Rakkauselämä taivaassa?

Papapparainen

Onko sitä? Asia uteloittaa sillä jos siellä saa uuden kehon niin varmaan rakkauselämä sujuisi paremmin sen kanssa kuin tällä yli 80-vuotiaalla vartalolla. Vaimokin jo odottaa minua siellä.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnellisesti.naimaton

Seksiä taivaassa ei ole eikä avioliittoa. Nämä olivat Jumalan tilapäisratkaisu syntiinlankeemuksen tapahduttua.

Naisia ja miehiä siellä ollaan, ja sisarusrakkautta kyllä on!

• Jos näin on niin se on välivaihe kohti Totuutta . Sukupuolesi näkyy kehossasi mutta kaikki me olemme samasta lähtöisin ... Ja samaa .

• Jos elämä taivaassa on kuten Raamatussa on kerrottu, niin on tosi surkeaa.

Ihmiset olisi taivaassa kangastuksina, joita ei voisi koskettaa, joten rakkautta ei siellä voisikaan olla.
      Siellä ei olisi muutoinkaan mitään luonnollista ja vesikin olisi kristallia, jossa kalatkaan ei eläisi ja muutoinkin pelkkä materialistinen ympäristö, kun joutuisi asumaan valtavassa kultakuutiossa.

• Kerro mikä on rakkaus .

• UskovaNoora

Pe.ku, eiköhän sillä kristallivirralla viitata virran kirkkauteen eikä konkreettiseen kristallikiveen? Ilm. 22 : 1: "Enkeli näytti minulle elämän veden virran, joka kristallinkirkkaana kumpuaa Jumalan ja Karitsan valtaistuimesta."

Ja jonkinlainen luonnon kaltainenkin siellä on, Ilm. 22: 2: "Kaupungin valtakadulla, virran haarojen keskellä kasvoi elämän puu. Puu antaa vuodessa kahdettoista hedelmät, uuden sadon kerran kuukaudessa, ja sen lehdistä kansat saavat terveyden."

Raamatun taivaskuvauksista ihanin on minusta se, että luotu näkee siellä Jumalan kasvoista kasvoihin. Ei ole enää vierautta ja pelkoa hylkäyksestä, mutta kuitenkin toteutuu intiimi suhde toisen, Jumalan, kanssa. Suhde "minän" ja "toisen" välillä säilyy ja täydellistyy. Luotu on edelleen luotu, ja Luoja on Luoja.

Olen joskus mielenkiinnosta lukenut hindujen "taivaskäsityksestä". Heidän uskotonsa mukaan moksha eli vapautuminen jälleensyntymisen kiertokulusta tarkoittaa liittymistä maailmansieluun, jossa vallitsee non-duaalinen ykseys – ei ole "minua" ja "toista". Minusta tämä kuulostaa kauhealta, niin yksinäiseltä! Tosin hindulaisuuden mukaan sekään ei ole pysyvä tila, vaan sykli käynnistyy aina uudestaan tietyn ajanjakson jälkeen ja muutos on ikuista... Onneksi se ei ole totta.

• Rakkautta kyllä on, mutta ei ehkä seksiä...

• mijojo

Kaikki rakkaus ei ole seksuaalista.

• Pyhittynyt.usk.sisar

Seksi on syntiä.

• lapsetkin.saavat

1. Onpa taivaassa tallella lapsillekin, / jotka Jeesusta rakastavat, / kultakruunut ja valkeat vaattehetkin, / harput, joilla he soittelevat.2. Tietä kultaista laulaen astelevat, / ovat seurassa enkelien. / Karitsan siellä kasvoja katselevat, / pyhää uhria syntisien.

• Jobinpostia

Mark.12:25. Loppulause: vaa he ovat niinkuin enkelit taivaassa. 1Joh.3:2. Me tiedämme tulevamme hänen kaltaisikseen....

• Mihin sitä seksiä siellä tarvitaan? Vai siksikö olet uskovaksi alkanut että "pelastusvarmmus" tarkoittaakin sinulle seksiä...

Matteuksen evankeliumi:
      22:30 Sillä ylösnousemuksessa ei naida eikä mennä miehelle; vaan he ovat niinkuin enkelit taivaassa.

Luukkaan evankeliumi:
      20:34 Niin Jeesus sanoi heille: "Tämän maailmanajan lapset naivat ja menevät miehelle.
      20:35 Mutta ne, jotka on arvollisiksi nähty pääsemään toiseen maailmaan ja ylösnousemukseen kuolleista, eivät nai eivätkä mene miehelle.
      20:36 Sillä he eivät enää voi kuolla, kun ovat enkelien kaltaisia; ja he ovat Jumalan lapsia, koska ovat ylösnousemuksen lapsia.

• Palstan paras ja oikein kristitty Räyhis inkarnoituu taivaaseen erikseen jokaisella käyttämällään nimimerkillä ja on valmis tyydyttämään muiden tarpeet!!!!!

Ramen!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8166
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6248
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6188
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4761
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      42
      3256
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3245
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2799
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      46
      2740
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      47
      2705
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      56
      2642
    Aihe