Lopettakaa miehet se juopottelu

35vNainen

Miehet aina kännissä, miehet on alkoholisteja jotka eivä voi olla kuukatta selvinpäin. Vaikeaa on luoda parisuhdetta kun miehet on aina kännissä.

39

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EnTykkää

"Aamukaljat" on aikamoinen turnoff.
      En ymmärrä jokapäiväistä tissuttelua. Vaikkei naamat olisikaan, niin alkoholismia se on kuitenkin.

En ole virheetön itsekään, mutta alkoholismi tuo mukanaan liikaa muita ongelmia.

• rtghdtjfthjf

Antakaa pillua niin ei tarvi ryypätä.

Miehet juovat naisia enemmän, koska voivat pahoin. Henkisesti.

Mikäs se on naisten porskuttaessa vahvasti etuoikeutettuna ja hemmoteltuna sukupuolena.

• nuehbeifnvm

Kyllähän kunnon kännit aina parisuhteen voittaa ihan helposti. Kuka jaksaa kuunnella päivästä toiseen nalkuttavaa naista tai toteuttaa tämän jatkuvasti kasvavia vaateita. Kun sen sijaan voi oleilla aivan kuten itse haluaa ja riipaista pullollisen kossua vaikka joka ilta. Ei ole mitään tarvetta mennä orjaksi töihinkään, kun ei ole jotakuta kuppaamassa rahoja.

Korkkaanpa illan kolmannentoista kaljan. Ja aamullakin ottanen, ihan vaan siksi, because I can ja because I'm worth it.

• ollaanÄijiäSittenkin

Asiaa! Äijäää!

• YesYouCan

En halua parisuhteeseen alkkista, en edes läheiseksi ystäväksi, tai panokaveriksi.
        Mutta jos valintasi sinulle ok, mikäs siinä, ei kuulu minulle.

• kaisanoasaa

Häh kuukautta selvinpäin? Vittu kun ei pysty viikkoakaan olemaan ilman viinaa. Kännissä on mukava olla, paitsi että pillua tekee niin riivatusti mieli että.

• totuuskomissio

Oletko katsonut peiliin?

Miehet tekevät parhaansa ja yrittävät juoda sinua kauniiksi. Valitettavasti se ei aina ilmeisesti onnistu. Katso peiliin.

• totuuskomissio

"Vaikeaa on luoda parisuhdetta kun miehet on aina kännissä."

Parodiahorisontti ylittyy.

• Naisasialooser1

Sinä olet jo niin iäkäs ettet saa muita kuin niitä lähibaarin juoppoja, kohta et enää niitäkään.

• Miksi miehen pitää olla kuukausi juomatta jotta parisuhde toimisi? Meni ohi. :P:D

• Helena--

Ne miehet jotka ryyppää niille on jäänyt henkisiä traumoja siitä kun äiti on ne vieroittanut tissiruokinnasta.
        Henkisesti ja muutenkin terveet miehet ei viinaa tarvitse koskaan, eikä kaljabaareissa kulje.

• Helena-- kirjoitti:

Ne miehet jotka ryyppää niille on jäänyt henkisiä traumoja siitä kun äiti on ne vieroittanut tissiruokinnasta.
        Henkisesti ja muutenkin terveet miehet ei viinaa tarvitse koskaan, eikä kaljabaareissa kulje.

Minun havaintojeni mukaan monilla absolutisteilla on lapsuudentraumoja vanhempiensa alkoholin käytöstä. Pelkäävät sitten, että saunakaljastakin jää heti putki päälle.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Minun havaintojeni mukaan monilla absolutisteilla on lapsuudentraumoja vanhempiensa alkoholin käytöstä. Pelkäävät sitten, että saunakaljastakin jää heti putki päälle.

Syitä on varmaan laidasta laitaan ja onkin.. tuo varmasti yksi niistä syistä, mutta en usko että on edes yleisin syy.. ;P

Suurimmalla osalla varmaan syynä, entinen jonkun asteen alkoholismi ja/tai muut terveysongelmat.. mutta nämä ovat tietenkin sellaisia absolutisteja, jotka ovat aiemmin olleet jotain muuta.. ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

Syitä on varmaan laidasta laitaan ja onkin.. tuo varmasti yksi niistä syistä, mutta en usko että on edes yleisin syy.. ;P

Suurimmalla osalla varmaan syynä, entinen jonkun asteen alkoholismi ja/tai muut terveysongelmat.. mutta nämä ovat tietenkin sellaisia absolutisteja, jotka ovat aiemmin olleet jotain muuta.. ;P

Tutkimusten mukaan noin 10% aikuisista on absolutisteja. Suurimmat ryhmät lienevät raitistuneet alkoholistit, uskovaiset ja sairaat. Plus mainitsemani läheisten alkoholin käytöstä traumatisoituneet.

Enkä minä haluaisi puolisokseni ketään edellämainituista ryhmistä. Parempi vaan kun leikkivät kaltaistensa kanssa.

• Helena-- kirjoitti:

Terve mies ei tissejä kaipaa, en ole koskaan nähnyt kenenkään miehen juovan olutta tuttipullosta. "toista eukkoa en ota niin kauan kun äiti elää". Henkisesti terve mies ei kysy lupaa!

• ÄläsNy
        Ratikkakuski kirjoitti:

Ei tarvitse olla absolutisti, keskitie paras tässäkin.
        Mutta jokapäiväinen tissuttelu, elämän järjestäminen niin, että voi taas hiukan "tissutella", on jo vähän liikaa, samoin muuhun elämään aiheutuvat vaikutukset. Jos muu elämä jää siksi elämättä, on se liikaa, jokainen sen varmasti ymmärtää.
        Ei aina tarvitse heittää äärilaitoihin, vaikka haluaisi omaa näkemystään -tai harrastustaan- puolustellakin.

• ÄläsNy kirjoitti:

Ei tarvitse olla absolutisti, keskitie paras tässäkin.
        Mutta jokapäiväinen tissuttelu, elämän järjestäminen niin, että voi taas hiukan "tissutella", on jo vähän liikaa, samoin muuhun elämään aiheutuvat vaikutukset. Jos muu elämä jää siksi elämättä, on se liikaa, jokainen sen varmasti ymmärtää.
        Ei aina tarvitse heittää äärilaitoihin, vaikka haluaisi omaa näkemystään -tai harrastustaan- puolustellakin.

Niinhän minä aina sanon, että liika on liikaa, mutta kohtuus ei ole tarpeeksi.

Minä en tissuttele, en juo arkena, en aloita aamulla enkä makaa krapuloissani iltapäivään. Mutta en ikimaailmassa seurustelisi naisen kanssa, joka vaatisi olemaan viikonloppuiltaisin selvin päin vain periaatteesta. Onneksi olen aina löytänyt naisia, joille alkoholin käyttöni ei ole ollut ongelma.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Minä en tissuttele, en juo arkena, en aloita aamulla enkä makaa krapuloissani iltapäivään. Mutta en ikimaailmassa seurustelisi naisen kanssa, joka vaatisi olemaan viikonloppuiltaisin selvin päin vain periaatteesta. Onneksi olen aina löytänyt naisia, joille alkoholin käyttöni ei ole ollut ongelma.

"enkä makaa krapuloissani iltapäivään"

Katsoin jossain vaiheessa jonkun dokkarin oisko ollut yleltä, jossa tutkittiin viinan vaikutuksia eri ihmisiin.. joillakin ei tule oikeastaan ollenkaan krapulaa ja joillekin tulee helposti todella pahakin ja sitten tietenkin kaikkea siltä väliltä.. ;P

Ei ollut pelkästään siitä kiinni miten ja kuinka paljon alkoholia maksa polttaa vaan suurin syy taisi olla hajoamistuotteet tjms, eli joillakin tuotti enemmän pahaa oloa tuottavia juttuja, kuin toisilla.. ;P

Yhtä vaarallista kuitenkin kaikille.. ehkä jopa vaarallisempaa niille, joille krapulaa tai muita huonoja juttuja ei tule, koska tällöin helposti voivat juoda useammin enemmän.. ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

"enkä makaa krapuloissani iltapäivään"

Katsoin jossain vaiheessa jonkun dokkarin oisko ollut yleltä, jossa tutkittiin viinan vaikutuksia eri ihmisiin.. joillakin ei tule oikeastaan ollenkaan krapulaa ja joillekin tulee helposti todella pahakin ja sitten tietenkin kaikkea siltä väliltä.. ;P

Ei ollut pelkästään siitä kiinni miten ja kuinka paljon alkoholia maksa polttaa vaan suurin syy taisi olla hajoamistuotteet tjms, eli joillakin tuotti enemmän pahaa oloa tuottavia juttuja, kuin toisilla.. ;P

Yhtä vaarallista kuitenkin kaikille.. ehkä jopa vaarallisempaa niille, joille krapulaa tai muita huonoja juttuja ei tule, koska tällöin helposti voivat juoda useammin enemmän.. ;P

"ehkä jopa vaarallisempaa niille, joille krapulaa tai muita huonoja juttuja ei tule, koska tällöin helposti voivat juoda useammin enemmän.. ;P"

No niinhän siinä on päässyt käymään. Varmaan joisin vähemmän ja harvemmin, jos seuraavana päivänä makaisin pää oksuämpärissä.

• ÄläsNy
        Ratikkakuski kirjoitti:

Siinä tapauksessa et kuulu mainitsemani ongelmaryhmään.

• Emmäkään ole absolutisti vaikka välillä on mennytkin pitkiä aikoja juomatta yhtään mitään. Se lähinnä ärsyttää jos kaikessa mietitään vaan juomista. Joku hyvä juoma silloin tällöin on jees mutta sen kummempaa tarkoitusta ei sillä mulle ole. Myös moni ihminen on kännissä täysi kusipää ja silloin kannattaa olla muualla. :P

• M-55-

Joku sherrytilkkanen menee kerran pari viidessä vuodessa, känniviinoja ja kaljanlitkuja ei sitten pisaraakaa.
        Ihminen muuttuu kusipääksi kännisenä, haiseekin yhtä pahalle kuin likaviemäri.

• olethomoaloittaja

Onneksi ap mies :D

• jokumies83

Heh, joku muu mies sit juo minun puolestani :) Ei ole tullut koskettuakaan alkoon yli 3 vuoteen, kun ei tee mieli. Ei sen puoleen en käykkään missään baareis jne. ihan turhia paikkoja.

• kaljamies

Juominen on parhautta, nytkin kaljaa juon ja meen tänään vielä juomaan kaljaa baariin.

• yksinäinenelämä

Olen ollut 3 kuukautta ilmann alkoholia.

• sfxcvxcv

Vittu kun on niin kova krapula kolmen päivän ryyppäämisen jälkeen

• helgamies_

Viinaa kittaava mies saa helposti kiimavittua, viina näet yhdistää sukupuolet.

• Viina yhdistää pitkän miehen ja lyhyen naisen.

• Mies_38v_

Minä ryyppään viikonloput koska muutakaan elämää ei ole. Olen ihastunut opiskelijakaveriini ja tunnen raastavaa ikävää kun en näe häntä. Ihastus on toki yksipuoleista luultavasti.. Joka kerran kun viikonloppu on alkamassa, alkaa myös suunnaton vitutus.

• Ruma-ätmi

Olin 4 vuotta juomatta, treenasin ja kävin töissä ja yritin löytää naisen. Naiset ei vaan halunneet tutustua enkä päässyt treffeille. Alkoi vituttaa joten aloin sitten juomaan

• viinamies

Juon 3 kertaa viikossa kovasti, mun maksa varmaan pamahtaa kohta mutta vittu kun ei kiinnosta. Naista saan lähes aina kun ryyppään.

• yksinäinenelämä

Juon liian vähän eikä naiset siksi tykkää minusta.

• Toiminnantakaan

Elämää on ja harrastuksia. Viinaa en käytä.

• juoppo-ytmi

Ei me lopeteta juopottelua koska naisia ei kestä selvinpäin.

• silver1412

Niinpä ei naisia kestää selvinpäin, kännissä jotenkin kestää.

• Ei sitä naista saanut raittiinakaan. Ihan sama juo tai ei niin lopputulos on aina sama. Viinasta saa sentään hyvän fiiliksen.

• silver1412

Naisista tulee vain pää kipeäksi.

• ex-raitis3

Viinaa juodaan jotta voi tutustua naisiin. Kulttuurissamme ihmissuhteet vastakkaiseen sukupuoleen luodaan alkoholin voimalla. Jollei juo, jää yksin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      34
      2373
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      2106
    3. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      44
      2068
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      323
      1863
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      119
      1514
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1435
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1308
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1167
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      41
      1065
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1036
    Aihe