...jona naisten lahjat jännämiehille kömpelöin käsin värkkäävät hellyttäviä kortteja joita jännä voi sitten tippa silmässä tutkia ja tuntea ylpeyttä isyydestään. Jotkut jännät saavat jopa kahvit sänkyyn ja ne jota eivät saa jännittyneinä odottavat asumuserossa olevan ex-naisen ja lapsensa äidin vierailua, se tuo hellyttävän kortin ja vähän lahjoja, hetekan jousetkin varmaan joutuu koville taas.
Kiltti ja kunnollinen sinkkumies ei saa taaskaan mitään mutta se ei ole mikään syy olla katkera jos ja kun naiset valitsivat sen puolesta ja tekivät lapsia jännemmille miehille joita sitten nytkin juhlitaan ja lahjotaan. Saattaahan se kiltti & kunnollinenkin jossain vaiheessa päästä aisuriksi ja sitä kautta sitten saa osallistua juhlintaan kun antaa jännämiehen lapselle rahat joilla se ostaa jännäiskälleen lahjoja.
Se on sitten taas päivä...
25
115
Vastaukset
- eqbrgi
Jokainen mies, joka on elämässään isän tehtävän vastaanottanut ja hoitanut, ansaitsee joltakin naiselta päänsilityksen joka ikinen päivä...
Pitäisi perustaa vuosittainen aisankannattajapäivä, jona jännäisän mukuloita elättävät aisuritkin saisivat tekstiviestin ja kaurakeksin.
- Ikis..M
Hyvä idea. Ehkä sen voisi yhdistää tähän oikean isän -päivään vaikka niin että annettaisiin ihan virallinen status ja lahjasuositus aisuri-isillekin. Lahja voisi olla vaikka termosmuki josta aisuri-iskä saa siemailla kuumaa odotellessaan autossa pihalla kun nainen ja sen lapsi juhlii sisällä oikean isän kanssa. Niin ja tietysti se kaurakeksi nakerrettavaksi myös pitää olla ettei käy aisurilla aika pitkäksi.
- Herkkäblondi
Ota iisisti. Lapset yl. jotain väsäävät tarhassa ja koulussa - ei me naiset. On yl. raskas ja teennäinen päivä. Kiitä luojaas, että et tartte olla mukana. Moni isä, siis ihan tarvisisi, on krapulassa, monella lapsella ei isää lainkaan. Toki uskon, että monel. ajatuksia herää. Mutta kaupallinen juhla se puhtaasti on.
En tiedä, pidätkö lapsista. On olemassa mieskaveri-toimintaa, eli mies voi halutessaan olla kaveri jollekin isättömälle pojalle, antaa eteenpäin miehen mallia, tehdä yhdessä lapsen kanssa jne. Ajattelen jotenkin niin, että hyvää kannattais panna liikkeelle. No, en ole tässä hyväntekemisessä mitenkään hyvä, mutta yritän.- Ikis..M
Tuommoiset mieskaveritoiminnat entistä enemmän vaan lisää aisurointia yhteiskunnassa ja vapauttavat jännämiehiä vastuusta. Jos ei kerran nainen ole kyennyt valitsemaan lapselleen semmoista isää joka antaa sitä miehen mallia ja tekemistä lapselle niin miksi sitten jonkun muun pitäisi ne velvollisuudet hoitaa kun kaikki hauskat ja hyvät jutut annettiin vastuuntunnottomalle jännämiehelle?
- Herkkäblondi
No, mä ajattelin vain niitä lapsia, en naisia tai miehiä, vaan niitä lapsia, joille pitäis antaa ihan oikeasti kaikkea mahdollista hyvää elämää varten ja kokemuksia siitä, että elämästä selviää. Pidän lapsista ja yksikin ihminen voi olla lapselle iso ilo.
Katkeruus on mulle erittäin tuttu kaveri. Se istuu mun olkapäällä lähes aina ja sanoo mulle mielipiteensä. Joskus mä kuuntelen sitä ja itken sen kanssa koko illan. Joskus mä näytän sille kaikkea kivaa, ja se on sanotaanko hieman hiljaisempi ja vähemmän äänessä. Joskus mä en kuuntele sitä yhtään, jätän sen kotiin ja elän tätä elämää, mikä mulla nyt tässä on. Tsemppiä! - Ikis..M
Herkkäblondi kirjoitti:
No, mä ajattelin vain niitä lapsia, en naisia tai miehiä, vaan niitä lapsia, joille pitäis antaa ihan oikeasti kaikkea mahdollista hyvää elämää varten ja kokemuksia siitä, että elämästä selviää. Pidän lapsista ja yksikin ihminen voi olla lapselle iso ilo.
Katkeruus on mulle erittäin tuttu kaveri. Se istuu mun olkapäällä lähes aina ja sanoo mulle mielipiteensä. Joskus mä kuuntelen sitä ja itken sen kanssa koko illan. Joskus mä näytän sille kaikkea kivaa, ja se on sanotaanko hieman hiljaisempi ja vähemmän äänessä. Joskus mä en kuuntele sitä yhtään, jätän sen kotiin ja elän tätä elämää, mikä mulla nyt tässä on. Tsemppiä!Huomaavaisesti ajateltu toki ja lasten kannalta mikä hyvä mutta itse en vaan näe oikein mitään järkeä siinä että tässä yhteiskunnassa aina vaan kaikki vastuu yhä enemmän työnnetään yhteiskunnan ja muiden hoidettavaksi kun sitä vastuuta pitäisi vaatia niiltä vanhemmilta eikä muilta.
Herkkäblondi kirjoitti:
Katkeruus on mulle erittäin tuttu kaveri. Se istuu mun olkapäällä lähes aina ja sanoo mulle mielipiteensä. Joskus mä kuuntelen sitä ja itken sen kanssa koko illan. Joskus mä näytän sille kaikkea kivaa, ja se on sanotaanko hieman hiljaisempi ja vähemmän äänessä. Joskus mä en kuuntele sitä yhtään, jätän sen kotiin ja elän tätä elämää, mikä mulla nyt tässä on. Tsemppiä!Herkkien ja empaattisten ajattelumaailmaa kuvailet.. ;P
Itsekin olen oikeasti ajatellut, että jos voittaisi esim. lotossa tai olisi muuten paljon rahaa, niin ainoa mihin rahaa antaisin ja heitä tukisin olisi lapset joiden perheillä menee enemmän tai vähemmän huonommin.. ;P
Ja tuen ja tukea järjestäisin sekä antaisin jollakin tavalla suoraan ilman enemmän tai vähemmän tekopyhiä välikäsiä, jotka pahimmillaan ovat lähes huijaus organisaatioita ja rahat menee heidän oman organisaation pyöritykseen ja heidän omiin etuihin eli palkkoihin, korvauksiin, matkoihin yms.. ;P
Toteuttamistapana pyrkisin sen tekemään niin, että tuen antaja pysyisi mahdollisimman hyvin piilossa, sekä mahdollisimman hyvin niin, että tuki tuntuisi mahdollisimman paljon pyyteettömältä ja mahdollisimman vähän "almulta" jne.. ;P- Herkkäblondi
Toki asian pitäis olla just noin, kuten kirjoitit. Mutta käytännössä toisilla on vaan enemmän kuin toisilla. Näin se vaan on. Sulla on enemmän ja mulla on enemmän. Ei ole puolta pois, jos mä annan jotain toiselle. Päinvastoin, mun laariin sataa koko ajan enemmän. Tietenkään ei saa antaa kenenkään käyttää itseä hyväksi.
Ja pliis, älä katkeroidu. Elämä on.
Ja on monella tavalla epäoikeudenmuk. Elämän epäreiluuden kanssa joutuu elämään. Katottasko siinä vähän niin kun meidän kanttia?
PS. Missä teitä sinkkumiehistä tapaa? Mun ympärillä pörrää baarissa vaan ukkomiehiä? Mutta mä taidan aloittaa tästä uuden ketjun. - Ikis..M
Herkkäblondi kirjoitti:
Toki asian pitäis olla just noin, kuten kirjoitit. Mutta käytännössä toisilla on vaan enemmän kuin toisilla. Näin se vaan on. Sulla on enemmän ja mulla on enemmän. Ei ole puolta pois, jos mä annan jotain toiselle. Päinvastoin, mun laariin sataa koko ajan enemmän. Tietenkään ei saa antaa kenenkään käyttää itseä hyväksi.
Ja pliis, älä katkeroidu. Elämä on.
Ja on monella tavalla epäoikeudenmuk. Elämän epäreiluuden kanssa joutuu elämään. Katottasko siinä vähän niin kun meidän kanttia?
PS. Missä teitä sinkkumiehistä tapaa? Mun ympärillä pörrää baarissa vaan ukkomiehiä? Mutta mä taidan aloittaa tästä uuden ketjun.Tjoo, ei kai siinä jos haluat tehdä hyvää niin onhan se ylevä ajatus toki ja tuo kun osaat myös pitää puolesi niin ettei tosiaan hyvyyttäsi liikaa käytetä hyväksi niin eihän tuota voi oikein muuta kuin kunnioittaa. Itse en oikein samanlaiseen hyväntahtoisuuteen kykene kun toisaan odotan sitä vastuunottoa osallisilta.
Niin, vähän paha sanoa tuohon katkeruuteen. Toisaalta tunnun olevan paljon vähämmän katkera kuin monet muut monessa asiassa mutta toisaalta taas joo, vähän pitää joistain asioista ehkä ollakin kun pitää vaan huolen ettei se katkeruus vaan saa yliotetta itsestä.
Varmaan baareissa, yleisötapahtumissa yms. tapaa helpoimmin kun et kuitenkaan kotoa osaa mennä ketään hakemaan :D Se vaan että monesti jossain baarissakaan me sinkkumiehet ei olla hirveän tungettelevia niin meitä pitää sitten itse lähestyä, jotenkin mulla vähän semmoinen kuva että ukkomiehet viihteelle päästessään ovat estottomampia ja herkemmin menevät "iskemään", siksihän ne ukkomiehiä ovatkin. NuuskaMuikkune kirjoitti:
Herkkien ja empaattisten ajattelumaailmaa kuvailet.. ;P
Itsekin olen oikeasti ajatellut, että jos voittaisi esim. lotossa tai olisi muuten paljon rahaa, niin ainoa mihin rahaa antaisin ja heitä tukisin olisi lapset joiden perheillä menee enemmän tai vähemmän huonommin.. ;P
Ja tuen ja tukea järjestäisin sekä antaisin jollakin tavalla suoraan ilman enemmän tai vähemmän tekopyhiä välikäsiä, jotka pahimmillaan ovat lähes huijaus organisaatioita ja rahat menee heidän oman organisaation pyöritykseen ja heidän omiin etuihin eli palkkoihin, korvauksiin, matkoihin yms.. ;P
Toteuttamistapana pyrkisin sen tekemään niin, että tuen antaja pysyisi mahdollisimman hyvin piilossa, sekä mahdollisimman hyvin niin, että tuki tuntuisi mahdollisimman paljon pyyteettömältä ja mahdollisimman vähän "almulta" jne.. ;P.. Tai noh, kyllähän sitä tietynlaisia aikuisiakin ihmisiäkin tulisi luultavasti tuettua siinä samassa enemmän tai vähemmän samalla tyylillä.. varmistaen toki ensin, että ovat oikeasti sellaisia ns. hyviä persoonia.. ;P
Esim, Perustamalla jonkun sopivan firman ja palkkaamalla sinne vain näitä ns. hyviä persoonia.. Kaikki ns. huonot persoonat, jotka onnistuvat seulan läpäisemään poistettaisiin YT:eillä tai vaikka antamalla kenkää suoraan vedoten epäsopivaan persoonaan ja jos tulisi sakkoa, niin sen maksaisi mielellään kunhan saa ilmapiirin kuntoon.. ;P
- palstailija
Jos isäksi haluaa tässä on jokunen kuukausi aikaa jännämiesprojektille, niin vuoden päästä voi olla juhlittavana.
- Herkkäblondi
Komppaan! Tuumasta toimeen! Rohkeasti vain naisia jututtamaan. Eikä pidä antaa tympeiden ja tyhmien muijien lannistaa. Ja deittipalstoille!
Onnea matkaan!
- 183
Tuo sun uhriutuminen ja itsesäälissä piehtarointi on oikeasti oksettavaa.
- Ikis..M
Paljon oksettavampaa on tehtailla lapsia miehille jotka ei niitä ansaitse koska se on lapsi joka siitä kärsii.
- 183
Ikis..M kirjoitti:
Paljon oksettavampaa on tehtailla lapsia miehille jotka ei niitä ansaitse koska se on lapsi joka siitä kärsii.
Itsesäälisi on vähintään yhtä oksettavaa. Tuollainen marisija-vinkuja ei AINAKAAN olisi hyvä roolimalli yhdellekään lapselle. En kyllä vähääkään ihmettele ettei sinua ole isäksi kelpuutettu.
- Kiltti-ja-Kunnollinen
Varmaan naiset antaneet jännämies isille pillua heti kuudelta aamullla
Miten ajattelit muistaa omaa isääsi?
modelli kirjoitti:
Vien hänet ratikkaajelulle ja sen jälkeen oluelle. Isäni oli ennen jännämies.
No totta kai oli. Eihän muut palstatotuuden mukaan pääsekään lisääntymään. :-)
Menkää Koffin olutratikkaan, lyötte kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
- exkeittiöekspertti
Ap ei näe niitä mahdollisuuksia mitä alemman tason aisureille avautuu isänpäivänä jos lapset ovat isänpäivänä isänsä luona.
Mun exällä on uusi mies, joka ajautui suhteessä exäni kanssa miespalvelijaksi ja hän asuu omassa poikamiesboksissaan odottaen puhelua milloin tarvitaan palveluita. Seksuaalisista palveluista ei silti ole kyse, illansuussa hänelle toivotetaan halauksen kera hyvät yöt ja hyvää kotimatkaa.
Lapseni saapuivat jo eilen luokseni isänpäivän viettoon, ja näin miespalvelijalle avautui mahdollisuus päästä harrastamaan seksiä naisensa kanssa ilman mitään häiriötekijöitä. Jos kaveri on fiksu, niin hänellä on tällä hetkellä hyvät oltavat pedissä kouluttamani naisen tarjotessa seksuaalisia palveluitaan joilla jaksaa jatkaa työssään taas seuraavaan kahdenkeskiseen tuokioon saakka.- Ikis..M
Karun tuntuinen kohtalo hepulla. Vaikka pallkintop..ua ehkä toisinaan heruukin niin tuo tosiaan kovin intohimoiselta suhteelta kuulosta. Sinä veit parhaat palat jo aikoinaan ja lapsetkin teetit, aisuri saa vain halin useimmiten, ei kyllä hyvältä kuulosta.
- exkeittiöekspertti
Ikis..M kirjoitti:
Karun tuntuinen kohtalo hepulla. Vaikka pallkintop..ua ehkä toisinaan heruukin niin tuo tosiaan kovin intohimoiselta suhteelta kuulosta. Sinä veit parhaat palat jo aikoinaan ja lapsetkin teetit, aisuri saa vain halin useimmiten, ei kyllä hyvältä kuulosta.
Mitä muuta voi odottaa?
Jokainen pitkässä suhteessa ollut mies tietää että naisen ylittäessä 40 vuoden rajapyykin hän kelpaa enää vain kotitalouskoneeksi.
- Rumasinkkumies-
Mitä naiset saa jännämiehiltä naistenpäivänä ja äitienpäivänä? Saavat turpaan eivät kukkasia eivätkä hienoa päivällistä.
- Pillujen-asiantuntija
Naisen kuuluu ottaa isältä suihin isänpäivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131403- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan21011Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9908Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86880Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15871- 32810
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57796T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37748Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44734