Elikkätä tilanne on tämä 79,44 km matkaan lähtee 2 konetta toinen on kuorma-auto(kulkee rajoittimeen asti 92 km/h) ja toinen liikennetraktori(kulkee rajoitt. 52 km/h). Traktori lähtee matkaan tiistaina klo 7:32:40 ja kuorma-auto lähtee myöhemmin klo 9:35:17. Kysymys monenko kilsan päästä reitin lopusta päin mitattaessa kuorma-auto saavutaa traktorin. Helpotusta vastaukseen sen verran, että nopeusrajoituksia ei lasketa.
Milloin viimeksi lähtenyt saavuttaa hitaan ajajan.
4
<50
Vastaukset
- uueeeiii
Kompatehtävä. Traktori käyttää matkaan ajan 76,44/52 h ~1h 32min. Se on siis perillä jo ennen kuorma-auton lähtöä.
- Toista_mieltä
Ei ole kompa. Vastaus: 0 kilometrin.
- tyjtyjteejt.ytejej
Mistä tuon tietää. Voihan se traktorikuski jatkaa matkaa vaikka kaljalle tai Lidliin.
- Ei_sitä_koskaan_tiedä
tyjtyjteejt.ytejej kirjoitti:
Mistä tuon tietää. Voihan se traktorikuski jatkaa matkaa vaikka kaljalle tai Lidliin.
Tai kuorma-autokuski on ohittanut rajoittimen ja paahtaa matkan nopeudella 120 km/h.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774662- 1801957
- 1241640
- 1351211
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161131- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4858