Nelikymppiset naiset haisee ettei niitä voi edes pussata. Käyttävät jotain tuoksuja litrakaupalla eivätkä pese itseään usein ja siitä tulee pilaantunut haju. Ei se siitä paremmaksi muutu jos meikkaa ja käyttää hajusteita. Nelikymppisten naisten pimpikin tuoksuu todella epämiellyttävältä.
Parikymppiset ja kolmekymppiset naiset tuoksuu tuoreilta hedelmiltä ja niitä onkin ilo halailla ja pussailla.
Vanhat naiset haisee pilaantuneelta
11
596
Vastaukset
- heikko-taso
Haluamme parempia provoja! Haluamme parempia provoja!
- elluhalloyb
No voi sun...
Anna mun kaikki kestää...
Miehet niin miehet....ei edes viitsi....(*_*) - jopas.jotaki
Että pimpikin...
- Pillujen-asiantuntija
Käytetty nainen haiseekin pahalta.
- nenäpäivä.nuuh.nuuh
Ootkos useinkin päässyt nuuskuttelemaan nelikymppisten pimpsoja?
- nelikymppinenmies
No niin haisee. Eikä nelikymmpiset naiset ole muutenkaan terveitä.
- silver1412
Kaikki pillut haisevat, nainen käy pissalla.
Pissa haisee. - ValtakausiOhi
Vanhoista akoista ei oikein iloa ole.
- Ikis..M
Onhan selvää että mitä useamman ja mitä kauemmin jännämiehen liemet naisessa on muhineet sitä pahemmalle se haisee. Matemaattisesti asian voisi esittää:
jännämiesten määrä x muhimisajat yhteensä vuosina = hajuhaittakerroin
Veikkaan että nelikymppisellä naisella kerroin on jo usempia satoja niin onhan selvää että semmoinen nainen haisee jo kymmenien metrien päähän pahemmin kuin juuri avattu purkillinen hapansilakkaa tyynessä kesäilmassa. - Pillujen-asiantuntija
Pillua ei tarvii pestä panon jälkeen vaan pillu pesee itse itsensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392701
- 532507
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492212Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3341923- 1351655
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161515Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71338Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101197- 421106
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661076