serkusta, joka kyllä on ihan nainen, että sen verran on omakohtaista kokemusta. Ja sitten taas enoni rauhanturvaajakaverit oli homoja. Tai ainakin toinen, toinen tais olla bi-seksuaali, kun sitten toisen kuoltua oli taas naisen kanssa. Mutta tuo toinen tai kummatkin olivat aika miehekkäitä miehiä. Isoja ukkoja ja möreä-äänisiä.
En oikeen missään ajattele ehdottomasti ja oikeasti meitä on niin moneen lähtöön, että ei ketään pitäis kategorisoida minkään piirteen mukaan..tai niinkuin harrastuksen tai työn mukaan.tähänsekaappi kirjoitti:
Tuskin. Minun serkun mies on hiukan "homon" kuuloinen. Ja ammatista lähtien on hiukan myös sellainen olemukseltaan, mutta ihan tuntuu naisista pitävän, tai ainakin mun serkusta, joka kyllä on ihan nainen, että sen verran on omakohtaista kokemusta. Ja sitten taas enoni rauhanturvaajakaverit oli homoja. Tai ainakin toinen, toinen tais olla bi-seksuaali, kun sitten toisen kuoltua oli taas naisen kanssa. Mutta tuo toinen tai kummatkin olivat aika miehekkäitä miehiä. Isoja ukkoja ja möreä-äänisiä.
En oikeen missään ajattele ehdottomasti ja oikeasti meitä on niin moneen lähtöön, että ei ketään pitäis kategorisoida minkään piirteen mukaan..tai niinkuin harrastuksen tai työn mukaan.Jätetään tämä aihe, sillä ei kiinnosta mistään bi-tyypeistä keskustella, vaikka kommenttisi oli mielenkiintoinen ja rakentava! :)
TÄHTI92 kirjoitti:
Jätetään tämä aihe, sillä ei kiinnosta mistään bi-tyypeistä keskustella, vaikka kommenttisi oli mielenkiintoinen ja rakentava! :)
sopii. :)
Pitää paikkansa. Kuorolaulu kuuluu homojen soidinmenoihin.
- 8plus10
Meidän työpaikalla on yksi mies joka on kuorossa ja on koko paikan pahin playeri. Koko ajan uusia naisia.
- mikä_ääniala
Onko basso, tenori vai baritoni?
- 8plus10
mikä_ääniala kirjoitti:
Onko basso, tenori vai baritoni?
En tykkää hänestä ja en ole koskaan käynyt heidän näytöksissään niin en tiedä.
- kuorossa_laulanut
8plus10 kirjoitti:
En tykkää hänestä ja en ole koskaan käynyt heidän näytöksissään niin en tiedä.
Tenorit ovat usein panomiehiä. Vanha kuorolaisvitsi kertoo, että konsertin jälkeen tenorit lähtevät naimaan ja bassot juomaan.
- ei-kai
kuorossa_laulanut kirjoitti:
Tenorit ovat usein panomiehiä. Vanha kuorolaisvitsi kertoo, että konsertin jälkeen tenorit lähtevät naimaan ja bassot juomaan.
Eikö se luulis olevan toisinpäin? Kimeä-ääniset tuskin naistenmiehiä, mutta matalaääniset bassot tihkuu testosteronia.
- siinä_syy
ei-kai kirjoitti:
Eikö se luulis olevan toisinpäin? Kimeä-ääniset tuskin naistenmiehiä, mutta matalaääniset bassot tihkuu testosteronia.
Tenorit ovat usein "kauniita miehiä", bassot puolestaan "isoja miehiä"
- wandula
Edesmennyt miesystäväni lauloi mieskuorossa, oli kakkostenori ja kova sekä naimaan että juomaan.
- hubaajutskaa
Kuorot on naisille, en kiinnostuisi kuorossa laulavasta miehestä :D
Kaikki miehet ovat homoja! Minä olen itsenäinen nainen, pystyn elämään ilman miehen apua elämässäni, mies on vain hidaste, naiset ovat voimaa, minä olen yksinäinen nainen! EN TARVITSE MIESTÄ
- m-i-e-s
Onko kuorossa laulava.... No ei ole, eli et saa siitä itsellesi miesystävää kylmän talven lämmikkeeksi. =P (Onko homo, homo? No on se, homo on homo, pitsiä nypläävä mies on pitsiä nypläävä mies. Mikäli joku esittää sinulle kysymyksen, oletko tyhmä ja yksinkertainen, ei tarvitse vastata. =P)
Onko se naisten harrastus, ei ole. Onko siellä selkeä enemmistö naaraita? On siellä. Onko se kauniin äänen omaavalle hyvä paikka? On se. Kannattaako naista/naisia ja naiskontakteja haluavan heteromiehen osallistua kirkkokuoroon? Kyllä. (10 naarasta yhdelle urokselle, rauhallinen ympäristö, ei kilpailijoita vesittämässä.)
(Miehestuukokäs mies ei varmaan mene muualle kuin alastomat.simpanssit.com/korkeasaari_pictures?) - näinpänäinn
Itseään miehekkäinä miehinä mainostavat eivät ylipäätään uskalla oikein mihinkään mennä tai mitään tehdä, vaikka itse haluaisivatkin. On niin paljon tärkeämpää tunkea itseään johonkin ahtaaseen rooliin ja mainostaa kovaan ääneen mitä pitää ja mitä ei saa tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904503
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?613385Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132561Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1092551Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1282464- 422085
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282017Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241773Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91667- 291628