Olisko täällä joku sinkku mies..

melisssa-

20-36v, halukas tutustumaan 18-vuotiaaseen savon neitoon? :)

Mulla on mustat pitkät hiukset, vihreet silmät, 163cm/55kg, muutama leima löytyy ja napalävistys.

Luonteeltani oon ystävällinen, kiltti, herkkä, tempperamenttinen, itsepäinen, oikukas, ailahteleva, avoin ja ymmärtäväinen, seksuaalinen, äidillinen, naisellinen, eläinrakas (etenkin koirat lähellä sydäntä) ... :)

Työskentelen tarjoilijana baarissa ja harrastan lenkkeilyä, kahvakuula jumppaa.

Miehessä haluan olevan seuraavat ominaisuudet: vahva, turvallinen, suojeleva, tunteellinen, rakastava, luotettava, avoin, haluaa minun kanssa lapsia ja pitää myös eläimistä.

Kiinostuitko? Laita kommenttia tuonne alapuolelle ja kerro itsestäsi! Teissä lapin miehissä on aina jotain todella kiinostavaa.. ;)

<3:llä minä.

17

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melisssa-

      Niin ja elän enemmän tunteella kuin järjellä, mutta varmaan sekin kävi aloituksesta selville... :) !

    • Mies30yläperältä

      Voi veikkosten kiinnostuin. Miten sinuun saisi yhteyden? Tämä kun ei oikein ole pelittävä väline tutusteluun.

      • melisssa-

        Niin no myöhemmin voitais vaikka sähköposteja vaihtaa... :)


    • melisssa-

      Ulkonäkökriteerit: pituutta 170-185cm, hoikka tai treenattu vartalo, tummat hiukset, tatuoitu, tyylikäs...

      Tollaset miehet uppoaa muhun eniten, saa toki ottaa yhteyttä vaikkei noita kaikkia kohtia täyttäiskään. :)

      • harrikansoundi

        Mulla on perseen toisessa pakarassa tatska, siinä lukee Kaija. Olen mopomiehiä, eli tyyliä löytyy.


      • melisssa-

        Selvä. :D


      • sgrt

        Neitokaisessa täytyy olla jotain radikaalia vikaa, kun joutuu ruinaamaan miesten perään näkymättömänä.


      • melisssa-

        Niinku mitä esimerkiks? minusta tämä on vaan jännä tapa kahtoo millasta porukkaa täältä palstalta löytyy. :)


    • ilkkaKoottava

      Aikamoiset on kriteerit:
      vahva, turvallinen, suojeleva, tunteellinen, rakastava, luotettava, avoin, haluaa lapsia, 170-185 cm, hoikka tai treenattu vartalo, tummat hiukset, tatuoitu, tyylikäs

      Kokeiles eliittikumppania (tai vaikka Narniaa)

      • melisssa-

        Ei nuo minun mielestä mahdottomat kriteerit oo. Mä haluun vaan miehen joka pitää huolta vaimostaan ja perheestään, välittää myös ulkonäöstään. :)

        That's it.


      • ilkkaKoottava

        Tunteellinen, tatuoitu ja vielä sliipattu bodari = yleensä aina luonteenvikainen tai muuten narsistinen tapaus. Vaatimattoman näköiset miehet ne huolehtivat vaimostaan ja perheestään...

        Mutta eikai siinä, onnea matkaan


      • Gymshark
        ilkkaKoottava kirjoitti:

        Tunteellinen, tatuoitu ja vielä sliipattu bodari = yleensä aina luonteenvikainen tai muuten narsistinen tapaus. Vaatimattoman näköiset miehet ne huolehtivat vaimostaan ja perheestään...

        Mutta eikai siinä, onnea matkaan

        Menikö läskipullala tunteisiin?


      • ilkkaKoottava
        Gymshark kirjoitti:

        Menikö läskipullala tunteisiin?

        Ei mennyt niin hyvin ku sulla Syntholia "habaan"

        Mitens sulla, jäikö aamupuuro syömättä? Ruispalat vähissä? Maitorahka vanheni?


    • MikäOnPehmeäMuttaKovenee

      185/85 kymmenkunta leimaa ja tumma. Hauska, rento ja asiallinen. Kelpaako tämmönen viini vuosimallia 1983?

      • melisssa-

        <3 Aiih

        Kuinka monta vuotta posessa?

        Nynnyjä en kaipaa ;)


      • MikäOnPehmeäMuttaKovenee

        Monta ;)


    • Roin.Jussi

      Aika nuorena olet avaaja huoraksi ruvennut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe