Vai kannattaako ostaa netistä?
Mistä nastarenkaat espoo-hki?
20
79
Vastaukset
- narskis
Tilaa netistä, helppo verrata hintoja. Saksasta saa yleensä edullisimmin. Saattavat tulla alle viikossa.
- vauhti-pyörä
Sakemannien tuotteita en kyllä lähtisi näille leveysasteille hankkimaan ovat sitten kuinka edullisia hyvänsä. Yleensä laatu maksaa ja jos ei halua suistua heti ekassa mutkassa ulos tai törmätä kaikkeen eteen tulevaan, niin suosittelen panostamaan rengaspuoleen. Sama juttu, kuin auton kanssa - kiinalaiset halpisrenkaat on niissäkin ihan paskoja.
- pimpparengas
Vetelet kunnon ruuveja vanhoihin renkaisiin, niin toimii paljon paremmin kuin mitkään nastat.
- derfdxwqd
No onko joissain kivijalkaliikkeessä tarjouksia?
- hghyuyh
Motonetissä on kaikki SuomiTyres 622 koot renkaat nastoilla alle 40. Minulla on vielä noi Nokia nimellä ja ei mene sepelin kivet läpitte.
- velo-g
Nokian Hakkapelittoja saa melkeen mistä vaan rengasliikkeestä. Kannattaa käyttää netin hintavertailukoneita halvimman hinnan löytämiseksi. Taisi olla joku sivusto erikoistunut eri liikkeiden kilpailuttamiseenkin, mutten kyllä tähän hätään muista sen sivuston nimeä.
- talavipolokija
Bikesteristä, Schwalbe ice spiker pro evot ja kyllä toimii.. Jyristää jonkin verran kovalla alustalla, mutta pöperölumella ja puhtaalla jäällä menee hienosti.
- narskis
Joo, Schwalbe Ice Spiker pitää.
- Pomppukeppi
Parhaat nastarenkaat mutta aika hinnakkaat. Ovat muuten yllättävän monesta paikasta nyt loppu kun lunta rysähti niin äkkiä aikaisin syksylä.
- äläjuksaa
Rahat sulla on loppu
- Pomppukeppi
No esim. tuolta oli lopussa. Tuotetta ei varastosa, lukee aika selkeästi:
https://www.bikester.fi/386945.html - fkfkfkfkfkfk
narskis kirjoitti:
Joo, Schwalbe Ice Spiker pitää.
Juu, ite ostin kanssa xxl liikkeestä kun myivät 50 e/rengas viime vuoden varastoa, ihan törkeän hyvät eikä jyristä edes pahasti asfaltillakaan että edes harkitsisi "kesä"renkaiden takas laittoa nyt kun lumet suli. Se Motonetin suomi tyres vaihtoehto ei oo kans vrm hassumpi, etenkin jos tarttee 26 tuumasta mitä ei ice spikerinä löydy helposti.Suomi tyres ei ole niin näyttävä ja järeä ja siinä on vähemmän nastojakin.
- pimiö
Chainreactioncycles.comista löytyy Ice Spiker, 72 euroa.
- tietäjäpoika
Tokmannilta
- Vislauskujalla
Pasilan pyörähuoltoon oli tullut juuri maanantaina iso läjä nastarenkaita. Sieltä ne saa myös alle, jos ei näpit taivu vaihtamaan. Hintataso tietysti on vähän korkeampi kuin netissä, mutta kallista se on vain köyhille.
- talavipolokija
Tähän pätee myös vanha sanonta: Jos haluat hyvän ja halvan, osta kaksi. Se halpa ja sitten hyvä...:)
- 900k
Ei olisi tuo sanonta kyllä mitään rautalangasta vääntöä tarvinnut. Ellei sitten itsellesi.
- talavipolokija
Jos on pinnat kiristetty ylikireälle, niin ettei huumori enää uppoa, kannattaa varmaankin alkaa vaikka sukkia kutomaan. Se on mukavan stressitöntä puuhaa.
- asuntoautoilija
Virosta hakemalla saat kans edullisemmin kuin suomesta
- enpäolisniinvarma
mistä sieltä? muka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628