Ennen olin aina viikonloppuisin iskemässä naisia baareista, piti näyttää että olen todellinen mies, joka pitää naisista. Pukeuduin ja annoin kehonkieleni viestiä, että olin mies joka etsii itselleen naista ja otin naisen aina mukaan hinnalla millä hyvänsä.
Mutta nyt olen löytänyt oman shakrani, sen auran mikä minua ohjaa. Olen löytänyt oikean rakkauden, rakkauden joka vastaa jokaiseen pyyntööni, huutooni ja täyttää sydämeni. Rakastan juomista ja pienessä kännissä on paljon mukavampi olla kuin selvänä jonkun typerän muijan kanssa.
Se tunne kun nostan lasin huulilleni ja annan aineen virrata nieluni kautta vatsaan, mistä aiheutuu ihana humala, tila mikä muistuttaa 100 orgasmia. Tänään en ole vielä juonut, mutta kun päässäni niksahtaa niin korkki taas naksahtaa.
Varman ja hyvällä itsetunnolla varustetun ihmisen rakkaus alkoholiin on vakaata ja hänen olonsakin on rauhallinen, olipa hän sitten yksin tai naisseurassa seurassa. Juomiseni tekee vaan naisista aggressiivisia.
Elämisen siedettävä keveys!
14
83
Vastaukset
- Häpeä
SAATANAN JUOPPO !!!!!!!!!!!!
Juomiseen rakastunut on kuin seitsemännessä taivaassa ja haltioituneen huumaantunut. Vaikka juominen ei olekaan tahdonalaista, vaan päinvastoin hyvin pyörryttävää ja huumaavaa tunnemyrskyä, etenkin kun se useinkin on tapahtunut "ensi siemauksella", kykenee ihminen käyttämään juodessaan myös järkeään, kokemuksiaan ja harkintaansa. Tai ainakin hän voi sitä yrittää.
- avomies38
Kävin myös vuosien ajan baareissa juhimassa ja ryyppäämässä. Sitten löysin naisen ja siihen jäi baareilu. KEsällä kyllä kävin terasilla mutta varsinainen baareilu jäi. Kyllä mä olutta juon kotona viikonloppuisin. Kaveri sen sijaan käy baareissa usein koska on sinkku ja sillä tuntuu olevan vauhti päällä aina.
- Herkkäblondi
Kiteytit kyllä siis varsin mallikaasti sen kokemuksen, joka mulla on alkoholiriippuvaisita miehistä. Nainen on kiviriippa, jonka jutut ovat tylsiä ja latteita. Rakkaus on ihan toisaalla siis just tossa alkoholissa, mutta muijaa tarvitaan juttujen kuuntelijaksi ja kehujaksi.
Pitääkö kaikki olla negatiivista, sinulla vaan on käynyt huono tuuri kun olet saanut miehiä jotka eivät ole olleet sinut kuningas alkoholin kanssa. Siinnä vaiheessa kun minä tein pesäeroa naisien ja viinan välillä, jouduin itsekin käymään keskusteluja itseni kanssa. Toisaalta muistelen kaiholla omia mieli temppujani mm. from behind on credit, dry Heck 2 ja mitä niitä nyt oli spoon....burn out on......mut elämä on.
- Herkkäblondi
Hyvä, että olet tehnyt pesäeron naisiin. Naiselle tulee hyväksikäytetty olo sellaisen miehen kanssa, joka on tarvitseva ja takertuva alkoholin suurkuluttaja mutta joka ei anna itse toiselle mitään. Nauti siis alkoholista! Mä jatkan raittiin miehen etsimistä, vaikka raitis mies tietty onkin jotain katoavaa kansan perinnettä.
- juonutalkohololia
Sama täälläkin, vitun naiset vaan aina nalkuttaa kun on kännissä yms.. kännissä on vain niin mukava olla, ja tunnen eläväni oikeesti.
Jos nainen tietäisi miten hyvältä humalassa oleminen tuntuu, niin varmasti asenne ja suhtautuminen olisi aivan jotain muuta. Olen jättänyt noi luuserimuijat aivan omaan arvoonsa.
No en minä nyt mikään rapajuoppo ole, rapajuoppo on sellainen joka juo myös naisensa rahat ja ultimate mad drinker juo vain naisen rahat.
- crux
Ehkä tämä ei suoraan liity aiheeseen, mutta minulla on vahva alitajuinen tunne ja osittain myös ajatus siitä että alkoholi ja uudet naistuttavuudet liittyvät yhteen. En minä selvin päin ole saanut mitään tilaisuuksia koskaan ja mitä enemmän olen alkoholia nauttinut niin sitä paremmalla todennäköisyydellä olen päässyt juttusille naisten kanssa.
Sama tunne tulee myös silloin kun juo kotona. Toivo siitä että ehkä vielä jotain joskus...ja toivoahan me kaikki tarvitsemme. Luin ensin, että oman Shakiran ja ajattelin, että WTF? Mutta kysehän oli shakrasta ja hilpeästä hutikasta. Hyvä meininki!
modelli kirjoitti:
Sakarat mitkä sakarat, mut hyvä meininki;)
Kuten tämäkin ketju osoittaa, vittu ja viina kuuluvat yhteen. Raittiit miehet ja naiset paheksuvat sinkkuna muiden kosteaa elämää (molemmissa merkityksissä) ja katkeroituvat sinkkuuteensa. Noh, elämä on... ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 342373
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472106- 442068
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3231863- 1191514
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161435Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71308Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101167- 411065
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036