Keskusteluaiheet

pååå

Minkälaisista aiheista haluaisitte täällä keskustella?

48

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uyiyoiuyiuou

Normaalien ihmisten sinkkuelämä / kokemukset kiinnostaa. Ätmien ruikutukset vaan pilaa joka ketjun..

• Mä olen joskus kysellyt että millainen "cv" pitäisi olla, että olisi normaali sinkku. Eli mikä on oikea reitti tulla sinkuksi ja mikä oikea tapa elää jotta pysyy sinkkuna?

• normaalisinkku_on
        scrg kirjoitti:

Mä olen joskus kysellyt että millainen "cv" pitäisi olla, että olisi normaali sinkku. Eli mikä on oikea reitti tulla sinkuksi ja mikä oikea tapa elää jotta pysyy sinkkuna?

Normaali sinkku seurustelee ensimmäisen kerran 14-18-vuotiaana ja pääsee myös silloin poikuudestaan tai neitsyydestään. Opiskelee tai käy töissä eikä vain makoile kotona. Ei hauku vastakkaista sukupuolta jatkuvasti. Löytyy ystäviä joiden kanssa puuhailee kaikenlaista.

• normielämä
        normaalisinkku_on kirjoitti:

Normaali sinkku seurustelee ensimmäisen kerran 14-18-vuotiaana ja pääsee myös silloin poikuudestaan tai neitsyydestään. Opiskelee tai käy töissä eikä vain makoile kotona. Ei hauku vastakkaista sukupuolta jatkuvasti. Löytyy ystäviä joiden kanssa puuhailee kaikenlaista.

Voisin vielä lisätä: Ei seksuaalisesta turhautumisesta johtuen köhnää joka naistenlehteä, keskustelupalstaa ja uutista kamaloidakseen sitä, kun muut harrastavat seksiä.

• normaalisinkku_on kirjoitti:

Toivotaan että normaalit sinkut kertoisivat enemmän mukavasta sinkkuelämästään. Tämä palsta maalaa sinkkuudesta niin perin juurin ikävän kuvan, että tällaisen mainoksen perusteella pitäisi olla vähän pöhkö ryhtyäkseen sinkuksi.

• 121212121212
        normaalisinkku_on kirjoitti:

Puhutaanko nyt normaalisinkkunaisista?

Miehistä 18-vuotiaina on täyskokemattomia lähes puolet ja vielä 21-vuotiainakin yli viidennes.

Normimiehen sinkkuelämä nyt ei vain ole samaa kuin FWB-suhteilevien citysinkkunaisten, eli seksiä saa sormia napsauttamalla.

• uikgkubg

Naisten ahneudesta ja pinnallisuudesta.

• eipuutukulutka

Tässä tulikin JO kaksi todella "yllättävää" vastausta.

• Huumeista, prostituutiosta, korruptiosta, ja uhkapeleistä....KIITOS!

• kiinnostavimmat.aiheet

Naisten hypergamiasta, kullikarusellista, aisureista ja pillusta

• keskustelkaa.Prkle

Neitsyt pillun jälkeen ehdottomasti tärkein aihe. Varsinkin vuorokautiset annokset FINAa ja sen vaikutukset Sasi-kaljuun. Myöskin risteilyt, turkulaisuus, kirveet ja Persut on erittäin tärkeitä, kuten myös yön-timojen mustat mulkut ja niiden sovittelut darkkiksen pyrstöön. Sana ON vapaa !

• Ruoka-aiheet kiinnostaa aina, lällyt parisuhde keskustelut ei juurikaan

• faserg

Poliittiset aiheet pitäisi ainakin kieltää kokonaan Sinkut-palstalla. Suomi24:ssa on omat osionsa politiikalle; sinne voi mennä lässyttämään politiikasta. Minkä takia sitä aihetta pitää tunkea väkisin tänne?

• Naiset voisivat kertoa enemmän omasta elämästään ja ajatuksistaan. Esimerkiksi että.silleen kertoilee täällä aina välillä päivänsä tapahtumia.

Valitettavasti naisia ei tunnu kiinnostavan muut kuin panemiskeskustelut.

• vihatipunen

Ei mua kiinnosta panemiskeskustelut mutta ei mun omassa elämässänikään ole mitään mainittavaa. Työasioistani en viitti kirjotella eikä mulla ole "emoja , faijoja ja sisaruksia" joista voisi kirjoittaa.

Paitsi että mun isän kuolemasta tuli eilen vuosi, huraa! :'( Viime isänpäivästä sais kyllä pitkän vaiheikkaan kertomuksen aikaan mutta edelleenkään en halua tylsistyttää ketään kuoliaaksi.

• kurrelle.turpaan

Jätkä jolla on hampaat ku oravalla ei voi mitenkään ymmärtää naisista mitään.

• vihatipunen kirjoitti:

Ei mua kiinnosta panemiskeskustelut mutta ei mun omassa elämässänikään ole mitään mainittavaa. Työasioistani en viitti kirjotella eikä mulla ole "emoja , faijoja ja sisaruksia" joista voisi kirjoittaa.

Paitsi että mun isän kuolemasta tuli eilen vuosi, huraa! :'( Viime isänpäivästä sais kyllä pitkän vaiheikkaan kertomuksen aikaan mutta edelleenkään en halua tylsistyttää ketään kuoliaaksi.

Sun pitäisi hommata jotain muita ihmisiä elämääsi, ettei tarttis vatvoa noita edesmenneitä niin paljon.

• vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

Sun pitäisi hommata jotain muita ihmisiä elämääsi, ettei tarttis vatvoa noita edesmenneitä niin paljon.

On mulla ystäviä. Ja mun mielestä on ihan luonnollista miettiä edesmenneitä vanhempiaan. Sinua ei varmaan aikanaan tule mitenkään hetkauttamaan kun huomaat, että olet ainoa elossa oleva perheestäsi...Vaikutat sen verran kylmältä ihmiseltä.

• vihatipunen kirjoitti:

On mulla ystäviä. Ja mun mielestä on ihan luonnollista miettiä edesmenneitä vanhempiaan. Sinua ei varmaan aikanaan tule mitenkään hetkauttamaan kun huomaat, että olet ainoa elossa oleva perheestäsi...Vaikutat sen verran kylmältä ihmiseltä.

Ehkä tässä on joku filtteri välissä, mutta tuntuu, että suuri osa jutuistasi täällä koskee edesmenneitä vanhempiasi. Siksi toisekseen olen täällä useaankin otteeseen toitottanut, että sinkkuilu tulee vanhemmiten olemaan yksinäistä itse kullekin. Se tosiasia ei ole saanut täältä oikein vastakaikua.

• vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

Ehkä tässä on joku filtteri välissä, mutta tuntuu, että suuri osa jutuistasi täällä koskee edesmenneitä vanhempiasi. Siksi toisekseen olen täällä useaankin otteeseen toitottanut, että sinkkuilu tulee vanhemmiten olemaan yksinäistä itse kullekin. Se tosiasia ei ole saanut täältä oikein vastakaikua.

No voin mä kirjoittaa myös pitkätukkaisista kitaristeista. Olen mä niitäkin ollut lähiviikkoina katselemassa.

Ja miksi sinä et kertoile päivistäsi "että.silleen" tyyliin? Miksi naisten aina pitäisi järjestää hupia miehille...

Ja onhan täällä tuo "valtakunta" joka avautuu elämästään vähän liikaakin.

• vihatipunen kirjoitti:

No voin mä kirjoittaa myös pitkätukkaisista kitaristeista. Olen mä niitäkin ollut lähiviikkoina katselemassa.

Ja miksi sinä et kertoile päivistäsi "että.silleen" tyyliin? Miksi naisten aina pitäisi järjestää hupia miehille...

Ja onhan täällä tuo "valtakunta" joka avautuu elämästään vähän liikaakin.

Koska naiset ovat olemassa miesten iloksi.

• flowersreally
        HC-ätmel kirjoitti:

Koska naiset ovat olemassa miesten iloksi.

Juuri tuollaisia sovinisteja miehet aina on.

• vihatipunen
        flowersreally kirjoitti:

Juuri tuollaisia sovinisteja miehet aina on.

Juuri näin.

• Parhaat_aiheet

DarkFearin kaljuuntumisesta, neitsyydestä setäikäisenä, homoudesta, yksiössä asumisesta ja pyllynpyyhkijän ammatista ja palkkatasosta (9€/päivä).

• kaisanoasaa

Vitusta ja sen saamisen mahdottomuudesta. Sellaista aihetta en ole tällä palstalla nähnyt.

• Trumppi_voitti

Donald Trumpin vaalivoitosta. Hierotaan se oikein hieromalla suvaitsevaiston naamaan.

• Tänään voitaisiin ihan tuntemattomilta kysellä miten ne voi ja mitä kuuluu, sillain amerikkalaiseen tyyliin.

• flowersreally
        scrg kirjoitti:

Tänään voitaisiin ihan tuntemattomilta kysellä miten ne voi ja mitä kuuluu, sillain amerikkalaiseen tyyliin.

Ja kaikki vastais: "kiitos, hyvää kuuluu".

• Ikis..M

Palstan naiset voisivat keskustella siitä kuinka voisivat tulla naisellisemmiksi ja haluttavammaksi miesten silmissä, jakaa sisarellisessa hengessä vinkkejä toisilleen siitä kuinka tulla kunnialliseksi ja haluttavaksi, siis oikeanlaiseksi vaimomatskuksi. Me miehet sitten voitaisiin auttaa heitä näissä ketjuissa.

Nykyiselläänhän on niin että me miehet joudutaan aina avaamaan ketjut joissa naiset saa vinkkejä kunniallisena naisena olemisesta vaikka se olisi oikeastaan naisten tehtävä, palstanaiset vaan ei oikein osaa tehdä aloituksia ja silloin kun tekevät ne on yleensä jotain seksistisiä navanalusjuttuja.

• Miltä teistä naiset tuoksuu parhaimillään?. Miehen mielestä tuoksun neitsyydelle alhaalta ja itseni mielestä kukalta?
      Silliä ei lasketa.

• kuntavalta

Sä haisut parhaimmilläs.

• kuntavalta kirjoitti:

Sä haisut parhaimmilläs.

Kyllä sinustakin haju lähtee😍

• Kai joku miellyttävä feromonien tuoksu on ihan kiva..

Joku pehmeä hajuvesi.

• Eräkettu kirjoitti:

Kai joku miellyttävä feromonien tuoksu on ihan kiva..

Joku pehmeä hajuvesi.

Noh jaah tuota😅
        Pitäisi varmaan aloittaa hajuveden käyttö😱 jos vaikka tuo ukko kerjäisi vuorostaan minulta.😍

• valtakunta kirjoitti:

Noh jaah tuota😅
        Pitäisi varmaan aloittaa hajuveden käyttö😱 jos vaikka tuo ukko kerjäisi vuorostaan minulta.😍

Ne laittaa niihin hormoneja jotka vaikuttaa miehiin alitajuisesti..

• Eräkettu kirjoitti:

Ne laittaa niihin hormoneja jotka vaikuttaa miehiin alitajuisesti..

Ai silläkö olet noin pöllyissä hormooneista yliannyliannostus

• valtakunta kirjoitti:

Siis yliannostus Feromoneja.

• valtakunta kirjoitti:

Joo.. Ja sitten mulla on vielä omat hormonit höysteenä..

Melekonen soppa.

• Eräkettu kirjoitti:

Joo.. Ja sitten mulla on vielä omat hormonit höysteenä..

Melekonen soppa.

Se jälkkäri olisi kiva sinullekin maustettuna hienpisarolla ja sana piiskana jyystettynä.Miksi kummassa täällä kärvistelet kun voit höyrystyä milloin vaan?

Vai loppuuko ravinto kesken vai jäikö jotain kuivumaan rapeaksi.😂

• valtakunta kirjoitti:

Se jälkkäri olisi kiva sinullekin maustettuna hienpisarolla ja sana piiskana jyystettynä.Miksi kummassa täällä kärvistelet kun voit höyrystyä milloin vaan?

Vai loppuuko ravinto kesken vai jäikö jotain kuivumaan rapeaksi.😂

Siehän se rajuksi rupesit piiskojes kanssa. :D

• karhuaja

Verotuksesta olis kiva keskustella.

• Hurttakuono

Miksei tällä palstalla voisi keskustella mistä tahansa? Siitäkin huolimatta, että 24:ssa on aihelinkkejä ziljoona? Onhan täällä jo käsitelty ruokia, pipoja, sotia, muotia, asumista ja mitä vielä muuta, vaikka senkin jälkeen joku aloittaa jatkuvan marmattamisen pillun puutteesta. Ja jotta ei heti syytellä joksikin valkoritariksi, niin voisivat fiimeilit osallistua muihinkin aiheisiin, kuin loputtomaan parisuhdemärehtimiseen.

• MrHedgehog

Siilien ruokkimisesta ja pesäkoppien rakentamisesta.

• flowersreally

Eiks siilien pitäis olla jo talviunilla?

• MrHedgehog
        flowersreally kirjoitti:

Eiks siilien pitäis olla jo talviunilla?

Jotkut meistä on vielä jalkeilla.

• Helevetti kun kattoo noita treffi-ilmotuksia...

Ei noista ittelleen muijaa löydä.

Miksi ne aloittaa "itsenäinen, vähän vaikea".. Miten ne luulee tollasilla saavansa miestä..

• Kaikki naiset ovat itsenäisiä ja vähän vaikeita. Kannattaa katsella sellaista, joka osaa edes myöntää sen. Ehkei sillä sitten muuta vikaa olekaan, jos näkee kuitenkin jotain vikaa itsessään? Omasta mielestään täydelliset on aina pahiten viallisia.

• Naisasialooser1

Näyttävimmistä, raaimmista, kekseliäimmistä, miehekkäimmistä sekä uniikeimmista itsemurhista, joista palstalaiset ovat kuulleet.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      91
      5248
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4086
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2209
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1997
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1454
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1056
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe