Miten pääsisin ihastumisesta eroon?

frustratifioitu

Olen jo monta vuotta ollut varsin tyytyväinen elämääni. Töitä on ja harrastuksia. On mukavia läheisiä ihmisiä. Tekemistä ehkä vähän liiaksikin. Osaan nauttia myös yksinolosta, katsoa vaikka elokuvia, lukea, retkeillä. En tarvitse miestä mihinkään. Olen voinut hyväntahtoisen huvittuneesti nauraa palstakirjoittelijoille, jotka ovat ihastuneet työkaveriin ja miettivät että mitämitä ja mksi ja pitäisikö ja mitäsemeinaa ja eitässäollamitäänteinejä. Kyllä aikuinen ihminen kai jo osaa...

Sitten hän tuli samaan työpaikkaan, törmäillään aika harvoin. Ihan ok tyyppi. Muut kehuvat hänen työpanostaan. Mukavat jutut. Tajuttoman miellyttävä ääni. Ajattelin, että tuollaista puhetta voisi kuunnella ihan vain nautinnoksi. Viaton pieni ajatus. Meni muutama viikko ja löysin itseni haaveilemasta hänestä tuijotellessani tylsiä töitäni.

Mikäpä siinä, eihän mukava pieni väreily vatsanpohjassa kenenkään työuraa vaaranna, mutta totaalisen täyttymättömänä ja turhana tunteiluna alkaa jo vähitellen harmittaa. Olisi nimittäin niin paljon tähdellisempääkin telemistä! Toisaalta olisihan ihan mukavaa, jos olisi oma kaveri, jonka kanssa voisi asettautua sohvalle hyvää leffaa katsomaan. Voisi siinä vaikka pitää kädestä kiinni tai vaikka vähän hartioita hieroa samalla. Pätkän jälkeen voisi vähän väitellä teemoista ja näyttelijäsuorituksista ja voisi sitten vaikka...

Juuri näistä ajatuksista voisin luopua. Nyt vain odottelen, että tunteellinen hullutus menee ohitse. Ja meneehän se ajan kanssa.

6

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erikoista

Siis kyselet täältä ilmeisesti miehiltä miten pääset eroon naisena ihastuksestasi? Taidat odottaa ihan toisenlaisia vastauksia.

• frustleidi

En odota mitään, koska tämähän nyt on pelkkä retorinen pläjäys palstalle. Luulen tietäväni että oikeasti ei tähän ole mitään lääkettä, ei varsinkaan se toimi, että yrittäisi vain olla ajattelematta... Voinhan olla väärässäkin ja jollakulla olisi hyvä kikkakolmonen tähän vaivaan. Vaikkapa homeopaattinen, kaikkea voin kokeilla.

• NimenomaanAjanKanssa

Minulla pahimman kaipuun hellittäminen tapahtui noin kahden vuoden kuluttua. Siis pahimman. Sitten meni vielä vuosi haikaillessa. Ja näin tapahtui, vaikka en ollut ihastukseni kanssa kuin ihan vähän alussa tekemisissä.

• Frustraatiossa

Pari vuotta.... eipä tässä sitten kannata hötkyillä.
        Olin vain ollut niin tyytväinen tilanteeseen, jossa en ole ihastunut keneenkään tai suhteessa kenenkään kanssa. Vapautta.

• Miksi siitä tunne hulluudesta pitäisi päästä eroon, ellei se ole sama kuin tila missä nainen tuntee tarvetta ostella kaikkea turhaa ja elää yli varojensa. No joo tietysti jos joutuu peittelemää fysiologisia ilmiöitä ja vaikutta sekavalta, eikä pysty keskittymään töihinsä, voi tietysti alkaa miettimään pelkkiä negaatioita.

• täällätaasfrust

Voivoi. Ettäkö vain nauttisin tunteista... Tänäänkin hän siinä pyöri kyselemässä juttuja, joihin en tiennyt vastauksia ja höpötti kaikkea muutakin. Ja kun hän ei ollut siinä, niin toivoin että olisi ollut ja mitä olisikaan sanonut ja mitä hän olisi sanonut... Ihan kuin joskus teininä!

Kotimatka kului haaveillen yhteisestä tulevaisuudesta, kun hän soittaisi minulle ja kertoisi olevansa ihastunut....

Noloa.

No ehkä Nämä tunteet on kuitenkin positiivisia, Täällä yksikseni hymyilen. Ensi viikolla taas häntä näen. Mahdollisesti.

Taidan shoppailla Dacian.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5137
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4046
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2149
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1807
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1785
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1424
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      27
      1207
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1026
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      970
    Aihe