Tasa-arvoinen auraus? Kaikkea sitä on joutunut elämänsä aikana kuulemaan.
Luulisi että aurauksen tavoitteena olisi saada nopeasti pääväylät auki mahdollisimman monille, eikä vain muutamille.
http://www.hs.fi/ulkomaat/a1478847977805
"Tasa-arvoinen auraus epäonnistui Tukholmassa – tavallista enemmän jalankulkijoita loukkaantunut lumikaaoksen aikana"
Viekö kaupunkielämä päättäjiltä sen viimeisenkin järjenhäivän?
Tyhmyys tiivistyy joukossa, eli kaupungeissa
3
91
Vastaukset
Voisi kuvitella esimerkiksi ensihoitajien itsensä teloneita jalankulkijoita auttaessaan kiitelleen jääradoiksi aurattuja mutta vielä hiekoittamattomia kevyen liikenteen väyliä, kaivaen samalla ambulanssia umpihangesta.
Kauppaan asti aamulla päässyt kotiäiti voi pettyä, kun aamun jakeluauto on jäänyt saapumatta ja myymälä kumisee tyhjyyttään.- ilmasto_muuttuu_tänään
Itse kävin toteamassa tasa-arvoisen tilanteen Fålkungagatanilla. Kun mitään ei aurata, niin sitten kaikki ovat tasa-arvoisia ruåtsalaisten itsensä aiheuttaman ilmastonmuutoksen keskellä, eli kaikki oonistui aivan tarkalleen. Tasa-arvoisuus on asia, joka ei toteudu HeSa:n viherpiipertäjän aivoissa.
Varmaan kannattaisi ruåtsalaistenkin ottaa taskusta järki käteen ja ruveta lukemaan ilmastopalstalta älykkyyttä kohottavia håhhelin linkkilistoja.- Anonyymi
Tasa-arvs.ta tekee mielekkään -päisyys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa812747Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2922427Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1741349Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621092Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano28961- 70918
- 115896
- 72884
- 76880
- 65847