Käytkö kampaamossa/parturissa?

kysYmyz

Vai kuka leikkaa kuontalosi/trimmaa partasi?

27

133

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teepäperässäjososaat

En käy. Ite leikkaan ja trimmaan ja värjään ja letitän ja solmin rusetinkin letin päähän.

• öröröö

En käy. Anna hiusten kasvaa vapaasti.

• öröröö

En myöskään pese niitä. Annan niiden likaantua vapaasti.

• komean_käsittelyssä

Käyn kampaamossa 6 viikon välein. Komea heteromies leikkaa ja värjää tukkani, koska varaan aikani aina hänelle. ;) Niitä elämän pieniä iloja.... <3

• mitennii

Mistäs tiedät että se on hetero?

• komean_käsittelyssä
        mitennii kirjoitti:

Mistäs tiedät että se on hetero?

Nainen tietää aina. ;)

• Käyn parturissa (~puolivuosittain).

• kurrelle.turpaan

No eipä uskois kun noita nököhampaita katsoo.

• Skånepåg

Muija leikannut jo 35 vuotta.

• wannabe-sinkkuko

Mitä tekee ukkomies sinkkupalstalla, kysyn vaan!

• ErkinPerämerkki
        wannabe-sinkkuko kirjoitti:

Mitä tekee ukkomies sinkkupalstalla, kysyn vaan!

Älä kysy.

• Kesäsin sipasen tukan itte leikkurilla sellasseks parin millin siilils ja talvisin käyn kampaamossa leikkuuttamassa kuulauden kahden välein.

Parta tuöee ite höylättyä, ellei sitten halua hemmotella joskus itteään käymällä parturissa.

• ei.tartte

Mun kaveri leikkaa mun hiukset. En oo käyny kampaajalla enää vuosiin. Hirveet hinnat ja ympärillä pölötetään aina niin tyhmiä juttuja etten jaksa kuunnella.

• yrturtuii

Olen vasta 50 ja koko ikäni luullut, että jokainen ihminen käy parturissa tai kampaajalla. Paitsi jos pitää millin sänkeä, sen saa ajettua itsekin.

• Sivistyssanakirja: kuontalo "kuv. takkuinen, hoitamaton tukka tai parta. esim. Hius-, partakuontalo."

Minulla ei ole kumpakaan, sillä en ole takkuinen tai hoitamaton. Joskus aamulla hiukseni saattavat olla hivenen sekaisin, mutta milloinkaan ne eivät hoitamattomia! :)

Tietysti käyn, sillä ei niitä niin helposti leikata. Joskus vuosia siskoni muutaman kerran leikkasi joululomalla hiukseni. Ehkä kotiparturi (sisko) naisilla ja miehillä joku omaleikkuri on mahdollinen! :)

• verihäpi

Me käydään koiran kans samalla karvarilla. Se muija hoitaa yhden hinnalla kaks urosta.

• eimeeläpi

Missäs se sellanen ihmemuija muka on?

Kuulostaa täydetä potaskalta.

• Ajelin iteltä pään kaljuksi pari vuotta sitten ja sen jälkeen olen vaan antanu kasvaa.

• karvat_veks

Mä ajelen karvani aina ite, ylhäältä ja alhaalta, en luota ulkopuolisten käpäliin niissä hommissa.

• kaikenkarvaset

Vaikeeta löytää luotettava palvelu mis ajeltais pillu/kullikarvatkin samaanaikasesti.

• karvat_veks
        kaikenkarvaset kirjoitti:

Vaikeeta löytää luotettava palvelu mis ajeltais pillu/kullikarvatkin samaanaikasesti.

Millanen sitte on LUOTETTAVApalvelu?

• karvaset
        karvat_veks kirjoitti:

Millanen sitte on LUOTETTAVApalvelu?

Tietty sellanen mikä ei vie muniakin mennessään :D

• Käyn toki. Ohjenuorani on ollut, että sitten kun huomaan tukan alkaneen käyvän kohti rumaa, varaan ajan parturiin. Jostain syystä parturikäyntien väli on viime vuosina alkanut lyhetä, ja nyttemmin olen käynyt runsaan kuukauden välein laittamassa kutrit kuosiin. Asiaan toki vaikuttaa sekin, että ensi kertaa eläissäni olen löytänyt parturoijan, jonka kanssa on helppo rupatella ja joka tietää aidosti minua paremman, miten tästä pehkosta saa (ihan) hyvän.

• Eräkettu_

Lettini ulottuu perseeseen saakka.

• ouitty

Käyn, ja pitäisikin varata taas aika. Päässyt kasvamaan liian pitkiksi.

• kivaohjelma.todenmukaine

kyllä yle hyvinmainostaa heteroita salaa, kun näyttää takaisinkotiin sarjaa kun nyt hullut kävivät hintin kesken lopotomia hoidon pois ei parane mitähän siitä seuraa ei oo hintillä helppoo,mutta saara ovelasti huijaa hörhöiltä rahat

• miehettykkää

Pitkät hiukset. Olen opetellut tekemään kaiken itse. (Pari vuotta sitten kampaajalla tehtiin kyllä kampaus tärkeään juhlaan. ) Kyllä näissä paljon aikaa menee, tosin hätäponnari on aina välillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4423
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      60
      3221
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2541
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      121
      2394
    5. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      90
      2198
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      40
      2043
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1997
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1753
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1637
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1618
    Aihe