..mutta on liian myöhäistä. Kun ovi on suljettu, sitä ei enää avata (esim. Luuk.13:23-28).
Ef. 5:6 Älköön kukaan pettäkö teitä tyhjillä puheilla, sillä semmoisten tähden kohtaa Jumalan viha tottelemattomuuden lapsia.
Moni varmasti huutaa helvetissä (tämä ei ole vitsi, vaan surullinen tosiasia):
-Olin kirkon jäsen!
Raamattu: Joh. 14:6 "Minä [Jeesus] olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani." Joh. 14:6
Kirkko ei pelasta. Kirkko valehtelee, että kirkon jäsenet ovat Jumalan perhettä ja matkalla taivaaseen. Näin ei ole. Vain Raamatun mukainen usko Jeesukseen pelastaa.
-Tein paljon hyvää!
Raamattu: Jes. 64:6 Kaikki me olimme kuin saastaiset, ja niinkuin tahrattu vaate oli kaikki meidän vanhurskautemme. Ja kaikki me olemme lakastuneet kuin lehdet, ja pahat tekomme heittelevät meitä niinkuin tuuli.
Oma vanhurskautemme ei poista syntejämme. Omat tekomme eivät vie meitä taivaaseen. Vain Jumalan Poika voi antaa anteeksi syntisi. Usko mitä Hän teki puolestasi, tunnusta syntisi, pyydä anteeksiantoa ja ota Hänet vastaan Herrana, Pelastajana. Seuraa Häntä kuuliaisuudessa. Tottele Jumalan Sanaa.
-Minut kastettiin pienenä! Pappi siunasi perhettämme! Minulle kerrottiin, että olen nyt Jumalan perheessä!
Raamattu: Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Joh.3:18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.
Vauvakasteen hedelmä on nolla. Se ei pelasta. Se on jopa taikauskoa. Rituaali ilman totuutta. Jos olemme rehellisiä, voimme myöntää, että suuri osa kirkon jäsenistä ei usko Jeesukseen. Ja suuri osa, jotka uskovat, eivät vielä ole ottaneet Jeesusta henkilökohtaisena Vapahtajana, eivätkä vielä uudestisyntyneet. Monella on esim. jokin idea Jeesuksesta. Mutta ei vielä aitoa katumusta, synnintuntoa, ei vielä nöyrtymistä Herran edessä. Moni (itsekin aikoinaan) luottaa rituaaleihin, kirkossa käymiseen, ehtoolliseen (jota opetetaan väärin monessa paikassa), vauvakasteeseen, jopa ristikoruun yms. Mutta Jeesus ei vielä ole elämän Herra. Tällöin ihminen on vielä matkalla kadotukseen. Ihminen ei saa Raamatun mukaista uskoa vauvakasteessa (ja vauva ei mene kadotukseen jos häntä ei ole kastettu). Jeesus tulee pyytää elämään. Ja joka ei usko, tuomitaan kadotukseen. Raamattu hyvin selvästi kertoo meille (jos uskomme mitä Jumala sanoo) että evankeliumi saarnataan ihmisille, ja joka ei usko, ei pelastu.
Yksi hyvä esimerkki kirkon harhauttavasta toiminnasta on se, että joissain paikoissa kirkkoon uudestaan liittyneille lähetetään vain kirje kotiin, jossa sanotaan että nyt ihminen on Jumalan perheessä. Kukaan ei kuitenkaan soita liittyneelle, eikä kysy häneltä mitään henkilökohtaisesta uskosta tilasta ja vaelluksesta. Kirkon toiminta on tehdastuotantoa, jossa tarjotaan väärää evankeliumia ja väärää tietä pelastukseen.
Monessakaan seurakunnassa ei puututa syntiin, ei kerrota mitä Jeesus puhuu itsensä kieltämisestä ja Hänen seuraamisesta, parannuksen teosta ja uskon kuuliaisuudesta (armoa ei voi väärinkäyttää, muutoin kävelee kadotukseen), Jeesuksen tuntemisesta, Pyhän Hengen kasteesta, Jumalan Sanan luvusta.
Nämä eivät ole lain tekoja, vaan jokainen Jeesusta totuudessa seuraava lukee Jumalan Sanaa jonka Jumala on hänelle antanut (ettei eksy, oppii Jumalan tahdon jne), etsii Jumalan tahtoa ja elää Jumalan tahdossa (sen sijaan että elää omassa tahdossaan, kts. esim. Matt. 7:21), seuraa Herraansa Jeesusta Pyhässä Hengessä (Herra ei seuraa ketään) eikä mukaudu maailman himojen ja halujen, synnin, eksytyksen ym. mukaan (jolloin valitsisi saatanan tahdon).
Juud.1:4 Sillä teidän keskuuteenne on pujahtanut eräitä ihmisiä, joiden jo aikoja sitten on kirjoitettu tulevan tähän tuomioon, jumalattomia, jotka kääntävät meidän Jumalamme armon irstaudeksi ja kieltävät meidän ainoan valtiaamme ja Herramme, Jeesuksen Kristuksen.
Matt.16:24 Silloin Jeesus sanoi opetuslapsillensa: "Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän kieltäköön itsensä ja ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua. Sillä joka tahtoo pelastaa elämänsä, hän kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen. Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saisi sielullensa vahingon? Taikka mitä voi ihminen antaa sielunsa lunnaiksi?
Matt. 7:14 mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.
2. Kor. 13:5 Koetelkaa itseänne, oletteko uskossa; tutkikaa itseänne. Vai ettekö tunne itseänne, että Jeesus Kristus on teissä? Ellei, niin ette kestä koetusta.
Matt. 12:24 Jeesus sanoi heille: "Ettekö te siitä syystä eksy, kun ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa?
Joh. 8:44 Jeesus: Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa...
Luuk.13:3..ellette tee parannusta, niin samoin te kaikki hukutte.
Moni ihminen helvetissä huutaa "Haluan pois!"...
51
168
Vastaukset
- näinsevaanmenee
Kannattaa hakeutua terveyskeskuksen kautta mielenterveyspalveluiden piiriin. Terve ihminen ei tuollaista moskaa suolla.
- hekeuduajoissahoitoon
Toivottavasti apua löytyy! Paranemisia!
- Jumalansanaa
Matt. 5:22 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.
17. Sillä Kristus ei lähettänyt minua kastamaan, vaan evankeliumia julistamaan - ei puheen viisaudella, ettei Kristuksen risti menisi mitättömäksi.
18. Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
19. Onhan kirjoitettu: "Minä hävitän viisasten viisauden, ja ymmärtäväisten ymmärryksen minä teen mitättömäksi".
20. Missä ovat viisaat? Missä kirjanoppineet? Missä tämän maailman älyniekat? Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hullutukseksi?
21. Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,
22. koskapa juutalaiset vaativat tunnustekoja ja kreikkalaiset etsivät viisautta,
23. me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus,
24. mutta joka niille, jotka ovat kutsutut, olkootpa juutalaisia tai kreikkalaisia, on Kristus, Jumalan voima ja Jumalan viisaus.
25. Sillä Jumalan hulluus on viisaampi kuin ihmiset, ja Jumalan heikkous on väkevämpi kuin ihmiset.
26. Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,
27. vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,
28. ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,
29. ettei mikään liha voisi kerskata Jumalan edessä.
30. Mutta hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa, joka on tullut meille viisaudeksi Jumalalta ja vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi ja lunastukseksi,
31. että kävisi, niinkuin kirjoitettu on: "Joka kerskaa, sen kerskauksena olkoon Herra".- lkuhygygtg
Vai pilkkaat sinä Jeesusta herraksi!!!!
http://fi.wikipedia.org/wiki/Herra
Herra on suomen kielessä esiintyvä saksalaisperäinen lainasana, jota keskiajalla käytettiin ritareiden ja pappien arvonimenä.
Sittemmin (1800-luvun lopulla) herra-sanan merkitys on laajentunut tarkoittamaan mitä tahansa arvostettua tai vaikutusvaltaista miespuolista henkilöä, tai yksinkertaisesti aikuista miespuolista henkilöä.
Herra on suomen kielessä esiintyvä saksalaisperäinen lainasana, jota keskiajalla käytettiin ritareiden ja pappien arvonimenä. - vapaaHERRA.666
lkuhygygtg kirjoitti:
Vai pilkkaat sinä Jeesusta herraksi!!!!
Herra on suomen kielessä esiintyvä saksalaisperäinen lainasana, jota keskiajalla käytettiin ritareiden ja pappien arvonimenä.
Sittemmin (1800-luvun lopulla) herra-sanan merkitys on laajentunut tarkoittamaan mitä tahansa arvostettua tai vaikutusvaltaista miespuolista henkilöä, tai yksinkertaisesti aikuista miespuolista henkilöä.
Herra on suomen kielessä esiintyvä saksalaisperäinen lainasana, jota keskiajalla käytettiin ritareiden ja pappien arvonimenä.Voi vittu.
- onxjeesusrouvahäh
Voihan pillu.
- mjnhbhgbg
Jakomielisyyksiä kirjoitat... Asiaakin mutta sekaan tyrkytät saatanaa palvelevien oppeja...
- Tosiasiaaa
On taivas ja on helvetti. Ne molemmat ovat jo täällä ajassa ja kerran iankaikkisuudessa. Se on tosiasia.
Jeesus Kristus armahtakoon ja pelastakoon meitä syntisiä tuomipäivänä ja viimeisellä hetkellämme Amen<! - suklaaa88
Etkö oo lukenu raamattua kun Jeesus sanoo että kaiken minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä veljistä sen te olette jättäneet tekemättä minulle. menkää iankaikkiseen tulee. eli rakkaus ilman tekoja vie sut sinne mistä toisille puhuit.ei raamatussa ole vain suklaakarkkipaikkoja.
- HELL-nussija.69
Onx sulla ihku suklaareikä HELL-homo Hitleri?
- JumalaOnRakkaus
Kyllä nyt ovat helluntaikarismaatikot epätoivoisia mutta onneksi meillä muilla menee paremmin. <3
- epäjumaliapaljon
Jumala ilman Jumalan Sanaa on new age - jumala, ei Raamatun Jumala, elävä Jumala.
- vääriähenkiäpaljon
einzel, missä hengessä sinä toimit..
- totuudenjäljillä
JumalaOnRakkaus, minä-keskeisyys on harhaanjohtavaa.
Rakkautta on puhua totuus ääneen, puhua suoraan, eikä poiketa Jumalan Sanasta. Jumala vihaa väärää todistusta.
Jos ei ole Jeesusta, ei ole Jumalaa. totuudenjäljillä kirjoitti:
JumalaOnRakkaus, minä-keskeisyys on harhaanjohtavaa.
Rakkautta on puhua totuus ääneen, puhua suoraan, eikä poiketa Jumalan Sanasta. Jumala vihaa väärää todistusta.
Jos ei ole Jeesusta, ei ole Jumalaa.>Jos ei ole Jeesusta, ei ole Jumalaa.
Höpö höpö. Ajatus Jumalan pojasta on pähkähullu.
- LoogistaEiköVain
"Vain Raamatun mukainen usko Jeesukseen pelastaa."
Tämäkö on sitä Raamatun mukaisen uskon hedelmää?
Hard Talk 19 - Uusapostolinen liike, osa 1
https://www.youtube.com/watch?v=PySeXMAHKhc
Vapauteen Kokkolan Uskon Sana - srk:sta Osa 1
https://www.youtube.com/watch?v=y3BS98AaJms
Nouse Suomi 2016 - Patrick Tiainen on humalassa - Hengestä Juopuminen
https://www.youtube.com/watch?v=cbFWnHD_WVI
The Drunken Delusion of Heidi Baker
https://www.youtube.com/watch?v=983Sx7aZDRE
I love you
https://www.youtube.com/watch?v=aBejyHI6qr0
Patrick Tiainen
https://www.youtube.com/watch?v=bu1Da_gyjG8
Tuo jos mikä on suorastaan:
AC/DC - Highway to Hell
https://www.youtube.com/watch?v=qKggnBh2Mdw - tussi77
Ai jaa jeesuksessako ei ole totuutta kuule et sinä pelkällä armolla taivaaseen mene sillä kukaan ei voi ottaa vastaan armoa jos ei halua tietää totuutta eli ensin se on pyhän hengen pisto sydämessä olet ihan harhassa. niihän se kylliäinen sanoo että kaikki pääsee taivaaseen kun vaan hokee armo armo ei pidä paikkaansa. se jolla on poika on myös isä eli armo ja laki yhdessä . lue kirjoitus
armo vai armo ja totuus
ja sit teet parannuksen
usko ilman tekoja on kuollut.paljonko olet mustalla tussilla yliviivannut raamattua mitähän siellä on enää jäljellä en halua edes nähdä.- haistavittuheti
Haista sinä vittu.
- jk-----------
No kylliäinen on harhaoppinen pappi, heikki räisäsen eksyttämä. niin ovat monet muutkin pääkaupunkiiseudun ja sieltä kotoisi olevat papit ja kanttorit
- Antti.Kylliäinen
Kaikki pääsee Thaimaaseen!
- uudestikastajapaskaa
Alotus on paskaa.
- Helvettiinsaatananomat
Liberaalit kuuluvat ateisteihin ja kaikkiin muihin jumalattomiiin. Jumalaton ei ole oksana kiinnittyneenä Jeesuspuuhun. Raamatussa kerrotaan tämä monin esimerkein millaisia ihmisiä ei pelastuksen puuhun päästetä.Liberaalit kuuluvat mätiä hedelmiä kasvavaan jumalattomuuden pahuuden syntihyväksyvään ja Jumalan tahdon kieltävään puuhun.
- Valo__Merkki
Mistä tiedät?
- Helvettiinsaatananomat
Valo__Merkki kirjoitti:
Mistä tiedät?
Ei tarvii tietää, riittää kun tuntuu siltä.
- JumalainenNäytelmä
Jouko Pihon mukaan Helvetti on väliaikaista vain:
"-Ikuisen helvetin oppi on mieletön, saatanallinen ja epäraamatullinen, koska se antaa Kaikkivaltaasta Jumalasta aivan väärän ja vinoutuneen kuvan. Ei ole mikään ihme, että monet uskomattomat eivät halua usko tällaiseen kiduttajajumalaan. En minäkään uskoisi."
http://areena.yle.fi/1-3621274 - niinkinvoikäydä
Liperaali kylliäinen lentää kirkon rahoilla Thaimaaseen ja siellä tulee vastaan tsumani.Helvetti siellä tai täällä
- gddfgdfgs
niin jos helvetti on olemassa nämä uskonhihhulit ovat ensimmäisiä jotka sinne menevät ja kovaa kyytiä se varmaa!!!!!!!!!!!!!!
- Sunäoalle70
Jumala sen varmuudella tietää, tyhmien luulot vievät helvettiin.
- nazaretilaisenlahko
Joh. 3:18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.
nazaretilaisenlahko kirjoitti:
Joh. 3:18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.
Eli jos uskoo nimeen, "Jumalan ainokainen Poika", niin kehnosti käy lähes kaikille maan asukkaille?
Vai onko kyse nimestä Jeesus? Siihen nimeen on helppo uskoa, eikä olekaan niin helposti "tuomittu".
- ValheenIsänOppi
Valehtelua opettaa allah saatanallisissa säkeistöissään :taputa käsiäsi yhteen kolmesti ja sano : en ole muslimi kolmesti. Nyt voit valehdella .
Mitä tämä on? Onko sekin Raamatusta kopsattua? Pietarihan valehteli Jeesukselle, ettei kiellä häntä koskaan. Sitten meni kieltämään heti peräti kolmesti tuntevansa Jeesusta. Ehkä hän valehteli muutkin asiat.
Aika kostonhimoiselta vaikuttaa tämä aloittajan Jumala.
- Aenytr
Virtahepo huutaa ruokaa ja lisää ja vain mulle
Laitetaan kevennykseksi lyhyt saarna Sysmän helluntaiseurakunnasta.
https://www.youtube.com/watch?v=ERKZZF4Wyd8- hihihihii
Hihii!
- OletkoJuovuksissa
torre12 kirjoitti:
Hah hah hah hah! Voi vittu kuinka vitun omahyväinen tyyppi!
Oletko juovuksissa, Torre?
OletkoJuovuksissa kirjoitti:
Oletko juovuksissa, Torre?
En ole. Mutta en vain ole eläissäni noin omahyväistä hyypiöä nähnyt.
- KiroilevaTorre
torre12 kirjoitti:
Hah hah hah hah! Voi vittu kuinka vitun omahyväinen tyyppi!
Torren kielenkäyttö on alatyylistä, kuten Räyhis-klaanilla (RepeRuutikallo &co) yleensäkin on tapana,
KiroilevaTorre kirjoitti:
Torren kielenkäyttö on alatyylistä, kuten Räyhis-klaanilla (RepeRuutikallo &co) yleensäkin on tapana,
Kuten pertsalla? Itse en kiroile koskaan, mutta nyt oli sen verran ikävä uskon ihminen, että oli pakko päästää kirosanat ilmoille,
Kuulostaa ihan Jouko Piholta? :D :D
Oiva saarnaajapari olisi tämä youtubessä äänenä oleva rakas Pirkko Jalovaara.
Työmihet ja naiset ovat rahansa ansainneet!!
Keep up the good work!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D- KuulutRäyhisKlaaniin
torre12 kirjoitti:
Kuten pertsalla? Itse en kiroile koskaan, mutta nyt oli sen verran ikävä uskon ihminen, että oli pakko päästää kirosanat ilmoille,
Eihän pertsa kuulu Räyhis-klaaniin. Räyhis-klaaniin kuuluu lisäksesi esim.RepeRuutikallo, MrMorden_, YksinkertaistaEiköVain ym.roskajoukko.
Siisti suusi jatkossa, Räyhis-torre. KuulutRäyhisKlaaniin kirjoitti:
Eihän pertsa kuulu Räyhis-klaaniin. Räyhis-klaaniin kuuluu lisäksesi esim.RepeRuutikallo, MrMorden_, YksinkertaistaEiköVain ym.roskajoukko.
Siisti suusi jatkossa, Räyhis-torre.Perstalle pitää laittaa samat säännöt, ei mitään erivapauksia tulla sallimaan.
- malakiaa
Ilm. 20:12
Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
Jes1 18 Niin tulkaa, käykäämme oikeutta keskenämme, sanoo Herra. Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat, tulevat ne lumivalkeiksi; vaikka ne ovat purppuranpunaiset, tulevat ne villanvalkoisiksi.
19. ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.
apt16; Ja hän otti heidät mukaansa samalla yön hetkellä ja pesi heidän haavansa, ja hänet ja kaikki hänen omaisensa kastettiin kohta.
34 Ja hän vei heidät ylös asuntoonsa, laittoi heille aterian ja riemuitsi siitä, että hän ja koko hänen perheensä oli tullut Jumalaan uskovaksi.
apt18;8 Mutta synagoogan esimies Krispus ja koko hänen perhekuntansa uskoivat Herraan; ja myöskin monet korinttolaiset, jotka olivat kuulemassa, uskoivat, ja heidät kastettiin.;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Jos sana sanoo että koko perhekunta kastettiin, niin kaikki, myös Lapset ja Vauvat kuin vaarit ja mummot kastettiin. Vai väitätkö Jumalan sanaa VASTAAN!!!!! - 899734
kun ei ota outoa sisään huoneeseena joutuu helvetttiin kyllä siellä on sruui joukko ns. uskovia ja pelkurit ja ahneet päälle hellluja mä en uskalla sanoa mihin menen kuolmen jälkeen ei edes paalvavi sanoanut että menee taivaaseen vaan että jos minä pääsisin ylösnousemukseen kuolleista
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666104Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583053- 312213
- 131827
- 201788
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191783Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131532- 181529
- 501504
- 91463