Huh! Mikä meininki...

... Keksikää jotain kivaa juttua..? Palsta täynnä ripulistia, trumppia..ym. typerää..😣

13

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiva on nähdä sut vanha tuttu,
      vai onko tääkin vaan kuiva juttu?
      Kiirettä on pitänyt tällä poitsu-paralla,
      entä miten on askartelun saralla?
      Joko heijastimet on tehty valmiiksi asti,
      täyttyy niin joulupukin reki ja lasti:)

      • Levännyt olen, kun väsy painaa.. Vielä on tarkoitus tehdä heijastimia tutuille ja teen myös heijastinlangasta itselleni kaulaliinaa..


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Levännyt olen, kun väsy painaa.. Vielä on tarkoitus tehdä heijastimia tutuille ja teen myös heijastinlangasta itselleni kaulaliinaa..

        Oletkos muistanut ottaa C-vitamiinia sekä ulkoilla? Mukavia tommoiset itse tehdyt lahjat, on tunnetta mukana:)


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Oletkos muistanut ottaa C-vitamiinia sekä ulkoilla? Mukavia tommoiset itse tehdyt lahjat, on tunnetta mukana:)

        No smoothieta ja hedelmäsosetta yritän syödä joka päivä ja teen pikkulenkit koirun kanssa.. Mutta kyllä tämä vuodenajan pimeys käy kuitenkin mielialan päälle ja väsyttää.. Zzzzzzz..


    • No kyl mä ymmärrän tuollaset tapetilla olevat ajankohtaset asiat, mut ressun rutinat on jo niin nähty :) Mitäs Kittie keksittäis..;))Muutes..nyt tuli tännekki lunta..:8 En tykkää, mut kai pitää vaan tottua taas :) Luitko muutes Iltiksestä sitä juttua missä kettu kävi pöllimässä kenkiä? Oli nii hupanen kuva, ku se käveli kenkä suussa :))

      • Voih, en nähnyt kettu juttua.. Täällä on lunta aikas paljon, koira melkein uppoaa lumihankeen lenkillä..😃

        Kun tajuaisi tuo ukko lopettaa jankutuksensa, kun ei ne kiinnosta...

        Trumppi pressana.. Yök!😣


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Voih, en nähnyt kettu juttua.. Täällä on lunta aikas paljon, koira melkein uppoaa lumihankeen lenkillä..😃

        Kun tajuaisi tuo ukko lopettaa jankutuksensa, kun ei ne kiinnosta...

        Trumppi pressana.. Yök!😣

        Toivottavasti sinne ei tuu enempää lunta, ku sun sessuli häipyis näkymästä kokonaan :)) Tuosta Usan pressasta, nii oli kaks huonoa vaihtoehtoa. Olis vaa Obama jatkanu..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Toivottavasti sinne ei tuu enempää lunta, ku sun sessuli häipyis näkymästä kokonaan :)) Tuosta Usan pressasta, nii oli kaks huonoa vaihtoehtoa. Olis vaa Obama jatkanu..

        Obaman vaimolla on älykäs pää harteillaan, hän olisi ollut nappivalinta jatkamaan:)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Toivottavasti sinne ei tuu enempää lunta, ku sun sessuli häipyis näkymästä kokonaan :)) Tuosta Usan pressasta, nii oli kaks huonoa vaihtoehtoa. Olis vaa Obama jatkanu..

        Kunhan ei tulisi kovia pakkasia.. Silloin koiru on vain sisäkoirana..😊


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Obaman vaimolla on älykäs pää harteillaan, hän olisi ollut nappivalinta jatkamaan:)

        Obama olisi minunkin mielestä saanut jatkaa.. Ja joo, ei vaimokaan varmaan huono pressa olisi ollut..😊


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Obama olisi minunkin mielestä saanut jatkaa.. Ja joo, ei vaimokaan varmaan huono pressa olisi ollut..😊

        Mä tykkäsin tuosta Obamasta. Se oli jotenki niin rauhallisen oloinen ihminen. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä tykkäsin tuosta Obamasta. Se oli jotenki niin rauhallisen oloinen ihminen. :)

        No niin taisi olla..😊


    • seearound

      Onpa suppeamielistä valittaa vain yhden palstan sisällöstä kun netti on täynnä kaikkea sellaista mitä kunkin mielenkiintoon sopii. Mut jos väkisin yrittää tehdä jostain leikkikentästä itselleen mieluisaa, niin voi voi lapsi parkaa..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      285
      2499
    2. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1731
    3. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      107
      1557
    4. Kohuttu Iida Vainio mursi hiljaisuuden -Näin raskaus vaikutti Farmi-kuvauksissa: "Saattoi ruveta..."

      Ihanaa odotusta, tsemppiä ja voimia Iida! Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen asuvat yhdessä Helsingissä ja o
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1489
    5. Avoin kirje sinulle

      Rakas, Kirjoitan sinulle nyt, vaikka sanat tuntuvat niin vaatimattomilta siihen, mitä sydämeni on kantanut sisällään ni
      Ikävä
      41
      1212
    6. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      56
      1046
    7. Minkä ikäinen

      Kaivattusi on?.
      Ikävä
      57
      1021
    8. Mitä mies teet

      näin iltasella? 👾
      Ikävä
      53
      891
    9. Minkä näköinen

      Kaivattunne on?
      Ikävä
      39
      854
    10. Nainen, jos luet kirjoituksiani

      niin sano minulle jotain?
      Ikävä
      49
      846
    Aihe